Er gaat dus hooguit een drinkbeker of spaflesje gevuld met diksap mee. Soms een banaan als we niet bewust ergens gaan eten maar wel wat langer weg gaan.quote:Op maandag 12 mei 2008 09:54 schreef Kersjes het volgende:
Wij doen niet zo moeilijk en Devin mag (bijna) overal van proeven en eten zoveel als hij wil.
quote:Op maandag 12 mei 2008 12:56 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
...
Memmel, tot snel ! Youre next![]()
Kleintjes kunnen gewoon een blaasontsteking krijgen, althans, ik ben daar over voorgelicht een beetje toen bleek dat met 22 weken op de echo de niertjes vergroot waren, dan is de kans op blaasontsteking na de geboorte groter. Dus lijkt me dat babies die dat niet hebben het ook gewoon kunnen krijgen. Je merkt het alleen niet zo snel bij kleintjes, zeker niet bij pasgeboren babies omdat dan eerder aan krampjes wordt gedacht. Verder weet ik ook niet hoe of wat, maar dat is wat ik erover weet.quote:Op maandag 12 mei 2008 18:31 schreef Stiemie het volgende:
Mooie foto van Chris zeg DF![]()
Hier te vroeg gejuigd. Vanmiddag waren we even naar het park gegaan om lekker in de schaduw te zitten en jawel 's middags ineens weer 40,1![]()
Het viel ons alleen wel op dat ze bij het verschonen ging huilen toen ze moest plassen. Kunnen die kleintjes al een blaasontsteking hebben? Ze zit nu in ieder geval zonder luier en net ging ze al eens piepen toen ze een klein plasje deed. We wachten nu nog een plasje af voor de zekerheid. Het zou op zich wel een hoop verklaren volgens mij: hoge koorts maar verder lijkt ze helemaal niet ziek.
dit mag eigenlijk niet. Tipje: zet het in je ondertitel, dan mag het welquote:Op maandag 12 mei 2008 19:38 schreef Webkim het volgende:
Willen jullie even op mijn kind stemmen alsjeblieft dankjewel.
Een combinatie van alles.quote:Op maandag 12 mei 2008 11:35 schreef S-A-I-N-T het volgende:
Vinden jullie het ook allemaal zo snel gaan ik zag dat jou mannetje (BE) al aan het fruit is. Nu ben ik heel nieuwsgierig of je dat doet omdat je het leuk vind, advies cb of geheel iets anders.
Wij wachten omdat ze zo vreselijk allergisch is maar ik popel hoor. Maar nog 4 wk en dan mag ik gaan beginnen.
Lang leve ondertitteling.. Zit je wel vast aan de publieke zenders, maar teletekst 888 doet wonderenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 10:50 schreef Ardenlyn het volgende:
Helaas dat ik sommige programma's niet kan zien omdat ik er niets van versta maar dat is bijzaak![]()
Hier begint de dag met Amy's justice en dan Gilmore girls. Maandags worden NCIS en Numbers opgenomen, dinsdag de "kookshows". woensdag NCIS, Criminal Minds, zaterdagochtend Jamie's kitchen, maandagavond ook nog julia's tango en zondags voetbalvrouwen.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 10:59 schreef Kersjes het volgende:
Tssssss Ardelyn, je gaat me toch niet vertellen dat je geen DVD - recorder hebt?
Wij kijken alles standaard via dat ding, ik vind het persoonlijk echt onmisbaar sinds ik een kleintje heb.... en best verslaafd gehecht ben aan een aantal seriesen het nieuws valt altijd onder badder-naar bed breng-tijd.
De CB-verpleegkundige zei dat het mocht, het moet nog niet.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 10:50 schreef Ardenlyn het volgende:
EDIT:
Ik ben nu ook over gegaan op 4 flessen. Gaat veel beter en Maarten drinkt ook beter.
Hij was zo druk met z'n armen aan het doen vorige week en rustig drinken was er niet meer bij.
Sinds die 4 flessen krijgt gaat het weer stukken beter.
Moet ik nu dan ook persee met die groentehap beginnen omdat hij nu 4 flessen krijgt?
Ja dat had ik gister! Lekker plassen tijdens het temperaturen, en daarna lekker poepen. Gelukkig had ik de luier er nog onder.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:07 schreef k_i_m het volgende:
Hahahaha.
Ik had laatst dubbele bonus. Lilah had wat uitslag en ik dacht al dat het van smeerspul kwam maar ik wilde voor de zekerheid toch even temperaturen. Piest ze eerst de boel onder en op het moment dat ik de thermometer eruit haal zet ze de andere kant ook nog even in werking.
Wat rot stiemie! En wat zijn huisartsen dan altijd welwillend. Die hopen volgens mij maar gewoon dat het over is voor je weer op de stoep staat
.
Ik had een conference call om 16.00 en daar is hij keurig doorheen geslapen!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:36 schreef marit1978 het volgende:
wat lekker dat vele slapen !
heb jij wat kunnen werken
Dat lijkt me ook echt zo leuk. En ik weet dat iedereen zegt 'geniet ervan, het gaat zo snel' en dat weet ik, en dat zie ik, en dat realiseer ik me, nu al kan ik me van dat allereerste begin niet meer alles herinneren, maar toch ben ik zo nieuwsgierig naar hoe hij gaat zijn strakjes.quote:ilse vinden we trouwens nu vaak zittend in bed
ze is nu echt zo baby-af !
ze gaat staan, loopt langs, begint nu tóch nog op handen en knieën te kruipen, zegt klanken na
echt zó vreselijk leuk !!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |