Niemand? Sorry ik zit er namelijk nogal mee in mijn maag... Wil eigenlijk gewoon het liefste dat Linde even nagekeken wordt, maar dat wilden ze gisteren dus niet omdat het zo druk was ofzo (mijn vriend heeft ze aan de telefoon gehad dus ik weet niet meer precies wat ze gezegd hebben) Vrijdag voelde ze namelijk ook al de hele dag zo heel warm aan maar we dachten dat het door het warme weer kwam. Ik wil nu na 48 uur toch wel eens weten wat er nu precies met haar is. Of is dit overdreven?quote:Op zondag 11 mei 2008 07:26 schreef Stiemie het volgende:
Sorry even geen tijd om bij te lezen, dus dat doe ik vanmiddag even. Hier nog steeds een erg ziek meisje met 40 graden koorts. Van de huisartsenpost hoeven we nog steeds niet langs te komen, we mogen wel 3 paracetamols van 120 geven op een dag.
Maar hoe doe je dat dan? Want na zo'n 4 uur is zo'n ding uitgewerkt en begint het huilen weer... En nu las ik ook iets over koortsstuipjes laatst hier ivm hoge temperatuur. Maar hoe kan ik nou om de 4 uur zo'n ding geven als ze er maar 3 op een dag mag? Iemand die het weet?????
Hij vond het maar zo-zo.quote:Op zondag 11 mei 2008 15:40 schreef Troel het volgende:
BE, wat vond Sasha eigenlijk van zijn groentehapje enzo? Heb de foto's gezien, maar kom eens vertellen
Ik geloof niet dat het een vernoeming is. Officieel is de naam van mijn wederhelft langer, maar ik noem hem nooit bij zijn volledige naam (behalve mits boosquote:Op zondag 11 mei 2008 22:06 schreef Brighteyes het volgende:
Dat lijkt mij idd wel heel erg gek idd.
Is het echt een vernoeming? Of meer dat ze het gewoon een mooie naam vonden?
Er gaat dus hooguit een drinkbeker of spaflesje gevuld met diksap mee. Soms een banaan als we niet bewust ergens gaan eten maar wel wat langer weg gaan.quote:Op maandag 12 mei 2008 09:54 schreef Kersjes het volgende:
Wij doen niet zo moeilijk en Devin mag (bijna) overal van proeven en eten zoveel als hij wil.
quote:Op maandag 12 mei 2008 12:56 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
...
Memmel, tot snel ! Youre next![]()
Kleintjes kunnen gewoon een blaasontsteking krijgen, althans, ik ben daar over voorgelicht een beetje toen bleek dat met 22 weken op de echo de niertjes vergroot waren, dan is de kans op blaasontsteking na de geboorte groter. Dus lijkt me dat babies die dat niet hebben het ook gewoon kunnen krijgen. Je merkt het alleen niet zo snel bij kleintjes, zeker niet bij pasgeboren babies omdat dan eerder aan krampjes wordt gedacht. Verder weet ik ook niet hoe of wat, maar dat is wat ik erover weet.quote:Op maandag 12 mei 2008 18:31 schreef Stiemie het volgende:
Mooie foto van Chris zeg DF![]()
Hier te vroeg gejuigd. Vanmiddag waren we even naar het park gegaan om lekker in de schaduw te zitten en jawel 's middags ineens weer 40,1![]()
Het viel ons alleen wel op dat ze bij het verschonen ging huilen toen ze moest plassen. Kunnen die kleintjes al een blaasontsteking hebben? Ze zit nu in ieder geval zonder luier en net ging ze al eens piepen toen ze een klein plasje deed. We wachten nu nog een plasje af voor de zekerheid. Het zou op zich wel een hoop verklaren volgens mij: hoge koorts maar verder lijkt ze helemaal niet ziek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |