abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 14 mei 2008 @ 08:59:14 #201
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_58659042
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 08:52 schreef Deepfreeze het volgende:
Stiemie, fijn dat jullie een goede nacht hebben gehad. En hopelijk helpt de AB snel..

Ticootje, spannend zeker? Lukt het slapen in haar eigen bedje al overdag?

Memmel, veel tutplezier vanmiddag

Hier een rustige nacht, maar wel een vaag vermoeden van tandjes. Zien nog steeds niks, maar Chris eet weer slechter, is wat grumpie, doet moeilijk met tandenpoetsen, etc. Eens kijken of er nou werkelijk iets komt. Dan blijft hij netjes op het gemiddelde van 1 per maand zitten..
Bij oma wel ja Ik doe iets fout... Bij mij slaapt ze nooit langer dan een uur, bij oma slaapt ze zoals het hoort.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_58659514
hihi ticootje, jennifer vind het gewoon zonde om te slapen als ze bij jou is
Maar lastig is het wel, Chris sliep steeds blokjes van 45 minuten of 1,5 uur. En dat doet hij nog steeds. Soms slaapjes van ruim 2 uur, maar dat is misschien 1 keer per week.
En wat hoort eigenlijk? Ieder kind is anders..

En Chris sliep bij de oppas ook beter, de keer bij mijn moeder en bij mijn tante sliep hij veel meer dan normaal. Mijn tante belde zelfs nog om te vragen of ze hem wakker moest maken, hij is daar een uurtje of 2 wakker geweest terwijl ze van 12 tot 22 uur oppaste:D
  woensdag 14 mei 2008 @ 09:39:20 #203
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_58659686
Ticootje. Ethan is dan wel wat ouder, maar hij slaapt ook al tijden eigenlijk nooit langer dan 1 uur achter elkaar overdag.. mja, ik zou ook willen dat hij het wel deed, maar hij doet het er verder prima op; staat vrolijk op en gaat 's avonds tevreden naar bed.

Pfoe Stiemie.. arme Linde, arme jij! Hopelijk knapt ze nu toch snel op

Hoeveel tanden heeft Chris nu, DF? Wij hebben d'r 1 onder en inmidels ook al 1 boven

Tut ze, Memmel!
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
  woensdag 14 mei 2008 @ 09:40:11 #204
35189 Troel
scherp en bot
pi_58659704
Als mama me veel aandacht geeft als ik wakker ben, zou ik als baby ook weinig slapen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 14 mei 2008 @ 09:44:26 #205
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_58659749
Dat is het waarschijnlijk troel. Ik tut heel veel met Jen. Misschien wel teveel. Maar ze is zo leuk en lief, en als ik bij haar ben dan kan ik het gewoon niet laten om constant met haar bezig te zijn.
  woensdag 14 mei 2008 @ 09:48:34 #206
35189 Troel
scherp en bot
pi_58659813
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 09:44 schreef Ticootje het volgende:
Dat is het waarschijnlijk troel. Ik tut heel veel met Jen. Misschien wel teveel. Maar ze is zo leuk en lief, en als ik bij haar ben dan kan ik het gewoon niet laten om constant met haar bezig te zijn.
Ow, dat snap ik heel goed hoor Na verloop van tijd zal het vast minder worden
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_58659915
Wij hebben er 3 jelly, de 2 middelste ondertanden, en de meest rechtse voortand . De 2 ondertanden had hij in een week tijd, zonder probleem. Er was opeens een tand en nog een. De voortand was een stuk minder vrolijk. Een week lang aanhankelijker, bijterig, grumpie, rare luiers, raar slapen, raar eten etc.. Gewoon van slag.. Hopelijk gaat de rest weer zoals de eerste
  woensdag 14 mei 2008 @ 10:18:09 #208
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_58660391
Stiemie, wat een gedoe allemaal.... Je voelt je zo machteloos dan he? Hopelijk slaat de AB snel aan en kan Linde weer haar vrolijke, gezonde zelf zijn!

Ticootje, hier iegenlijk hetzelfde: als Devin alleen met mij is slaapt hij altijd korter dan bij papa of de oma's. Hij begint nu trouwens, na een tijdje 3 x per dag, duidelijk over te gaan naar 2 slaapjes. Rond 'n uur of 10, 11 en dan rond half 3 ofzo weer De ene keer wat langer dan de andere keer, maar een langslaper is hij nooit geweest en zal hij ook wel niet worden als hij op zijn mama lijkt...

Jellyrose, eentje van boven en eentje van onder, dat moet er vast grappig uitzien
.... met gevoel voor drama....
pi_58660457
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 09:44 schreef Ticootje het volgende:
Heerlijk om te lezen. Eigenlijk je hele bericht
Geweldig toch dat je zo graag bij je meisje wilt zijn

Ik wilde Maarten toch wat meer vocht geven en heb hem vandaag wat water met een lepeltje gegeven.
Hij at/dronk het alsof hij het nooit anders gedaan heeft
  woensdag 14 mei 2008 @ 10:27:56 #210
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_58660585
Het is toch niet raar dat je als moeder zijnde totaal verliefd ben op je kindje? Maar op de meet zullen julie ook wel zien dat Jennifer gewoon de allermooiste is (dat vind gelukkig iedere moeder van haar kindje).

Ik heb ook onwijze drang om haar tegen alles te beschermen. Als iemand haar pijn doet heb ik gewoon de neiging de knieschijven te breken.
  woensdag 14 mei 2008 @ 10:36:55 #211
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_58660773
Zolang je zelf maar beseft dat jouw drang om constant bij haar te zijn niet altijd in haar belang is doe je het prima Ticootje En volgens mij heb je al een hoop overwonnen wat dat betreft (dat mag ook wel eens gezegd worden )

Kersjes; z'n tandjes steken nog maar een paar mm uit z'n tandvlees.. ik hoop dat het nog ff bij die 2 blijft zodat het goed te zien is, het lijkt mij zelf ook een koddig gezicht
Red de zeehond!
  woensdag 14 mei 2008 @ 10:50:17 #212
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_58661039
Ah dat willen we straks dan natuurlijk ook wel even hier zien he Jellyrose? Hup snel een foto maken van Ethan met zijn boven EN ondertand Hier nog steeds geen 1 tand en mevrouw is inmiddels 9,5 maand

Misschien overdreven maar ik moet de hele tijd aan gisteren denken en aan hoe erg het allemaal voor mijn kleine meisje geweest moet zijn zo'n dag met onderzoeken, plaszakjes en een cathether Pff dat het je zo kan aangrijpen zeg
  woensdag 14 mei 2008 @ 10:53:56 #213
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_58661116
Nou, ik vind dat hartstikke logisch hoor Stiemie, het is niet niks zo'n dag bij de dokter en in het ziekenhuis doorbrengen.. zeker niet als ze dan ook nog eens allemaal onderzoeken uitvoeren
Red de zeehond!
  woensdag 14 mei 2008 @ 10:55:22 #214
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_58661144
Stiemie, het ook allemaal heel zielig, maar "we" willen nu wel weten wat er aan de hand is, dus het wel echt nodig.
En nee, ik vind het niet overdreven hoor, het is nogal wat, zo'n kleintje allemaal onderzoeken...
pi_58663908
Hoi, op aanraden van DeepFreeze hier ook maar eens wat gaan keuvelen..

Ik vroeg me af waar jullie de flesvoeding mee aanmaken. Ik doe dit gemakshalve met warm (30 grdn) kraanwater. Ik weet dat er een heleboel discussie's zijn over het wel of niet gebruiken van Spa/Bronwater maar daar wil ik nu even niet over hebben het gata mij over het feit of het verstandig iswarm kraanwater hiervoor te gebruiken..??
pi_58664077
Ik zou het niet doen. ik drink mijn thee ook niet met warm kraanwater. Volgens mij is het ook niet gezond.
Wij gebruiken de magnetron.
  woensdag 14 mei 2008 @ 13:44:42 #217
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_58664135
Ik heb altijd begrepen dat in warm kraanwater veel bacterien zitten, dat je beter koud kraanwater even kunt opwarmen.
pi_58664147
Hoi tinny
Als je de geboortedatum en evt naam van je kleintje hier neerzet wil er vast wel een moderator je in de openingspost zetten.. Dan behoor je ook tot het OUD-kliekje

Wij gebruiken koud kraanwater, dat we opwarmen in de magnetron. Van anderen weet ik dat ze koud wat mengen met kokend water. Of het wordt opgewarmt in de flessenwarmer.
Warm kraanwater wordt vaak afgeraden, omdat het warme water rommel uit de leidingen mee kan nemen. Daarom zetten je ook thee en koffie van koud water.

Als je loden leidingen hebt, kun je wel beter bronwater gebruiken. Dacht dat barleduc het beste was qua hoeveelheid mineralen (niet teveel)..

Edit: ik hoorde laatste ook dat je het eerste beetje kraanwater 's ochtends ook beter weg kunt laten lopen, dat water heeft de hele nacht al rommel verzameld.. En hier is het flesje het eerste wat water verbruikt uit de keukenkraan..
  woensdag 14 mei 2008 @ 13:46:45 #219
60568 S-A-I-N-T
Je heb het gelezen ;)
pi_58664177
Tinny,
Het word afgeraade om warm kraan water te gebruiken het zit al enige tijd in de leidingen en warm water schijnt meer restjes mee te nemn van bv leidingen.

ALs je kraan water neemt kan je het beste gewoon koud nemen even opwarmen in de magnetron en daarna de voeding erbij doen.

Stiemie ik hoop zo dat je meisje wat opknapt want zo is het ook niets he. En die onderzoeken heel vervelend maar soms moeten dingen. Ik weet nog dat ik met Zoë toen 4 weekjes moest bloed laten prikken och men vreselijk zielig was dat en deed er pijn. Maar soms moeten dingen nu eenmaal.

BE, ik hoop dat het straks goed gaat op het kdv. En ik was gewoon nieuwsgierig over de bijvoeding. Ik dacht namelijk dat ook aan kindjes van flesvoeding aangeraade word om te wachten met de bijvoeding tot 6 maanden.

Ik zal hier ben ik bang nog minder komen afgelopen zondag op maandag nacht is mijn moeder opgenomen op de ic ivm hartklachten ze ligt nu voorlopig op de hartbewaking maar door haar klachten al maanden en haar medische verleden houden ze haar daar. Ik maak me vreselijk zorgen en mijn kinderen voelen dat ook. Ik stort me op mijn kinderen, mijn leven hier en mijn moeder bezoeken en tussendoor lees ik zoveel mogelijk bij maar of ik veel reageer weet ik niet.

Liefs joyce
  woensdag 14 mei 2008 @ 13:49:18 #220
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_58664219
Geen idee eigenlijk.
In de magnetron wordt het ook alleen maar opgewarmd en niet gekookt, maar toch zou ik het geloof ik niet doen.
Ik kan je alleen niet vertellen waarom niet.
Oh, de meiden hierboven wel. Daar sluit ik me dus bij aan.
  woensdag 14 mei 2008 @ 13:55:42 #221
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_58664326
Alles is goed gegaan op het kdv, hij ligt nu lekker hierboven in zijn bedje te slapen.

Sterkte met alles Joyce!
pi_58664404
Saint, sterkte met je moeder. Dat is niet niks zo'n opname..
  woensdag 14 mei 2008 @ 14:16:39 #223
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_58664707
Oef Saint sterkte voor jou en je moeder

En iedereen bedankt voor de lieve reacties. Ik snap wel dat die onderzoeken nodig zijn hoor, maar om dt nou te zien bij je kleine ukkie Ze wilde vanmorgen niet eens een schone luier, gewoon omdat er gisteren zoveel 'daar' gebeurt is. Hiervoor was een andere luier omdoen namelijk nooit een probleem
pi_58664799
Ach stiemie, hoe nodig die onderzoeken ook zijn. Ze zijn wel bij je lieve kleine meisje gedaan. Hopelijk is ze in een paar dagen het gedoe vergeten, en is de pijn+koorts ook weg..
Misschien heeft ze ook nog wat pijn daaronder, waardoor ze dat verschonen nog enger vind?
  woensdag 14 mei 2008 @ 14:32:45 #225
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_58664966
Stiemie, dat vergeet ze wel weer hoor. Gewoon een beetje een feest maken van het verschonen. Jennifer krijgt altijd een knuffeltje bij het verschonen, dan is ze heel geconcentreerd met het knuffeltje bezig. Verder doe ik altijd lekker babbelen tegen haar en blazen op de blote buik. We maken er echt een gezllig momentje van. Ik merk ook dat als ik haar niet stil krijg, als ik dan besluit de luier maar te verschonen (ook al is deze niet vies) wordt ze altijd stil.
  woensdag 14 mei 2008 @ 14:46:14 #226
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_58665184
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 14:32 schreef Ticootje het volgende:
Stiemie, dat vergeet ze wel weer hoor. Gewoon een beetje een feest maken van het verschonen. Jennifer krijgt altijd een knuffeltje bij het verschonen, dan is ze heel geconcentreerd met het knuffeltje bezig. Verder doe ik altijd lekker babbelen tegen haar en blazen op de blote buik. We maken er echt een gezllig momentje van. Ik merk ook dat als ik haar niet stil krijg, als ik dan besluit de luier maar te verschonen (ook al is deze niet vies) wordt ze altijd stil.
Ja zo deed ik dat hier ook altijd, maar vanmorgen was het gewoon al krijsen zodra ik haar rompertje losmaakte. Knuffel, speen, praten en rare geluidjes; niks hielp.
  woensdag 14 mei 2008 @ 14:50:10 #227
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_58665249
Ach, ja maar het is allemaal nogal wat... zo sneu
pi_58665436
Och wat sneu voor Linde! Hopelijk is ze snel weer haar oude vrolijke zelf! Beterschap
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  woensdag 14 mei 2008 @ 15:07:31 #229
35189 Troel
scherp en bot
pi_58665529
Hier de eerste twee maanden gekookt water en dat weer opgewarmd, nu gewoon kraanwater en dan in de magnetron (eerst even door laten lopen, dan opvangen in de fles).
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 14 mei 2008 @ 15:21:31 #230
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_58665775
Even een vraagje tussendoor.
Alles uitkoken, doen jullie dat elke dag, of 1x per week? Ik deed het elke dag, maar nu met weer naar het werk vind ik elke dag uitkoken zo'n gedoe. Alle flesjes gaan wel elke dag door de vaatwas op de hoogste temp. Speentjes maak ik goed schoon.
  woensdag 14 mei 2008 @ 15:25:06 #231
35189 Troel
scherp en bot
pi_58665827
UHm, uitkoken... Als we eraan denken 1 keer per week Spenen 2 keer in de week.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 14 mei 2008 @ 16:18:29 #232
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_58666736
Zo, ff weer wat typen

Stiemie, ik vind je al heel stoer dat je uberhaupt ben gaan werken vandaag! Ik zou thuis gebleven zijn (al dan niet samen met Linde)
Enneh, mss vanavond samen de luier verschonen? de ene leidt af, de ander doet de luier? Sterkte iig
Ticootje, idd verliefd op je kind Voor de rest voel ik me kut, maar als ik Eli zie, word ik weer blij
Uitkoken doen we niet meer. Dagelijks voor de vaatwasser halen.

De highlights:
Eli's tweede tand is door! Naast de eerste, twee ondertandjes dus.
Hij kan al een gebaar doen, maar snapt nog niet dat wij het moeten zien, dus hij was vanmiddag vriendelijk aan de tuin aan het gebaren dadt hij wat te eten wilde
We gaan vanmiddag babyzwemmen. Ik ben benieuwd wat het gaat worden...
Standje "vooruit" wordt zo langzamerhand ook gevonden. Wel een leuke afwisseling van het draaien en achteruit schuiven.
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_58667799
Uitkoken deden we eerst 1 keer per dag, vanaf een maand of 3 deden we 2 a 3 dagen zonder uitkoken. En vanaf 6 maanden alleen nog de vaatwasser. Tussen voedingen door spoelen we de flessen af met heet water.

Eli, goed dat de tand door is! En wat goed dat hij al gebaard. Chris nog niet, heb toevallig vorige week het boekje babygebaren uit de bieb gehaald. Wel erg optimistisch en geitewolkesokkerig. Maar opzich wel handig om wat symbolen te hebben, zoals honger en dorst..
Het standje vooruit gaat hier ook steeds beter, inmiddels gaat meneer meters vooruit in tijgerstand.

En nu nog even slapen, maar dat wilde gisteren ook al niet om deze tijd..
  woensdag 14 mei 2008 @ 17:53:11 #234
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_58668485
Hier steriliseren in de magnetron zo als het uitkomt, om de paar dagen. De flessen gaan niet in de afwasmachine, dat vind ik op d een of andere manier een heel vies idee.
Dus gewoon lekker heet met een sopje uitwassen en dan de koelkast weer in.
  woensdag 14 mei 2008 @ 19:30:30 #235
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_58670529
Davinia gaat ie niet zo lekker ? Wel leuk zeg dat Eli de gebaren nu ook gaat gebruiken! En gewoon nog een tandje erbij ook

Het was trouwens dat mijn moeder vandaag op kon passen hoor want als ze naar de opvang moest, was ik zelf thuis gebleven. Hier net ook maar weer contact met het ziekenhuis gezocht want Linde heeft nog steeds 40,2 graden. We mogen nu meer paracetamol geven en we moeten de ab 24 - 48 uur de kans geven om te gaan werken.

Pfff gelukkig ben ik morgen vrij want ik merk dat ik wel een beetje erg moe aan het worden ben van het hele gebeuren.
pi_58671243
Ik kook de flesjes zo eens in de week uit. Na de voeding even afwassen en op t flessenrekje.

Stiemie wat vervelend dat Linde nog steeds zo ziekig blijft. Wel goed dat ze nu echt uitzoeken wat er aan de hand is, maar al die onderzoeken lijken me best belastend voor zo'n klein mensje wat je dat soort dingen nog niet goed uit kan leggen. Hopelijk knapt ze gauw op.
Fake it till you make it...
  woensdag 14 mei 2008 @ 21:40:22 #237
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_58673171
Saint, sterkte met je moeder Wel fijn dat je troost kunt vinden bij je kinderen, die vinden de extra aandacht van mama vast niet erg.

Eli die gebaart naar de tuin Wel knap dat hij het kan. En zijn 2e tandje erbij en ook nog eens standje vooruit vinden...
Wat een boel nieuwe ontwikkelingen!

Arme Linde... Probeer je morgen wel wat rust te nemen, Stiemie? Tegelijk gaan rusten met Linde samen... Het is slopend, ik word al moedeloos van het idee aan wat jullie nu al te lang moeten doormaken.

We zijn vanmiddag naar Scheveningen geweest, Devin's eerste echte strand-avontuur, en hij vond het geweldig!
Spelen met zijn emmertje en schepje, kruipen, rollen, gek doen in het zand... En ook pootje baden, door het stilstaande water kruipen en de golven over zijn beentjes voelen in de branding. Maar het hardst heeft hij gegild toen hij aan mijn hand dor het water liep en zo hard in het water stampte dat we allemaal zeiknat werden .
Hij vond het zo tof vandaag en wij genoten van zijn enthousiasme
  woensdag 14 mei 2008 @ 23:31:38 #238
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_58675587
Wij hebben een steriliseer apparaat waar we elke keer flesjes uithalen bij gebruik. Aan het eind van de dag alle flesjes in een soppie en daarna weer in het apparaat voor de volgende dag. Echt spenen uitkoken doe ik ook nog als ik ze er viezig uit vind zien.

Nou, ik ben echt gek geworden. Ik vond Lilah net ineens een stuk lichter met tillen . Aangezien ik me niet voor kan stellen dat ze zoveel is afgevallen, zal ik gewoon wel grotere spierballen hebben gekregen van het dagenlang rondsjouwen met d'r .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  woensdag 14 mei 2008 @ 23:36:24 #239
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_58675697
Stiemie, ook lekker uitrusten hoor. Maar het is inderdaad slopend.

Anna drinkt weer heel slecht momenteel en grijpt weer naar haar oortjes. Morgen moet manlief naar de ha, omdat hij een middenoorontsteking had die nu is doorgebroken en dan moet Anna maar even mee om te checken. En ik ben vandaag bij de KNO geweest en ik heb een chronische middenoorontsteking. Over drie weken terug en dan misschien buisjes. Erfelijk?? Nee joh, hoe kom je er bij.....

Oja, tand numero 8 staat op doorkomen!

Weet je, ik vind Anna echt met de dag leuker worden, als ik haar koppie zie, met die opgetrokken neus grinnikend naar ons met haar 7 tanden bloot, kan ik haar wel opvreten. Wat een verrijking van ons leven is dat toch. Dat wilde ik nog even kwijt.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  woensdag 14 mei 2008 @ 23:39:23 #240
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_58675738
had je toevallig net daarvoor de kat gesjouwd kim? dan is je brein gewoon ff van slag Mijn oudste kinderen lijken ook in een week 10x zwaarder te zijn geworden als ik veel met Saartje sjouw en dan ineens een van de mannen optil
Saartje
  woensdag 14 mei 2008 @ 23:43:30 #241
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_58675792
Nee, ik heb wel gisteren een barbecue getild. Alhoewel, nu je het zegt. Ik heb hem uit de klauwen van twee schattige meisjes van 2 en 4 moeten redden vanavond .

Maar ik heb haar daarna in bed gelegd, en toen ik haar daar weer uittilde had ik het nog steeds. Zou het niet kunnen dat ze ineens een andere houding heeft bij het tillen/hangen waardoor het gewicht beter verdeelt is?
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  woensdag 14 mei 2008 @ 23:44:53 #242
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_58675816
Of ze moest weer volgetankt worden? dan lijken ze ook ineens hol te zijn ipv massief
Saartje
  donderdag 15 mei 2008 @ 00:00:49 #243
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_58676063
Memmel, geweldig is het he?
Wie had dat ooit kunnen denken 'n klein jaar geleden, dat de realiteit nog zo ontzettend veel mooier zou uitpakken dan waar je als hoogzwanger nijlpaard van droomde
Devin is vandaag precies 11 maanden oud en het lijkt wel alsof mijn liefde voor hem met de dag groter wordt
uitzonderingen daargelaten, er zijn natuurlijk genoeg dagen geweest dat ik hem wel achter het behang kon plakken

Kunnen jullie oorproblemen inderdaad erfelijk zijn?
Sterkte ermee, oorontsteking is zo naar
pi_58677935
Uitkoken doen we elke dag, maar dat is puur om de borstvoeding beter houdbaarder te maken. Als je geen BV geeft uit de fles is het niet zo vaak nodig en is afwassen zelfs genoeg.

Gwen drinkt weer goed uit de fles, gelukkig want het ging zo slecht op het KDV in het begin.
  donderdag 15 mei 2008 @ 08:54:33 #245
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_58678329
Randa, dat is fijn! Jen heeft eigen flesjes meegekregen naar het kdv, daarvan weet ik dat ze er goed uit drinkt.
pi_58678813
Randa, fijn dat gwen nu goed de fles drinkt.
Tico, hoe is het uurtje KDV eigenlijk gegaan?
Memmel, naar zo'n orenprobleem. En nog rotter dat het erfelijk is. Veel sterkte ermee!
Kim, Chris lijkt de ene keer ook lichter dan de andere, als hij nog moet eten, maar wel net een plas&poepluier heeft gehad scheelt echt veel. En als ze meewerken, of gaan hangen scheelt ook..
Stiemie, begint de AB al iets te doen?

Morgen is het precies 40 weken na mijn bevalling, en ik zit steeds te bedenken dat het zo hard gaat. Tijdens de zwangerschap duurt het zolang, heel erg aftellen. Al 4 weken zwanger, al 3 maand zwanger, al 20 weken, 24 weken, 30 weken, 37 weken.. 40 weken... 41 weken.. Het duurde 41 weken en een dag voordat we ons kindje konden zien en vasthouden.
En nu gaat het allemaal zo hard. Opeens is hij een maand, opeens drie maanden, opeens mag je worteltjes gaan voeren, krijgt een eigen willtje en inmiddels tijgert hij de halve woonkamer door,
Ik denk dat dit het snelste jaar van mijn leven is..
  donderdag 15 mei 2008 @ 09:45:47 #247
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_58679142
Het wenuurtje ging prima, vandaag de wenochtend. Dus ik bel straks mn moeder even hoe het ging.

Dat het allemaal zo snel gaat herken ik zo! De laatste weken van de zwangerschap thuis leken eeuwig te duren, de dagen overtijd lopen leken wel weken. En dan 12 weken thuis met je kleine zijn zo vreselijk snel voorbij....

[ Bericht 55% gewijzigd door Ticootje op 15-05-2008 09:51:47 ]
pi_58679206
ten eerste, tinny: warm water uit de kraan kan prima !
tenzij je in een heel oud huis woont met nog oude leidingen.
Het is wel zo dat bepaalde voeding beter met afgekookt water klaargemaakt kan worden, denk aan de nutrilon Omneo bijvoorbeeld.
Maar warm water uit de kraan is echt NIET gevaarlijk hoor !

Memmel, wat een gedoel met die oren bij jullie !
en .. zo heerlijk je je gevoel met anna beschrijft... ik voel dat het nét zo !!!
Ze is echt zó vreselijk leuk (anna vast ook, maar ik heb het over ilse natuurlijk )
hihi, ik zie nu dat het voor Kersjes net zo voelt !
zou het aan die 11maanden leeftijd liggen?

ohja..tandje 5 is inmiddels ook door !

bij het tandenpoetsen schátert ze sinds paar dagen echt als ik probeer te poetsen!
we lachen ons dan saampjes in de badkamer rot !
  donderdag 15 mei 2008 @ 10:00:15 #249
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_58679462
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 09:27 schreef Deepfreeze het volgende:
Ik denk dat dit het snelste jaar van mijn leven is..

En ik ben helemaal geen emo-type, maar soms krijg ik gewoon tranen in m'n ogen omdat ik vind dat het allemaal veel en veels te snel gaat Ik zou soms zo graag willen dat hij weer zo'n klein hulpeloos frummeltje van een paar weken oud was, maar dan betrap ik mezelf er ook soms weer op dat ik hem echt wel groter kan kijken.. dat het me zo leuk lijkt als hij aan m'n hand meeloopt of "mama" zegt

Red de zeehond!
  donderdag 15 mei 2008 @ 10:04:25 #250
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_58679556
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 09:49 schreef marit1978 het volgende:
*knip*

Memmel, wat een gedoel met die oren bij jullie !
en .. zo heerlijk je je gevoel met anna beschrijft... ik voel dat het nét zo !!!
Ze is echt zó vreselijk leuk (anna vast ook, maar ik heb het over ilse natuurlijk )
hihi, ik zie nu dat het voor Kersjes net zo voelt !
zou het aan die 11maanden leeftijd liggen?

*knip*
Nee hoor... met 4,5 maand voelt dat ook zo!
Wij 'vechten' tegenwoordig om wie hem 's ochtends uit zijn bedje gaat halen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')