abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 14 mei 2008 @ 08:59:14 #201
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_58659042
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 08:52 schreef Deepfreeze het volgende:
Stiemie, fijn dat jullie een goede nacht hebben gehad. En hopelijk helpt de AB snel..

Ticootje, spannend zeker? Lukt het slapen in haar eigen bedje al overdag?

Memmel, veel tutplezier vanmiddag

Hier een rustige nacht, maar wel een vaag vermoeden van tandjes. Zien nog steeds niks, maar Chris eet weer slechter, is wat grumpie, doet moeilijk met tandenpoetsen, etc. Eens kijken of er nou werkelijk iets komt. Dan blijft hij netjes op het gemiddelde van 1 per maand zitten..
Bij oma wel ja Ik doe iets fout... Bij mij slaapt ze nooit langer dan een uur, bij oma slaapt ze zoals het hoort.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_58659514
hihi ticootje, jennifer vind het gewoon zonde om te slapen als ze bij jou is
Maar lastig is het wel, Chris sliep steeds blokjes van 45 minuten of 1,5 uur. En dat doet hij nog steeds. Soms slaapjes van ruim 2 uur, maar dat is misschien 1 keer per week.
En wat hoort eigenlijk? Ieder kind is anders..

En Chris sliep bij de oppas ook beter, de keer bij mijn moeder en bij mijn tante sliep hij veel meer dan normaal. Mijn tante belde zelfs nog om te vragen of ze hem wakker moest maken, hij is daar een uurtje of 2 wakker geweest terwijl ze van 12 tot 22 uur oppaste:D
  woensdag 14 mei 2008 @ 09:39:20 #203
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_58659686
Ticootje. Ethan is dan wel wat ouder, maar hij slaapt ook al tijden eigenlijk nooit langer dan 1 uur achter elkaar overdag.. mja, ik zou ook willen dat hij het wel deed, maar hij doet het er verder prima op; staat vrolijk op en gaat 's avonds tevreden naar bed.

Pfoe Stiemie.. arme Linde, arme jij! Hopelijk knapt ze nu toch snel op

Hoeveel tanden heeft Chris nu, DF? Wij hebben d'r 1 onder en inmidels ook al 1 boven

Tut ze, Memmel!
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
  woensdag 14 mei 2008 @ 09:40:11 #204
35189 Troel
scherp en bot
pi_58659704
Als mama me veel aandacht geeft als ik wakker ben, zou ik als baby ook weinig slapen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 14 mei 2008 @ 09:44:26 #205
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_58659749
Dat is het waarschijnlijk troel. Ik tut heel veel met Jen. Misschien wel teveel. Maar ze is zo leuk en lief, en als ik bij haar ben dan kan ik het gewoon niet laten om constant met haar bezig te zijn.
  woensdag 14 mei 2008 @ 09:48:34 #206
35189 Troel
scherp en bot
pi_58659813
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 09:44 schreef Ticootje het volgende:
Dat is het waarschijnlijk troel. Ik tut heel veel met Jen. Misschien wel teveel. Maar ze is zo leuk en lief, en als ik bij haar ben dan kan ik het gewoon niet laten om constant met haar bezig te zijn.
Ow, dat snap ik heel goed hoor Na verloop van tijd zal het vast minder worden
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_58659915
Wij hebben er 3 jelly, de 2 middelste ondertanden, en de meest rechtse voortand . De 2 ondertanden had hij in een week tijd, zonder probleem. Er was opeens een tand en nog een. De voortand was een stuk minder vrolijk. Een week lang aanhankelijker, bijterig, grumpie, rare luiers, raar slapen, raar eten etc.. Gewoon van slag.. Hopelijk gaat de rest weer zoals de eerste
  woensdag 14 mei 2008 @ 10:18:09 #208
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_58660391
Stiemie, wat een gedoe allemaal.... Je voelt je zo machteloos dan he? Hopelijk slaat de AB snel aan en kan Linde weer haar vrolijke, gezonde zelf zijn!

Ticootje, hier iegenlijk hetzelfde: als Devin alleen met mij is slaapt hij altijd korter dan bij papa of de oma's. Hij begint nu trouwens, na een tijdje 3 x per dag, duidelijk over te gaan naar 2 slaapjes. Rond 'n uur of 10, 11 en dan rond half 3 ofzo weer De ene keer wat langer dan de andere keer, maar een langslaper is hij nooit geweest en zal hij ook wel niet worden als hij op zijn mama lijkt...

Jellyrose, eentje van boven en eentje van onder, dat moet er vast grappig uitzien
.... met gevoel voor drama....
pi_58660457
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 09:44 schreef Ticootje het volgende:
Heerlijk om te lezen. Eigenlijk je hele bericht
Geweldig toch dat je zo graag bij je meisje wilt zijn

Ik wilde Maarten toch wat meer vocht geven en heb hem vandaag wat water met een lepeltje gegeven.
Hij at/dronk het alsof hij het nooit anders gedaan heeft
  woensdag 14 mei 2008 @ 10:27:56 #210
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_58660585
Het is toch niet raar dat je als moeder zijnde totaal verliefd ben op je kindje? Maar op de meet zullen julie ook wel zien dat Jennifer gewoon de allermooiste is (dat vind gelukkig iedere moeder van haar kindje).

Ik heb ook onwijze drang om haar tegen alles te beschermen. Als iemand haar pijn doet heb ik gewoon de neiging de knieschijven te breken.
  woensdag 14 mei 2008 @ 10:36:55 #211
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_58660773
Zolang je zelf maar beseft dat jouw drang om constant bij haar te zijn niet altijd in haar belang is doe je het prima Ticootje En volgens mij heb je al een hoop overwonnen wat dat betreft (dat mag ook wel eens gezegd worden )

Kersjes; z'n tandjes steken nog maar een paar mm uit z'n tandvlees.. ik hoop dat het nog ff bij die 2 blijft zodat het goed te zien is, het lijkt mij zelf ook een koddig gezicht
Red de zeehond!
  woensdag 14 mei 2008 @ 10:50:17 #212
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_58661039
Ah dat willen we straks dan natuurlijk ook wel even hier zien he Jellyrose? Hup snel een foto maken van Ethan met zijn boven EN ondertand Hier nog steeds geen 1 tand en mevrouw is inmiddels 9,5 maand

Misschien overdreven maar ik moet de hele tijd aan gisteren denken en aan hoe erg het allemaal voor mijn kleine meisje geweest moet zijn zo'n dag met onderzoeken, plaszakjes en een cathether Pff dat het je zo kan aangrijpen zeg
  woensdag 14 mei 2008 @ 10:53:56 #213
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_58661116
Nou, ik vind dat hartstikke logisch hoor Stiemie, het is niet niks zo'n dag bij de dokter en in het ziekenhuis doorbrengen.. zeker niet als ze dan ook nog eens allemaal onderzoeken uitvoeren
Red de zeehond!
  woensdag 14 mei 2008 @ 10:55:22 #214
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_58661144
Stiemie, het ook allemaal heel zielig, maar "we" willen nu wel weten wat er aan de hand is, dus het wel echt nodig.
En nee, ik vind het niet overdreven hoor, het is nogal wat, zo'n kleintje allemaal onderzoeken...
pi_58663908
Hoi, op aanraden van DeepFreeze hier ook maar eens wat gaan keuvelen..

Ik vroeg me af waar jullie de flesvoeding mee aanmaken. Ik doe dit gemakshalve met warm (30 grdn) kraanwater. Ik weet dat er een heleboel discussie's zijn over het wel of niet gebruiken van Spa/Bronwater maar daar wil ik nu even niet over hebben het gata mij over het feit of het verstandig iswarm kraanwater hiervoor te gebruiken..??
pi_58664077
Ik zou het niet doen. ik drink mijn thee ook niet met warm kraanwater. Volgens mij is het ook niet gezond.
Wij gebruiken de magnetron.
  woensdag 14 mei 2008 @ 13:44:42 #217
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_58664135
Ik heb altijd begrepen dat in warm kraanwater veel bacterien zitten, dat je beter koud kraanwater even kunt opwarmen.
pi_58664147
Hoi tinny
Als je de geboortedatum en evt naam van je kleintje hier neerzet wil er vast wel een moderator je in de openingspost zetten.. Dan behoor je ook tot het OUD-kliekje

Wij gebruiken koud kraanwater, dat we opwarmen in de magnetron. Van anderen weet ik dat ze koud wat mengen met kokend water. Of het wordt opgewarmt in de flessenwarmer.
Warm kraanwater wordt vaak afgeraden, omdat het warme water rommel uit de leidingen mee kan nemen. Daarom zetten je ook thee en koffie van koud water.

Als je loden leidingen hebt, kun je wel beter bronwater gebruiken. Dacht dat barleduc het beste was qua hoeveelheid mineralen (niet teveel)..

Edit: ik hoorde laatste ook dat je het eerste beetje kraanwater 's ochtends ook beter weg kunt laten lopen, dat water heeft de hele nacht al rommel verzameld.. En hier is het flesje het eerste wat water verbruikt uit de keukenkraan..
  woensdag 14 mei 2008 @ 13:46:45 #219
60568 S-A-I-N-T
Je heb het gelezen ;)
pi_58664177
Tinny,
Het word afgeraade om warm kraan water te gebruiken het zit al enige tijd in de leidingen en warm water schijnt meer restjes mee te nemn van bv leidingen.

ALs je kraan water neemt kan je het beste gewoon koud nemen even opwarmen in de magnetron en daarna de voeding erbij doen.

Stiemie ik hoop zo dat je meisje wat opknapt want zo is het ook niets he. En die onderzoeken heel vervelend maar soms moeten dingen. Ik weet nog dat ik met Zoë toen 4 weekjes moest bloed laten prikken och men vreselijk zielig was dat en deed er pijn. Maar soms moeten dingen nu eenmaal.

BE, ik hoop dat het straks goed gaat op het kdv. En ik was gewoon nieuwsgierig over de bijvoeding. Ik dacht namelijk dat ook aan kindjes van flesvoeding aangeraade word om te wachten met de bijvoeding tot 6 maanden.

Ik zal hier ben ik bang nog minder komen afgelopen zondag op maandag nacht is mijn moeder opgenomen op de ic ivm hartklachten ze ligt nu voorlopig op de hartbewaking maar door haar klachten al maanden en haar medische verleden houden ze haar daar. Ik maak me vreselijk zorgen en mijn kinderen voelen dat ook. Ik stort me op mijn kinderen, mijn leven hier en mijn moeder bezoeken en tussendoor lees ik zoveel mogelijk bij maar of ik veel reageer weet ik niet.

Liefs joyce
  woensdag 14 mei 2008 @ 13:49:18 #220
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_58664219
Geen idee eigenlijk.
In de magnetron wordt het ook alleen maar opgewarmd en niet gekookt, maar toch zou ik het geloof ik niet doen.
Ik kan je alleen niet vertellen waarom niet.
Oh, de meiden hierboven wel. Daar sluit ik me dus bij aan.
  woensdag 14 mei 2008 @ 13:55:42 #221
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_58664326
Alles is goed gegaan op het kdv, hij ligt nu lekker hierboven in zijn bedje te slapen.

Sterkte met alles Joyce!
pi_58664404
Saint, sterkte met je moeder. Dat is niet niks zo'n opname..
  woensdag 14 mei 2008 @ 14:16:39 #223
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_58664707
Oef Saint sterkte voor jou en je moeder

En iedereen bedankt voor de lieve reacties. Ik snap wel dat die onderzoeken nodig zijn hoor, maar om dt nou te zien bij je kleine ukkie Ze wilde vanmorgen niet eens een schone luier, gewoon omdat er gisteren zoveel 'daar' gebeurt is. Hiervoor was een andere luier omdoen namelijk nooit een probleem
pi_58664799
Ach stiemie, hoe nodig die onderzoeken ook zijn. Ze zijn wel bij je lieve kleine meisje gedaan. Hopelijk is ze in een paar dagen het gedoe vergeten, en is de pijn+koorts ook weg..
Misschien heeft ze ook nog wat pijn daaronder, waardoor ze dat verschonen nog enger vind?
  woensdag 14 mei 2008 @ 14:32:45 #225
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_58664966
Stiemie, dat vergeet ze wel weer hoor. Gewoon een beetje een feest maken van het verschonen. Jennifer krijgt altijd een knuffeltje bij het verschonen, dan is ze heel geconcentreerd met het knuffeltje bezig. Verder doe ik altijd lekker babbelen tegen haar en blazen op de blote buik. We maken er echt een gezllig momentje van. Ik merk ook dat als ik haar niet stil krijg, als ik dan besluit de luier maar te verschonen (ook al is deze niet vies) wordt ze altijd stil.
  woensdag 14 mei 2008 @ 14:46:14 #226
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_58665184
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 14:32 schreef Ticootje het volgende:
Stiemie, dat vergeet ze wel weer hoor. Gewoon een beetje een feest maken van het verschonen. Jennifer krijgt altijd een knuffeltje bij het verschonen, dan is ze heel geconcentreerd met het knuffeltje bezig. Verder doe ik altijd lekker babbelen tegen haar en blazen op de blote buik. We maken er echt een gezllig momentje van. Ik merk ook dat als ik haar niet stil krijg, als ik dan besluit de luier maar te verschonen (ook al is deze niet vies) wordt ze altijd stil.
Ja zo deed ik dat hier ook altijd, maar vanmorgen was het gewoon al krijsen zodra ik haar rompertje losmaakte. Knuffel, speen, praten en rare geluidjes; niks hielp.
  woensdag 14 mei 2008 @ 14:50:10 #227
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_58665249
Ach, ja maar het is allemaal nogal wat... zo sneu
pi_58665436
Och wat sneu voor Linde! Hopelijk is ze snel weer haar oude vrolijke zelf! Beterschap
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  woensdag 14 mei 2008 @ 15:07:31 #229
35189 Troel
scherp en bot
pi_58665529
Hier de eerste twee maanden gekookt water en dat weer opgewarmd, nu gewoon kraanwater en dan in de magnetron (eerst even door laten lopen, dan opvangen in de fles).
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 14 mei 2008 @ 15:21:31 #230
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_58665775
Even een vraagje tussendoor.
Alles uitkoken, doen jullie dat elke dag, of 1x per week? Ik deed het elke dag, maar nu met weer naar het werk vind ik elke dag uitkoken zo'n gedoe. Alle flesjes gaan wel elke dag door de vaatwas op de hoogste temp. Speentjes maak ik goed schoon.
  woensdag 14 mei 2008 @ 15:25:06 #231
35189 Troel
scherp en bot
pi_58665827
UHm, uitkoken... Als we eraan denken 1 keer per week Spenen 2 keer in de week.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 14 mei 2008 @ 16:18:29 #232
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_58666736
Zo, ff weer wat typen

Stiemie, ik vind je al heel stoer dat je uberhaupt ben gaan werken vandaag! Ik zou thuis gebleven zijn (al dan niet samen met Linde)
Enneh, mss vanavond samen de luier verschonen? de ene leidt af, de ander doet de luier? Sterkte iig
Ticootje, idd verliefd op je kind Voor de rest voel ik me kut, maar als ik Eli zie, word ik weer blij
Uitkoken doen we niet meer. Dagelijks voor de vaatwasser halen.

De highlights:
Eli's tweede tand is door! Naast de eerste, twee ondertandjes dus.
Hij kan al een gebaar doen, maar snapt nog niet dat wij het moeten zien, dus hij was vanmiddag vriendelijk aan de tuin aan het gebaren dadt hij wat te eten wilde
We gaan vanmiddag babyzwemmen. Ik ben benieuwd wat het gaat worden...
Standje "vooruit" wordt zo langzamerhand ook gevonden. Wel een leuke afwisseling van het draaien en achteruit schuiven.
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_58667799
Uitkoken deden we eerst 1 keer per dag, vanaf een maand of 3 deden we 2 a 3 dagen zonder uitkoken. En vanaf 6 maanden alleen nog de vaatwasser. Tussen voedingen door spoelen we de flessen af met heet water.

Eli, goed dat de tand door is! En wat goed dat hij al gebaard. Chris nog niet, heb toevallig vorige week het boekje babygebaren uit de bieb gehaald. Wel erg optimistisch en geitewolkesokkerig. Maar opzich wel handig om wat symbolen te hebben, zoals honger en dorst..
Het standje vooruit gaat hier ook steeds beter, inmiddels gaat meneer meters vooruit in tijgerstand.

En nu nog even slapen, maar dat wilde gisteren ook al niet om deze tijd..
  woensdag 14 mei 2008 @ 17:53:11 #234
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_58668485
Hier steriliseren in de magnetron zo als het uitkomt, om de paar dagen. De flessen gaan niet in de afwasmachine, dat vind ik op d een of andere manier een heel vies idee.
Dus gewoon lekker heet met een sopje uitwassen en dan de koelkast weer in.
  woensdag 14 mei 2008 @ 19:30:30 #235
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_58670529
Davinia gaat ie niet zo lekker ? Wel leuk zeg dat Eli de gebaren nu ook gaat gebruiken! En gewoon nog een tandje erbij ook

Het was trouwens dat mijn moeder vandaag op kon passen hoor want als ze naar de opvang moest, was ik zelf thuis gebleven. Hier net ook maar weer contact met het ziekenhuis gezocht want Linde heeft nog steeds 40,2 graden. We mogen nu meer paracetamol geven en we moeten de ab 24 - 48 uur de kans geven om te gaan werken.

Pfff gelukkig ben ik morgen vrij want ik merk dat ik wel een beetje erg moe aan het worden ben van het hele gebeuren.
pi_58671243
Ik kook de flesjes zo eens in de week uit. Na de voeding even afwassen en op t flessenrekje.

Stiemie wat vervelend dat Linde nog steeds zo ziekig blijft. Wel goed dat ze nu echt uitzoeken wat er aan de hand is, maar al die onderzoeken lijken me best belastend voor zo'n klein mensje wat je dat soort dingen nog niet goed uit kan leggen. Hopelijk knapt ze gauw op.
Fake it till you make it...
  woensdag 14 mei 2008 @ 21:40:22 #237
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_58673171
Saint, sterkte met je moeder Wel fijn dat je troost kunt vinden bij je kinderen, die vinden de extra aandacht van mama vast niet erg.

Eli die gebaart naar de tuin Wel knap dat hij het kan. En zijn 2e tandje erbij en ook nog eens standje vooruit vinden...
Wat een boel nieuwe ontwikkelingen!

Arme Linde... Probeer je morgen wel wat rust te nemen, Stiemie? Tegelijk gaan rusten met Linde samen... Het is slopend, ik word al moedeloos van het idee aan wat jullie nu al te lang moeten doormaken.

We zijn vanmiddag naar Scheveningen geweest, Devin's eerste echte strand-avontuur, en hij vond het geweldig!
Spelen met zijn emmertje en schepje, kruipen, rollen, gek doen in het zand... En ook pootje baden, door het stilstaande water kruipen en de golven over zijn beentjes voelen in de branding. Maar het hardst heeft hij gegild toen hij aan mijn hand dor het water liep en zo hard in het water stampte dat we allemaal zeiknat werden .
Hij vond het zo tof vandaag en wij genoten van zijn enthousiasme
  woensdag 14 mei 2008 @ 23:31:38 #238
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_58675587
Wij hebben een steriliseer apparaat waar we elke keer flesjes uithalen bij gebruik. Aan het eind van de dag alle flesjes in een soppie en daarna weer in het apparaat voor de volgende dag. Echt spenen uitkoken doe ik ook nog als ik ze er viezig uit vind zien.

Nou, ik ben echt gek geworden. Ik vond Lilah net ineens een stuk lichter met tillen . Aangezien ik me niet voor kan stellen dat ze zoveel is afgevallen, zal ik gewoon wel grotere spierballen hebben gekregen van het dagenlang rondsjouwen met d'r .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  woensdag 14 mei 2008 @ 23:36:24 #239
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_58675697
Stiemie, ook lekker uitrusten hoor. Maar het is inderdaad slopend.

Anna drinkt weer heel slecht momenteel en grijpt weer naar haar oortjes. Morgen moet manlief naar de ha, omdat hij een middenoorontsteking had die nu is doorgebroken en dan moet Anna maar even mee om te checken. En ik ben vandaag bij de KNO geweest en ik heb een chronische middenoorontsteking. Over drie weken terug en dan misschien buisjes. Erfelijk?? Nee joh, hoe kom je er bij.....

Oja, tand numero 8 staat op doorkomen!

Weet je, ik vind Anna echt met de dag leuker worden, als ik haar koppie zie, met die opgetrokken neus grinnikend naar ons met haar 7 tanden bloot, kan ik haar wel opvreten. Wat een verrijking van ons leven is dat toch. Dat wilde ik nog even kwijt.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  woensdag 14 mei 2008 @ 23:39:23 #240
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_58675738
had je toevallig net daarvoor de kat gesjouwd kim? dan is je brein gewoon ff van slag Mijn oudste kinderen lijken ook in een week 10x zwaarder te zijn geworden als ik veel met Saartje sjouw en dan ineens een van de mannen optil
Saartje
  woensdag 14 mei 2008 @ 23:43:30 #241
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_58675792
Nee, ik heb wel gisteren een barbecue getild. Alhoewel, nu je het zegt. Ik heb hem uit de klauwen van twee schattige meisjes van 2 en 4 moeten redden vanavond .

Maar ik heb haar daarna in bed gelegd, en toen ik haar daar weer uittilde had ik het nog steeds. Zou het niet kunnen dat ze ineens een andere houding heeft bij het tillen/hangen waardoor het gewicht beter verdeelt is?
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  woensdag 14 mei 2008 @ 23:44:53 #242
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_58675816
Of ze moest weer volgetankt worden? dan lijken ze ook ineens hol te zijn ipv massief
Saartje
  donderdag 15 mei 2008 @ 00:00:49 #243
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_58676063
Memmel, geweldig is het he?
Wie had dat ooit kunnen denken 'n klein jaar geleden, dat de realiteit nog zo ontzettend veel mooier zou uitpakken dan waar je als hoogzwanger nijlpaard van droomde
Devin is vandaag precies 11 maanden oud en het lijkt wel alsof mijn liefde voor hem met de dag groter wordt
uitzonderingen daargelaten, er zijn natuurlijk genoeg dagen geweest dat ik hem wel achter het behang kon plakken

Kunnen jullie oorproblemen inderdaad erfelijk zijn?
Sterkte ermee, oorontsteking is zo naar
pi_58677935
Uitkoken doen we elke dag, maar dat is puur om de borstvoeding beter houdbaarder te maken. Als je geen BV geeft uit de fles is het niet zo vaak nodig en is afwassen zelfs genoeg.

Gwen drinkt weer goed uit de fles, gelukkig want het ging zo slecht op het KDV in het begin.
  donderdag 15 mei 2008 @ 08:54:33 #245
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_58678329
Randa, dat is fijn! Jen heeft eigen flesjes meegekregen naar het kdv, daarvan weet ik dat ze er goed uit drinkt.
pi_58678813
Randa, fijn dat gwen nu goed de fles drinkt.
Tico, hoe is het uurtje KDV eigenlijk gegaan?
Memmel, naar zo'n orenprobleem. En nog rotter dat het erfelijk is. Veel sterkte ermee!
Kim, Chris lijkt de ene keer ook lichter dan de andere, als hij nog moet eten, maar wel net een plas&poepluier heeft gehad scheelt echt veel. En als ze meewerken, of gaan hangen scheelt ook..
Stiemie, begint de AB al iets te doen?

Morgen is het precies 40 weken na mijn bevalling, en ik zit steeds te bedenken dat het zo hard gaat. Tijdens de zwangerschap duurt het zolang, heel erg aftellen. Al 4 weken zwanger, al 3 maand zwanger, al 20 weken, 24 weken, 30 weken, 37 weken.. 40 weken... 41 weken.. Het duurde 41 weken en een dag voordat we ons kindje konden zien en vasthouden.
En nu gaat het allemaal zo hard. Opeens is hij een maand, opeens drie maanden, opeens mag je worteltjes gaan voeren, krijgt een eigen willtje en inmiddels tijgert hij de halve woonkamer door,
Ik denk dat dit het snelste jaar van mijn leven is..
  donderdag 15 mei 2008 @ 09:45:47 #247
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_58679142
Het wenuurtje ging prima, vandaag de wenochtend. Dus ik bel straks mn moeder even hoe het ging.

Dat het allemaal zo snel gaat herken ik zo! De laatste weken van de zwangerschap thuis leken eeuwig te duren, de dagen overtijd lopen leken wel weken. En dan 12 weken thuis met je kleine zijn zo vreselijk snel voorbij....

[ Bericht 55% gewijzigd door Ticootje op 15-05-2008 09:51:47 ]
pi_58679206
ten eerste, tinny: warm water uit de kraan kan prima !
tenzij je in een heel oud huis woont met nog oude leidingen.
Het is wel zo dat bepaalde voeding beter met afgekookt water klaargemaakt kan worden, denk aan de nutrilon Omneo bijvoorbeeld.
Maar warm water uit de kraan is echt NIET gevaarlijk hoor !

Memmel, wat een gedoel met die oren bij jullie !
en .. zo heerlijk je je gevoel met anna beschrijft... ik voel dat het nét zo !!!
Ze is echt zó vreselijk leuk (anna vast ook, maar ik heb het over ilse natuurlijk )
hihi, ik zie nu dat het voor Kersjes net zo voelt !
zou het aan die 11maanden leeftijd liggen?

ohja..tandje 5 is inmiddels ook door !

bij het tandenpoetsen schátert ze sinds paar dagen echt als ik probeer te poetsen!
we lachen ons dan saampjes in de badkamer rot !
  donderdag 15 mei 2008 @ 10:00:15 #249
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_58679462
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 09:27 schreef Deepfreeze het volgende:
Ik denk dat dit het snelste jaar van mijn leven is..

En ik ben helemaal geen emo-type, maar soms krijg ik gewoon tranen in m'n ogen omdat ik vind dat het allemaal veel en veels te snel gaat Ik zou soms zo graag willen dat hij weer zo'n klein hulpeloos frummeltje van een paar weken oud was, maar dan betrap ik mezelf er ook soms weer op dat ik hem echt wel groter kan kijken.. dat het me zo leuk lijkt als hij aan m'n hand meeloopt of "mama" zegt

Red de zeehond!
  donderdag 15 mei 2008 @ 10:04:25 #250
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_58679556
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 09:49 schreef marit1978 het volgende:
*knip*

Memmel, wat een gedoel met die oren bij jullie !
en .. zo heerlijk je je gevoel met anna beschrijft... ik voel dat het nét zo !!!
Ze is echt zó vreselijk leuk (anna vast ook, maar ik heb het over ilse natuurlijk )
hihi, ik zie nu dat het voor Kersjes net zo voelt !
zou het aan die 11maanden leeftijd liggen?

*knip*
Nee hoor... met 4,5 maand voelt dat ook zo!
Wij 'vechten' tegenwoordig om wie hem 's ochtends uit zijn bedje gaat halen!
  donderdag 15 mei 2008 @ 10:05:34 #251
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_58679583

donderdag 15 mei 2008 @ 10:39:38 #252
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_58680403
Wat leuk om al die verhalen van die blije mama's te lezen! Deze mama moet er eerst allemaal weer een beetje vertrouwen in zien te krijgen en ziet best op tegen dit dagje alleen thuis zijn met Linde

Maar gelukkig is er ook heel erg goed nieuws: vanmorgen (half 7 ) was haar temperatuur 37,0 en om 9 uur ging ze weer naar bed en aangezien ze toch gepoept had, kon ik meteen even spieken en toen was het 37,4. Nog geeneens verhoging dus Nu maar hopen dat dit patroon zich zo blijft voortzetten en dat de ab zijn werk gaat doen!

Ik heb vanmorgen gewoon al een hoofdstuk van mijn cursus goed door kunnen lezen, couscous met vis-hapjes gemaakt, opgeruimd en ik ben al onder de douche geweest. Het was een productief ochtendje dus

Wat lijken jullie babies nog op toen ze heel mini waren zeg. Linde is echt verandert vind ik:

Een maand oud

9,5 maanden oud
pi_58680550
Stiemie: ik vind het wel meevallen hoor, die ogen (wel wat lichter op de 2e foto), het neusje..de mond Ze is alleen flink gegroeid Wat heerlijk dat ze geen verhoging/koorts meer heeft!
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
  donderdag 15 mei 2008 @ 11:00:15 #254
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_58680783
Fijn dat de koorts nu gezakt is. Gelukkig slaat de AB dan aan. De kleine zal zich vast veel beter voelen zo.
  donderdag 15 mei 2008 @ 11:24:13 #255
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_58681325
Fijn dat het beter gaat nu Stiemie!
pi_58681400
Wat fijn Stiemie!!! Hopelijk is Linde snel weer helemaal beter.

Leuk die toen en nu foto's!!
Van hier ook maar even dan

2 dagen oud, voor het eerst in bad

10,5 maand oud, voor het eerst een ijsje
pi_58681563
Stiemie wat fijn dat het beter lijkt te gaan!
Leuk die foto's van toen en nu!
pi_58681677
Mijn kleintje draait zich een slag in de rondte
ik heb 2 filmpjes in het daarvoor bestemde topic geplaatst
  donderdag 15 mei 2008 @ 11:41:14 #259
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_58681688
Doe ik ook even mee.

Toen een paar uur oud:

Nu 4 maanden oud:

donderdag 15 mei 2008 @ 11:42:54 #260
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_58681718
Ja ik ben er ook heel erg blij om Net de kinderarts van het ziekenhuis wer egsproken om door te geven hoe het gaat en we hopen nu allemaal dat de koorts niet ineens weer gaat stijgen zoals ie afgelopen week al eens heeft gedaan.
  donderdag 15 mei 2008 @ 11:48:41 #261
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_58681846
Het neusje van Sascha is echt precies hetzelfde gebleven En de andere baby's zijn ook al zo lief om te zien Pepijn met zijn ijsje en Jennifer en Nathan kan draaien

Ben een beetje emo door alles geloof ik
  donderdag 15 mei 2008 @ 11:51:18 #262
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_58681893
Wat ziet pepijn er heerlijk uit!! Volgens mij vindt hij een ijsje wel lekker!
pi_58683730
Faja, wat gaat dat nog lekker onhandig! Maar het lukt hem wel!!

Dan gooi ik nog 8,5 maand verschil in de strijd:

Zijn wangen zijn in ieder geval lekker bijgevuld

[ Bericht 2% gewijzigd door Deepfreeze op 15-05-2008 13:43:27 ]
pi_58683734
Ach....die toen en nu foto's!

Stiemie wat fijn dat het beter gaat En Pepijn .... wat ben je leuk!

Jet dan maar even toen en nu

1 maand oud

Afgelopen weekend 11 maanden oud

Sasha en Jennifer groeien ook flink door!!

Nog 2 weken en dan zullen we weten of Jet in Frankrijk softijsjes mag / kan eten

DF ik zie je foto's niet

[ Bericht 7% gewijzigd door Beaker op 15-05-2008 13:37:25 (Voor Deepfreeze ;) ) ]
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_58683782
Nog eventjes stiekum deze 2:
Hoe vul je een maxicosi...

Nou gewoon 9 maandjes groeien:
  donderdag 15 mei 2008 @ 13:49:49 #266
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_58683927
Ja leuk DF!! Ik merk het aan het badje. Dag 2 was het badje nog zo groot! Nu kan Jen zich niet meer leuk afzetten tegen de rand, dan stoot ze dr hoofd aan de andere kant. Dus we gaan nu maar in het grote bad of onder de douche.
pi_58683993
Badje heeft Chris nooit bijzonder leuk gevonde. De tummytub was leuker. Maar dat was op het laatst ook vouwen. Dus tegenwoordig gaan we met hem onder de douche zitten. Dan heeft hij in ieder geval de mogelijkheid te bewegen
  donderdag 15 mei 2008 @ 13:58:32 #268
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_58684051
De tummytub vond ik vreselijk onhandig. Jen is er echt maar 2x in geweest. Ze vond het heel leuk om rondjes te blijven draaien in de tub.
Badje vind ik best veel gedoe, dus ik ga maar 1x per week in bad met dr. Verder gewoon elke dag meenemen onder de douche. Niet elke dag met zeep... Zeker met het warme weer, even lekker "afkoelen". De douche vind ze trouwens best leuk, zelfs als ik haar helemaal eronder doe.
pi_58684770
Nathan ongeveer een week oud

Nathan vorige week

[ Bericht 2% gewijzigd door Faja-Lobi op 15-05-2008 14:48:15 ]
  donderdag 15 mei 2008 @ 14:44:23 #270
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_58684812
Ik doe mee!

Anna 2 dagen oud:

Anna 11,5 maand oud:

Ik weet niet of oorproblemen erfelijk zijn, maar iedereen in de familie heeft het, dus ik zou het wel gaan geloven...
Anna d'r oren vanmorgen weer gecheckt: die waren in orde. Maar waarom ze dan zo slecht drinkt weet ik ook niet. Nouja, ze plast goed, dus we houden het maar weer in de gaten.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_58684867
Tico ik vind de tummy tub ook een onding en neem Nathan ook vaak mee onder de douche maar als ze straks groter zijn en kunnen zitten krijg je van zelf dat als je der in bad doet ze niet meer wilt zitten en gaat proberen om te draaien of te staan als ze nog iets ouder zijn. Ik deed Morgaine toen juist in de tummytub zodat ze verplicht moest zitten omdat de benen min of meer omhoog geplaatst worden.

Dit krijg je dan
  donderdag 15 mei 2008 @ 14:49:30 #272
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_58684914
Ik heb de tub nog niet weggedaan! Als ze straks zelf kan zitten is het nog wel leuk inderdaad. Zo'n bad helemaal vol laten lopen is ook zo'n gedoe. Alhoewel, zo'n kleine heeft maar een klein laagje nodig..
  donderdag 15 mei 2008 @ 14:57:57 #273
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_58685058
Zo Nathan en dan ook maar meteen aan het bier!

Ik ben nog steeds helemaal blij want Linde heeft nog steeds 37,0

Oh en zo leuk: steeds als ik zeg "Wat doet de koe?" Geeft ze antwoord. Soms zegt ze dan heel zachtjes boe En soms ook Tatatata of Baba maar dat mag de pret niet drukken
  donderdag 15 mei 2008 @ 15:01:02 #274
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_58685112
Stiemie, wat leuk! Leuk als ze meer geluidjes gaan maken.

Jen doet alleen maar "euw".
pi_58685206
Inmiddels leer ik mijn kleine(Gabi, 1 mei geboren ) steeds beter kennen, echter er blijft nog wel één vreemd dingetje/patroon wat ik nog niet echt kan plaatsen.

S'avonds tussen 22:00 en +/- 00:00/00:30 is ze strijk en zet super actief. Ze strampelt met haar armpjes en beentjes, heeft een enorme zuigbehoefte, wanneer je hara dan wat geeft wordt ze daarna zo onrustig dat niet lang na de laatste slok alles er weer uitkomt omdat ze zo actief is... Het lukt ook steeds om maar kleine hoeveelheden te geven (30/40 ml) maar die komen er dan toch weer uit door al het strampelen. Hierdor heeft ze 10 minuten daarna weer honger en begint het hele spel were van vooraf aan.

We hebben al veel geprobeerd om haar rustig te krijgen tussen deze speel-uurtjes:
- vantevoren een badje
- rustiger de voeding geven vlak voor 22:00 uur
- veel lichamelijk contact na de voedingen rond 22:00 uur
- strak indekken na de voeding van 22:00
maar niks helpt.

Overdag heeft ze dit ook wel eens een beetje maar lang niet zo erg als tussen 22:00 en 00:00.
  donderdag 15 mei 2008 @ 15:11:23 #276
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_58685330
tinny, je zou dit even kunnen overleggen met de cb arts. Misschien is inbakeren wel een oplossing? Dan kunnen ze zich niet zo druk maken.

In de eerste week deed ik Jennifer ook inbakeren bij de voeding. Zo kon ze niet anders dan met eten bezig zijn. (Dit was trouwens een idee van de laktatiekundige)
pi_58685398
ik post geen foto's hier maar wil wel even kwijt dat mn mannetje zonet voor t eerst helemaal op zn buik gedraaid is
me proud
  donderdag 15 mei 2008 @ 15:19:30 #278
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_58685482
_lotje_ dat is knap. Als ze het eenmaal doorhebben hoe het moet zijn ze niet meer te houden.

Sinds een weekje is Jennifer wel aan het proberen, maar het lukt nog niet helemaal. Ze komt heel ver op haar zijkant, maar nog niet op de buik. Maar ik vrees dat dat niet lang meer duurt.

Vanmorgen was ze op het kdv. Het was wel goed gegaan, alleen slapen... Maar ik had ze al gewaarschuwd, slechte slaper. Ik heb lekker haar mandje gevuld, ze heeft haar knuffeltjes daar, eigen flesjes en een hele zooi met verschoning. Mn moeder heeft haar om 12.30 opgehaald, en het kleine ding was wel heel moe. Dus ze is lekker wezen wandelen met haar.
pi_58685591
Tinny, ik heb zelf ook 2 kindjes die vaak spugen en laatst in het ziekenhuis kreeg ik het advies van een dokter om je kind ook na het drinken een kwartiertje, 20 minuten (indien mogelijk natuurlijk), even op de arm te houden en niet gelijk om hoog over de schouder voor een boertje. Op die manier zakt de voeding rustig en kan je daarna altijd nog proberen een boertje te laten. En het hele drukke met armen en benen kan je misschien proberen in te bakeren? Bij mij deed de kraamhulp een hydrofiel om de armpjes heen zodat die niet zo druk gingen maaien tijdens het drinken. En als ze gaan schrokken moet je gewoon de fles of de borst even uit het mondje halen.
pi_58685609
oh ja en ik kreeg net over de telefoon te horen van mijn man dat Nathan nu ook inmiddels van zijn buik naar zijn rug kan draaien!
pi_58685701
mn mannetje is idd ook n dikke week bezig geweest met proberen, maar die verdraaide schouder ook altijd! daar kwam ie maar niet overheen. en nu net in de box had ie het te pakken hij zette door en door en hup!

alleen nu ligt ie ontroostbaar in zn nest te huilen :|
k ga maar eens kijken...

-en met dat ik de trap op loop is hij stil -

en nu ga ik die foto's allemaal eens goed bekijken! ik zag er in de vlugheid al heel mooi tussen zitten!!
  donderdag 15 mei 2008 @ 15:45:37 #282
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_58685914
Faja, Nathan en Morgain zijn halfbloedjes he? Ik vind ze zo mooi!
pi_58687564
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 15:11 schreef Ticootje het volgende:

In de eerste week deed ik Jennifer ook inbakeren bij de voeding. Zo kon ze niet anders dan met eten bezig zijn. (Dit was trouwens een idee van de laktatiekundige)
Mijn gevoel zegt dat inbakkeren niet echt nodig is... ze heeft er namelijk niet altjd last van alleen tussen 22:00 en 00:00 overdag gaat het allemaal perfect... Overdag wil ze (sterker nog ) lekker vrij liggen... je moet haar niet strak inpakken want dan wordt woelt ze zichzelf in no-time los en maft dan lekker verder (naakt) boven de dekens. ... Ik zou dat inbakeren wel hebben geprobeerd als ze er elke (of meer) voedingen last van had... maar nu twijfel ik of ik haar hier goed mee doe... mijn gevoel zegt van niet

Dat ideetje trouwens van 15-20 minuten op de arm laten rusten voor haar over de schouder te gooien voor het boertje heb ik ook al geprobeerd ,... maar ook dat komt de rust niet ten goede tussen 22:00 en 00:00...

oh ja nog iets wat me is opgevallen... overdag zie ik nu langzaam de tijd tussen 2 voedingen oplopen naar 4 uur (was 3 uur) echter s'nachts blijft het nog steeds om elke 3 (soms zelfs 2 uur) een voeding... dit zie ik natuurlijk graag omgedraaid....
  donderdag 15 mei 2008 @ 18:38:55 #284
35189 Troel
scherp en bot
pi_58688968
inbakkeren zou ik ook niet doen

Ik denk dat het helemaal niet zo onverstandig is om even met het consultatiebureau te bellen als je niet weet wat je moet doen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 15 mei 2008 @ 20:21:22 #285
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_58691056
4 uur tussen de voedingen is volgens mij best lang voor zo'n heel kleintje.
Sasha ging pas over naar de 4 uur toen hij op flessen van 200ml over ging.
Het is juist goed voor ze als ze nog zo vaak voor een voeding komen.

Krijgt ze borstvoeding of de fles?
Je zou kunnen proberen die voeding (als het bv is dan afgekolft in een flesje) met wat johannesbroodpitmeel te mengen. Dan wordt het wat zwaarder en blijft het wrsch wat langer in haar maagje.

Maar ik zou dat eerst even met het cb overleggen. Mss hebben die ook nog wel andere tips. Vaak hebben consultatiebureau's een inloopuurtje waar je met vragen terecht kan.
pi_58691837
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 15:45 schreef Ticootje het volgende:
Faja, Nathan en Morgain zijn halfbloedjes he? Ik vind ze zo mooi!
Ja half Surinaams en half Nederlands. En allebei aan de lichte kant uitgevallen. hoewel Nathan donkerder is dan zijn zus.
pi_58692011
tinny, helpt een speentje na de voeding ook niet om haar even rustig te laten worden? Al kan ze dan misschien weer teveel lucht gaan happen..

En de andere vraag: ze zou natuurlijk haar dag en nacht ritme verkeerdom kunnen aanleren. Meestal is het dan een kwestie van 's nachts niet teveel licht en gezelligheid, en overdag juist wel.

BE, we mochten van de kraam max 4 uur ertussen laten zitten. Meende eens gehoord te hebben dat het een uur per pond baby is (dus bij 4 kilo baby max 8 uur ertussen, maar in het begin wat minder vanwege de kleine maagjes/flesjes)

Ik vind die foto's Sommigen zijn zo veranderd in een paar maandjes. En sommigen ook niet..
  donderdag 15 mei 2008 @ 21:15:11 #288
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_58692105
Mag het nog 1 keer?

Linde heeft nog steeds geen koorts en zelfs geen verhoging. Eindelijk na bijna een week hoge koorts is mijn kleine uk weer haar gezellige en goedlachse zelf
pi_58692310
Jubbel maar een eind heen stiemie!! Wat fijn dat Linde weer vrolijk is!!
  donderdag 15 mei 2008 @ 22:04:39 #290
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_58693259
Stiemie!
  donderdag 15 mei 2008 @ 22:11:27 #291
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_58693428
Hebben jullie kindjes trouwens ook aparte geluidjes voor mensen enzo?

=is baba, ik ben taat, poes is tsss. Zo leuk om te merkend at ze nu echt zo contact aan het maken is
Dan vraag je "waar is papa?" en dan gaat ze rondkijken en als ze 'm dan ziet zegt ze "baba"

O ja als ze in de kinderstoel klaar zit om te eten zegt ze soms ook "eteh"

Ben benieuwd wanneer haar eerste echte woordjes komen.
pi_58693495
Stiemie, ik heb nutrilon nog even gemailt over die zakjes poederopvolgmelk.. Maar die zitten alleen in de blijde doos van de prenatal, om het eens te proberen.. Ze verwezen me vriendelijk naar de verpakkingen kant en klare melk Heb maar eentje in de super meegenemen voor in de luiertas. Je weet maar nooit..

Faja, ik jubel ook nog even mee over je kleine rollebol!
  donderdag 15 mei 2008 @ 22:23:21 #293
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_58693704
Linde, fijn dat je weer beter bent

Aaaaaah, die foto's
Wat een verschil, ze groeien allemaal zo enorm hard! En toch zie ik af en toe in Devin nog ergens een spoortje van de kleine baby die hij 11 maanden geleden was hoewel "klein" is hij met ruim 4 kilo nooit echt geweest

En uiteraard hier een foto van Devin, net een halve dag oud

En hier bijna 11 maanden

[ Bericht 25% gewijzigd door Kersjes op 15-05-2008 22:24:45 (dubbel op) ]
  donderdag 15 mei 2008 @ 22:30:50 #294
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_58693883
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 22:15 schreef Deepfreeze het volgende:
Stiemie, ik heb nutrilon nog even gemailt over die zakjes poederopvolgmelk.. Maar die zitten alleen in de blijde doos van de prenatal, om het eens te proberen.. Ze verwezen me vriendelijk naar de verpakkingen kant en klare melk Heb maar eentje in de super meegenemen voor in de luiertas. Je weet maar nooit..

Faja, ik jubel ook nog even mee over je kleine rollebol!
Jammer hoor van die zakjes. Die kant en klare pakjes heb ik nu ook vaak mee 'voor de zekerheid'
pi_58694096
oh dan doe ik ook nog even mee:

Yara 3 dagen oud:

Yara nu (4 maanden)

Het gaat veel te hard
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
  donderdag 15 mei 2008 @ 23:21:04 #296
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_58695136
Ah wat leuk die "toen en nu" foto's!!

Ik vind Devin op die 2e foto echt veel ouder lijker dan 11 maanden zelfs al groter dan de meeste dreumesen uit het dreumestopic! maar wat een schatje

Stiemie wat fijn dat het beter gaat met Linde!!
Red de zeehond!
pi_58695282
rammel!!!!! met al die foto's wil ik er zo nog eentje bij... en nog een, en nog een...

Stiemie wat fijn!!
pi_58695714
die meisjes rompertjes
heel schattige foto trouwens van yara!!
  vrijdag 16 mei 2008 @ 00:00:20 #299
60568 S-A-I-N-T
Je heb het gelezen ;)
pi_58696147
Hier vandaag weer een ok stempel gekregen. Zoë is nu 5 maanden en weegt 6,6kilo en is 63 cm groot.
Ze heeft geglid als een mager speenvarken tijdens de prikken en ook tijdens het onderzoeken van de heupjes die waren goed.

Ik heb zelf gevraagt of ze even wildek ijken naar haar schoudertjes want die zijn erg flexibel vind ik en dat vonden zij ook wel dat word nog een bekeken over 2 maanden.

Lees dat er al zoveel kinderen zijn die draaien. Zoë nog lang niet die ligt in een boogje en kan overal bij en vind het dan wel best. Ze beweegt wel om haar as en naar boven en beneden maar draaien ho maar.
pi_58699072
Kersjes: ik vind jouw Devin zo'n lekker koppie hebben
Ik wil ook wel een foto toen en nu doen maar ben er vandaag te lui voor
Misschien later op de dag.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')