Mijn gevoel zegt dat inbakkeren niet echt nodig is... ze heeft er namelijk niet altjd last van alleen tussen 22:00 en 00:00 overdag gaat het allemaal perfect... Overdag wil ze (sterker nog ) lekker vrij liggen... je moet haar niet strak inpakken want dan wordt woelt ze zichzelf in no-time los en maft dan lekker verder (naakt) boven de dekens. ... Ik zou dat inbakeren wel hebben geprobeerd als ze er elke (of meer) voedingen last van had... maar nu twijfel ik of ik haar hier goed mee doe... mijn gevoel zegt van nietquote:Op donderdag 15 mei 2008 15:11 schreef Ticootje het volgende:
In de eerste week deed ik Jennifer ook inbakeren bij de voeding. Zo kon ze niet anders dan met eten bezig zijn. (Dit was trouwens een idee van de laktatiekundige)
Ja half Surinaams en half Nederlands. En allebei aan de lichte kant uitgevallen. hoewel Nathan donkerder is dan zijn zus.quote:Op donderdag 15 mei 2008 15:45 schreef Ticootje het volgende:
Faja, Nathan en Morgain zijn halfbloedjes he? Ik vind ze zo mooi!
Jammer hoor van die zakjes. Die kant en klare pakjes heb ik nu ook vaak mee 'voor de zekerheid'quote:Op donderdag 15 mei 2008 22:15 schreef Deepfreeze het volgende:
Stiemie, ik heb nutrilon nog even gemailt over die zakjes poederopvolgmelk.. Maar die zitten alleen in de blijde doos van de prenatal, om het eens te proberen.. Ze verwezen me vriendelijk naar de verpakkingen kant en klare melkHeb maar eentje in de super meegenemen voor in de luiertas. Je weet maar nooit..
Faja, ik jubel ook nog even mee over je kleine rollebol!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |