Ik keek (bijna) elke zondagmorgen Villa Achterwerk. Mijns inziens het meest geniale kinderprogramma ooitquote:Op zaterdag 10 mei 2008 17:17 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Sommige kinderprogramma's vond ik echt eng. Zoals Sesamstraat met Graaf Tel. Brrr.
Daar staan ook nog andere diplomaten op, dat maakt het minder erg.quote:
Wat valt er niet te begrijpen aan Villa Achterwerk? Je keek altijd naar Telekids? Dan was Villa Achterwerk vrij ingewikkeld jaquote:Op zaterdag 10 mei 2008 17:28 schreef Klopkoek het volgende:
Ik begreep de VPRO toen niet. Nu is het voor mij een progressieve verfrissende baken in de platte zee maar als kind begreep ik zelfs Villa Achterwerk niet. Pas vanaf een jaar of 10 drong het me door.
Leuk was trouwens dat ik bij m'n grootouders naar alles mocht kijken behalve de VPRO
De droge humor. De kwinkslagen. De ietwat chaotische taferelen en opbouw.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 17:34 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Wat valt er niet te begrijpen aan Villa Achterwerk? Je keek altijd naar Telekids? Dan was Villa Achterwerk vrij ingewikkeld ja.
Dat komt door de akoestiek.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 22:52 schreef PJORourke het volgende:
[..]
In een Oostenrijkse kelder klinkt het best sexy.
Kijk, iedereen die de Middeleeuwen beschimpt is een fascist.quote:The Roman Empire, under Germanic influence, would have developed in the direction of world-domination, and humanity would not have extinguished fifteen centuries of civilization at a single stroke.
Dat is inderdaad wel zo. Ik vond het altijd prachtig.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 17:35 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
De droge humor. De kwinkslagen. De ietwat chaotische taferelen en opbouw.
Toen begon je pubertijd?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 17:45 schreef Apropos het volgende:
Ik keek alleen MENSA-TV, tot ik twee was.
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 17:45 schreef Apropos het volgende:
Ik keek alleen MENSA-TV, tot ik twee was.
Nee, naar Telekids keek ik ook nooit. Maar misschien toch goed dat de Publieke Omroep er is he?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 17:43 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel zo. Ik vond het altijd prachtig.
Ik kon Telekids in ieder geval niet uitstaan. Van die stomme (Amerikaanse) tekenfilmseries. Het is maar net waarmee je opgroeit. Als je volwassen bent kan je natuurlijk dat kwalificeren als plat vermaak en Villa Achterwerk als elitair maar als kind heb je dat niet door. Dat komt pas later.
Je hebt vast wel de cijfers van die wereldwijde metingen voor ons paraat toch?quote:
omdat normale kinderen geen engelse tv kijken maar gewoon tv in hun moerstaal natuurlijkquote:Op zaterdag 10 mei 2008 19:02 schreef Boze_Appel het volgende:
Wat is dat toch altijd met die VPRO kinderprogramma's? Waarom keek niemand gewoon degelijke Amerikaanse propaganda op SkyChannel met Linda de Mol ... met Gi Joe, Jayce & the Wheeled Warriors, Mask en Starcom enzo.![]()
Cultuurbarbaren!
Volgens mij is het als parodie op "sceptici" bedoeld.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 18:58 schreef du_ke het volgende:
[..]
Je hebt vast wel de cijfers van die wereldwijde metingen voor ons paraat toch?
Of is de praat van die Traudl zelf de hoax?
Dat kan maar die Traudl is wel zo'n gregoriusnekschot typje. Die menen hun onzin vaak welquote:Op zaterdag 10 mei 2008 19:09 schreef Monidique het volgende:
[..]
Volgens mij is het als parodie op "sceptici" bedoeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |