Netjes hoor, ik ben vandaag gewoon te brakquote:
Bij mij is het ook DHCP, alleen die drie heb ik een vast IP adres toegewezen, gewoon om problemen te voorkomenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 09:08 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mijn Wii werkt prima, alleen niet als ik mijn router op WPA2 personal zet....
Op mijn eigen pc en mediacentra na staat alles op DHCP...
Vanavond ff router resetten, vast op inkloppen met een DMZ...
Ik ben hier in principe strangerquote:Op vrijdag 9 mei 2008 09:16 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Netjes hoor, ik ben vandaag gewoon te brak
Whehehe ik speel nog wel op de Wii, maar de Wii is meer van mijn vriendinquote:Op vrijdag 9 mei 2008 09:09 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz speelt bijna niet meer op zijn Wii.... sinds er een PS3 naast staat
Helaas ook tot 17:30quote:Op vrijdag 9 mei 2008 09:02 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mogguh WL!
Moet je nog tot laat vandaag?
Ik mag mijn aanwezigheidspremie verdienen tot half 6 vandaag
jij kan beter guitar hero 1,2 of 3 spelen ipv 80squote:Op vrijdag 9 mei 2008 09:07 schreef Sm0keZ het volgende:
Mogguh WL Droxz en tripack!
*heeft gisteren met Guitar Hero een aantal nummers op expert gespeeld, grotendeels boven de 90%
Dat heb ik dus ook zo... tot nu toe alleen voor mijn pc en mediacentre.. (VNC & FTP).quote:Op vrijdag 9 mei 2008 09:16 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Bij mij is het ook DHCP, alleen die drie heb ik een vast IP adres toegewezen, gewoon om problemen te voorkomen
Maakt toch niets uit, post gezellig mee, en wij helpen wel je dag door te komenquote:
Ik mis de warme chocoladequote:Op vrijdag 9 mei 2008 09:22 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Maakt toch niets uit, post gezellig mee, en wij helpen wel je dag door te komen![]()
* Dr.Droxz zet een dienblad met koffie/thee/limonade neer
Had de trailer van Iron Man op 1080p gedownload... hot dang!! Dat zag er wel heel mooi uitquote:Op vrijdag 9 mei 2008 09:21 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook zo... tot nu toe alleen voor mijn pc en mediacentre.. (VNC & FTP).
Stomme PS3.. oja, ik had ook ruim een uur nodig voordat mijn geluid eens op DTS enzo ging werken.
Vanavond mijn eerste bloe reej movie maar even kopen
ik heb gisteren de TS versie gezienquote:Op vrijdag 9 mei 2008 09:24 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Had de trailer van Iron Man op 1080p gedownload... hot dang!! Dat zag er wel heel mooi uit
Alleen choco?...quote:Op vrijdag 9 mei 2008 09:23 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Ik mis de warme chocolade![]()
Enige wat ik uit de automaat trek hier... bij gebrek aan bier
Daarom wil ik bloe reeeeeeeeezzzzzzzz!!!!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 09:24 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Had de trailer van Iron Man op 1080p gedownload... hot dang!! Dat zag er wel heel mooi uit
we kwamen ook nog ergens anders in aanmerking( lees plaats 15 van 20quote:Op vrijdag 9 mei 2008 09:06 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Damn dat is ook nog is een nette prijs jongen! Ik zou zeggen... doen
Enne... mogguh WL
koop je toch een 24" monitorquote:Op vrijdag 9 mei 2008 09:30 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Daarom wil ik bloe reeeeeeeeezzzzzzzz!!!!![]()
![]()
Zijn alleen nog wel redelijk duur... doe eens goedkoperworden!
da's dan de droxz special!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 09:29 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Alleen choco?...
Dat kom je niet vaak tegen, ik drink altijd mijn eigen combo.. Cappucino + sterke expresso
Yeh, en waterquote:Op vrijdag 9 mei 2008 09:29 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Alleen choco?...
Dat kom je niet vaak tegen, ik drink altijd mijn eigen combo.. Cappucino + sterke expresso
Aaaight ik ook, Matrix op Blooeeeh reeeeequote:Op vrijdag 9 mei 2008 09:30 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Daarom wil ik bloe reeeeeeeeezzzzzzzz!!!!![]()
![]()
Zijn alleen nog wel redelijk duur... doe eens goedkoperworden!
Daarom, dat is nog wel te overzienquote:Op vrijdag 9 mei 2008 09:31 schreef tripack het volgende:
[..]
we kwamen ook nog ergens anders in aanmerking( lees plaats 15 van 20) maar dat was iets goedkoper en dan hadden we een appartement op de begaande grond en 2 kamers... nja dan maar met de trap naar 2 hoog
Ja dat heb ik ook al gehoord van mijn broer, Robert Downey JR zet Mr.Stark echt perfect neerquote:Op vrijdag 9 mei 2008 09:26 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb gisteren de TS versie gezien
vette film hoor!
die had ik gedownloadquote:Op vrijdag 9 mei 2008 09:33 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Aaaight ik ook, Matrix op Blooeeeh reeeee
ja marvelquote:Op vrijdag 9 mei 2008 09:35 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook al gehoord van mijn broer, Robert Downey JR zet Mr.Stark echt perfect neer
Heb net een nieuwe TV hahahaquote:Op vrijdag 9 mei 2008 09:32 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
koop je toch een 24" monitor
alhoewel das duurder dan zon schijfje
Vanavond maar even kijken welke bloe reej er bij mij de eer krijgt de eerste in huis te zijnquote:Op vrijdag 9 mei 2008 09:33 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Aaaight ik ook, Matrix op Blooeeeh reeeee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |