Niet dat je dit nog leest, maar het gaat even om het idee... have fun dude!!!quote:Op donderdag 8 mei 2008 16:14 schreef Sgele het volgende:
Mensen, ik ga een biertje halen en naar huis..
Fijne avond, fijn weekend alvast en tot over een week of 3!![]()
Eerste cerveza daarzo is op jullie!![]()
![]()
Ik wil het niet wetenquote:
Moet even iets 'ophalen'quote:Op vrijdag 9 mei 2008 08:09 schreef Bellerophon het volgende:
Tering! Waarom zo vroeg man?
En mogguh Smokez
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
een veel te actieve hond zo s' ochtends vroeg ha haquote:Op vrijdag 9 mei 2008 07:40 schreef Bellerophon het volgende:
Haha haai draakje, moe? nu al? por que?
tis voor een goed doelquote:Op vrijdag 9 mei 2008 08:03 schreef Sm0keZ het volgende:
Mogguh
Godver, morgen moet ik om 08:30 in Breda zijn. Ik vind het iets te ver gaan om iemand te vragen op zijn vrije dag rond 6 uur z'n bed uit te komen, om daarna ff 300km in de auto te zitten
Maar als ik daar met de trein heen wil mag ik er zelfs om 04:45 al uit
Haha je moet er maar wat voor over hebbenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 08:17 schreef draculettetje het volgende:
[..]
een veel te actieve hond zo s' ochtends vroeg ha ha
ha ha dat zeker, voor de rest gaat het ook wel goed,quote:Op vrijdag 9 mei 2008 08:19 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Haha je moet er maar wat voor over hebben
Da's waarquote:Op vrijdag 9 mei 2008 08:17 schreef draculettetje het volgende:
[..]
tis voor een goed doel![]()
maar idd wel belachelijk vroeg!
Waarom een half uur eerder?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 08:20 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ha ha dat zeker, voor de rest gaat het ook wel goed,
moet ook nog wennen dat ik ruim een half uur eerder moet opstaan
dan hoeft ze s'ochtends niet alleen te blijven tussen wanneer ik zou opstaan en vriendlief gaat werkenquote:
Ah joh dat komt vanzelf welquote:Op vrijdag 9 mei 2008 08:20 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ha ha dat zeker, voor de rest gaat het ook wel goed,
moet ook nog wennen dat ik ruim een half uur eerder moet opstaan
Dat zal opzich niet zo lastig worden hoor, maar ik vind zoiets toch niet menselijk om te vragenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 08:24 schreef draculettetje het volgende:
er is niet iemand zo gek om met je mee te rijden?
behalve een ventquote:Op vrijdag 9 mei 2008 08:29 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ah joh dat komt vanzelf welAlles went he
da's waar, maar uiteindelijk laat je dan toch de ander de keus?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 08:30 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dat zal opzich niet zo lastig worden hoor, maar ik vind zoiets toch niet menselijk om te vragen
"He hallo, heb jij zin om op je vrije dag héééééél vroeg je bed uit te komen, en daarna 300km in de auto te zitten?![]()
"
Ik ook van jou hequote:
Gezellig!!!!quote:Op donderdag 8 mei 2008 20:45 schreef lynda het volgende:
Droxz ik heb nog 2 mensen die mee gaan zaterdag
Alleen mijn connectie naar die kut playstation network valt steeds weg...quote:Op vrijdag 9 mei 2008 07:01 schreef Bellerophon het volgende:
Ik zag het DroxzTrouwens GT5 is ook heeeul mooi
Mogguh iedereen!!
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 08:12 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Moet even iets 'ophalen'Je gaat een keukentrapje ophalen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't let my username fool you...
tering , das wel erg snel zegquote:
Serieus, steeds bij het updaten van GT5 stopt hij er mee... of bij het inernetten...quote:Op vrijdag 9 mei 2008 08:55 schreef Bellerophon het volgende:
Valt steeds weg? Serieus... ik heb echt geen problemen ermee... misschien ligt het aan je verbinding?
Whehe nu is proberen zo snel GTA4 uit te spelen
En mogguh Droxz en Tripack
Top man!! Wat een ontzettend leuk huisjequote:Op vrijdag 9 mei 2008 08:55 schreef tripack het volgende:
gesprek ging gister goed, was eigenlijk alleen om finfanciele gegevens op te nemen. hoop morgen een brief te krijgen waar we daarna een afspraak kunnen maken om het huis te bezichtigen.![]()
![]()
link van het huisje
owja en het is....![]()
![]()
vrijdag
![]()
![]()
Mogguh WL!quote:
Dat ziet er niet verkeerd uit zeg! We hopen hier allemaal voor je dat je deze woning krijgt hoor!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 08:55 schreef tripack het volgende:
gesprek ging gister goed, was eigenlijk alleen om finfanciele gegevens op te nemen. hoop morgen een brief te krijgen waar we daarna een afspraak kunnen maken om het huis te bezichtigen.![]()
![]()
link van het huisje
owja en het is....![]()
![]()
vrijdag
![]()
![]()
356 euri huur en 12 servicekostenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 09:02 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Top man!! Wat een ontzettend leuk huisjeEn wat gaat het je kosten per maand?
Mijn PSP, Wii en PS3 hebben alle drie een vast IP adres en gebruik gewoon de WEP encryptie... totaal geen problemen met de verbinding. Dus daarom sta ik er ook van te kijkenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 09:01 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Serieus, steeds bij het updaten van GT5 stopt hij er mee... of bij het inernetten...
of gelijk bij het aanmelden bij playstation network...
2 kabels geprobeerd, en zelfs via WIFI, maar steeds zelfde problemen![]()
Vanavond maar even een vast ip instellen, en een DMZ maken ofzo... weet het anders ook even niet.
nou het ligt eigenlijk aan mijn vriendin en ik of we het huis nemenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 09:04 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat ziet er niet verkeerd uit zeg! We hopen hier allemaal voor je dat je deze woning krijgt hoor!
Damn dat is ook nog is een nette prijs jongen! Ik zou zeggen... doenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 09:04 schreef tripack het volgende:
[..]
356 euri huur en 12 servicekosten
denk dat we niet echt twijfellen of het moet er heel slecht uitzienmaar dat denk ik niet
Het is en blijft natuurlijk geen volledige versie...quote:
Mijn Wii werkt prima, alleen niet als ik mijn router op WPA2 personal zet....quote:Op vrijdag 9 mei 2008 09:04 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mijn PSP, Wii en PS3 hebben alle drie een vast IP adres en gebruik gewoon de WEP encryptie... totaal geen problemen met de verbinding. Dus daarom sta ik er ook van te kijken
* Dr.Droxz speelt bijna niet meer op zijn Wii.... sinds er een PS3 naast staatquote:Op vrijdag 9 mei 2008 09:07 schreef Sm0keZ het volgende:
Mogguh WL Droxz en tripack!
*heeft gisteren met Guitar Hero een aantal nummers op expert gespeeld, grotendeels boven de 90%
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |