Best veel PS3's bijvoorbeeldquote:Op donderdag 8 mei 2008 15:32 schreef WhiteLightning het volgende:
Tering 18 miljoen, das toch niet normaal meer. weet je hoeveel bier je daarvan kan kopen ? (om maar even in de stemming te blijve n
pwnedquote:Op donderdag 8 mei 2008 15:49 schreef WhiteLightning het volgende:
Een vrouw uit Cornwall in Engeland was in oktober verhuisd naar het dorp Polperro. Leuk natuurlijk, alleen haar kat liep weg. Abbi Rendell hing overal posters op en zette zelfs een bericht op de website van het dorp, maar niemand had Jerry gezien.
Tot een vrouw uit Amerika haar een mailtje stuurde. Deb Wilgus kijkt altijd naar de webcam die op het dorpje staat gericht en daar had ze meerdere malen Jerry gespot. Ze had hem regelmatig op de deurmat van een hotel zien slapen.
Abbi was stomverbaasd, maar heeft Jerry nog niet terug. Ze zit nu nachtenlang bij het hotel in de hoop hem te zien.
nee dit dan hahaquote:
quote:Op donderdag 8 mei 2008 16:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee dit dan haha
'Sekskunstenaar' vrijgesproken
De rechtbank heeft de 50-jarige Rotterdamse sekskunstenaar Victor C. vrijgesproken van verkrachting van twee vrouwen door hemzelf en een herdershond. De beeldend kunstenaar erkent de seks met het duo, maar blijft erbij dat de vrouwen hebben ingestemd. Dat meldt het AD.
Toppie!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 8 mei 2008 14:35 schreef lynda het volgende:
[..]
AvondKaarten zijn binnen
![]()
En GEEN!! tequila meer voor mij.. Jezus wat was ik ver heen![]()
Niet dat je dit nog leest, maar het gaat even om het idee... have fun dude!!!quote:Op donderdag 8 mei 2008 16:14 schreef Sgele het volgende:
Mensen, ik ga een biertje halen en naar huis..
Fijne avond, fijn weekend alvast en tot over een week of 3!![]()
Eerste cerveza daarzo is op jullie!![]()
![]()
Ik wil het niet wetenquote:
Moet even iets 'ophalen'quote:Op vrijdag 9 mei 2008 08:09 schreef Bellerophon het volgende:
Tering! Waarom zo vroeg man?
En mogguh Smokez
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
een veel te actieve hond zo s' ochtends vroeg ha haquote:Op vrijdag 9 mei 2008 07:40 schreef Bellerophon het volgende:
Haha haai draakje, moe? nu al? por que?
tis voor een goed doelquote:Op vrijdag 9 mei 2008 08:03 schreef Sm0keZ het volgende:
Mogguh
Godver, morgen moet ik om 08:30 in Breda zijn. Ik vind het iets te ver gaan om iemand te vragen op zijn vrije dag rond 6 uur z'n bed uit te komen, om daarna ff 300km in de auto te zitten
Maar als ik daar met de trein heen wil mag ik er zelfs om 04:45 al uit
Haha je moet er maar wat voor over hebbenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 08:17 schreef draculettetje het volgende:
[..]
een veel te actieve hond zo s' ochtends vroeg ha ha
ha ha dat zeker, voor de rest gaat het ook wel goed,quote:Op vrijdag 9 mei 2008 08:19 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Haha je moet er maar wat voor over hebben
Da's waarquote:Op vrijdag 9 mei 2008 08:17 schreef draculettetje het volgende:
[..]
tis voor een goed doel![]()
maar idd wel belachelijk vroeg!
Waarom een half uur eerder?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 08:20 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ha ha dat zeker, voor de rest gaat het ook wel goed,
moet ook nog wennen dat ik ruim een half uur eerder moet opstaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |