ja triest eigelijk dat ze die kabel er niet bij geven. bij mijn wii had ik precies hetzelfde. standaardkabel gewoon klote (zeker met kleine tekst op het scherm) en met die component kabel had ik nergens meer last van . (behalve scrollende games van de VCquote:Op donderdag 8 mei 2008 14:01 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Jep, alleen beeld was beetje klote met die standaard kabels... gisteren een goede HDMI kabel tussengehangen en alles is echt PERFECT man!
Zeer tevreden over dat ding
Idd, zo'n duur pakket en geen goede kabel... gieren...quote:Op donderdag 8 mei 2008 14:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja triest eigelijk dat ze die kabel er niet bij geven. bij mijn wii had ik precies hetzelfde. standaardkabel gewoon klote (zeker met kleine tekst op het scherm) en met die component kabel had ik nergens meer last van . (behalve scrollende games van de VC, vage shit weer ja)
mja als ik een beetje geld over heb ga ik ook een ps3 halen
Dat heb ik ook ja, niet met alle VC games, een paar (bijvoorbeeld Super Mario Brothers voor de NESquote:Op donderdag 8 mei 2008 14:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja triest eigelijk dat ze die kabel er niet bij geven. bij mijn wii had ik precies hetzelfde. standaardkabel gewoon klote (zeker met kleine tekst op het scherm) en met die component kabel had ik nergens meer last van . (behalve scrollende games van de VC, vage shit weer ja)
mja als ik een beetje geld over heb ga ik ook een ps3 halen
Jep, sinds vorig weekend...quote:Op donderdag 8 mei 2008 14:13 schreef Bellerophon het volgende:
Droxz! Bitch! Heb jij ook een PS3 dan??????
Succes Tripack! Komt goed
quote:DVD-lezer kapot door GTA4
RIJSWIJK - De populaire nieuwe game Grand Theft Auto zorgt voor heel wat vastgelopen spelconsoles zoals Playstation en Xbox 360.
Grand Theft Auto IV is bij de introductie direct overal uitverkocht.
Naar schatting een op drie gamers moeten hun console resetten, soms gaat de dvd-lezer zelfs stuk. Vooral consoles van een half jaar oud kampen met problemen. ,,Rockstar Games, de producent van het spel, beloofde enkele herstellingsprocedures online te zetten, maar daar zijn ze nog niet aan toegekomen'', zegt Playstation Nederland zaterdag in de Vlaamse krant Het Laatste Nieuws.
Gamers uit allerhande landen spuwen hun gal op internetfora, zoals tweaker.net en gamert.nl en proberen gezamenlijk een oplossing te vinden. Het blijft echter wachten tot de producent de problemen herstelt. De slachtoffers hebben recht op een nieuw spel en volledige reparatie van hun console, meldde de Belgische consumentenbond TestAankoop. De Nederlandse Consumentenbond kon nog geen reactie geven op het nieuws en de schade.
Het computerspel, waarin de hoofdrolspeler moet zien te overleven in de onderwereld van Liberty City, ligt sinds dinsdag in de winkels. Van de voorgaande drie delen gingen tientallen miljoen exemplaren over de toonbank. De recensies van deel vier waren aanvankelijk lovend, maar nu blijken veel gamers dus in de problemen te zitten.(ANP)
bron: het AD
Ik had het gelezen ja, maar ik speel toch alleen nog maar GT5quote:Op donderdag 8 mei 2008 14:17 schreef Sgele het volgende:
GTA IV blijkt nogal een sloper te zijn voor je Console?
[..]
Net een PC hehquote:Op donderdag 8 mei 2008 14:17 schreef Sgele het volgende:
[..]
Vanavond even kijken hoe dat allemaal werkt hoor, heb er gisteren even snel een UTP kabel ingehangen, maar was in slaap gevallen hahahahaquote:Op donderdag 8 mei 2008 14:18 schreef Bellerophon het volgende:
@Droxz, voeg me toe!! Bellerophon- is mijn nickname
@WL, gisteravond stond de update nog niet op de PSstore, hoop dat hij er straks wel op staat
Zou ie uberhaupt nog uitkomen voor de PC ?quote:
Weet ikquote:Op donderdag 8 mei 2008 14:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Jep, sinds vorig weekend...
p.s ik hou ook van jou
Tuurlijkquote:Op donderdag 8 mei 2008 14:21 schreef Sgele het volgende:
[..]
Zou ie uberhaupt nog uitkomen voor de PC ?
Serieus, mijn broer heeft problemen gehad met zijn PS3 en GTA4 en ik helemaal niks? Hij had dus ook zijn HDD moeten formatterenquote:Op donderdag 8 mei 2008 14:17 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik voeg je straks even toequote:Op donderdag 8 mei 2008 14:21 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Vanavond even kijken hoe dat allemaal werkt hoor, heb er gisteren even snel een UTP kabel ingehangen, maar was in slaap gevallen hahahaha
Heb wel een accountje gemaakt, en mijn nickename ik ook gewoon Droxz natuurlijk
Ik ben er ook nooit in het weekend hequote:Op donderdag 8 mei 2008 14:21 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Weet ik
Maar dat vergeet je dan ook even te melden he... ow wacht ik ben er nooit in het weekend
Het spel is brak, je mag van geluk spreken dat je nog geen problemen hebt gehadquote:Op donderdag 8 mei 2008 14:22 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Serieus, mijn broer heeft problemen gehad met zijn PS3 en GTA4 en ik helemaal niks? Hij had dus ook zijn HDD moeten formatteren
Pas op dat je je lever niet uitschijtquote:Op donderdag 8 mei 2008 14:24 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ben er ook nooit in het weekend he![]()
maandag na het werk gelijk naar Lynda, feestvieren en bierzuipen...
Gisteren hele avond bier gezopen.... (again...)
Vanavond maar even rustig naar kijken
Ik ga 'm dus nog ff niet kopen voor m'n iks doosquote:Op donderdag 8 mei 2008 14:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Het spel is brak, je mag van geluk spreken dat je nog geen problemen hebt gehad![]()
al die patch zooi gaat nu ook op de consoles gebeuren.
Ja moet je doenquote:Op donderdag 8 mei 2008 14:24 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ben er ook nooit in het weekend he![]()
Heb vrijdag 10 minuten kunnen spelen.... zondag thuis -> gelijk slapen
maandag na het werk gelijk naar Lynda, feestvieren en bierzuipen...
Dinsdag 2 uurtjes kunnen spelen....
Gisteren hele avond bier gezopen.... (again...)
Vanavond maar even rustig naar kijken
Nee man, gewoon doorzuipen...quote:
Ik vind het persoonlijk een geweldig spel en heb er nog geen problemen mee gehad. Hoop alleen wel dat die patch er vanavond wel opstaatquote:Op donderdag 8 mei 2008 14:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Het spel is brak, je mag van geluk spreken dat je nog geen problemen hebt gehad![]()
al die patch zooi gaat nu ook op de consoles gebeuren.
Ze hebben al een Patch online staan, maar die schijnt niks met het probleem van doen te hebbenquote:Op donderdag 8 mei 2008 14:31 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik vind het persoonlijk een geweldig spel en heb er nog geen problemen mee gehad. Hoop alleen wel dat die patch er vanavond wel opstaat
Avondquote:Op donderdag 8 mei 2008 14:29 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nee man, gewoon doorzuipen...
Morgenavond weer een groot feest bij mij om de hoek,
en zaterdag met Lynda zuipen, en in de middag/avond naar AZ
Dat zou nou dus opgelost moeten zijn, nu nog een oplossing voor Console Bashing featurequote:Op donderdag 8 mei 2008 14:40 schreef Bellerophon het volgende:
@Sgele, daar waren ook problemen mee, de servers konden het gewoon niet aan
heb je Lagg online ?quote:Op donderdag 8 mei 2008 14:40 schreef Bellerophon het volgende:
@Sgele, daar waren ook problemen mee, de servers konden het gewoon niet aan
als je je lever uitschijt kan je die zo op de bbq gooienquote:Op donderdag 8 mei 2008 14:29 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nee man, gewoon doorzuipen...
Morgenavond weer een groot feest bij mij om de hoek,
en zaterdag met Lynda zuipen, en in de middag/avond naar AZ
Nope, helemaal nietquote:
je was me voorquote:Op donderdag 8 mei 2008 14:48 schreef WhiteLightning het volgende:
verdomme , ik krijg gelijk honger!
Ik heb zin in bierquote:
quote:Deportivo La Coruña heeft de spelers van Levante een hart onder de riem gestoken door een protestactie van de opponent tijdens de wedstrijd niet te gebruiken voor eigen succes.
Het complete elftal van Levante stelde zich in Riazor op rond de middencirkel en bleef daar ook staan na het eerste fluitsignaal. Met deze staking wilden de spelers hun protesten kracht bijzetten over het uitblijven van hun salarissen. Naar verluidt hebben ze nog achttien miljoen euro tegoed.
Deportivo toonde zich solidair met het al gedegradeerde Levante. De Galicische formatie weigerde de vrijgeleide te gebruiken voor een snel doelpunt. Sergio González passeerde de Levante-ploeg wél, maar schoot de bal bewust ver naast het lege doel.
De middenvelder omhelsde na zijn afzwaaier alle spelers van Levante. Na deze steunbetuiging begonnen de ploegen aan het echte duel, dat door Deportivo met 1-0 werd gewonnen.
Best veel PS3's bijvoorbeeldquote:Op donderdag 8 mei 2008 15:32 schreef WhiteLightning het volgende:
Tering 18 miljoen, das toch niet normaal meer. weet je hoeveel bier je daarvan kan kopen ? (om maar even in de stemming te blijve n
pwnedquote:Op donderdag 8 mei 2008 15:49 schreef WhiteLightning het volgende:
Een vrouw uit Cornwall in Engeland was in oktober verhuisd naar het dorp Polperro. Leuk natuurlijk, alleen haar kat liep weg. Abbi Rendell hing overal posters op en zette zelfs een bericht op de website van het dorp, maar niemand had Jerry gezien.
Tot een vrouw uit Amerika haar een mailtje stuurde. Deb Wilgus kijkt altijd naar de webcam die op het dorpje staat gericht en daar had ze meerdere malen Jerry gespot. Ze had hem regelmatig op de deurmat van een hotel zien slapen.
Abbi was stomverbaasd, maar heeft Jerry nog niet terug. Ze zit nu nachtenlang bij het hotel in de hoop hem te zien.
nee dit dan hahaquote:
quote:Op donderdag 8 mei 2008 16:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee dit dan haha
'Sekskunstenaar' vrijgesproken
De rechtbank heeft de 50-jarige Rotterdamse sekskunstenaar Victor C. vrijgesproken van verkrachting van twee vrouwen door hemzelf en een herdershond. De beeldend kunstenaar erkent de seks met het duo, maar blijft erbij dat de vrouwen hebben ingestemd. Dat meldt het AD.
Toppie!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 8 mei 2008 14:35 schreef lynda het volgende:
[..]
AvondKaarten zijn binnen
![]()
En GEEN!! tequila meer voor mij.. Jezus wat was ik ver heen![]()
Niet dat je dit nog leest, maar het gaat even om het idee... have fun dude!!!quote:Op donderdag 8 mei 2008 16:14 schreef Sgele het volgende:
Mensen, ik ga een biertje halen en naar huis..
Fijne avond, fijn weekend alvast en tot over een week of 3!![]()
Eerste cerveza daarzo is op jullie!![]()
![]()
Ik wil het niet wetenquote:
Moet even iets 'ophalen'quote:Op vrijdag 9 mei 2008 08:09 schreef Bellerophon het volgende:
Tering! Waarom zo vroeg man?
En mogguh Smokez
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
een veel te actieve hond zo s' ochtends vroeg ha haquote:Op vrijdag 9 mei 2008 07:40 schreef Bellerophon het volgende:
Haha haai draakje, moe? nu al? por que?
tis voor een goed doelquote:Op vrijdag 9 mei 2008 08:03 schreef Sm0keZ het volgende:
Mogguh
Godver, morgen moet ik om 08:30 in Breda zijn. Ik vind het iets te ver gaan om iemand te vragen op zijn vrije dag rond 6 uur z'n bed uit te komen, om daarna ff 300km in de auto te zitten
Maar als ik daar met de trein heen wil mag ik er zelfs om 04:45 al uit
Haha je moet er maar wat voor over hebbenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 08:17 schreef draculettetje het volgende:
[..]
een veel te actieve hond zo s' ochtends vroeg ha ha
ha ha dat zeker, voor de rest gaat het ook wel goed,quote:Op vrijdag 9 mei 2008 08:19 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Haha je moet er maar wat voor over hebben
Da's waarquote:Op vrijdag 9 mei 2008 08:17 schreef draculettetje het volgende:
[..]
tis voor een goed doel![]()
maar idd wel belachelijk vroeg!
Waarom een half uur eerder?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 08:20 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ha ha dat zeker, voor de rest gaat het ook wel goed,
moet ook nog wennen dat ik ruim een half uur eerder moet opstaan
dan hoeft ze s'ochtends niet alleen te blijven tussen wanneer ik zou opstaan en vriendlief gaat werkenquote:
Ah joh dat komt vanzelf welquote:Op vrijdag 9 mei 2008 08:20 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ha ha dat zeker, voor de rest gaat het ook wel goed,
moet ook nog wennen dat ik ruim een half uur eerder moet opstaan
Dat zal opzich niet zo lastig worden hoor, maar ik vind zoiets toch niet menselijk om te vragenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 08:24 schreef draculettetje het volgende:
er is niet iemand zo gek om met je mee te rijden?
behalve een ventquote:Op vrijdag 9 mei 2008 08:29 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ah joh dat komt vanzelf welAlles went he
da's waar, maar uiteindelijk laat je dan toch de ander de keus?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 08:30 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dat zal opzich niet zo lastig worden hoor, maar ik vind zoiets toch niet menselijk om te vragen
"He hallo, heb jij zin om op je vrije dag héééééél vroeg je bed uit te komen, en daarna 300km in de auto te zitten?![]()
"
Ik ook van jou hequote:
Gezellig!!!!quote:Op donderdag 8 mei 2008 20:45 schreef lynda het volgende:
Droxz ik heb nog 2 mensen die mee gaan zaterdag
Alleen mijn connectie naar die kut playstation network valt steeds weg...quote:Op vrijdag 9 mei 2008 07:01 schreef Bellerophon het volgende:
Ik zag het DroxzTrouwens GT5 is ook heeeul mooi
Mogguh iedereen!!
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 08:12 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Moet even iets 'ophalen'Je gaat een keukentrapje ophalen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't let my username fool you...
tering , das wel erg snel zegquote:
Serieus, steeds bij het updaten van GT5 stopt hij er mee... of bij het inernetten...quote:Op vrijdag 9 mei 2008 08:55 schreef Bellerophon het volgende:
Valt steeds weg? Serieus... ik heb echt geen problemen ermee... misschien ligt het aan je verbinding?
Whehe nu is proberen zo snel GTA4 uit te spelen
En mogguh Droxz en Tripack
Top man!! Wat een ontzettend leuk huisjequote:Op vrijdag 9 mei 2008 08:55 schreef tripack het volgende:
gesprek ging gister goed, was eigenlijk alleen om finfanciele gegevens op te nemen. hoop morgen een brief te krijgen waar we daarna een afspraak kunnen maken om het huis te bezichtigen.![]()
![]()
link van het huisje
owja en het is....![]()
![]()
vrijdag
![]()
![]()
Mogguh WL!quote:
Dat ziet er niet verkeerd uit zeg! We hopen hier allemaal voor je dat je deze woning krijgt hoor!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 08:55 schreef tripack het volgende:
gesprek ging gister goed, was eigenlijk alleen om finfanciele gegevens op te nemen. hoop morgen een brief te krijgen waar we daarna een afspraak kunnen maken om het huis te bezichtigen.![]()
![]()
link van het huisje
owja en het is....![]()
![]()
vrijdag
![]()
![]()
356 euri huur en 12 servicekostenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 09:02 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Top man!! Wat een ontzettend leuk huisjeEn wat gaat het je kosten per maand?
Mijn PSP, Wii en PS3 hebben alle drie een vast IP adres en gebruik gewoon de WEP encryptie... totaal geen problemen met de verbinding. Dus daarom sta ik er ook van te kijkenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 09:01 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Serieus, steeds bij het updaten van GT5 stopt hij er mee... of bij het inernetten...
of gelijk bij het aanmelden bij playstation network...
2 kabels geprobeerd, en zelfs via WIFI, maar steeds zelfde problemen![]()
Vanavond maar even een vast ip instellen, en een DMZ maken ofzo... weet het anders ook even niet.
nou het ligt eigenlijk aan mijn vriendin en ik of we het huis nemenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 09:04 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat ziet er niet verkeerd uit zeg! We hopen hier allemaal voor je dat je deze woning krijgt hoor!
Damn dat is ook nog is een nette prijs jongen! Ik zou zeggen... doenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 09:04 schreef tripack het volgende:
[..]
356 euri huur en 12 servicekosten
denk dat we niet echt twijfellen of het moet er heel slecht uitzienmaar dat denk ik niet
Het is en blijft natuurlijk geen volledige versie...quote:
Mijn Wii werkt prima, alleen niet als ik mijn router op WPA2 personal zet....quote:Op vrijdag 9 mei 2008 09:04 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mijn PSP, Wii en PS3 hebben alle drie een vast IP adres en gebruik gewoon de WEP encryptie... totaal geen problemen met de verbinding. Dus daarom sta ik er ook van te kijken
* Dr.Droxz speelt bijna niet meer op zijn Wii.... sinds er een PS3 naast staatquote:Op vrijdag 9 mei 2008 09:07 schreef Sm0keZ het volgende:
Mogguh WL Droxz en tripack!
*heeft gisteren met Guitar Hero een aantal nummers op expert gespeeld, grotendeels boven de 90%
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |