ja dan kunnen wij zelfs nog een kaartje naar jou toe sturenquote:Op donderdag 8 mei 2008 13:22 schreef Sgele het volgende:
[..]
Gaat helemaal goedkomen![]()
En volgende week is het hier ook nog goed toeven trouwens, dus je vergeldingsactie moet lukken
Dat zou een stunt zijn zegquote:Op donderdag 8 mei 2008 13:29 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja dan kunnen wij zelfs nog een kaartje naar jou toe sturen
Ik wou net zeggen , Tripack zal toch niet op het strand zitten ofzoquote:Op donderdag 8 mei 2008 13:39 schreef tripack het volgende:
goedemorgen
heb gewoon net even tijd om te posten
zo druk heb ik het nog nooit gehad![]()
Tripack!quote:Op donderdag 8 mei 2008 13:39 schreef tripack het volgende:
goedemorgen
heb gewoon net even tijd om te posten
zo druk heb ik het nog nooit gehad![]()
Niet alleen de week ging snel, mijn poen ging ook erg snel deze weekquote:Op donderdag 8 mei 2008 13:41 schreef WhiteLightning het volgende:
nou ik ben blij dat het alweer donderdag is. is toch wel redelijk snel gegaan de week
Ik ken er nog eentje die heel snel ging, godsamme zeg, ze leek wel een konijnquote:Op donderdag 8 mei 2008 13:47 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Niet alleen de week ging snel, mijn poen ging ook erg snel deze week
geld uitgeven is altijd leukquote:Op donderdag 8 mei 2008 13:47 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
gat in je hand?quote:Op donderdag 8 mei 2008 13:47 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hey succes heh. ik zal voor je duimen, dat je de woning krijgt, ::)quote:Op donderdag 8 mei 2008 13:53 schreef tripack het volgende:
nja nog even en dan ben ik wel wegik heb een hele dag in een halve gestopt volgens mij.
beetje zenuwachtig voor gesprek dalijk bij woningstichting.
maar ik ben er dus weer vandoor
fijne middag
Jep, alleen beeld was beetje klote met die standaard kabels... gisteren een goede HDMI kabel tussengehangen en alles is echt PERFECT man!quote:Op donderdag 8 mei 2008 13:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
geld uitgeven is altijd leukbevalt de ps3 nog een beetje ?
Succes tripack! Hoop dat je die woning krijgt!quote:Op donderdag 8 mei 2008 13:53 schreef tripack het volgende:
nja nog even en dan ben ik wel wegik heb een hele dag in een halve gestopt volgens mij.
beetje zenuwachtig voor gesprek dalijk bij woningstichting.
maar ik ben er dus weer vandoor
fijne middag
ja triest eigelijk dat ze die kabel er niet bij geven. bij mijn wii had ik precies hetzelfde. standaardkabel gewoon klote (zeker met kleine tekst op het scherm) en met die component kabel had ik nergens meer last van . (behalve scrollende games van de VCquote:Op donderdag 8 mei 2008 14:01 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Jep, alleen beeld was beetje klote met die standaard kabels... gisteren een goede HDMI kabel tussengehangen en alles is echt PERFECT man!
Zeer tevreden over dat ding
Idd, zo'n duur pakket en geen goede kabel... gieren...quote:Op donderdag 8 mei 2008 14:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja triest eigelijk dat ze die kabel er niet bij geven. bij mijn wii had ik precies hetzelfde. standaardkabel gewoon klote (zeker met kleine tekst op het scherm) en met die component kabel had ik nergens meer last van . (behalve scrollende games van de VC, vage shit weer ja)
mja als ik een beetje geld over heb ga ik ook een ps3 halen
Dat heb ik ook ja, niet met alle VC games, een paar (bijvoorbeeld Super Mario Brothers voor de NESquote:Op donderdag 8 mei 2008 14:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja triest eigelijk dat ze die kabel er niet bij geven. bij mijn wii had ik precies hetzelfde. standaardkabel gewoon klote (zeker met kleine tekst op het scherm) en met die component kabel had ik nergens meer last van . (behalve scrollende games van de VC, vage shit weer ja)
mja als ik een beetje geld over heb ga ik ook een ps3 halen
Jep, sinds vorig weekend...quote:Op donderdag 8 mei 2008 14:13 schreef Bellerophon het volgende:
Droxz! Bitch! Heb jij ook een PS3 dan??????
Succes Tripack! Komt goed
quote:DVD-lezer kapot door GTA4
RIJSWIJK - De populaire nieuwe game Grand Theft Auto zorgt voor heel wat vastgelopen spelconsoles zoals Playstation en Xbox 360.
Grand Theft Auto IV is bij de introductie direct overal uitverkocht.
Naar schatting een op drie gamers moeten hun console resetten, soms gaat de dvd-lezer zelfs stuk. Vooral consoles van een half jaar oud kampen met problemen. ,,Rockstar Games, de producent van het spel, beloofde enkele herstellingsprocedures online te zetten, maar daar zijn ze nog niet aan toegekomen'', zegt Playstation Nederland zaterdag in de Vlaamse krant Het Laatste Nieuws.
Gamers uit allerhande landen spuwen hun gal op internetfora, zoals tweaker.net en gamert.nl en proberen gezamenlijk een oplossing te vinden. Het blijft echter wachten tot de producent de problemen herstelt. De slachtoffers hebben recht op een nieuw spel en volledige reparatie van hun console, meldde de Belgische consumentenbond TestAankoop. De Nederlandse Consumentenbond kon nog geen reactie geven op het nieuws en de schade.
Het computerspel, waarin de hoofdrolspeler moet zien te overleven in de onderwereld van Liberty City, ligt sinds dinsdag in de winkels. Van de voorgaande drie delen gingen tientallen miljoen exemplaren over de toonbank. De recensies van deel vier waren aanvankelijk lovend, maar nu blijken veel gamers dus in de problemen te zitten.(ANP)
bron: het AD
Ik had het gelezen ja, maar ik speel toch alleen nog maar GT5quote:Op donderdag 8 mei 2008 14:17 schreef Sgele het volgende:
GTA IV blijkt nogal een sloper te zijn voor je Console?
[..]
Net een PC hehquote:Op donderdag 8 mei 2008 14:17 schreef Sgele het volgende:
GTA IV blijkt nogal een sloper te zijn voor je Console?
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |