ik vind het maar raar dat ze urgentie geven voor een koophuis. voor een huurhuis zou ik me voor kunnen stelllen. triestquote:Op donderdag 8 mei 2008 09:48 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja maar toch, zal je weer zien dat ik een tijd moet wachten... 2e op beide huisjes was veel beter, want dat betekende dat er maar 1 persoon voor mij stond die zich ook op beide huisjes had ingeschreven.
Babylonische spraakverwarring, ik schrijf mij ook in voor een huurhuisquote:Op donderdag 8 mei 2008 09:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik vind het maar raar dat ze urgentie geven voor een koophuis. voor een huurhuis zou ik me voor kunnen stelllen. triest
ohhh ik dacht al die tijd dat het voor een koop huis wasquote:Op donderdag 8 mei 2008 10:10 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Babylonische spraakverwarring, ik schrijf mij ook in voor een huurhuisKoop kan ik wel doen, maar dat doe ik nog niet.
Serieus? Dat is hier niet zo, ben nu al namelijk een paar keer als 5e en 3e geeindigd en ben nog nooit opgeroepen.quote:Op donderdag 8 mei 2008 10:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ohhh ik dacht al die tijd dat het voor een koop huis was
nou als je nu zo hoog staat , ben je zo aan de beurt man![]()
hier is het zo dat de 1e 5 opgeroepen worden geloof ik
voor mijn huidige huisje stond ik zelfs 6e, maar de 1e 5 kwamen niet opdagen.quote:Op donderdag 8 mei 2008 10:26 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Serieus? Dat is hier niet zo, ben nu al namelijk een paar keer als 5e en 3e geeindigd en ben nog nooit opgeroepen.
Maar ik stond de hele tijd 2e, en nu 3e dus dat is wel zuur...
Jup, en daar kan ik zien dat ik bij beide 3e staquote:Op donderdag 8 mei 2008 10:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
voor mijn huidige huisje stond ik zelfs 6e, maar de 1e 5 kwamen niet opdagen.
en ik zei, ik wil hem gelijk
kan jij ook online checken ?
Tering zeg , nou das hier wel anders. ik heb er 8 jaar over gedaan. en elke 2 weken reageren!quote:Op donderdag 8 mei 2008 11:04 schreef Bellerophon het volgende:
Mwah ben me pas sinds een maand of 2 echt aan het inschrijven op woningen
Nee zo erg is het dan ook weer niet, sta sinds eind 2005 ingeschrevenquote:Op donderdag 8 mei 2008 11:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Tering zeg , nou das hier wel anders. ik heb er 8 jaar over gedaan. en elke 2 weken reageren!
nou werelds toch ?quote:Op donderdag 8 mei 2008 12:45 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nee zo erg is het dan ook weer niet, sta sinds eind 2005 ingeschreven
Ja dat hoop ik ookquote:Op donderdag 8 mei 2008 12:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou werelds toch ?![]()
hopelijk krijg je er snel eentje toegewezen
Ik kom terug van vakantie straks en dan lees ik hier ergens dat je gewoon 1 van die 2 huizen toegewezen hebt gekregen!quote:Op donderdag 8 mei 2008 13:05 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja dat hoop ik ookEn ik hoop helemaal 1 van de twee huizen waar ik momenteel op sta ingeschreven, die zijn namelijk groot genoeg voor ons 2'en
mijn collegas hebben spontaan vrij genomen, ik zit hier nu alleenquote:
Woehoeh!! BIER!!quote:
Indeed, en jij ondertussen foto's van de Spaanse "bergen"quote:Op donderdag 8 mei 2008 13:08 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik kom terug van vakantie straks en dan lees ik hier ergens dat je gewoon 1 van die 2 huizen toegewezen hebt gekregen!![]()
Dat zou briljant zijn
WTF?! Pokkelui zeg bij jou daar op het werkquote:Op donderdag 8 mei 2008 13:08 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mijn collegas hebben spontaan vrij genomen, ik zit hier nu alleen![]()
en dat met mooi weer
[ afbeelding ]
eerste wat ik doe als ik morgen aankom in Spanje... fire up tha grillz babeh!quote:
Mwhehe komt goedquote:Op donderdag 8 mei 2008 13:14 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Indeed, en jij ondertussen foto's van de Spaanse "bergen"...op het strand
ach volgende week komt mijn vergeldingquote:Op donderdag 8 mei 2008 13:15 schreef Sgele het volgende:
[..]
WTF?! Pokkelui zeg bij jou daar op het werk
idd , lekker van genietenquote:Op donderdag 8 mei 2008 13:15 schreef Sgele het volgende:
[..]
eerste wat ik doe als ik morgen aankom in Spanje... fire up tha grillz babeh!
Gaat helemaal goedkomenquote:Op donderdag 8 mei 2008 13:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
idd , lekker van genietenbiertje erbij , en klaar is Cono
ja dan kunnen wij zelfs nog een kaartje naar jou toe sturenquote:Op donderdag 8 mei 2008 13:22 schreef Sgele het volgende:
[..]
Gaat helemaal goedkomen![]()
En volgende week is het hier ook nog goed toeven trouwens, dus je vergeldingsactie moet lukken
Dat zou een stunt zijn zegquote:Op donderdag 8 mei 2008 13:29 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja dan kunnen wij zelfs nog een kaartje naar jou toe sturen
Ik wou net zeggen , Tripack zal toch niet op het strand zitten ofzoquote:Op donderdag 8 mei 2008 13:39 schreef tripack het volgende:
goedemorgen
heb gewoon net even tijd om te posten
zo druk heb ik het nog nooit gehad![]()
Tripack!quote:Op donderdag 8 mei 2008 13:39 schreef tripack het volgende:
goedemorgen
heb gewoon net even tijd om te posten
zo druk heb ik het nog nooit gehad![]()
Niet alleen de week ging snel, mijn poen ging ook erg snel deze weekquote:Op donderdag 8 mei 2008 13:41 schreef WhiteLightning het volgende:
nou ik ben blij dat het alweer donderdag is. is toch wel redelijk snel gegaan de week
Ik ken er nog eentje die heel snel ging, godsamme zeg, ze leek wel een konijnquote:Op donderdag 8 mei 2008 13:47 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Niet alleen de week ging snel, mijn poen ging ook erg snel deze week
geld uitgeven is altijd leukquote:Op donderdag 8 mei 2008 13:47 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
gat in je hand?quote:Op donderdag 8 mei 2008 13:47 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hey succes heh. ik zal voor je duimen, dat je de woning krijgt, ::)quote:Op donderdag 8 mei 2008 13:53 schreef tripack het volgende:
nja nog even en dan ben ik wel wegik heb een hele dag in een halve gestopt volgens mij.
beetje zenuwachtig voor gesprek dalijk bij woningstichting.
maar ik ben er dus weer vandoor
fijne middag
Jep, alleen beeld was beetje klote met die standaard kabels... gisteren een goede HDMI kabel tussengehangen en alles is echt PERFECT man!quote:Op donderdag 8 mei 2008 13:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
geld uitgeven is altijd leukbevalt de ps3 nog een beetje ?
Succes tripack! Hoop dat je die woning krijgt!quote:Op donderdag 8 mei 2008 13:53 schreef tripack het volgende:
nja nog even en dan ben ik wel wegik heb een hele dag in een halve gestopt volgens mij.
beetje zenuwachtig voor gesprek dalijk bij woningstichting.
maar ik ben er dus weer vandoor
fijne middag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |