Het was een flinke beuk inderdaad, dat geeft echter nog steeds geen goedkeuring aan zijn losse ellebogen. Als je nog 5 van dat soort overtredingen op Huntelaar van Douglas ziet deze wedstrijd dan heb je een punt, nu vind ik niet dat je kunt zeggen dat Douglas structureel zo verdedigt.quote:Op zondag 18 mei 2008 14:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
Daarnet was een behoorlijk goed voorbeeld van wat Huntelaar moet verduren van verdedigers, Blawh
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 12:48 schreef Blawh het volgende:
Welke verdediger in de Nederlandse competitie geeft spitsen van de tegenpartij structureel onnodig een aantal tikken met zwaaiende armen?
Het enige waar ze opheldering over kunnen vragen, is het uitlekken.quote:Op zondag 18 mei 2008 12:51 schreef JeroenV het volgende:
Ajax heeft dus om opheldering gevraagd bij de KNVB.
22 miljoen??? Voor zo'n pinguin??? Denk het niet hoor.quote:Op zondag 18 mei 2008 23:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Het zal wel uitkomen rond de 22 miljoen denk ik.
Leuke sprekers na een deceptie heb je niet snel vrees ik.
De timing lijkt me wel dubieus, maar omdat het uitlekte beschermde het Huntelaar omdat de hel zou losbreken wanneer hij een kaart kreeg voor zijn armgebruik. Ik heb ze hem niet zien gebruiken, maar hij verloor dan ook elk duel.quote:Op zondag 18 mei 2008 23:32 schreef SCH het volgende:
Het enige waar ze opheldering over kunnen vragen, is het uitlekken.
Dat Uilenberg dit zegt op een besloten vergadering , is natuurlijk helemaal geen probleem.
Ik heb in de play-offs geen centrumspits van 10 miljoen gezien, tegen Twente en PSV in de competitie trouwens ook niet en in Europa al helemaal niet. Maar als er geen vraag is, is er ook geen transfersom.quote:Transfersom Huntelaar, zal iets van 10 miljoen zijn ofzo???
Hij weet dat hij gefaald heeft, hij weet dat hij moeite heeft met het niveau en hij weet dat het niet stormloopt met de belangstelling en dat hij zoals het er nu uitziet weer geen CL zal spelen, weer mede dankzij hem. Dan komt er weer zo'n journalist weer met het fabeltje aan zetten dat hij overal heen kan alsof het allemaal een groot succesverhaal is. Wat moet je dan zeggen?quote:Ik hoorde hem net weer op radio 1 - hij doet echt zijn best de meest nietszeggende sprekers uit de eredivisie te zijn.
volgens mij had Kuijt best veel assits op zijn naam staan, wat meer dan Huntelaar volgens mijquote:Op maandag 19 mei 2008 16:39 schreef Cyberia18 het volgende:
En Kuijt beschikte wel over de nodige ervaring toen hij naar Liverpool ging?
Huntelaar is toch wel een completere spits dan Kuijt hoor
Hij heeft ook niet veel beslissende wedstrijden gespeeld. In de vrCL heeft hij veel gescoord, zijn eerste CL wedstrijd tegen Inter ook en de wedstrijden die jij aangeeft. De enige belangrijke wedstrijd waarin hij had moeten scoren is tegen PSV dit seizoen maar als je dat afzet tegen de belangrijke wedstrijden waarin hij wel heeft gescoord vind ik dat je niet kunt zeggen dat hij nooit in belangrijke wedstrijden scoort.quote:Op maandag 19 mei 2008 15:43 schreef okee6 het volgende:
Welke sleutelwedstrijden kan Huntelaar op zijn videoband laten zien. Hij heeft weinig cruciale goals gemaakt, ja die omhaal. Ja dat overtredinkje op Ball, en verder? Het lijkt me dat je voor een spits met geringe tot geen internationale ervaring niet een Van Nistelrooij (30 m.) of Kuijt (15 m.) prijs neertelt.
Ik heb de voorkeur voor een spits met veel doelpunten achter zn naam. Maar ieder zn meug hoor.quote:Op maandag 19 mei 2008 19:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
volgens mij had Kuijt best veel assits op zijn naam staan, wat meer dan Huntelaar volgens mij
quote:Op maandag 19 mei 2008 19:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
volgens mij had Kuijt best veel assits op zijn naam staan, wat meer dan Huntelaar volgens mij
Voetballend maakt het denk ik niet eens zoveel uit. Huntelaar zuigt veel aan een assist-rietje. In serieuze confrontaties moet hij via een van richting veranderde vrije trap scoren. Kuijt kan normaal een fysiek duel aan, toch een basisvaardigheid. Kortom, Huntelaar moet hopen dat hij momenteel werkelijk verkoopbaar is.quote:Op maandag 19 mei 2008 21:45 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
Ik zie nog altijd liever een spits met veel beter scorend vermogen, die kopsterker is en ook nog over een betere pass beschikt.
dat is er maar 1tje hoor, okeeee???quote:Op maandag 19 mei 2008 21:59 schreef Rumille het volgende:
Weet je wat ik apart vind:
Dat sommige mensen er zo van overtuigd zijn dat Huntelaar een slechte spits is die blij mag zijn dat ie kan vertrekken,
Real Madrid B speelt niet Primera anders. Ik denk dat Huntelaar vriendelijk zal bedanken voor Castillaquote:Op maandag 19 mei 2008 21:59 schreef Rumille het volgende:
Weet je wat ik apart vind:
Dat sommige mensen er zo van overtuigd zijn dat Huntelaar een slechte spits is die blij mag zijn dat ie kan vertrekken, maar ondertussen heeft Real Madrid (blijkbaar) wel serieuze interesse en hebben veel voetbalkenners veel lof over Huntelaar.
Pfoe, wie veegt mij even bij elkaar voor deze hi-la-ri-sche dijenkletser?quote:Op maandag 19 mei 2008 23:34 schreef okee6 het volgende:
[..]
Real Madrid B speelt niet Primera anders. Ik denk dat Huntelaar vriendelijk zal bedanken voor Castilla![]()
Dat niet gequote deel is wel waarheid. Huntelaar is interessant vanwege het aantal goals. Dat bij het maken daarvan doorgaans zijn teamgenoten het werk doen en de vijandelijke verdedigers zich uit de voeten maken of ineenzijgen, dat doet daar weinig aan af. Huntelaar is handelswaar voor zo'n voetbalsyndicaat.quote:Op maandag 19 mei 2008 23:45 schreef RayMania het volgende:
[..]
Pfoe, wie veegt mij even bij elkaar voor deze hi-la-ri-sche dijenkletser?
uiteraard ook, en als hij in het buitenland in een 2 spitsen systeem komt is wat assist kunnen geven ook handig. Daarbij was Kuijt ook gewoon een goed scorende spits.quote:Op maandag 19 mei 2008 21:36 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Ik heb de voorkeur voor een spits met veel doelpunten achter zn naam. Maar ieder zn meug hoor.
of bedoel je ook veel assists?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |