pfftquote:Op donderdag 8 mei 2008 14:07 schreef pinow het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lakens? Ik zie wel stukken airbag.quote:Op donderdag 8 mei 2008 14:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een zooitje.
En daar waar die lakens liggen, lagen delen van... nouja... laat maar.
Kan je niet zien hier, maargoed hij kwam een feestje en had misschien wat op?quote:Op donderdag 8 mei 2008 14:23 schreef pinow het volgende:
[..]
Lakens? Ik zie wel stukken airbag.
Voor de volledigheid: de laatste foto van Sterchele (genomen op het feestje waar hij van kwam):
[ afbeelding ]
welke fotoquote:Op donderdag 8 mei 2008 14:22 schreef Jasza het volgende:
Dat puma shirt wat je ook echt ziet liggen op die ene foto
Blijkbaar dronk hij nooit alcohol.quote:Op donderdag 8 mei 2008 14:29 schreef Jasza het volgende:
[..]
Kan je niet zien hier, maargoed hij kwam een feestje en had misschien wat op?
Idd, om 10uquote:Op donderdag 8 mei 2008 14:32 schreef jorienvdherik het volgende:
wel raar, hij was om 3 uur in beveren snachts. en moest sochtends vroeg al trainen eigenlijk
quote:Op donderdag 8 mei 2008 14:32 schreef jorienvdherik het volgende:
wel raar, hij was om 3 uur in beveren snachts. en moest sochtends vroeg al trainen eigenlijk
ik dacht dat hij eruit was gevlogen, wat het niet minder erg maakt, maar tochquote:Op donderdag 8 mei 2008 14:47 schreef Suijk het volgende:
Wat een akelige foto's idd, vooral als je voorstelt dat daar nog ergens een mens tussen gevouwen zat...
RIP
kan de schors niet gewoon flink beschadigd zijn door zo'n klap?quote:Op donderdag 8 mei 2008 15:01 schreef jorienvdherik het volgende:
ik denk dat hij tegen die boom geklapt is, aan de voorkant zit allemaal bloed op die boom
Waar?quote:Op donderdag 8 mei 2008 15:01 schreef jorienvdherik het volgende:
ik denk dat hij tegen die boom geklapt is, aan de voorkant zit allemaal bloed op die boom
aan die boom, dat is volgens mij wel bloed hoorquote:Op donderdag 8 mei 2008 15:06 schreef EnGCatjuh het volgende:
Waar zie jij bloed?
Denk eerder dat het lak isquote:Op donderdag 8 mei 2008 15:16 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
aan die boom, dat is volgens mij wel bloed hoor
ja aan die boom dat weten we ook wel dat je dat zei, maar waar ergens aan die boom?quote:Op donderdag 8 mei 2008 15:16 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
aan die boom, dat is volgens mij wel bloed hoor
Dat kan bijna niet anders, hoewel...quote:Op donderdag 8 mei 2008 15:33 schreef Necatrix het volgende:
Ik hoop alleen uit de grond van mijn hart dat komende zaterdag alle Belgische voetbalsupporters, van welke kleur dan ook, hun rouw en respect tonen voor hem.
Dan is het aan de RSCA supporters om te laten zien dat ze daar boven staan. Utrecht supporters hebben ook menigmaal laten zien dat ze niet goed bij hun hoofd zijn (Ferry van Vliet, Para) maar even later wel huilen als Maarten en DiTo overlijden, tja.quote:Op donderdag 8 mei 2008 15:42 schreef pinow het volgende:
[..]
Dat kan bijna niet anders, hoewel...
Club supporters hebben de minuut stilte voor A'lechts erevoorzitter C. Vanden Stock ook verpest
quote:Op donderdag 8 mei 2008 10:07 schreef raptorix het volgende:
In jaren 80 is toen ook zo een topspits omgekomen bij auto ongeluk, speelde bij anderlecht ofzo, kon verschrikkelijk hard schieten, wie was dat ook alweer?
Weet je, dat valt best mee eigenlijk, auto tegen boom en de boom wint altijd, met maar een schrammetje.quote:Op donderdag 8 mei 2008 14:03 schreef maril het volgende:
[..]
Je had dat veld aan de kant moeten zien, zoiets zie je alleen bij vliegtuigongelukken alles lag is stukken verspreid over een x aantal meters
jezus wat heeft dat geknald zegquote:Op donderdag 8 mei 2008 14:07 schreef pinow het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Antwoord is al meerdere keren voorbij gekomen, dus teruglezen doet wonderen.quote:
Hij is er niet aan die kant aangeknald mar aan de andere kant, trouwens je kunt een klapband ook niet uitsluiten dan ben je ook kansloos met sturen.quote:Op donderdag 8 mei 2008 15:01 schreef jorienvdherik het volgende:
quote:Op donderdag 8 mei 2008 18:47 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik vraag me af hoe er gereageerd zou worden als het bijvoorbeeld om Messi of Kaka zou gaan?
Wtf heeft dat met dit verhaal te maken?quote:Op donderdag 8 mei 2008 18:47 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik vraag me af hoe er gereageerd zou worden als het bijvoorbeeld om Messi of Kaka zou gaan?
Tuurlijkquote:Op donderdag 8 mei 2008 17:14 schreef methodmich het volgende:
Had je hem ook wel eens gesproken bij Club blueangel_ ?
Veel sterkte , jullie supporters met dit verliesquote:Op donderdag 8 mei 2008 20:13 schreef blueangel_ het volgende:
[..]
Tuurlijk
Swa was de eerste om na een training voor ons tijd te maken, en was ook steeds zichzelf bij ons ... goedlachs, joviaal ... een pracht van een mens
Het wordt me weer even teveel ...
quote:Op donderdag 8 mei 2008 20:32 schreef denthemen het volgende:
Heb je misschien wat foto's voor ons van beelden bij 't stadion? Ik neem aan dat daar veel mensen heen zijn gegaan
Wat ik mij daar vooral bij afvraag: wat doet een profvoetballer die de morgen erop moet trainen en het weekend erop moet spelen in godsnaam ergens om 3h 's nachts op weg naar huis van een terrasje/feestje ?quote:Op donderdag 8 mei 2008 13:09 schreef maril het volgende:
Buiten dat het een snelle auto is zitten er toch wat haken en ogen aan dit ongeluk.
Heb net het journaal gezien bij de VRT.
Mooie foto's , vooral die persconferentiequote:Op donderdag 8 mei 2008 20:52 schreef Heero87 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Trainer Jacky Mathijssen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Denk je dan echt dat elke profvoetballer braaf om 10 uur in zijn bed ligt ? Er zijn genoeg mensen die een hele dag moeten werken en ook nog uitgaan..quote:Op donderdag 8 mei 2008 20:53 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Wat ik mij daar vooral bij afvraag: wat doet een profvoetballer die de morgen erop moet trainen en het weekend erop moet spelen in godsnaam ergens om 3h 's nachts op weg naar huis van een terrasje/feestje ?
Het ergste is dat we dit allicht kunnen kaderen bij de traditionele 'weekendongevallen' : te hoge snelheid en te hoog verbruik van (vul zelf maar iets in)
Doodzonde natuurlijk, 26 jaar , allicht het mooiste beroep van de wereld hebben, en dan dit ...
Tjah, alcohol laat ik nog in het midden , oververmoedheid (en de concentratiestoornissen die daaruit komen) alleen al is op z'n minst al een even grote dodelijke factor bij verkeersongelukken.quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:09 schreef Saviola het volgende:
[..]
Denk je dan echt dat elke profvoetballer braaf om 10 uur in zijn bed ligt ? Er zijn genoeg mensen die een hele dag moeten werken en ook nog uitgaan..
Ik las trouwens ergens dat Sterchele geen alcohol dronk, maar dat zou bevestigd moeten worden.
Walgelijk die lijkenpikkerij.quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:12 schreef maril het volgende:
http://www.hln.be/hln/nl/(...)s-pas-jaar-oud.dhtml
Totaal overbodig artikelquote:Op donderdag 8 mei 2008 21:12 schreef maril het volgende:
http://www.hln.be/hln/nl/(...)s-pas-jaar-oud.dhtml
Dat zal wel geen open kist wordenquote:In de loop van deze namiddag zal het stoffelijk overschot van Sterchele overgebracht worden naar het Funerarium Foret, rue Reine Astrid, 44 in 4432 Alleur, waar het vrijdag waarschijnlijk tussen 15u00 en 19u00 kan worden begroet.
Kan ook.quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:25 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Misschien is ie trouwens wel doodgewoon in slaap gevallen ...
Kan ik me niet voorstellen, als hij effectief zo snel gereden heeft als dat ik hoor, lijkt het me straf om in slaap te vallen.quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:25 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Misschien is ie trouwens wel doodgewoon in slaap gevallen ...
't Is een Cayman, geen Cayenne. Ergo geen tank.quote:Op donderdag 8 mei 2008 20:34 schreef golfer het volgende:
Triest nieuws.
Zo jong nog.
Maar aan de foto's te zien moet ie wel wat te hard gereden hebben om zo'n tank als waarin hij reed zo met brokstukken als van een exploderend vliegtuig te verspreiden.
Waar, Utrechtsupporters hebben zich ooit gruwelijk misdragen tijdens een minuut stilte voor een overleden Roda-supporter van een jaar of twintig, maar vervolgens verwachtte dat uitschot wel respect en medeleven bij het overlijden van David Di Tomasso. Gelukkig hebben ze dat vervolgens ook gekregen, hopelijk gaat het nu ook zo.quote:Op donderdag 8 mei 2008 16:46 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dan is het aan de RSCA supporters om te laten zien dat ze daar boven staan. Utrecht supporters hebben ook menigmaal laten zien dat ze niet goed bij hun hoofd zijn (Ferry van Vliet, Para) maar even later wel huilen als Maarten en DiTo overlijden, tja.
Gewoon er bovenstaan en laten zien dat zij een stuk verstandiger zijn dan dat tuig uit brugge.
Dat dus jaquote:Op donderdag 8 mei 2008 20:53 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Wat ik mij daar vooral bij afvraag: wat doet een profvoetballer die de morgen erop moet trainen en het weekend erop moet spelen in godsnaam ergens om 3h 's nachts op weg naar huis van een terrasje/feestje ?
Het ergste is dat we dit allicht kunnen kaderen bij de traditionele 'weekendongevallen' : te hoge snelheid en te hoog verbruik van (vul zelf maar iets in)
Doodzonde natuurlijk, 26 jaar , allicht het mooiste beroep van de wereld hebben, en dan dit ...
Hij is echt niet de enige voetballer die dit doet.quote:
Dat is op zich nog wel voor te stellen, ik wil ook nog wel eens veel te lang in de kroeg/op het terras blijven hangen terwijl ik de volgende dag moet werken. Voetballers zijn niet roomser dan de paus, dus het feit dat er voetballers zijn die dat ook doen wil ik niet veroordelen. Maar dat is nog iets anders dan met veel te hoge snelheid over een weg (geen autoweg dus!) te scheuren en daarmee andere mensen in gevaar te brengen.quote:Op donderdag 8 mei 2008 20:53 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ik wel, je betaald +/- 200 euro voor een abbo / seizoenskaart, en dan gaan spelers zich bezatten tot een uur of 3 in de nacht ?quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:28 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat is op zich nog wel voor te stellen, ik wil ook nog wel eens veel te lang in de kroeg/op het terras blijven hangen terwijl ik de volgende dag moet werken. Voetballers zijn niet roomser dan de paus, dus het feit dat er voetballers zijn die dat ook doen wil ik niet veroordelen. Maar dat is nog iets anders dan met veel te hoge snelheid over een weg (geen autoweg dus!) te scheuren en daarmee andere mensen in gevaar te brengen.
De avond voor de wedstrijd kan het inderdaad niet, maar drie avonden van te voren? Ik weet niet hoe het met jou zit, maar drie dagen later heb ik echt geen last meer van een kater...quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:33 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ik wel, je betaald +/- 200 euro voor een abbo / seizoenskaart, en dan gaan spelers zich bezatten tot een uur of 3 in de nacht ?
en met zo dik salaris, dan neem je je eigen fans en je werk niet serieus
Hij dronk niet.quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:33 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ik wel, je betaald +/- 200 euro voor een abbo / seizoenskaart, en dan gaan spelers zich bezatten tot een uur of 3 in de nacht ?
en met zo dik salaris, dan neem je je eigen fans en je werk niet serieus
Hij zal heus wel wat te hard hebben gereden maar veel? Een auto ziet er al snel zo stuk uit hoor, helemaal na brandweeracties.quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:28 schreef Plato1980 het volgende:
Maar dat is nog iets anders dan met veel te hoge snelheid over een weg (geen autoweg dus!) te scheuren en daarmee andere mensen in gevaar te brengen.
Dat is waar, ik baseer me niet op feiten, maar het wekt wel die indruk.quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:40 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Hij zal heus wel wat te hard hebben gereden maar veel? Een auto ziet er al snel zo stuk uit hoor, helemaal na brandweeracties.
ach kom op, hoeveel profvoetballers zetten al niet es een stapje ? Een gewone bediende heeft tijdens de week toch ook al eens een stapje gezet terwijl ie sanderdaags moest werken?quote:Op donderdag 8 mei 2008 20:53 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Een gewone bediende heeft dan ook geen marktwaarde van ettelijke miljoenen en een dito salaris ...quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:47 schreef BramKVO het volgende:
[..]
ach kom op, hoeveel profvoetballers zetten al niet es een stapje ? Een gewone bediende heeft tijdens de week toch ook al eens een stapje gezet terwijl ie sanderdaags moest werken?
Tijdens een minuut stilte ga je idd rellen uitlokken in een thuisvakquote:Op donderdag 8 mei 2008 22:01 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Waar, Utrechtsupporters hebben zich ooit gruwelijk misdragen tijdens een minuut stilte voor een overleden Roda-supporter van een jaar of twintig,
Heracles - Roda. Duel was kut, op de tribunes was het, zeker van onze kant, een groot DiTo eerbetoon.quote:maar vervolgens verwachtte dat uitschot wel respect en medeleven bij het overlijden van David Di Tomasso. Gelukkig hebben ze dat vervolgens ook gekregen, hopelijk gaat het nu ook zo.
voor iemand die sowieso al weinig slaap nodig heeft, maakt het heus niet uit of hij nu één avond/week maar een zestal uur slaapt.quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:51 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Een gewone bediende heeft dan ook geen marktwaarde van ettelijke miljoenen en een dito salaris ...
Ik weet dat voetballers zich graag in het nachtleven storten, maar zoiets vind ik niet verantwoord eigenlijk. Zeker als sporter moet je niet maar 4 of 5h per nacht slapen. Als je het als pakweg wielrenner trouwens moest doen was je zelfs kansloos in je sport omdat je lichaam dat niet kan verteren ...
Naar je gevoel en je geest mogelijk niet, fysiek heeft dat absoluut ontegensprekelijk wél zijn weerslag. En we spreken hier over sporters hé ...quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:14 schreef BramKVO het volgende:
[..]
voor iemand die sowieso al weinig slaap nodig heeft, maakt het heus niet uit of hij nu één avond/week maar een zestal uur slaapt.
ook een kwestie van op andere tijdstippen op de dag je rust pakkenquote:Op donderdag 8 mei 2008 23:06 schreef Heero87 het volgende:
Ach, Sterchele is altijd een uitgaanderstype geweest. dat heeft hem ook niet belet om vorig jaar een topseizoen te spelen en topscorer te worden. De ene speler kan daar nu eenmaal wat beter mee om dan de andere...
Anquetil zat in 't midden van de Tour nog tot een stuk in de nacht te kaarten en te zuipen.quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:51 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Ik weet dat voetballers zich graag in het nachtleven storten, maar zoiets vind ik niet verantwoord eigenlijk. Zeker als sporter moet je niet maar 4 of 5h per nacht slapen. Als je het als pakweg wielrenner trouwens moest doen was je zelfs kansloos in je sport omdat je lichaam dat niet kan verteren ...
Dat dus. hij is ook gestorven overigens aan leverkanker.quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:54 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Anquetil zat in 't midden van de Tour nog tot een stuk in de nacht te kaarten en te zuipen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |