pfftquote:Op donderdag 8 mei 2008 14:07 schreef pinow het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lakens? Ik zie wel stukken airbag.quote:Op donderdag 8 mei 2008 14:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een zooitje.
En daar waar die lakens liggen, lagen delen van... nouja... laat maar.
Kan je niet zien hier, maargoed hij kwam een feestje en had misschien wat op?quote:Op donderdag 8 mei 2008 14:23 schreef pinow het volgende:
[..]
Lakens? Ik zie wel stukken airbag.
Voor de volledigheid: de laatste foto van Sterchele (genomen op het feestje waar hij van kwam):
[ afbeelding ]
welke fotoquote:Op donderdag 8 mei 2008 14:22 schreef Jasza het volgende:
Dat puma shirt wat je ook echt ziet liggen op die ene foto
Blijkbaar dronk hij nooit alcohol.quote:Op donderdag 8 mei 2008 14:29 schreef Jasza het volgende:
[..]
Kan je niet zien hier, maargoed hij kwam een feestje en had misschien wat op?
Idd, om 10uquote:Op donderdag 8 mei 2008 14:32 schreef jorienvdherik het volgende:
wel raar, hij was om 3 uur in beveren snachts. en moest sochtends vroeg al trainen eigenlijk
quote:Op donderdag 8 mei 2008 14:32 schreef jorienvdherik het volgende:
wel raar, hij was om 3 uur in beveren snachts. en moest sochtends vroeg al trainen eigenlijk
ik dacht dat hij eruit was gevlogen, wat het niet minder erg maakt, maar tochquote:Op donderdag 8 mei 2008 14:47 schreef Suijk het volgende:
Wat een akelige foto's idd, vooral als je voorstelt dat daar nog ergens een mens tussen gevouwen zat...
RIP
kan de schors niet gewoon flink beschadigd zijn door zo'n klap?quote:Op donderdag 8 mei 2008 15:01 schreef jorienvdherik het volgende:
ik denk dat hij tegen die boom geklapt is, aan de voorkant zit allemaal bloed op die boom
Waar?quote:Op donderdag 8 mei 2008 15:01 schreef jorienvdherik het volgende:
ik denk dat hij tegen die boom geklapt is, aan de voorkant zit allemaal bloed op die boom
aan die boom, dat is volgens mij wel bloed hoorquote:Op donderdag 8 mei 2008 15:06 schreef EnGCatjuh het volgende:
Waar zie jij bloed?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |