Tuurlijkquote:Op donderdag 8 mei 2008 17:14 schreef methodmich het volgende:
Had je hem ook wel eens gesproken bij Club blueangel_ ?
Veel sterkte , jullie supporters met dit verliesquote:Op donderdag 8 mei 2008 20:13 schreef blueangel_ het volgende:
[..]
Tuurlijk
Swa was de eerste om na een training voor ons tijd te maken, en was ook steeds zichzelf bij ons ... goedlachs, joviaal ... een pracht van een mens
Het wordt me weer even teveel ...
quote:Op donderdag 8 mei 2008 20:32 schreef denthemen het volgende:
Heb je misschien wat foto's voor ons van beelden bij 't stadion? Ik neem aan dat daar veel mensen heen zijn gegaan
Wat ik mij daar vooral bij afvraag: wat doet een profvoetballer die de morgen erop moet trainen en het weekend erop moet spelen in godsnaam ergens om 3h 's nachts op weg naar huis van een terrasje/feestje ?quote:Op donderdag 8 mei 2008 13:09 schreef maril het volgende:
Buiten dat het een snelle auto is zitten er toch wat haken en ogen aan dit ongeluk.
Heb net het journaal gezien bij de VRT.
Mooie foto's , vooral die persconferentiequote:Op donderdag 8 mei 2008 20:52 schreef Heero87 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Trainer Jacky Mathijssen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Denk je dan echt dat elke profvoetballer braaf om 10 uur in zijn bed ligt ? Er zijn genoeg mensen die een hele dag moeten werken en ook nog uitgaan..quote:Op donderdag 8 mei 2008 20:53 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Wat ik mij daar vooral bij afvraag: wat doet een profvoetballer die de morgen erop moet trainen en het weekend erop moet spelen in godsnaam ergens om 3h 's nachts op weg naar huis van een terrasje/feestje ?
Het ergste is dat we dit allicht kunnen kaderen bij de traditionele 'weekendongevallen' : te hoge snelheid en te hoog verbruik van (vul zelf maar iets in)
Doodzonde natuurlijk, 26 jaar , allicht het mooiste beroep van de wereld hebben, en dan dit ...
Tjah, alcohol laat ik nog in het midden , oververmoedheid (en de concentratiestoornissen die daaruit komen) alleen al is op z'n minst al een even grote dodelijke factor bij verkeersongelukken.quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:09 schreef Saviola het volgende:
[..]
Denk je dan echt dat elke profvoetballer braaf om 10 uur in zijn bed ligt ? Er zijn genoeg mensen die een hele dag moeten werken en ook nog uitgaan..
Ik las trouwens ergens dat Sterchele geen alcohol dronk, maar dat zou bevestigd moeten worden.
Walgelijk die lijkenpikkerij.quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:12 schreef maril het volgende:
http://www.hln.be/hln/nl/(...)s-pas-jaar-oud.dhtml
Totaal overbodig artikelquote:Op donderdag 8 mei 2008 21:12 schreef maril het volgende:
http://www.hln.be/hln/nl/(...)s-pas-jaar-oud.dhtml
Dat zal wel geen open kist wordenquote:In de loop van deze namiddag zal het stoffelijk overschot van Sterchele overgebracht worden naar het Funerarium Foret, rue Reine Astrid, 44 in 4432 Alleur, waar het vrijdag waarschijnlijk tussen 15u00 en 19u00 kan worden begroet.
Kan ook.quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:25 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Misschien is ie trouwens wel doodgewoon in slaap gevallen ...
Kan ik me niet voorstellen, als hij effectief zo snel gereden heeft als dat ik hoor, lijkt het me straf om in slaap te vallen.quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:25 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Misschien is ie trouwens wel doodgewoon in slaap gevallen ...
't Is een Cayman, geen Cayenne. Ergo geen tank.quote:Op donderdag 8 mei 2008 20:34 schreef golfer het volgende:
Triest nieuws.
Zo jong nog.
Maar aan de foto's te zien moet ie wel wat te hard gereden hebben om zo'n tank als waarin hij reed zo met brokstukken als van een exploderend vliegtuig te verspreiden.
Waar, Utrechtsupporters hebben zich ooit gruwelijk misdragen tijdens een minuut stilte voor een overleden Roda-supporter van een jaar of twintig, maar vervolgens verwachtte dat uitschot wel respect en medeleven bij het overlijden van David Di Tomasso. Gelukkig hebben ze dat vervolgens ook gekregen, hopelijk gaat het nu ook zo.quote:Op donderdag 8 mei 2008 16:46 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dan is het aan de RSCA supporters om te laten zien dat ze daar boven staan. Utrecht supporters hebben ook menigmaal laten zien dat ze niet goed bij hun hoofd zijn (Ferry van Vliet, Para) maar even later wel huilen als Maarten en DiTo overlijden, tja.
Gewoon er bovenstaan en laten zien dat zij een stuk verstandiger zijn dan dat tuig uit brugge.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |