Dat dus jaquote:Op donderdag 8 mei 2008 20:53 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Wat ik mij daar vooral bij afvraag: wat doet een profvoetballer die de morgen erop moet trainen en het weekend erop moet spelen in godsnaam ergens om 3h 's nachts op weg naar huis van een terrasje/feestje ?
Het ergste is dat we dit allicht kunnen kaderen bij de traditionele 'weekendongevallen' : te hoge snelheid en te hoog verbruik van (vul zelf maar iets in)
Doodzonde natuurlijk, 26 jaar , allicht het mooiste beroep van de wereld hebben, en dan dit ...
Hij is echt niet de enige voetballer die dit doet.quote:
Dat is op zich nog wel voor te stellen, ik wil ook nog wel eens veel te lang in de kroeg/op het terras blijven hangen terwijl ik de volgende dag moet werken. Voetballers zijn niet roomser dan de paus, dus het feit dat er voetballers zijn die dat ook doen wil ik niet veroordelen. Maar dat is nog iets anders dan met veel te hoge snelheid over een weg (geen autoweg dus!) te scheuren en daarmee andere mensen in gevaar te brengen.quote:Op donderdag 8 mei 2008 20:53 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Wat ik mij daar vooral bij afvraag: wat doet een profvoetballer die de morgen erop moet trainen en het weekend erop moet spelen in godsnaam ergens om 3h 's nachts op weg naar huis van een terrasje/feestje ?
Ik wel, je betaald +/- 200 euro voor een abbo / seizoenskaart, en dan gaan spelers zich bezatten tot een uur of 3 in de nacht ?quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:28 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat is op zich nog wel voor te stellen, ik wil ook nog wel eens veel te lang in de kroeg/op het terras blijven hangen terwijl ik de volgende dag moet werken. Voetballers zijn niet roomser dan de paus, dus het feit dat er voetballers zijn die dat ook doen wil ik niet veroordelen. Maar dat is nog iets anders dan met veel te hoge snelheid over een weg (geen autoweg dus!) te scheuren en daarmee andere mensen in gevaar te brengen.
De avond voor de wedstrijd kan het inderdaad niet, maar drie avonden van te voren? Ik weet niet hoe het met jou zit, maar drie dagen later heb ik echt geen last meer van een kater...quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:33 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ik wel, je betaald +/- 200 euro voor een abbo / seizoenskaart, en dan gaan spelers zich bezatten tot een uur of 3 in de nacht ?
en met zo dik salaris, dan neem je je eigen fans en je werk niet serieus
Hij dronk niet.quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:33 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ik wel, je betaald +/- 200 euro voor een abbo / seizoenskaart, en dan gaan spelers zich bezatten tot een uur of 3 in de nacht ?
en met zo dik salaris, dan neem je je eigen fans en je werk niet serieus
Hij zal heus wel wat te hard hebben gereden maar veel? Een auto ziet er al snel zo stuk uit hoor, helemaal na brandweeracties.quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:28 schreef Plato1980 het volgende:
Maar dat is nog iets anders dan met veel te hoge snelheid over een weg (geen autoweg dus!) te scheuren en daarmee andere mensen in gevaar te brengen.
Dat is waar, ik baseer me niet op feiten, maar het wekt wel die indruk.quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:40 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Hij zal heus wel wat te hard hebben gereden maar veel? Een auto ziet er al snel zo stuk uit hoor, helemaal na brandweeracties.
ach kom op, hoeveel profvoetballers zetten al niet es een stapje ? Een gewone bediende heeft tijdens de week toch ook al eens een stapje gezet terwijl ie sanderdaags moest werken?quote:Op donderdag 8 mei 2008 20:53 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Een gewone bediende heeft dan ook geen marktwaarde van ettelijke miljoenen en een dito salaris ...quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:47 schreef BramKVO het volgende:
[..]
ach kom op, hoeveel profvoetballers zetten al niet es een stapje ? Een gewone bediende heeft tijdens de week toch ook al eens een stapje gezet terwijl ie sanderdaags moest werken?
Tijdens een minuut stilte ga je idd rellen uitlokken in een thuisvakquote:Op donderdag 8 mei 2008 22:01 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Waar, Utrechtsupporters hebben zich ooit gruwelijk misdragen tijdens een minuut stilte voor een overleden Roda-supporter van een jaar of twintig,
Heracles - Roda. Duel was kut, op de tribunes was het, zeker van onze kant, een groot DiTo eerbetoon.quote:maar vervolgens verwachtte dat uitschot wel respect en medeleven bij het overlijden van David Di Tomasso. Gelukkig hebben ze dat vervolgens ook gekregen, hopelijk gaat het nu ook zo.
voor iemand die sowieso al weinig slaap nodig heeft, maakt het heus niet uit of hij nu één avond/week maar een zestal uur slaapt.quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:51 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Een gewone bediende heeft dan ook geen marktwaarde van ettelijke miljoenen en een dito salaris ...
Ik weet dat voetballers zich graag in het nachtleven storten, maar zoiets vind ik niet verantwoord eigenlijk. Zeker als sporter moet je niet maar 4 of 5h per nacht slapen. Als je het als pakweg wielrenner trouwens moest doen was je zelfs kansloos in je sport omdat je lichaam dat niet kan verteren ...
Naar je gevoel en je geest mogelijk niet, fysiek heeft dat absoluut ontegensprekelijk wél zijn weerslag. En we spreken hier over sporters hé ...quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:14 schreef BramKVO het volgende:
[..]
voor iemand die sowieso al weinig slaap nodig heeft, maakt het heus niet uit of hij nu één avond/week maar een zestal uur slaapt.
ook een kwestie van op andere tijdstippen op de dag je rust pakkenquote:Op donderdag 8 mei 2008 23:06 schreef Heero87 het volgende:
Ach, Sterchele is altijd een uitgaanderstype geweest. dat heeft hem ook niet belet om vorig jaar een topseizoen te spelen en topscorer te worden. De ene speler kan daar nu eenmaal wat beter mee om dan de andere...
Anquetil zat in 't midden van de Tour nog tot een stuk in de nacht te kaarten en te zuipen.quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:51 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Ik weet dat voetballers zich graag in het nachtleven storten, maar zoiets vind ik niet verantwoord eigenlijk. Zeker als sporter moet je niet maar 4 of 5h per nacht slapen. Als je het als pakweg wielrenner trouwens moest doen was je zelfs kansloos in je sport omdat je lichaam dat niet kan verteren ...
Dat dus. hij is ook gestorven overigens aan leverkanker.quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:54 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Anquetil zat in 't midden van de Tour nog tot een stuk in de nacht te kaarten en te zuipen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |