Denk eerder dat het lak isquote:Op donderdag 8 mei 2008 15:16 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
aan die boom, dat is volgens mij wel bloed hoor
ja aan die boom dat weten we ook wel dat je dat zei, maar waar ergens aan die boom?quote:Op donderdag 8 mei 2008 15:16 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
aan die boom, dat is volgens mij wel bloed hoor
Dat kan bijna niet anders, hoewel...quote:Op donderdag 8 mei 2008 15:33 schreef Necatrix het volgende:
Ik hoop alleen uit de grond van mijn hart dat komende zaterdag alle Belgische voetbalsupporters, van welke kleur dan ook, hun rouw en respect tonen voor hem.
Dan is het aan de RSCA supporters om te laten zien dat ze daar boven staan. Utrecht supporters hebben ook menigmaal laten zien dat ze niet goed bij hun hoofd zijn (Ferry van Vliet, Para) maar even later wel huilen als Maarten en DiTo overlijden, tja.quote:Op donderdag 8 mei 2008 15:42 schreef pinow het volgende:
[..]
Dat kan bijna niet anders, hoewel...
Club supporters hebben de minuut stilte voor A'lechts erevoorzitter C. Vanden Stock ook verpest
quote:Op donderdag 8 mei 2008 10:07 schreef raptorix het volgende:
In jaren 80 is toen ook zo een topspits omgekomen bij auto ongeluk, speelde bij anderlecht ofzo, kon verschrikkelijk hard schieten, wie was dat ook alweer?
Weet je, dat valt best mee eigenlijk, auto tegen boom en de boom wint altijd, met maar een schrammetje.quote:Op donderdag 8 mei 2008 14:03 schreef maril het volgende:
[..]
Je had dat veld aan de kant moeten zien, zoiets zie je alleen bij vliegtuigongelukken alles lag is stukken verspreid over een x aantal meters
jezus wat heeft dat geknald zegquote:Op donderdag 8 mei 2008 14:07 schreef pinow het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Antwoord is al meerdere keren voorbij gekomen, dus teruglezen doet wonderen.quote:
Hij is er niet aan die kant aangeknald mar aan de andere kant, trouwens je kunt een klapband ook niet uitsluiten dan ben je ook kansloos met sturen.quote:Op donderdag 8 mei 2008 15:01 schreef jorienvdherik het volgende:
ik denk dat hij tegen die boom geklapt is, aan de voorkant zit allemaal bloed op die boom
quote:Op donderdag 8 mei 2008 18:47 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik vraag me af hoe er gereageerd zou worden als het bijvoorbeeld om Messi of Kaka zou gaan?
Wtf heeft dat met dit verhaal te maken?quote:Op donderdag 8 mei 2008 18:47 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik vraag me af hoe er gereageerd zou worden als het bijvoorbeeld om Messi of Kaka zou gaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |