Vervolg van
[ COS # 3667 ] A & B gaan verhaal halen !!!!We begonnen de vorige COS groen. Veel speculaties over wat het nou was.
![]()
quote:
quote:
maar uiteindelijk bleek het slechts een technische storing.
quote:
Dan over tot de orde van de dag, Huub gaan binnenkort sparren met Brian. Om hem niet geheel in het diepe te gooien heeft Huub een oude sensei cadeau gekregen met wat oefen-spierbundeltjes om mee te trainen.
Zoiets, maar dan zonder baard. En zonder kimono. En hij kijkt wat vriendelijker uit zijn ogen. Maar het idee is hetzelfde.
![]()
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 14:07 schreef Smash-it het volgende:Ze zijn van 'Fighting Factory Garden' ofzo. Ze komen om Huub voor te bereiden. Want Brian kan vechten, Huub niet. Man zegt; ik ga ook niet zomaar dammen tegen iemand die kan dammen.
Huub reageert beetje gelaten vind ik. Hij zegt wel 'Humor', maar volgens mij dringt het nu pas door dat het serieus wordt.
Hier, in de COS, zien we het allemaal niet zo positief in voor ons Huubje.
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 14:09 schreef Verida het volgende:Is er dan niemand van die gasten die zegt dat het onbegonnen werk is om een ongetrainde tuinkabouter te laten vechten tegen een getrainde gast.
Walgelijk gewoon, ik hoop dat Huub de eer aan zichzelf houdt en gewoon zegt dat hij het niet wil.
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 14:15 schreef Dark het volgende:Oude man - Op papier maak je geen kans!
Huub - Hij schopt me door midden namelijk.
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 14:19 schreef Dementor het volgende:Sinds wanneer valt het in elkaar slaan van mensen binnen het concept van een het leven een miljonair?
Maar Huub doet zijn best en geeft voorlopig nog niet op.
![]()
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 14:47 schreef Dementor het volgende:Huub kreeg er eentje op de grond

Vechter in het wit: kom op kleintje

Tot slot maken we ons ook nog een beetje zorgen om Wicawdo.
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 14:32 schreef Dementor het volgende:Wat denken jullie zou Ricardo het na de kooi nog trekken.
Meneer zit nu met een dure zonnebril naast een zwembad met een handdoek om zich heen terwijl zijn nagels gedaan worden.
Ik heb het idee dat hij hierna direct naar Spanje rent om daar te gaan wonen met een of andere oude heer

Ik vond numero 3887 een heerlijke COS, laten we het zo houden.[ Bericht 50% gewijzigd door Smash-it op 07-05-2008 15:54:53 ]