Huub: Hey conjo bo mama, conjo netty!quote:Op woensdag 7 mei 2008 14:38 schreef Verida het volgende:
[..]
ze kunnen brian inpeperen wat ze willen, maar als Huub tijdens dat gevecht zegt: is dit alles, mietje of zoiets gaat hij volledig door het lint
huub wordt aangeraden om te gaan straatvechten en daar hoort verbaal geweld bij en Huub heeft Brian verbaal in een paar zinnen over de rooie
Ik blijf het een gevaarlijk iets vinden dit gevecht
waarschijnlijk omdat Amanda vorige week een poging had gedaan om de nagels van Ricardo te doen. Tot bloedens toe vijlen enzo, dus Tilly zal de boel wel aan het repareren zijnquote:Op woensdag 7 mei 2008 14:39 schreef JEEtjuuh het volgende:
hoezo worden de nagels van die pisnicht gedaan en niet van een miljonair?
quote:Op woensdag 7 mei 2008 14:40 schreef Dementor het volgende:
Huub: Hey conjo bo mama, conjo netty!
Brian: Wat! iaaaaaaaaaaaaaaaai ik ben klaar om zelfmoord te plegen, genoeg is genoeg, nee niet meer!
Streamlocks.
Aaaah, die Huub toch.quote:
Nou laten we het niet te moeilijk maken hij mag het ook op zijn gitaar doenquote:Op woensdag 7 mei 2008 14:37 schreef Dementor het volgende:
Huub kan beter een mooi stuk achter de piano spelen en Brian vragen dit na te spelen dat is ongeveer hetzelfde.
Ik vind Huub wel aandoenlijk en ik vind het ook aardige mensen; heel anders dan die Hondeworst.quote:Op woensdag 7 mei 2008 14:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Aaaah, die Huub toch.![]()
Ik stop met kijken, vindt het helemaal nergens op slaan.
Ik vond akveor's suggestie wel goed, nu moet Brian ook eens een normaal gesprek voeren met Huub, zonder nyeyeyeneyyenyenye te roepen en terwijl Amanda moet toekijken (met ducttape over haar slabek)quote:Op woensdag 7 mei 2008 14:43 schreef marky het volgende:
[..]
Nou laten we het niet te moeilijk maken hij mag het ook op zijn gitaar doen
Whehe, ik zit ook al te gluren naar de capsquote:Op woensdag 7 mei 2008 14:47 schreef Copycat het volgende:
Zit er nog een beetje eye candy tussen die gasten?
Ach 7 liter bloed is zo weg met een emmertje sop of 10.quote:Op woensdag 7 mei 2008 14:48 schreef JEEtjuuh het volgende:
Palma hoort nu van ricardo dat brajen en huub vrijdag gaan vechten en zegt dat meen je niet !!!!
Dat zat ik net ook te denken... wat een leuke vrolijke mensen. Ze vinden het ook allemaal erg grappig.quote:Op woensdag 7 mei 2008 14:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind Huub wel aandoenlijk en ik vind het ook aardige mensen; heel anders dan die Hondeworst.
Dekking en luchtquote:Op woensdag 7 mei 2008 14:49 schreef Smash-it het volgende:
Ik ga vast een nieuwe COS maken als men dat oke vindt. Iemand leuke TT suggestie?
Valt me nog mee dat ze bij NL nog geen aktie gestart zijn voor bloeddonoren....quote:Op woensdag 7 mei 2008 14:48 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ach 7 liter bloed is zo weg met een emmertje sop of 10.
Ik ga het gelijk even voorstellenquote:Op woensdag 7 mei 2008 14:50 schreef akveor het volgende:
[..]
Valt me nog mee dat ze bij NL nog geen aktie gestart zijn voor bloeddonoren....
Ik zou ook niet graag tegen brian boksen!quote:Op woensdag 7 mei 2008 14:46 schreef T-lex het volgende:
Ze gingen toch kickboksen? Dit lijkt meer op worstelen.![]()
Opvallend...totaal geen dekking. Moet tie niet tegen Brian doen denk ik.
Ik vind dat dus totaal niet ok!quote:Op woensdag 7 mei 2008 14:49 schreef Smash-it het volgende:
Ik ga vast een nieuwe COS maken als men dat oke vindt. Iemand leuke TT suggestie?
Ik vlieg weer naar NL en stel een aktie rouwadvertentie voorquote:Op woensdag 7 mei 2008 14:52 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ik zou ook niet graag tegen brian boksen!![]()
Vond het al stoer dat hij in Utreg ging vechten. Ondanks dat ik hem een rare gozer vind, doet hij dat wel goed! (stel je de zenuwen voor die er bij zo'n gevecht komen kijken...)
Huub gaat in stukjes ten onder
Daar heb je gelijk in maar ik heb een schurfthekel aan alles wat met boksen te maken heeft.quote:Op woensdag 7 mei 2008 14:45 schreef Disana het volgende:
Ik vind Huub wel aandoenlijk en ik vind het ook aardige mensen; heel anders dan die Hondeworst.
Dat denk ik ook. Ze zullen Huub echt niet in elkaar laten trappen.... dan zou je niet sporen...quote:Op woensdag 7 mei 2008 14:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Mensen genoeg die er straks tussen gaan springen. Ze zijn echt niet maf. Al het rumoer dat er nu al is betekend weer aandacht plenty. En dat is wat ze willen....
+1quote:Op woensdag 7 mei 2008 14:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in maar ik heb een schurfthekel aan alles wat met boksen te maken heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |