Omdat het hokje het leuke tv vind en Huub zegt niet gauw nee.quote:Op woensdag 7 mei 2008 14:12 schreef Smash-it het volgende:
Weet iemand WAAROM Huub dit wil doen, uberhaupt?
Dit klinkt mij weer goed in de oren, ik hoop dat Brian binnen 10 seconde een enorme blunder maakt en afgaat als een gieter, voor de streamers althans want op tv komt hij als winnaar over uiteraard.quote:Op woensdag 7 mei 2008 14:19 schreef JEEtjuuh het volgende:
peter aerts als scheids nou geloof me zo fanatiek als die is zal hij wel een pokke schurft hebben aan rat gezien wat hij yuri heeft gedaan.
is dat van het trekken van die kies of heeft hij al een beetje getraind met die gastenquote:Op woensdag 7 mei 2008 14:21 schreef blomst het volgende:
Brian zijn wang word echt dik, dus huub daar moet de stomp heen
Hij liep na zijn verlies pas te piepen.Huub loopt nu al te roepen dat hij in elkaar word geslagen.Vind wel dat je de partij Dino en Brian niet kan vergelijken met Brian en Huub.quote:Op woensdag 7 mei 2008 14:17 schreef T-lex het volgende:
[..]
Brian ging dat toch ook aan.![]()
Huub ook...dus op dat gebied hebben ze in ieder geval iets gemeen. Ze hebben ballen.
David Carradine ten tijde van Kung Fu, dus?quote:Op woensdag 7 mei 2008 14:17 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Hij doet mij denken aan die guru uit Kill Bill, maar dan vers geknipt en gekapt.
[ afbeelding ]
wat lult die gast 500% voor brajen pfff iemand die zo natraptquote:Op woensdag 7 mei 2008 14:22 schreef Smash-it het volgende:
De Sensai: Ik was 500% voor Brian toen in Utrecht.
H: Ja, ik was ook wel voor Brian.
Jij begint over Dinos niet ik...quote:Op woensdag 7 mei 2008 14:22 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hij liep na zijn verlies pas te piepen.Huub loopt nu al te roepen dat hij in elkaar word geslagen.Vind wel dat je de partij Dino en Brian niet kan vergelijken met Brian en Huub.
Ik vind mensen die 500% of 200% of 110% zeggen of welk getal dan ook boven de 100% altijd heel dom en ongeloofwaardig.quote:Op woensdag 7 mei 2008 14:22 schreef Smash-it het volgende:
De Sensai: Ik was 500% voor Brian toen in Utrecht.
H: Ja, ik was ook wel voor Brian.
Haha, ik zie het helemaal voor me.quote:Op woensdag 7 mei 2008 14:22 schreef T-lex het volgende:
Ze hadden beter een paar rollen bubbelfolie de villa in kunnen sturen zodat hij zich kan inpakken...heeft hij meer aan dan deze adviezen.
Huub speelt, Brian niet. Dat is het enge.quote:Op woensdag 7 mei 2008 14:16 schreef Kinga het volgende:
[..]
Zo onverantwoordelijkheid van de redactie weer. Dat je dit in je hoofd haalt, twee mensen die elkaar intens haten tegen elkaar laten vechten
Misschien hebben er wel helemaal niet meer op Brian gestemd, maar enkel minder op Huub. Sterker nog, het kan zelfs zo zijn dat er ook op Brian minder gestemd hebben, maar op Huub nog minder. Absolute aantallen worden omgezet in percentages. De aantallen weten we niet, dus is het simpelweg gissenquote:Op woensdag 7 mei 2008 13:47 schreef Disana het volgende:
Jee, dat die storing nu nog niet is verholpen.
Ik zit aan die percentages te denken. De mensen die voor Huub zijn, hebben terecht hun geld in de zak gehouden. De sufferds die voor Brian zijn, konden niet bedenken dat deze poll er geen flikker toe doet.
Blijft hij straks weer heel de dag in die broek lopen omdat hij er dan zo "cool" uit ziet, net als met dat motorpak van hem.quote:
Eerst maar een keer een eerlijk gevecht uitvechten en dan spreken van een Pro-Thai Bokser.quote:Op woensdag 7 mei 2008 14:27 schreef Smash-it het volgende:
Andere man: Ik denk dat B zenuwachtiger is dan jij, hij heeft veel meer te verliezen. Hij is de pro thaibokser-wannabee.
Ik denk het ook ja...quote:Op woensdag 7 mei 2008 14:27 schreef Smash-it het volgende:
Andere man: Ik denk dat B zenuwachtiger is dan jij, hij heeft veel meer te verliezen. Hij is de pro thaibokser.
Je schreef zelf dat je respect had voor Brian dat hij tegen Dinos ging.Nou Dinos mocht geen eens los.quote:
De buurman van zijn vader wellicht?quote:Op woensdag 7 mei 2008 14:32 schreef Dementor het volgende:
Wat denken jullie zou Ricardo het na de kooi nog trekken.
Meneer zit nu met een dure zonnebril naast een zwembad met een handdoek om zich heen terwijl zijn nagels gedaan worden.
Ik heb het idee dat hij hierna direct naar Spanje rent om daar te gaan wonen met een of andere oude heer
Wat zijn ze van plan? Een no limit cage fight?quote:Op woensdag 7 mei 2008 14:33 schreef Smash-it het volgende:
H: Dit mag niet, dat mag niet, toch? (hij noemde wat voorbeelden die ik niet verstond)
Man nummer zoveel: Tja, Brian mocht ook niet natrappen..
Maar hij is wel Het schoothondje en De foute travoquote:Op woensdag 7 mei 2008 14:35 schreef Smash-it het volgende:
Ik vind het een beetje zielig voor Huub.. Deze hele vertoning, zo niet aan hem besteedt.
En wat betreft Ricardo, die wordt inderdaad een schoothondje van een een rijke heer in Marbella ofzo. Of hij verstoft in een foute travo-bar..
Ik kijk ook graag globaal naar bepaalde mensen hoorquote:Op woensdag 7 mei 2008 14:37 schreef Smash-it het volgende:
H: Moet ik naar zijn been kijken (die schopt) of naar hem?
Sensai: Kijk maar gewoon globaal..
Wat heb je daar nou aan?
Ik hoop echt dat je gelijk hebt.quote:Op woensdag 7 mei 2008 14:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dit wordt een zacht partijtje tussen Brian en Huub. Reken maar dat Brian goed ingepeperd gaat worden dat hij voorzichtig moet doen. Ze genieten "achter" van alle opgewonden streamers. Kijkers gegarandeerd.......
ze kunnen brian inpeperen wat ze willen, maar als Huub tijdens dat gevecht zegt: is dit alles, mietje of zoiets gaat hij volledig door het lintquote:Op woensdag 7 mei 2008 14:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dit wordt een zacht partijtje tussen Brian en Huub. Reken maar dat Brian goed ingepeperd gaat worden dat hij voorzichtig moet doen. Ze genieten "achter" van alle opgewonden streamers. Kijkers gegarandeerd.......
ik hou van die manquote:Op woensdag 7 mei 2008 14:33 schreef Smash-it het volgende:
H: Dit mag niet, dat mag niet, toch? (hij noemde wat voorbeelden die ik niet verstond)
Man nummer zoveel: Tja, Brian mocht ook niet natrappen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |