quote:Op woensdag 7 mei 2008 13:35 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Bring him on!
(heb net m'n band geplakt, dus dat botoxgezicht van Amanda moet ook lukken... Kan ze in een moeite mee)
Bart heeft een diepgewortelde affectie voor Amanda!quote:
quote:Op woensdag 7 mei 2008 13:47 schreef Disana het volgende:
Jee, dat die storing nu nog niet is verholpen.
Ik zit aan die percentages te denken. De mensen die voor Huub zijn, hebben terecht hun geld in de zak gehouden. De sufferds die voor Brian zijn, konden niet bedenken dat deze poll er geen flikker toe doet.
Plus dat het een poll was die buiten de normale periode om was, en er niet echt veel bekendheid aan gegeven is dat er een poll was, dus dan krijg je automatisch meer TV-kijkers dan streamers die stemmen.quote:Op woensdag 7 mei 2008 13:47 schreef Disana het volgende:
Ik zit aan die percentages te denken. De mensen die voor Huub zijn, hebben terecht hun geld in de zak gehouden. De sufferds die voor Brian zijn, konden niet bedenken dat deze poll er geen flikker toe doet.
quote:Op woensdag 7 mei 2008 13:48 schreef Copycat het volgende:
Is het heel erg suf dat ik bij het kijken van het stukje hilariteit waar Brian hard rondrent met tandenborstel in zijn mond en scheerapparaat op zijn kaak, schietgebedjes doe dat ie valt en die tandenborstel door zijn achterhoofd naar buiten komt?
Terwijl ik weet dat het niet gaat gebeuren?
Nee dat is niet erg als het ook niet erg is dat ik toen juist wel om hem moest lachenquote:Op woensdag 7 mei 2008 13:48 schreef Copycat het volgende:
Is het heel erg suf dat ik bij het kijken van het stukje hilariteit waar Brian hard rondrent met tandenborstel in zijn mond en scheerapparaat op zijn kaak, schietgebedjes doe dat ie valt en die tandenborstel door zijn achterhoofd naar buiten komt?
Brian gaat na 22 mei de wereld opleuken met zijn humor!quote:Op woensdag 7 mei 2008 13:49 schreef sander-3 het volgende:
Dat filmpjewat een mongool zeg.. die brian
ooooooooooooohhhhhhhhhhhhhhhhhhh dat is best wel erg maar ook wel weer grappig dan!quote:Op woensdag 7 mei 2008 13:48 schreef Copycat het volgende:
Ja....quote:Op woensdag 7 mei 2008 13:48 schreef Copycat het volgende:
Wacht maar, er komt vast ineens een regel dat de 3 laatste polls mee gaan tellen, dan heeft Brian dus een lekker voorsprongetje.quote:Op woensdag 7 mei 2008 13:47 schreef Disana het volgende:
He bah, wat ben jij een sfeerverzieker!quote:Op woensdag 7 mei 2008 13:52 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Wacht maar, er komt vast ineens een regel dat de 3 laatste polls mee gaan tellen, dan heeft Brian dus een lekker voorsprongetje.![]()
Goedemiddag @all!
Dat denk ik ook. Vorige keer was die poll al zo fake als wat, dus Huub-mensen hebben geld nu maar gehouden. Aan CP's hebben ze toch niet zoveel meer. Als er een notaris bij is de 22e, dan sms ik wel weer. Heb nu niet de moeite genomen.quote:Op woensdag 7 mei 2008 13:47 schreef Disana het volgende:
De mensen die voor Huub zijn, hebben terecht hun geld in de zak gehouden. De sufferds die voor Brian zijn, konden niet bedenken dat deze poll er geen flikker toe doet.
Inderdaad, ik denk dat het zo gegaan is. Nu maar hopen dat de Brian fans niet te veel kunnen sparen tot de finalequote:Op woensdag 7 mei 2008 13:53 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Vorige keer was die poll al zo fake als wat, dus Huub-mensen hebben geld nu maar gehouden. Aan CP's hebben ze toch niet zoveel meer. Als er een notaris bij is de 22e, dan sms ik wel weer. Heb nu niet de moeite genomen.
Een soort van liefde op het eerste botox gezicht zeg maar?quote:Op woensdag 7 mei 2008 13:46 schreef Dark het volgende:
[..]
Bart heeft een diepgewortelde affectie voor Amanda!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |