ja, als je daar een ban hebt mag je ook niet meer mee lezen. Is dat op fok ook zo?quote:Op woensdag 7 mei 2008 13:15 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik probeer er met een proxy op te komen:
"Sorry Gast, je bent gebanned voor het gebruik van dit forum!"
Nee.quote:Op woensdag 7 mei 2008 13:18 schreef blomst het volgende:
[..]
ja, als je daar een ban hebt mag je ook niet meer mee lezen. Is dat op fok ook zo?
Nope!quote:Op woensdag 7 mei 2008 12:24 schreef RSie het volgende:
op VOL heerst het vermoeden dat dieenebart er is.
ook hoorde iemand daar de naam Marcel vallen (nieuwe vriend van ZDNGMW?)
Niets... het wachten is op RTL dat ze de chat open zetten... da's hier ook zo.quote:Op woensdag 7 mei 2008 13:18 schreef JEEtjuuh het volgende:
@ akveor ik krijg dit als ik iets tik in de chat wat doe ik dan fout?
[ afbeelding ]
Dat alles gescript is...........zal wel, boeit niet!quote:Op woensdag 7 mei 2008 13:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maakt ook geen bal uit, dat is dan kennelijk het script van vandaag
Ik snap echt niet dat mensen zich nog zo druk maken over wat er wel of niet eerlijk gaat...
Het is een SOAP, misschien dat het de eerste maanden nog amper gescript werd, maar toen keek er dan ook geen hond, men begon pas te kijken (en te posten) toen het gedonder begon; de exit-ruzie tussen Huub en Nathanael was het moment dat de grote toeloop begon.
En gezien gezeik kennelijk kijkers trekt verbaast het me niets dat men toen is gaan scripten op gezeik.
Met andere woorden: dat waar mensen zich zo druk om maken, is precies wat voor de kijkcijfers zorgt.
Het programma is er misschien door verneukt, maar dat was het al toen het gros begon te kijken en posten, degenen die hier voor die tijd al postten zijn vrijwel allemaal verdwenen.
Het begint ronduit lachwekkend te worden hoe mensen zich opwinden over de vermeende oneerlijkheid van de gebeurtenissen... worden mensen ook kwaad als Ludo lelijk heeft gedaan tegen Arnie?
Die oneerlijkheid maakt dat het programma is blijven bestaan, en het maakt uiteindelijk geen bal uit wie er wint, de opzet van het programma was de grootste hufter laten winnen, en het verbaast me niets als dat het finale-script is.
Wat in ieder geval een grote denkfout van een hoop streamers is, is dat ze denken dat ze het recht hebben het programma te laten verlopen zoals zij willen, omdat ze 2 weken boodschappengeld aan SMSjes besteden.
Ik dacht ook heel even dat jij het was; met je zware, zwoele mannenstem. Maar niet dus.quote:
Te wachten? Lijkt me verstandiger dat je sollicitatiebrieven gaat schrijven...quote:
Je zou weer heel snel komen schreef Bram.Maar ik zit nog steeds te wachten of ben je bang voor Brian die jouw smeerlap noemt en dat je je smoelllllllll moet houdenquote:
Welkom bij de clubquote:
ik kijk ook al uit naar bartquote:Op woensdag 7 mei 2008 13:29 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Je zou weer heel snel komen schreef Bram.Maar ik zit nog steeds te wachten of ben je bang voor Brian die jouw smeerlap noemt en dat je je smoelllllllll moet houden
Bring him on!quote:Op woensdag 7 mei 2008 13:29 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Je zou weer heel snel komen schreef Bram.Maar ik zit nog steeds te wachten of ben je bang voor Brian die jouw smeerlap noemt en dat je je smoelllllllll moet houden
Ach, het wicht heeft jou niet nodig!quote:Op woensdag 7 mei 2008 13:35 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Bring him on!
(heb net m'n band geplakt, dus dat botoxgezicht van Amanda moet ook lukken... Kan ze in een moeite mee)
Streams nu op zwart voor de verandering. Werk ze.quote:Op woensdag 7 mei 2008 13:37 schreef Copycat het volgende:
Alles is nog steeds groen?
Dan ga ik maar werken ...
quote:Op woensdag 7 mei 2008 13:35 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Bring him on!
(heb net m'n band geplakt, dus dat botoxgezicht van Amanda moet ook lukken... Kan ze in een moeite mee)
Haha, Brian heeft dus echt Huub wakker gehouden, terwijl hij al geslaagd is?quote:Op woensdag 7 mei 2008 13:23 schreef akveor het volgende:
Terror filmpjes van afgelopen nacht
http://www.123video.nl/playvideos.asp?MovieID=284393&EMB=Logo
http://www.123video.nl/playvideos.asp?MovieID=284412&EMB=Logo
Ik, werkontduiker die'k ben, heb nu dat filmpje op staan. Ben nu bij de appelterror. Onhoudbaar!quote:Op woensdag 7 mei 2008 13:38 schreef beequeen het volgende:
Streams nu op zwart voor de verandering. Werk ze.
Hoe deal jij met het 'schuldgevoel'?quote:Op woensdag 7 mei 2008 13:40 schreef Copycat het volgende:
werkontduiker die'k ben,
Dat rook ik weg!quote:Op woensdag 7 mei 2008 13:42 schreef Smash-it het volgende:
Hoe deal jij met het 'schuldgevoel'?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |