jah ging ook over b en a er werd gezegd op de chat dat b en a beschermd werden door het *hokje*quote:Op woensdag 7 mei 2008 12:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat over B en A ging. Ze kregen dat gisteravond verschillende malen te zien tijdens de video-chat.
Ik hoorde Huub zeggen - We kregen gisteren allemaal info zoals, A en B worden beschermd door het hokje, ze zijn daar vakantie aan het vieren..........quote:Op woensdag 7 mei 2008 12:36 schreef Disana het volgende:
Er wordt (door Claire, dacht ik) gezegd 'We worden beschermd door het hokje'. Huub noemt NowLive.
Frusterend dat we dit niet beter kunnen verstaan.
Stream 2 doet raar... is er hoop op verbinding? Nee, toch niet.quote:Op woensdag 7 mei 2008 12:38 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Kregen ze steeds op de chat te zien.Over Amanda en Brian,die andere vent had het over mails van now live die hij kreeg.
Ja, ik had ook het idee dat het een quote was. Maar goed, we zitten dus met een storing. Zullen we nog zien welke mensen daar zitten.quote:Op woensdag 7 mei 2008 12:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat over B en A ging. Ze kregen dat gisteravond verschillende malen te zien tijdens de video-chat.
Gelukt!quote:Op woensdag 7 mei 2008 12:29 schreef akveor het volgende:
[..]
Hier is ie gewoon geladen.
Je hebt waarschijnlijk Java nodig.
http://www.java.com
Ik ben bang van niet. Het vreemde is dat alle 4 de streams dezelfde audio heeft, alleen stream 3 en 4 zachter.quote:Op woensdag 7 mei 2008 12:43 schreef Disana het volgende:
Ja, ik had ook het idee dat het een quote was. Maar goed, we zitten dus met een storing. Zullen we nog zien welke mensen daar zitten.
quote:Op woensdag 7 mei 2008 12:47 schreef Smash-it het volgende:
'Vandaag is groeeeeeeeeeeeeeeen, de kleur van de streams..'
Dat heb ik ook begrepen dat het over Brian en Amanda ging die steeds maar weer in bescherming genomen wordenquote:Op woensdag 7 mei 2008 12:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het lijkt me geen storing dat het direkte geluid op de zenders is uitgezet.quote:Op woensdag 7 mei 2008 12:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben bang van niet. Het vreemde is dat alle 4 de streams dezelfde audio heeft, alleen stream 3 en 4 zachter.
Je zou toch verwachten dat de stem van Til op een van de streams te horen moet zijn?
Ben benieuwd of dat dan ook heeltoevallig samenvalt met het oplossen van de Technische storing.quote:
Tis net een hoorspel zo. Straks gaan ze met pannendeksels faken dat het onweert en met kokosnoten doen alsof ze paardrijden.quote:Op woensdag 7 mei 2008 12:49 schreef trettie het volgende:
wat is dat ? gaan ze weg nu?
neuh, heb aangegeven dat Brian als eerste mag vertrekken, en daarna Amanda, maar dat ik Amanda niet al de slagen gundie ze gaat krijgen van Brian na 22 mei en dat ik hoop dat ze goed in de gaten word gehouden door haar familie.quote:
Ik vind het toch wel weer frappant dat ze zich zo belazerd voelen. Het is tekenend voor de voortrekkerij en speciale positie die ze gewend zijn.quote:Op woensdag 7 mei 2008 12:57 schreef beequeen het volgende:
Misschien heeft Brian degene die hem voorgelogen heeft kort geslagen, die zat toevallig achter de knoppen.
In normale bewoordingen, neem ik aan? Wat een kul dat je dan al wordt geband.quote:Op woensdag 7 mei 2008 12:58 schreef blomst het volgende:
neuh, heb aangegeven dat Brian als eerste mag vertrekken, en daarna Amanda, maar dat ik Amanda niet al de slagen gundie ze gaat krijgen van Brian na 22 mei en dat ik hoop dat ze goed in de gaten word gehouden door haar familie.
Typerend voor B en A toch, vooral dat dreigen van Brian, engbek.quote:Op woensdag 7 mei 2008 12:58 schreef Disana het volgende:
Ik vind het toch wel weer frappant dat ze zich zo belazerd voelen. Het is tekenend voor de voortrekkerij en speciale positie die ze gewend zijn.
quote:Op woensdag 7 mei 2008 12:58 schreef blomst het volgende:
[..]
neuh, heb aangegeven dat Brian als eerste mag vertrekken, en daarna Amanda, maar dat ik Amanda niet al de slagen gundie ze gaat krijgen van Brian na 22 mei en dat ik hoop dat ze goed in de gaten word gehouden door haar familie.
ja hoor geen scheldwoorden.quote:Op woensdag 7 mei 2008 13:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
In normale bewoordingen, neem ik aan? Wat een kul dat je dan al wordt geband.
Dat denk ik ook!quote:Op woensdag 7 mei 2008 13:02 schreef blomst het volgende:
Volgens mij zit Peter6000? aan de knopjes, en is hij bezig met zijn volgende kunstwerk.
Maakt ook geen bal uit, dat is dan kennelijk het script van vandaagquote:Op woensdag 7 mei 2008 12:51 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Tis net een hoorspel zo. Straks gaan ze met pannendeksels faken dat het onweert en met kokosnoten doen alsof ze paardrijden.
quote:
U riep ?quote:Op woensdag 7 mei 2008 13:05 schreef tipsch het volgende:
Jeetje, moeilijk te volgen dit. Ja, ik probeer het.
Ik denk dat ik recht heb op eerlijke emoties en heb er moeite mee dat ik daarin steeds maar weer negatief geprikkeld word. Ik denk ook dat daarom DGK geen doorslaand succes is geworden. Kijkers zijn ook niet gek.quote:Op woensdag 7 mei 2008 13:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maakt ook geen bal uit, dat is dan kennelijk het script van vandaag
Ik snap echt niet dat mensen zich nog zo druk maken over wat er wel of niet eerlijk gaat...
KNIP
Wat in ieder geval een grote denkfout van een hoop streamers is, is dat ze denken dat ze het [b]recht hebben het programma te laten verlopen zoals zij willen, omdat ze 2 weken boodschappengeld aan SMSjes besteden.[/b]
Kon ik me ook al niet voorstellen bij jou.quote:
quote:Op woensdag 7 mei 2008 13:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maakt ook geen bal uit, dat is dan kennelijk het script van vandaag
Ik snap echt niet dat mensen zich nog zo druk maken over wat er wel of niet eerlijk gaat...
Het is een SOAP, misschien dat het de eerste maanden nog amper gescript werd, maar toen keek er dan ook geen hond, men begon pas te kijken (en te posten) toen het gedonder begon; de exit-ruzie tussen Huub en Nathanael was het moment dat de grote toeloop begon.
En gezien gezeik kennelijk kijkers trekt verbaast het me niets dat men toen is gaan scripten op gezeik.
Met andere woorden: dat waar mensen zich zo druk om maken, is precies wat voor de kijkcijfers zorgt.
Het programma is er misschien door verneukt, maar dat was het al toen het gros begon te kijken en posten, degenen die hier voor die tijd al postten zijn vrijwel allemaal verdwenen.
Het begint ronduit lachwekkend te worden hoe mensen zich opwinden over de vermeende oneerlijkheid van de gebeurtenissen... worden mensen ook kwaad als Ludo lelijk heeft gedaan tegen Arnie?
Die oneerlijkheid maakt dat het programma is blijven bestaan, en het maakt uiteindelijk geen bal uit wie er wint, de opzet van het programma was de grootste hufter laten winnen, en het verbaast me niets als dat het finale-script is.
Wat in ieder geval een grote denkfout van een hoop streamers is, is dat ze denken dat ze het recht hebben het programma te laten verlopen zoals zij willen, omdat ze 2 weken boodschappengeld aan SMSjes besteden.
klopt.... Huub& Jaap zouden het hebben afgedaan met "'t is mooi voor t.vquote:Op woensdag 7 mei 2008 12:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het toch wel weer frappant dat ze zich zo belazerd voelen. Het is tekenend voor de voortrekkerij en speciale positie die ze gewend zijn.
Vind het schandalig dat het talpaforum ook zo,n voorkeur heeft.Eigelijk dragen hun de naam van het echte forum.Vind dat echt niet kunnen.quote:Op woensdag 7 mei 2008 13:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
In normale bewoordingen, neem ik aan? Wat een kul dat je dan al wordt geband.
Ik probeer er met een proxy op te komen:quote:Op woensdag 7 mei 2008 13:10 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
welkom bij the gebanned club ik ook zo maar ineens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |