jah ging ook over b en a er werd gezegd op de chat dat b en a beschermd werden door het *hokje*quote:Op woensdag 7 mei 2008 12:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat over B en A ging. Ze kregen dat gisteravond verschillende malen te zien tijdens de video-chat.
Ik hoorde Huub zeggen - We kregen gisteren allemaal info zoals, A en B worden beschermd door het hokje, ze zijn daar vakantie aan het vieren..........quote:Op woensdag 7 mei 2008 12:36 schreef Disana het volgende:
Er wordt (door Claire, dacht ik) gezegd 'We worden beschermd door het hokje'. Huub noemt NowLive.
Frusterend dat we dit niet beter kunnen verstaan.
Stream 2 doet raar... is er hoop op verbinding? Nee, toch niet.quote:Op woensdag 7 mei 2008 12:38 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Kregen ze steeds op de chat te zien.Over Amanda en Brian,die andere vent had het over mails van now live die hij kreeg.
Ja, ik had ook het idee dat het een quote was. Maar goed, we zitten dus met een storing. Zullen we nog zien welke mensen daar zitten.quote:Op woensdag 7 mei 2008 12:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat over B en A ging. Ze kregen dat gisteravond verschillende malen te zien tijdens de video-chat.
Gelukt!quote:Op woensdag 7 mei 2008 12:29 schreef akveor het volgende:
[..]
Hier is ie gewoon geladen.
Je hebt waarschijnlijk Java nodig.
http://www.java.com
Ik ben bang van niet. Het vreemde is dat alle 4 de streams dezelfde audio heeft, alleen stream 3 en 4 zachter.quote:Op woensdag 7 mei 2008 12:43 schreef Disana het volgende:
Ja, ik had ook het idee dat het een quote was. Maar goed, we zitten dus met een storing. Zullen we nog zien welke mensen daar zitten.
quote:Op woensdag 7 mei 2008 12:47 schreef Smash-it het volgende:
'Vandaag is groeeeeeeeeeeeeeeen, de kleur van de streams..'
Dat heb ik ook begrepen dat het over Brian en Amanda ging die steeds maar weer in bescherming genomen wordenquote:Op woensdag 7 mei 2008 12:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het lijkt me geen storing dat het direkte geluid op de zenders is uitgezet.quote:Op woensdag 7 mei 2008 12:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben bang van niet. Het vreemde is dat alle 4 de streams dezelfde audio heeft, alleen stream 3 en 4 zachter.
Je zou toch verwachten dat de stem van Til op een van de streams te horen moet zijn?
Ben benieuwd of dat dan ook heeltoevallig samenvalt met het oplossen van de Technische storing.quote:
Tis net een hoorspel zo. Straks gaan ze met pannendeksels faken dat het onweert en met kokosnoten doen alsof ze paardrijden.quote:Op woensdag 7 mei 2008 12:49 schreef trettie het volgende:
wat is dat ? gaan ze weg nu?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |