Denk dat Huub nu echt in een kikker veranderd isquote:Op woensdag 7 mei 2008 12:11 schreef Kaat38 het volgende:
Groen gras, Wimbledon begonnen of de EK?
Yep, uiteindelijk komt de waarheid toch naar bovenquote:Op woensdag 7 mei 2008 12:12 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Denk dat Huub nu echt in een kikker veranderd is
Dat weet niemand.......behalve het hokje?quote:Op woensdag 7 mei 2008 12:12 schreef JEEtjuuh het volgende:
mensen die voor Huub hebben gesmst kregen een bedankje terug van brajen hoe kan dat nou?
MOOI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 7 mei 2008 12:16 schreef Dark het volgende:
[..]
Dat weet niemand.......behalve het hokje?
Op NL is een oproep geweest om mensen te verzamelen die dit fenomeen aan de hand gehad hebben.
Ze willen kijken of ze een programma als "Opgelicht" of "Kassa" in kunnen schakelen!
JdM z'n helicopter staat in de tuin...die komt ff een kopje suiker lenen.quote:Op woensdag 7 mei 2008 12:18 schreef Kaat38 het volgende:
Geen idee wie in huis is, ik hoor nu allemaal rare geluiden, lijken op vliegtuigen en zo.
Alqada in aantocht?
Haha, zat ik ook net aan te denken: JdM is even op bezoek, zou zowaar nog kunnen ook.quote:Op woensdag 7 mei 2008 12:19 schreef T-lex het volgende:
[..]
JdM z'n helicopter staat in de tuin...die komt ff een kopje suiker lenen.
Vanaf nu?quote:Op woensdag 7 mei 2008 12:18 schreef Dark het volgende:
Vanaf wanneer kun je inloggen op deie RTL site?
Dat probeer ik dus, maar dan staat er nu al een uur - De chat applet wordt geladen ...quote:Op woensdag 7 mei 2008 12:21 schreef akveor het volgende:
[..]
Vanaf nu?
http://www.rtl.nl/active/chat/xbn/degoudenkooi/index.html
ik dr alvast wachtenquote:Op woensdag 7 mei 2008 12:21 schreef akveor het volgende:
[..]
Vanaf nu?
http://www.rtl.nl/active/chat/xbn/degoudenkooi/index.html
ik vermoed dat we helemaal geen groen beeld mogen hebben maar zon logo wegens storingen liggen de streams platquote:Op woensdag 7 mei 2008 12:27 schreef T-lex het volgende:
Dacht ff dat de droppingactie begon...maar dan begrijp ik niet waarom we geen beeld hebben.
ff opnieuw proberen, ik zat er net wel in........... maar vind het nog een beetje vroegquote:Op woensdag 7 mei 2008 12:24 schreef Dark het volgende:
[..]
Dat probeer ik dus, maar dan staat er nu al een uur - De chat applet wordt geladen ...
Hier is ie gewoon geladen.quote:Op woensdag 7 mei 2008 12:24 schreef Dark het volgende:
[..]
Dat probeer ik dus, maar dan staat er nu al een uur - De chat applet wordt geladen ...
ik zit er al te wachten met 38 man voor mij hahahahahahaquote:Op woensdag 7 mei 2008 12:24 schreef Dark het volgende:
[..]
Ze hebben de chat zelf dichtgezet.quote:Op woensdag 7 mei 2008 12:27 schreef JEEtjuuh het volgende:
39 wachtende ik kan niks tikken hoe kan dat nou?
maar waarom kan ik niks tikken dan?quote:Op woensdag 7 mei 2008 12:28 schreef Desii het volgende:
[..]
ff opnieuw proberen, ik zat er net wel in........... maar vind het nog een beetje vroeg
Hoe onprofessioneel kun je het krijgen. Bedankt voor het plaatsen, ik ga dat even aan mijn update toevoegenquote:Op woensdag 7 mei 2008 12:35 schreef blomst het volgende:
11:24-Rectificatie!
Rectificatie!Gisteravond is de uitslag van de laatste reguliere populariteitspoll bekend gemaakt. De oplettende streamer heeft het uiteraard al opgemerkt: er is een percentage verdwenen! Het probleem lag bij het populariteitspercentage van Miljonair Jaap. De goedlachse Briellenaar is een percentage van 15 toebedeeld, maar dat had 16 moeten zijn. Deze Miljonair mag zich dus verheugen op 160 contactpunten in plaats van 150.
Hoe dan ook, aan de gigantische overwinning van Brian verandert dus niets. De strijd tussen Huub en Brian blijft dus voortduren. De Antilliaan gaat met een grote voorsprong de halve finale en we zijn dan ook benieuwd hoe dit zich gaat vertalen in de onderlinge puntenverdeling!
Kregen ze steeds op de chat te zien.Over Amanda en Brian,die andere vent had het over mails van now live die hij kreeg.quote:Op woensdag 7 mei 2008 12:36 schreef Disana het volgende:
Er wordt (door Claire, dacht ik) gezegd 'We worden beschermd door het hokje'. Huub noemt NowLive.
Frusterend dat we dit niet beter kunnen verstaan.
Ik dacht dat dat over B en A ging. Ze kregen dat gisteravond verschillende malen te zien tijdens de video-chat.quote:Op woensdag 7 mei 2008 12:36 schreef Disana het volgende:
Er wordt (door Claire, dacht ik) gezegd 'We worden beschermd door het hokje'. Huub noemt NowLive.
Frusterend dat we dit niet beter kunnen verstaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |