Dieene Bart is als een blok gevallen voor.......de weelderige haardos van Amanda!quote:Op woensdag 7 mei 2008 13:57 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Een soort van liefde op het eerste botox gezicht zeg maar?
Kickboksgastjes?quote:Op woensdag 7 mei 2008 14:00 schreef Smash-it het volgende:
Auto met mensen met camera's. Ze roepen; telefoons moeten uit he?
Hij valt op dode marmotten?quote:Op woensdag 7 mei 2008 13:59 schreef Dark het volgende:
[..]
Dieene Bart is als een blok gevallen voor.......de weelderige haardos van Amanda!
Niet dat het gaat helpen hoor, ik denk dat hij alleen maar een vals gevoel van veiligheid krijgt zo.quote:Op woensdag 7 mei 2008 13:53 schreef Disana het volgende:
[..]
He bah, wat ben jij een sfeerverzieker!
Moi
Goudquote:Op woensdag 7 mei 2008 14:05 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Niet dat het gaat helpen hoor, ik denk dat hij alleen maar een vals gevoel van veiligheid krijgt zo.![]()
Hou is't?
Misschien is dat nu net wat er nodig is om Brian te ontmaskeren, ik denk dat er een SL komt en dat men gaat zeggen dat Huub zich niet aan de regels heeft gehouden dus dat Brian heeft gewonnen, lieve CAP-pers, houd ajb je handjes bij de knoppen, waar is mazaru? Een goed getimede GIF zegt meer dan 1000 woorden.quote:Op woensdag 7 mei 2008 14:06 schreef Kinga het volgende:
Oei. Als Huub tegen Brian moet kickboksen gaat ie neer. Brian gaat helemaal los hoor.
quote:Op woensdag 7 mei 2008 13:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het enthousiasme van de del op Bart![]()
[ afbeelding ]
Schier weertje nait?quote:Op woensdag 7 mei 2008 14:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Goud![]()
De heren komen om Huub te trainen.
Of in sumopakken, dat lijkt me dan wel weer leuk, iig leuker dan echt matten.quote:Op woensdag 7 mei 2008 14:09 schreef Verida het volgende:
Is er dan niemand van die gasten die zegt dat het onbegonnen werk is om een ongetrainde tuinkabouter te laten vechten tegen een getrainde gast.
Walgelijk gewoon, ik hoop dat Huub de eer aan zichzelf houdt en gewoon zegt dat hij het niet wil.
En toch heb ik respect voor Huub,hij doet het toch maar.Hij gaat nu straatvechtenquote:Op woensdag 7 mei 2008 14:09 schreef Kinga het volgende:
Huub heeft geen schijn van kans. Maar hij moet het zelf weten
Ah dat probleem waar hij zn hele leven al mee worstelt gaan ze ff in een middagje oplossen?quote:Op woensdag 7 mei 2008 14:10 schreef Smash-it het volgende:
H: Ik ben heel slecht in mijn controle. Wat ik knap vindt van jullie vechters dat jullie dat niet hebben. Ik word pas weer normaal als er beveiliging bij komt.
Man: Je kunt dat leren. Vechten zonder controle duurt maximaal een minuutje. Je rookt ook, je wordt moe. Controle is belangrijk.
quote:Op woensdag 7 mei 2008 14:06 schreef Kinga het volgende:
Oei. Als Huub tegen Brian moet kickboksen gaat ie neer. Brian gaat helemaal los hoor.
Dit stond ineens op het rooster tot zijn grote verbazing.quote:Op woensdag 7 mei 2008 14:12 schreef Smash-it het volgende:
Weet iemand WAAROM Huub dit wil doen, uberhaupt?
Huub vroeg van wie het idee kwam..........hij geen geen antwoord anders dan....we zijn gevraagd?quote:Op woensdag 7 mei 2008 14:09 schreef Kinga het volgende:
Huub heeft geen schijn van kans. Maar hij moet het zelf weten
Ja stoere uitdaging van Brian en maar piepen toen Dino 10 kilo zwaarder was.Zo sportief is die paarderukker.quote:Op woensdag 7 mei 2008 14:12 schreef T-lex het volgende:
[..]
Hij wil zelf hé...![]()
Maar waar zijn zoveel mannetje voor nodig als ik vragen mag? En waarom loopt er eentje foto's te maken? Kan me niet voorstellen dat hij met die gasten alvast ff gaat sparren.Of is dit gelijk z'n eerste en laatste les en raakt hij straks ineens heel toevallig geblesseerd.
Zo onverantwoordelijkheid van de redactie weer. Dat je dit in je hoofd haalt, twee mensen die elkaar intens haten tegen elkaar laten vechtenquote:Op woensdag 7 mei 2008 14:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Dit stond ineens op het rooster tot zijn grote verbazing.
Brian ging dat toch ook aan.quote:Op woensdag 7 mei 2008 14:15 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja stoere uitdaging van Brian en maar piepen toen Dino 10 kilo zwaarder was.Zo sportief is die paarderukker.
Hij doet mij denken aan die guru uit Kill Bill, maar dan vers geknipt en gekapt.quote:Op woensdag 7 mei 2008 14:16 schreef Desii het volgende:
Die man die nu bij Huubie zit, lijkt een beetje die man uit karate kid
*flashback* wax on, wax off
Huub haat brian niet ,dat word het verschil.quote:Op woensdag 7 mei 2008 14:16 schreef Kinga het volgende:
[..]
Zo onverantwoordelijkheid van de redactie weer. Dat je dit in je hoofd haalt, twee mensen die elkaar intens haten tegen elkaar laten vechten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |