Ik denk het ook ja...quote:Op woensdag 7 mei 2008 14:27 schreef Smash-it het volgende:
Andere man: Ik denk dat B zenuwachtiger is dan jij, hij heeft veel meer te verliezen. Hij is de pro thaibokser.
Je schreef zelf dat je respect had voor Brian dat hij tegen Dinos ging.Nou Dinos mocht geen eens los.quote:
De buurman van zijn vader wellicht?quote:Op woensdag 7 mei 2008 14:32 schreef Dementor het volgende:
Wat denken jullie zou Ricardo het na de kooi nog trekken.
Meneer zit nu met een dure zonnebril naast een zwembad met een handdoek om zich heen terwijl zijn nagels gedaan worden.
Ik heb het idee dat hij hierna direct naar Spanje rent om daar te gaan wonen met een of andere oude heer
Wat zijn ze van plan? Een no limit cage fight?quote:Op woensdag 7 mei 2008 14:33 schreef Smash-it het volgende:
H: Dit mag niet, dat mag niet, toch? (hij noemde wat voorbeelden die ik niet verstond)
Man nummer zoveel: Tja, Brian mocht ook niet natrappen..
Maar hij is wel Het schoothondje en De foute travoquote:Op woensdag 7 mei 2008 14:35 schreef Smash-it het volgende:
Ik vind het een beetje zielig voor Huub.. Deze hele vertoning, zo niet aan hem besteedt.
En wat betreft Ricardo, die wordt inderdaad een schoothondje van een een rijke heer in Marbella ofzo. Of hij verstoft in een foute travo-bar..
Ik kijk ook graag globaal naar bepaalde mensen hoorquote:Op woensdag 7 mei 2008 14:37 schreef Smash-it het volgende:
H: Moet ik naar zijn been kijken (die schopt) of naar hem?
Sensai: Kijk maar gewoon globaal..
Wat heb je daar nou aan?
Ik hoop echt dat je gelijk hebt.quote:Op woensdag 7 mei 2008 14:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dit wordt een zacht partijtje tussen Brian en Huub. Reken maar dat Brian goed ingepeperd gaat worden dat hij voorzichtig moet doen. Ze genieten "achter" van alle opgewonden streamers. Kijkers gegarandeerd.......
ze kunnen brian inpeperen wat ze willen, maar als Huub tijdens dat gevecht zegt: is dit alles, mietje of zoiets gaat hij volledig door het lintquote:Op woensdag 7 mei 2008 14:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dit wordt een zacht partijtje tussen Brian en Huub. Reken maar dat Brian goed ingepeperd gaat worden dat hij voorzichtig moet doen. Ze genieten "achter" van alle opgewonden streamers. Kijkers gegarandeerd.......
ik hou van die manquote:Op woensdag 7 mei 2008 14:33 schreef Smash-it het volgende:
H: Dit mag niet, dat mag niet, toch? (hij noemde wat voorbeelden die ik niet verstond)
Man nummer zoveel: Tja, Brian mocht ook niet natrappen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |