Ok, help ons dan even herinneren dat we dat over een week of 2 ook tegen jou zeggenquote:Op donderdag 8 mei 2008 23:13 schreef miss_sly het volgende:
Probeer lekker te slapen en wat uit te rusten
dat zei ik tegen Jose ook de avond voor ze de positieve test deed. misschien helpt het![]()
quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:15 schreef Madelieve het volgende:
[..]
Ok, help ons dan even herinneren dat we dat over een week of 2 ook tegen jou zeggen
Je bent een lieverdquote:Op donderdag 8 mei 2008 23:13 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Logisch toch, dit gaat om jou, dat is hartstikke eng. En de angst om te denken dat je zwanger bent en dan teleurgesteld te worden is groot. Joh, dat snappen wij in dit topic best.
Maar als je alles rationeel op een rijtje zet, zijn de tekenen wel echt heel erg overtuigend goed.
Probeer lekker te slapen en wat uit te rusten
dat zei ik tegen Jose ook de avond voor ze de positieve test deed. misschien helpt het![]()
Hoeft ze ons niet aan te herinneren toch? Dat doen we gewoon!!! Promiss!quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:15 schreef Madelieve het volgende:
[..]
Ok, help ons dan even herinneren dat we dat over een week of 2 ook tegen jou zeggen
quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:17 schreef peaceman het volgende:
Als t maar een lief kind wordt he?! en niet zo'n kreng....
En van deze post moet ik dus weer huilen.... Over 2 weken heb jij ook zo'n mooie plus hoor!!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 07:25 schreef miss_sly het volgende:
O Diaan, daar issie dan! Wat een mooie plusIk heb er tranen van in mijn ogen
Ik ben zooo blij voor je
Van harte gefeliciteerd
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 06:46 schreef Diaan73 het volgende:
We proudly present:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Werd om 6:20 uur wakker, kon niet meer slapen en ben gaan testen. Trillend en bevend het staafje in de urine en ik hoefde geen minuut te wachten, de + was er meteen. Peaceman sliep nog en heb hem wakker gemaakt dat hij papa wordt... toen kwam er bij mij even een flinke huilbui. Zit nu nog te trillen en te beven. Ik ga zo voordat ik naar mn werk ga eerst naar mn moeder..Ik vind de periode die nu komt wel een beetje eng.... maar over 2 weken krijg ik een echo. Ga ik straks voor bellen.
Ik ben zooooooooooooooooooo blij....![]()
en kan het nog steeds niet geloven.
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:43 schreef Stiemie het volgende:
Diaan gefeliciteerd![]()
Enneh BE ooit gedacht aan een carriere bij CleurBlue?![]()
Wat geweldig dat er de laatste tijd meer streepjes zijn in dit topci! Nu de rest nog he?
Dat is helemaal waar. Buiten het feit dat je een dikke plus hebt, is er nog niet echt iets te zien/te merken. En wat ik helemaal geweldig vind: ik loop waarschijnlijk in augustus met een dikke buik op Lowlandsquote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:39 schreef miss_sly het volgende:
Diaan, je hebt een flink aantal maanden de tijd om te wennen aan het idee. En als je dadelijk een echo hebt gehad en jullie kruimeltje hebt zien zitten, dan geloof je het echt wel
Moeilijk he, genieten van zoiets geweldigs als je er zo lang op hebt gewacht? Komt wel, meid
Helemaal mee eensquote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:44 schreef miss_sly het volgende:
Ik vind het laatste jaar erg hoopgevendVeel heel lang verwachte zwangerschappen, veel zwangerschappen via de mmm. Geeft toch het gevoel dat we het niet voor niets doen en er echt een goede kans is dat het lukt
Hehheh, ik denk dat er bij mij op zo'n moment ook niet veel uit m'n handen zou komenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:26 schreef Diaan73 het volgende:
Wow wat een reacties, ik ben er stil van en heb ze met mn collega gedeeld. Mn ouders waren ook superblij..
Het enige nadeel is dat ik nu dit topic "moet" verlaten maar ik zal hier nog wel af en toe posten hoor.... en zeker meeleven, net als José. Het voelt een beetje als afscheid nemen.
Ik ben nu op het werk maar van werken komt niet veel en mn collega vindt het prima, ze is zo blij voor me.
@lishe, ja ik kan me het nog zo goed herinneren
En ik kan het nog steeds niet geloven.......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |