Ok, help ons dan even herinneren dat we dat over een week of 2 ook tegen jou zeggenquote:Op donderdag 8 mei 2008 23:13 schreef miss_sly het volgende:
Probeer lekker te slapen en wat uit te rusten
dat zei ik tegen Jose ook de avond voor ze de positieve test deed. misschien helpt het![]()
quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:15 schreef Madelieve het volgende:
[..]
Ok, help ons dan even herinneren dat we dat over een week of 2 ook tegen jou zeggen
Je bent een lieverdquote:Op donderdag 8 mei 2008 23:13 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Logisch toch, dit gaat om jou, dat is hartstikke eng. En de angst om te denken dat je zwanger bent en dan teleurgesteld te worden is groot. Joh, dat snappen wij in dit topic best.
Maar als je alles rationeel op een rijtje zet, zijn de tekenen wel echt heel erg overtuigend goed.
Probeer lekker te slapen en wat uit te rusten
dat zei ik tegen Jose ook de avond voor ze de positieve test deed. misschien helpt het![]()
Hoeft ze ons niet aan te herinneren toch? Dat doen we gewoon!!! Promiss!quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:15 schreef Madelieve het volgende:
[..]
Ok, help ons dan even herinneren dat we dat over een week of 2 ook tegen jou zeggen
quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:17 schreef peaceman het volgende:
Als t maar een lief kind wordt he?! en niet zo'n kreng....
En van deze post moet ik dus weer huilen.... Over 2 weken heb jij ook zo'n mooie plus hoor!!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 07:25 schreef miss_sly het volgende:
O Diaan, daar issie dan! Wat een mooie plusIk heb er tranen van in mijn ogen
Ik ben zooo blij voor je
Van harte gefeliciteerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |