Ik probeer voor die tijd te posten hoor.... ik moet zeggen dat ik wel hoofdpijn heb nu, voorteken voor ongi?? Of gewoon spanning, ik had het namelijk tijdens de voorstelling niet..quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:02 schreef Madelieve het volgende:
Diaan, ik word helemaal zenuwachtig als ik zie dat jij hebt gepost!
Fijn dat Marc-Marie leuk was, lekkere afleiding maar wel gestress daar naar toe, gatver.
Ik moet morgen naar cursus, ga om 9.30 de deur uit, hoop dat je voor die tijd vreselijk goed nieuws gaat posten, zou echt super zijn!
Nee nog steeds niet ongesteld, ik wou dat ik jouw vertrouwen zelf had.quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:06 schreef miss_sly het volgende:
Diaan, nog steeds niet ongesteld? Je bent echt hartstikke zwanger hoor!! Ik kan niet wachten tot je morgen de bevrijdende post hier neerzet en we je mogen feliciteren
quote:Op donderdag 8 mei 2008 14:28 schreef Rottdog het volgende:
Ohw Diaan wil je zo graag een trapje onder je kont verkopen
Logisch toch, dit gaat om jou, dat is hartstikke eng. En de angst om te denken dat je zwanger bent en dan teleurgesteld te worden is groot. Joh, dat snappen wij in dit topic best.quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:07 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee nog steeds niet ongesteld, ik wou dat ik jouw vertrouwen zelf had.Ben nu super onzeker...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |