Je hebt geen enkele notie hoe een complot tot stand kan komen met maar een paar mensen.quote:Op woensdag 14 mei 2008 21:12 schreef SpaceSpiff het volgende:
[..]
Tuurlijk Lambiekje. Blijf lekker in je eigen wereldje geloven.
Ik verwacht ook niet dat jij ook maar iets wat jou niet goed uitkomt klakkeloos zult accepteren.
Ik heb wel in de gaten dat je de grootste bagger verkondigd. Je doet precies waar je iedereen van beschuldigd, foute informatie verspreiden.
Jawel hoor. Dat kan heel simpel, mits je het klein houd en je de media geen reden geeft om het uit te gaan zoeken.quote:Op woensdag 14 mei 2008 21:15 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Je hebt geen enkele notie hoe een complot tot stand kan komen met maar een paar mensen.
De cognitieve dissonantiereductie in actie dames en heren.quote:Op woensdag 14 mei 2008 19:27 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Wat een fantast die Steve Wright. Uitleg over die fade2black. Het is alleen en alleen bij dit fragment. Wat een bullshit. Wat een disformant.
Maar een analogie met de donorshow is dan wel weer waterdicht bewijs voor de onfeilbaarheid van jouw hersenspinsels.quote:Op woensdag 14 mei 2008 19:45 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
dat klopt ... maar dat maakt de vergelijking met het officiele verhaal nog niet waar.
Ik denk aan 19 kapers en enkele handlangers, wat jij? Klein genoeg complot voor je?quote:Op woensdag 14 mei 2008 21:15 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Je hebt geen enkele notie hoe een complot tot stand kan komen met maar een paar mensen.
Ach ja jij bent de enige die geloofd dat er WEL WMDs in Irak waren.quote:Op woensdag 14 mei 2008 22:18 schreef Terecht het volgende:
[..]
Ik denk aan 19 kapers en enkele handlangers, wat jij? Klein genoeg complot voor je?
Lambiekje? Ben je van plan over een antwoord op deze vraag na te gaan denken?quote:Op maandag 12 mei 2008 18:44 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Euhmm..
Uit de OP:
[..]
Als er geen vliegtuigen waren, en je staat niet volledig achter je holo gedoe... wat zou het dan wel moeten zijn?
We weten dat er WMD's in Irak waren, sterker nog, Saddam heeft ze gewoon gebruikt. Of ze er nog waren ten tijde van de Amerikaanse aanval, dat denk ik eigenlijk niet.quote:Op donderdag 15 mei 2008 00:24 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ach ja jij bent de enige die geloofd dat er WEL WMDs in Irak waren.
Je gelooft het nog zelf ook hè, dat die 19 kapers het gedaan hebben
Thx, was bedoeld om aan te tonen hoe makkelijk mensen geloven wat de TV hun voorschotelt, maar dat had JIJ wel begrepen.quote:
Heb jij maar een deel van die uitzending gezien ofzo?quote:Op donderdag 15 mei 2008 01:54 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Thx, was bedoeld om aan te tonen hoe makkelijk mensen geloven wat de TV hun voorschotelt, maar dat had JIJ wel begrepen.
In dit geval n vrij ludiek v.b. net als dat WOTW hoorspel dat paniek veroorzaakte (ja radio kan ook )
Ik ken echter n v.b. dat wat minder ludiek is.
Babys die uit hun couveuses gegooid werden door de Irakezen.
Ik geloofde dit toen ook nog, en ook daar waren geen WESCAM technieken of CGI's voor nodig.
Dat technische aspect m.b.t 9-11 negeren 'n hoop posters.
Wat volgens 'n expert ook niet zou kunnen:
Ik heb de live uitzending niet gezien, maar er over gelezen, herhalingen gezien en talkshows die dit bespraken.quote:Op donderdag 15 mei 2008 07:52 schreef SpaceSpiff het volgende:
Heb jij maar een deel van die uitzending gezien ofzo?
Aan het einde van de uitzending werd bekend gemaakt dat het nep was. Veel mensen geloofden er al niet in. En als ze niet bekend hadden gemaakt dat het nep was, dan was het in de weken daarna wel uitgekomen.
Best wel sneu dat je op deze manier nog vol blijft houden dat het een goed voorbeeld was en nog een sneer geeft aan mensen die het niet zouden begrijpen...
Ook wel apart hoe selectief jij hier dingen post. Ook jij gaat blijkbaar de echte discussie uit de weg en dumpt telkens maar weer nieuwe dingen. Ook niet overtuigend.
Heelp simpel, mensen zijn inderdaad te misleiden. Maar geen 6 jaar. Zeker niet met zulke grote zaken als 9/11.quote:Op donderdag 15 mei 2008 08:39 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Ik heb de live uitzending niet gezien, maar er over gelezen, herhalingen gezien en talkshows die dit bespraken.
Op 9-11 beweren ook n aantal mensen direkt te beseffen dat er iets niet klopte , vnl (ex) luchtvaartpersoneel. Had niet zozeer met de beelden te maken danwel met de beveiliging van het luchtruim en de procedures bij kapingen.
Sneer ? waar? Ik zeg niet dat het 'n goed voorbeeld is, (vind het wotw v.b minder slecht), en denk ook niet dat er 'n v.b. te verzinnen is dat in de buurt komt van 9-11, dus nogmaals het is 'n v.b. om aan te tonen hoe makkelijk mensen geloven wat er op tv is, en te misleiden zijn.
Lees het topic is door, dan zul je hopelijk zien dat ik niet de enige ben die selectief is.
Ik probeer i.i.g wel antw te geven als mensen mij iets vragen, het is niet mijn intentie mensen te negeren.
Ik noem mensen i.i.g niet sneu of gebruik termen als kneus, blinde, psychotisch, paranoia, e.d.
Als ik al mensen negeer dan is het gebruik van bovenstaande termen daar de reden van.
WOTW radio-uitzending heb ik ergens op mijn HD staan. Wat ik wel weet is dat het wel wat is opgeblazen door de jaartjes heen. Maar er waren wel mensen de straat opgerent. Mensen in autos die wilden vluchten.quote:Op donderdag 15 mei 2008 01:54 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Thx, was bedoeld om aan te tonen hoe makkelijk mensen geloven wat de TV hun voorschotelt, maar dat had JIJ wel begrepen.
In dit geval n vrij ludiek v.b. net als dat WOTW hoorspel dat paniek veroorzaakte (ja radio kan ook )
ohh dat couveuses gedoe ... tja daar had ik destijds ook zo iets vanquote:Ik ken echter n v.b. dat wat minder ludiek is.
Babys die uit hun couveuses gegooid werden door de Irakezen.
Ik geloofde dit toen ook nog, en ook daar waren geen WESCAM technieken of CGI's voor nodig.
Dat technische aspect m.b.t 9-11 negeren 'n hoop posters.
i.d.d., heel simpel.quote:Op donderdag 15 mei 2008 08:51 schreef SpaceSpiff het volgende:
[..]
Heelp simpel, mensen zijn inderdaad te misleiden. Maar geen 6 jaar. Zeker niet met zulke grote zaken als 9/11.
LOL, nee Alexander je bent niet dom, je deed alleen 'n btje dom.quote:Ik heb jou nooit sneu genoemd. Ik vind jouw gedrag in deze discussie af en toe wel sneu om bovengenoemde redenen. Ik zie vaak zat dat je wel vanalles roept maar dat je de discussie niet aan durft te gaan daarover.
quote:Op donderdag 15 mei 2008 08:51 schreef SpaceSpiff het volgende:
[..]
Heelp simpel, mensen zijn inderdaad te misleiden. Maar geen 6 jaar. Zeker niet met zulke grote zaken als 9/11.
Ik heb jou nooit sneu genoemd. Ik vind jouw gedrag in deze discussie af en toe wel sneu om bovengenoemde redenen. Ik zie vaak zat dat je wel vanalles roept maar dat je de discussie niet aan durft te gaan daarover.
Jouw mening, geen feiten. Daar zit een belangrijk verschil tussen.quote:Op donderdag 15 mei 2008 09:14 schreef Lambiekje het volgende:
[..]Jezus/Bijbel worden we al 1600+ jaar misleid. Geldsysteem worden we al 250 jaar misleid WO2 worden we al 60+ jaar misleid HIV-AIDS hypothese worden we 25+ jaar misleid Reclames via TV 50 jaar misleiding. Je koopt echt niet wat jezelf wilt. CO2 /Globalwarming een jaar of 2 Irakinval vanwege WMD heeft 5 jaar geduurd voor dat alles uit kwam dat het onzin was.
Dus die 6 jaar is nog maar pril
quote:Op donderdag 15 mei 2008 09:14 schreef Lambiekje het volgende:
[..]Jezus/Bijbel worden we al 1600+ jaar misleid. Geldsysteem worden we al 250 jaar misleid WO2 worden we al 60 jaar misleid HIV-AIDS hypothese worden we 25+ jaar misleid Reclames via TV 50 jaar misleiding. Je koopt echt niet wat jezelf wilt. CO2 /Globalwarming een jaar of 2 Irakinval vanwege WMD heeft 5 jaar geduurd voor dat alles uit kwam dat het onzin was.
Dus die 6 jaar is nog maar pril
Heb je daar de bijbel voor nodigquote:Op donderdag 15 mei 2008 09:31 schreef fruityloop het volgende:
[..]Ik geloof er wel in, is dus puur subjectief. En ik heb nog nooit iemand kwaad gedaan, is ook iets wat ik gedeeltelijk uit de bijbel heb geleerd, naast de rest van mijn opvoeding.
Je weet best wat ik bedoel. Wie bepaalt de inflatie. Wie bepaalt de belastingen. Elk land heeft schulden schulden schulden bij de Wereldbanken. Zoek dat maar eens fijn uit. Wie de echte geldwolven zijn. DAt soort instellingen staan boven de wet.quote:Het werkt hier anders prima, ik heb een mooi dak boven mijn hoofd, een leuke baan, kan leuke dingen doen met mijn vriendin etc etc. Schaar ik ook onder de noemer subjectief, tenzij je met hard en onweerlegbaar bewijs komt.
het blijkt dus een farma-olie kartelbende te zijn. Een niet eenmansgek met wat handlangers die denkt dat één bepaald ras wegmoet.quote:Waarover worden we misleid dan? Heeft die hele oorlog niet plaats gevonden?
[/quote]quote:Die tig miljoen zieken en doden zijn ook slechts verbeelding? En met 3 muisklikken had je kunnen weten dat mensen sterven aan de gevolgen van AIDS, niet aan het syndroom zelf.
je snapt het niet hè. Subliminaal worden we beinvloed. en niet zo klein beetje ook. Waarom denk je dat er miljarden in marketing word gestopt?quote:Er is maar 1 persoon die op "ja" drukt bij het pinnen, niet een reclamebureau of multinational. Als een product me niet bevalt koop ik het niet, of niet weer.
Al gore is een grote hypocriete leugenaar. Het zit toch echt allemaal anders dan dat hij met z'n FOUTE "ongemakkelijke waarheïd" probeert voor te schotelen.quote:CO2 is een deel van het klimaatprobleem, en of je het nou "global warming" noemt of niet, feit is dat er veel veranderd, wie of wat daar de oorzaak van is doet er niet zo veel toe, wij mensen moeten leren leven met de gevolgen.
Lambiekje kan gedachten lezen?quote:Op donderdag 15 mei 2008 00:24 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ach ja jij bent de enige die geloofd dat er WEL WMDs in Irak waren.
Tuurlijk! Het is het meest logische, simpele en best gedocumenteerde (als in door bewijs ondersteunde) verhaal voor de aanslagen van 9/11.quote:Je gelooft het nog zelf ook hè, dat die 19 kapers het gedaan hebben
De "kapers" waren in dienst van Bush/CIA/de overheid en hebben fake opnames gemaaktquote:Op donderdag 15 mei 2008 10:31 schreef Terecht het volgende:
[..]Alle daders behalve eentje hebben vantevoren videoboodschappen gemaakt waarin ze verklaren dat ze dit gingen doen en waarom.
OBL is een CIA agent, die uiteraard meespeelt in het complotquote:Bin Laden staat met enkele van de kapers op tape, hij heeft hoogstpersoonlijk de kapers uitgekozen. Dit is ook de reden dat 15 van de 19 kapers Saudi waren, OBL heeft namelijk een hekel aan het Saoedische Koningshuis en de Amerikaanse aanwezigheid in zijn vaderland.
Meer bewijs voor het betrokken zijn van de FBI/CIAquote:De kapers zijn in de VS in de gaten gehouden door enkele FBI agenten, die bijna het complot zouden hebben ontrafeld ware het niet voor hun stugge superieuren.
Band opname, in de lucht gestuurd vanaf grond zendersquote:Je hoort de stemmen van de kapers op de CVR, FAA personeel en piloten van nabije vliegtuigen hebben dit 'live' gehoord.
Na het hele gedoe zijn ze door de machthebbers uit de weg geruimd, zodat ze al dan niet per ongeluk het complot konden verraden. Na of voor hun dood nog wel even forensisch bewijs geplant.quote:De 19 kapers zijn dood, op elke crime scene zijn bezittingen en DNA van de kapers gevonden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |