abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58670856
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 19:40 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Nee het gaat om de mindcontrol ?! Hierbij waren dus minder dan 10 mensen betrokken.
Maar het voorbeeld is werkelijk zo krom als een banaan, de Donorshow was een klein experiment met maar 10 betrokkenen.

• Waardoor er dus minder mensen zitten in het complot, geen nieuwszenders en vliegtuigmaatschappijen die je hoeft om te kopen.

en

• Het aantal directe ooggetuigen is veel minder, bij 11 september miljoenen, en bij die Donorshow máár 10.

Overigens een algemeen geaccepteerd beeld van een banaan:

Banaan.
  •   woensdag 14 mei 2008 @ 19:55:32 #262
    52357 Lambiekje
    Everything is upside down
    pi_58671068
    quote:
    Op woensdag 14 mei 2008 19:44 schreef SpaceSpiff het volgende:

[..]

Effe voor de duidelijkheid, hoeveel mensen denk jij dat er betrokken waren bij jouw grote 9/11 complot?
    Niet overdreven veel.

Mechanisme Complot deel 1 / deel 2

Hier wordt wel mooi uitgelegd waarom er maar een selecte groep nodig is om zoiets als 911 uit te kunnen voeren.
    Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
      woensdag 14 mei 2008 @ 19:57:27 #263
    52357 Lambiekje
    pi_58671102
    quote:
    Op woensdag 14 mei 2008 19:45 schreef Hendrik_ het volgende:

[..]

Maar het voorbeeld is werkelijk zo krom als een banaan, de Donorshow was een klein experiment met maar 10 betrokkenen.

• Waardoor er dus minder mensen zitten in het complot, geen nieuwszenders en vliegtuigmaatschappijen die je hoeft om te kopen.

en

• Het aantal directe ooggetuigen is veel minder, bij 11 september miljoenen, en bij die Donorshow máár 10.

Overigens een algemeen geaccepteerd beeld van een banaan:

[ afbeelding ]

Banaan.
  • Kom op ... speel is even verder met je rammelaar.
    Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
    pi_58671152
    quote:
    Op woensdag 14 mei 2008 19:55 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Niet overdreven veel.

Mechanisme Complot deel 1 / deel 2

Hier wordt wel mooi uitgelegd waarom er maar een selecte groep nodig is om zoiets als 911 uit te kunnen voeren.
    10?
    100?
    1000?

Geef eens een getal. Wat vind jij een selecte groep?
    pi_58671175
    quote:
    Op woensdag 14 mei 2008 19:57 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Kom op ... speel is even verder met je rammelaar.
    Als jij nou eens echt de discussie aan zou gaan en jouw beweringen fatsoenlijk zou verdedigen of onderbouwen, dan krijg je ook niet dat soort reacties.
    Je lokt het zelf uit Lambiekje.
      woensdag 14 mei 2008 @ 20:15:47 #266
    47122 ATuin-hek
    theguyver's sidekick!
    pi_58671422
    quote:
    Op woensdag 14 mei 2008 19:57 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Kom op ... speel is even verder met je rammelaar.
    Heb je uberhaupt nog de intentie vragen van anderen te beantwoorden?
    Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
    Onikaan ni ov dovah
    pi_58671527
    Overigens, als ze bij de Donorshow niet hadden verklapt dat het nep was, dan was het wel uitgekomen dat het nep was. Daar was zoveel media op afgekomen dat iemand binnen een paar jaar wel had uitgevonden dat diegene die die nier wilde geven een actrice was of het was uiteindelijk wel uitgekomen dat die operatie nooit was uitgevoerd.

9/11 gaan vergelijken met de Donorshow is weer zo'n typische wanhoopsactie. Ik hoop toch echt dat je zelf wel in de gaten hebt dat dat een nergens op slaande vergelijking is.

Ik negeer die mensen die zeggen dat het geen (Amerikaans) vliegtuig was ook niet. Ik stel daar ook mijn vragen bij. Waarom denken die mensen dat? Waar is die gedachte op gebasseerd? Als het geen (Amerikaanse) vliegtuig was, wat dan wel?
    Welke vragen stel jij?
      woensdag 14 mei 2008 @ 20:22:41 #268
    52357 Lambiekje
    pi_58671551
    quote:
    Op woensdag 14 mei 2008 19:59 schreef SpaceSpiff het volgende:

[..]

10?
    100?
    1000?

Geef eens een getal. Wat vind jij een selecte groep?
    100 a 200 voor een omvang van 911
      woensdag 14 mei 2008 @ 20:25:47 #269
    52357 Lambiekje
    pi_58671603
    quote:
    Op woensdag 14 mei 2008 20:21 schreef SpaceSpiff het volgende:
    Overigens, als ze bij de Donorshow niet hadden verklapt dat het nep was, dan was het wel uitgekomen dat het nep was. Daar was zoveel media op afgekomen dat iemand binnen een paar jaar wel had uitgevonden dat diegene die die nier wilde geven een actrice was of het was uiteindelijk wel uitgekomen dat die operatie nooit was uitgevoerd.

9/11 gaan vergelijken met de Donorshow is weer zo'n typische wanhoopsactie. Ik hoop toch echt dat je zelf wel in de gaten hebt dat dat een nergens op slaande vergelijking is.
    Tjeeess ... het was aan gegeven om duidelijk te maken hoe makkelijk men te misleiden valt.
    pi_58671684
    quote:
    Op woensdag 14 mei 2008 20:22 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

100 a 200 voor een omvang van 911
    Oke. Laten we dan eens even wat op een rijtje zetten. Ik denk namelijk dat het er veel meer moeten zijn.

Jij denkt dat er geen vliegtuig in de WTC gebouwen is gevlogen. Er stonden 10tallen mensen die dag naar de torens te kijken. Laten we zeggen dat dat er al 100 waren. Die moeten allemaal al 6 jaar lang hun mond houden.
    Dan zouden er dus mensen moeten zijn geweest die explosieven hebben aangebracht in de WTC torens. Kan met een mannetje of 10. Anders duurt het maanden en dan maak je meer kans op ontdekking door de mensen die in de kantoren werken.
    Dan nog een handje vol mensen die ervoor hebben gezorgd dat er wel iets van een vlieguig te zien was. Ook 10.
    De media die valse beelden in omloop hebben gebracht. 10 zenders en daarvan elk 5 man. 50 in totaal.
    Dan nog iedereen bij NIST, zullen er ook een stuk of 50 zijn geweest. Zit ik al ruim over de 200. En dan doe ik het nog rustig aan ook en moeten we het Pentagon en vlucht 93 nog.

Ik krijg steeds meer het idee dat je totaal niet nadenkt over jouw (eigen) complotverhalen.
    pi_58671697
    quote:
    Op woensdag 14 mei 2008 20:25 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Tjeeess ... het was aan gegeven om duidelijk te maken hoe makkelijk men te misleiden valt.
    Die mensen zijn maar een paar uur misleid, geen 6 jaar. En in die paar uur waren er ook al veel mensen die dachten dat het niet waar was.
    pi_58671826
    quote:
    Op woensdag 14 mei 2008 20:30 schreef SpaceSpiff het volgende:

[..]

Oke. Laten we dan eens even wat op een rijtje zetten. Ik denk namelijk dat het er veel meer moeten zijn.

Jij denkt dat er geen vliegtuig in de WTC gebouwen is gevlogen. Er stonden 10tallen mensen die dag naar de torens te kijken. Laten we zeggen dat dat er al 100 waren. Die moeten allemaal al 6 jaar lang hun mond houden.
    Dan zouden er dus mensen moeten zijn geweest die explosieven hebben aangebracht in de WTC torens. Kan met een mannetje of 10. Anders duurt het maanden en dan maak je meer kans op ontdekking door de mensen die in de kantoren werken.
    Dan nog een handje vol mensen die ervoor hebben gezorgd dat er wel iets van een vlieguig te zien was. Ook 10.
    De media die valse beelden in omloop hebben gebracht. 10 zenders en daarvan elk 5 man. 50 in totaal.
    Dan nog iedereen bij NIST, zullen er ook een stuk of 50 zijn geweest. Zit ik al ruim over de 200. En dan doe ik het nog rustig aan ook en moeten we het Pentagon en vlucht 93 nog.

Ik krijg steeds meer het idee dat je totaal niet nadenkt over jouw (eigen) complotverhalen.
    Ga er maar vanuit dat er 1000+ mensen naar de torens kijken, in een stad met miljoenen inwoners. Nádat het eerste vliegtuig erin crashed komt de "ghost" plane in de zuidelijke toren vliegen, op dat moment kijken er al miljoenen.
    pi_58671954
    quote:
    Op woensdag 14 mei 2008 20:37 schreef Hendrik_ het volgende:

[..]

Ga er maar vanuit dat er 1000+ mensen naar de torens kijken, in een stad met miljoenen inwoners. Nádat het eerste vliegtuig erin crashed komt de "ghost" plane in de zuidelijke toren vliegen, op dat moment kijken er al miljoenen.
    Ja ik denk dat 1000+ ook wel meer in de buurt komt. Ik probeer even als Lambiekje te denken dat het allemaal heel makkelijk gaat.
    Die miljoenen zijn natuurlijk gefopt doordat de TV zenders in het complot zitten, want die hebben die beelden gefaked!
    pi_58672069
    quote:
    Op woensdag 14 mei 2008 20:43 schreef SpaceSpiff het volgende:

[..]

Ja ik denk dat 1000+ ook wel meer in de buurt komt. Ik probeer even als Lambiekje te denken dat het allemaal heel makkelijk gaat.
    Die miljoenen zijn natuurlijk gefopt doordat de TV zenders in het complot zitten, want die hebben die beelden gefaked!
    Ik heb het over mensen in de stad. Er wonen meer dan 8 miljoen mensen in NYC, ga er maar vanuit dat zeker een deel daarvan hun ogen op de torens hadden staan.
    pi_58672213
    quote:
    Op woensdag 14 mei 2008 20:47 schreef Hendrik_ het volgende:

[..]

Ik heb het over mensen in de stad. Er wonen meer dan 8 miljoen mensen in NYC, ga er maar vanuit dat zeker een deel daarvan hun ogen op de torens hadden staan.
    Ja het grootste deel. Maar die zijn volgens Lambiekje geindoctrineerd door de constante herhalingen op TV bedenk ik me nu. Die hebben iets gezien, weten niet wat, maar zeggen dat het een vliegtuig was omdat ze dat op TV hebben gezien.
    Maar dan hebben we nog die mensen die fimlpjes hebben gemaakt. Die moeten natuurlijk ook een ander filmpje MET vliegtuig hebben gekregen en al 6 jaar lang volhouden dat dat filmpje echt is.
      woensdag 14 mei 2008 @ 20:56:05 #276
    52357 Lambiekje
    pi_58672242
    quote:
    Op woensdag 14 mei 2008 20:31 schreef SpaceSpiff het volgende:

[..]

Die mensen zijn maar een paar uur misleid, geen 6 jaar. En in die paar uur waren er ook al veel mensen die dachten dat het niet waar was.
    De impact is in ons collectieve geheugen gegriffd .. en dat is precies de bedoeling geweest. Net als aan de holocaust dien je niet te twijfelen. 911 is tot een soort van religie verheven.
    pi_58672312
    quote:
    Op woensdag 14 mei 2008 20:56 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

De impact is in ons collectieve geheugen gegriffd .. en dat is precies de bedoeling geweest. Net als aan de holocaust dien je niet te twijfelen. 911 is tot een soort van religie verheven.
    Argumenten.
    pi_58672377
    quote:
    Op woensdag 14 mei 2008 20:56 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Wat lul je er weer met een grote boog omheen.
    Telkens als je klem zit kom je weer met een nieuw iets op de proppen...

Het ging er over dat mensen misleid waren. Met het voorbeeld van de donorshow werd getracht aan te geven dat dat niet zo moeilijk is. Dat voorbeeld slaat nergens op want niemand is 6 jaar misleid door die donorshow.

De enige religie die ik in deze tegenkom is het geloof in complotten. Dat geloof is net zo onuitroeibaar als het geloven in een God.
    En ik geloof in geen van beide.
      woensdag 14 mei 2008 @ 21:07:40 #279
    52357 Lambiekje
    pi_58672479
    quote:
    Op woensdag 14 mei 2008 20:30 schreef SpaceSpiff het volgende:

[..]

onzin. Als je zegt dat je in noplanes geloofd wordt je voor gek verklaard. Dat gaat dus vanzelf. Als je je mond open doet geloofd toch niemand je ook al heb je gelijk. Velen zullen door de megareruns al wel gezwicht zijn. Zie de docu Human Zoo, hoe makkelijk je te beinvloeden bent.
    quote:
    Die zijn niet specifiek betrokken. Dat zij gewoon ingehuurde kabelaars. Er moet brood op tafel komen dus dan je je werk gewoon. Wat ik al eerder zei over WO2 waarbij de ovens geleverd werden doro een particulierbedrijfje en wist waar voor het was. Er is gewoon een dienst gebeld. Echte antwoorden krijg je niet.

1 of 2 mannetjes die de boel controlleren zullen wel direct betrokken zijn. Bijvoorbeeld de neef van Bush.
    quote:
    De beelden zijn uitgezonden door de militairen. vandaar ook dat NBC, CNN en FOX elkaars experts, beelden gebruiken. Terwijl normaal elkaars vijanden zijn. En elkaar de kop inslaan voor de kijkcijfers. Geen van de media mensen is echt bewust wat er die dag nu gebeurde. Ze zijn er bij betrokken op dag zelf. Niet voor af.

Wat ik denk dat als zij hun bek open doen dat er een miljarden cut komt van de industrie. Die houden hun mond wel.
    Met geld is alles te koop.
    quote:
    Er hoeft daar maar 1 of 2 hoofdexperts zijn die de scepters zwaait. Je hebt te luisteren naar je baas/manager.
    quote:
    Tevens is het ook voor NORAD. Je hoeft maar een paar managers te triggen. En de rest volgt volgzaam. Was het niet toevallig dat Rumsfeld de command had over had genomen?

Zie het kan allemaal met veel minder.
    pi_58672581
    quote:
    Op woensdag 14 mei 2008 21:07 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

onzin. Als je zegt dat je in noplanes geloofd wordt je voor gek verklaard. Dat gaat dus vanzelf. Als je je mond open doet geloofd toch niemand je ook al heb je gelijk. Velen zullen door de megareruns al wel gezwicht zijn. Zie de docu Human Zoo, hoe makkelijk je te beinvloeden bent.
    [..]

Die zijn niet specifiek betrokken. Dat zij gewoon ingehuurde kabelaars. Er moet brood op tafel komen dus dan je je werk gewoon. Wat ik al eerder zei over WO2 waarbij de ovens geleverd werden doro een particulierbedrijfje en wist waar voor het was. Er is gewoon een dienst gebeld. Echte antwoorden krijg je niet.

1 of 2 mannetjes die de boel controlleren zullen wel direct betrokken zijn.
    [..]

De beelden zijn uitgezonden door de militairen. vandaar ook dat NBC, CNN en FOX elkaars experts, beelden gebruiken. Terwijl normaal elkaars vijanden zijn. En elkaar de kop inslaan voor de kijkcijfers. Geen van de media mensen is echt bewust wat er die dag nu gebeurde. Ze zijn er bij betrokken op dag zelf. Niet voor af.

Wat ik denk dat als zij hun bek open doen dat er een miljarden cut komt van de industrie. Die houden hun mond wel.
    Met geld is alles te koop.
    [..]

Tevens is het ook voor NORAD. Je hoeft maar een paar managers te triggen. En de rest volgt volgzaam. Was het niet toevallig dat Rumsfeld de command had over had genomen?

Zie het kan allemaal met veel minder.
    Tuurlijk Lambiekje. Blijf lekker in je eigen wereldje geloven.
    Ik verwacht ook niet dat jij ook maar iets wat jou niet goed uitkomt klakkeloos zult accepteren.

Ik heb wel in de gaten dat je de grootste bagger verkondigd. Je doet precies waar je iedereen van beschuldigd, foute informatie verspreiden.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')