abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58661458
Ik geef het op hoor, het enige wat hier telt zijn vage filmpjes zonder echt bewijs, en als er om echt bewijs wordt gevraagd kan dat niet worden aangetoond. Kortom, smoke eens wat minder, verminder je dosis paddo's, lees je eens in over natuurkunde en bezoek een psycholoog.
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_58663918
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 11:04 schreef Peppi-en-Kokki het volgende:

[..]

Dat zijn ze wel. Als duizend mensen zeggen dat ze een ding gezien hebben en ééntje die claimt iets anders gezien te hebben hebben de duizend gelijk. Zo werkt het nou eenmaal.
Zo werkt het nou eenmaal ? Volgens mij is iets pas onweerlegbaar bewezen indien alle verschijnselen verklaard zijn, ongeacht de waarnemingen van getuigen.
http://library.thinkquest.org/J0110336/main.htm

Hoe kun je a.d.h.v getuigenverslagen nou b.v. de LIHOP of de REMOTE theorie weerleggen?
M.B.T de LIHOP theorie zijn er imo meer getuigen die deze theorie ondersteunen dan weerleggen.
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
  Moderator woensdag 14 mei 2008 @ 13:37:37 #243
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_58664004
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 13:31 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Zo werkt het nou eenmaal ? Volgens mij is iets pas onweerlegbaar bewezen indien alle verschijnselen verklaard zijn, ongeacht de waarnemingen van getuigen.
http://library.thinkquest.org/J0110336/main.htm

Hoe kun je a.d.h.v getuigenverslagen nou b.v. de LIHOP of de REMOTE theorie weerleggen?
M.B.T de LIHOP theorie zijn er imo meer getuigen die deze theorie ondersteunen dan weerleggen.
Vreemd. Dat er honderdduizenden mensen vliegtuigen in torens hebben zien vliegen, en dat miljoenen mensen over de hele wereld dat op tv gezien hebben is dus niet betrouwbaaar. Maar zodra er 'een getuige" is die iets heeft gezien dat wel in jullie straatje past dan ineens moet daar heel veel betekenis aan gehangen worden.

Verschijnselen die 'verklaard' worden kunnen ook meestal op een wetenschappelijke manier verklaard worden. Dat betekent dus niet zomaar wat onzinverhalen het internet op slingeren of schreeuwerige vragen stellen bij een volstrekt onduidelijk fotootje. Ik heb ergens een simulatie voorbij zien komen van een vliegtuig dat zich in het WTC boort, inclusief de schade die het daar aanricht.

Dan kun je zeggen dat het "zo niet is gegaan en dat die simulatie dus gemanipuleerd kan zijn". Dat kan inderdaad, maar de mensen die dat het hardste roepen zijn ook de mensen die er het minste verstand van hebben en zelf niet met een andere simulatie komen. Dat zul je ook v ast niet kunnen (wat niet erg is omdat de meeste mensen dat niet kunnen) maar het is dan jammer om wel te roepen dat zon simulatie (of welk ander bewijs dan ook) dan wel nep/gemanipuleerd zal zijn.
Breitling - Instruments for Professionals
  woensdag 14 mei 2008 @ 13:39:41 #244
4905 Peppi-en-Kokki
Toettoet. Boingboing.
pi_58664045
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 13:31 schreef Resonancer het volgende:
Volgens mij is iets pas onweerlegbaar bewezen indien alle verschijnselen verklaard zijn, ongeacht de waarnemingen van getuigen.
Ja, en dat is een utopie. Volgens die claim is niets onweerlegbaar te bewijzen, want er zullen altijd vreemde verschijnselen zijn. Dat heb je bij een lullige kop-staart botsing maar al helemáál bij een aanslag waarbij vliegtuigen in fucking gebouwen vliegen en waar tienduizenden mensen bij betrokken zijn. .

Daarnaast is het natuurlijk ook knap lastig om dingen te weerleggen tegen mensen die er per definitie al van uit gaan dat het een grote conspiracy is en die elke rationele verklaring als onzin en "jij zit in het complot!" afdoen.

[ Bericht 13% gewijzigd door Peppi-en-Kokki op 14-05-2008 13:47:38 ]
pi_58664842
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 13:37 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Vreemd. Dat er honderdduizenden mensen vliegtuigen in torens hebben zien vliegen, en dat miljoenen mensen over de hele wereld dat op tv gezien hebben is dus niet betrouwbaaar. Maar zodra er 'een getuige" is die iets heeft gezien dat wel in jullie straatje past dan ineens moet daar heel veel betekenis aan gehangen worden.

Verschijnselen die 'verklaard' worden kunnen ook meestal op een wetenschappelijke manier verklaard worden. Dat betekent dus niet zomaar wat onzinverhalen het internet op slingeren of schreeuwerige vragen stellen bij een volstrekt onduidelijk fotootje. Ik heb ergens een simulatie voorbij zien komen van een vliegtuig dat zich in het WTC boort, inclusief de schade die het daar aanricht.

Dan kun je zeggen dat het "zo niet is gegaan en dat die simulatie dus gemanipuleerd kan zijn". Dat kan inderdaad, maar de mensen die dat het hardste roepen zijn ook de mensen die er het minste verstand van hebben en zelf niet met een andere simulatie komen. Dat zul je ook v ast niet kunnen (wat niet erg is omdat de meeste mensen dat niet kunnen) maar het is dan jammer om wel te roepen dat zon simulatie (of welk ander bewijs dan ook) dan wel nep/gemanipuleerd zal zijn.
Honderduizenden mensen zagen 'n vliegtuig. Met de nadruk op ' n.
Indien er getuigen zijn die zeggen dat dit geen amerikaans verkeersvliegtuig was kun je dat negeren of er vragen door krijgen. Ik behoor tot de laatste categorie.
De BNN donorshow werd ook door veel mensen bekeken , die dachten ook allemaal dat het echt was, daar had je niet eens CGI of Wescam technieken voor nodig.

Oh ja, die simulatie waarbij de het vliegtuig totaal aan stukken wordt gereten. Jammer dat ze niet laten zien hoe de neus (of sommigen zeggen de motor) er aan de andere kant er weer uit komt, FF stil blijft hangen en vervolgens pas explodeert. Of die simulatie nep is weet ik niet omdat hij onvolledig is. En i.d.d. ik ben niet zo iemand de de middelen heeft om het zelf te doen, dus in die discussie heb je altijd gelijk. gefeliciteerd.
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
  woensdag 14 mei 2008 @ 16:19:20 #246
156145 Lucifer_Doosje
Licht ontvlambaar
pi_58666750
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 09:19 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

ja. dat staaft met de feiten.
Ik zit inmiddels al 2 topics te wachten.
Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!
pi_58667545
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 16:19 schreef Lucifer_Doosje het volgende:

[..]

Ik zit inmiddels al 2 topics te wachten.
Misschien was Lambiekjes' post wel een hologram!

pi_58668868
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 14:25 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Honderduizenden mensen zagen 'n vliegtuig. Met de nadruk op ' n.
Indien er getuigen zijn die zeggen dat dit geen amerikaans verkeersvliegtuig was kun je dat negeren of er vragen door krijgen. Ik behoor tot de laatste categorie.
De BNN donorshow werd ook door veel mensen bekeken , die dachten ook allemaal dat het echt was, daar had je niet eens CGI of Wescam technieken voor nodig.

Oh ja, die simulatie waarbij de het vliegtuig totaal aan stukken wordt gereten. Jammer dat ze niet laten zien hoe de neus (of sommigen zeggen de motor) er aan de andere kant er weer uit komt, FF stil blijft hangen en vervolgens pas explodeert. Of die simulatie nep is weet ik niet omdat hij onvolledig is. En i.d.d. ik ben niet zo iemand de de middelen heeft om het zelf te doen, dus in die discussie heb je altijd gelijk. gefeliciteerd.
Feit blijft dat jij en andere mensen veel meer waarde hechten aan 1 iemand die zegt dat het op manier A is gegaan dan 10 mensen die zeggen dat het op manier B is gegaan. En zolang manier A wijst op een complot wordt ook gemakkelijk alle logica en tal van andere dingen aan de kant geschoven.

Ik zie echt verdomd weinig kritische beschouwingen van de complotverhalen van jou. Terwijl je wel elk officieel verhaal tot op de bodem uitgezocht wilt hebben.
  woensdag 14 mei 2008 @ 18:55:52 #249
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_58669677
quote:

[..]

Heel goed voorbeeld
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 14 mei 2008 @ 18:57:10 #250
52357 Lambiekje
pi_58669714
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 18:13 schreef SpaceSpiff het volgende:

[..]

Feit blijft dat jij en andere mensen veel meer waarde hechten aan 1 iemand die zegt dat het op manier A is gegaan dan 10 mensen die zeggen dat het op manier B is gegaan. En zolang manier A wijst op een complot wordt ook gemakkelijk alle logica en tal van andere dingen aan de kant geschoven.

Ik zie echt verdomd weinig kritische beschouwingen van de complotverhalen van jou. Terwijl je wel elk officieel verhaal tot op de bodem uitgezocht wilt hebben.
Als meer mensen zegt hoe iets gegaan is maakt het nog niet waar.

"Hoe groter de leugen, hoe meer mensen hem geloven"
A. Hitler.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_58669759
quote:
Wat een voorbeeld Ik geloof niet dat er miljoenen mensen betrokken waren bij die show?
pi_58669835
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 18:57 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

A. Hitler.
Het maakt de waarschijnlijkheid een heel stuk groter, zeker als het live op TV was en er werkelijk miljoenen mensen ooggetuige waren.

Was de holocaust ook nep? Miljoenen hebben die van dichtbij gezien.
  woensdag 14 mei 2008 @ 19:03:37 #253
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_58669860
quote:

[..]

A. Hitler.
Hoe ironisch. Je gebruikt het argument zelf ook als het je wel uit komt. Vind je dat niet ietwat idioot?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 14 mei 2008 @ 19:27:40 #254
52357 Lambiekje
pi_58670459
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 11:09 schreef Terecht het volgende:
Hardfire CAN AN EXPLOSION OF AIRPLANE FUEL ENLARGE A HOLE IN A STEEL BUILDING?

Deel 2 van de Hardfire noplane show. Gebrek aan expertise lijkt wederom aan de basis te liggen voor de noplane claims.
Wat een fantast die Steve Wright. Uitleg over die fade2black. Het is alleen en alleen bij dit fragment. Wat een bullshit. Wat een disformant.
pi_58670528
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 19:27 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Wat een fantast die Steve Wright. Uitleg over die fade2black. Het is alleen en alleen bij dit fragment. Wat een bullshit. Wat een disformant.
Ik vond het wel aannemelijk, en ik geloof eerder een special effects-expert dan een freakin' hippiemuzikant op het gebied van camera's
  woensdag 14 mei 2008 @ 19:30:41 #256
4905 Peppi-en-Kokki
Toettoet. Boingboing.
pi_58670534
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 19:27 schreef Lambiekje het volgende:
Dude, wat de neuk, hou eens een camera vast, zo werkt de autogain nou eenmaal. Ik ben het zelf ook wel vaker tegengekomen.

Fucking charlatan zeg, neem vooral maar niets van de experts aan.
  woensdag 14 mei 2008 @ 19:40:50 #257
52357 Lambiekje
pi_58670739
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 18:59 schreef Hendrik_ het volgende:

[..]

Wat een voorbeeld Ik geloof niet dat er miljoenen mensen betrokken waren bij die show?
Nee het gaat om de mindcontrol ?! Hierbij waren dus minder dan 10 mensen betrokken.
pi_58670784
quote:

[..]

A. Hitler.
Als 1 iemand zegt dat brandweer wagens niet rood zijn, wil dat nog niet zeggen dat de brandweer wagens niet rood zijn.

Hmmm... Zie nu net een deel van de TU Delft instorten. Beelden komen me bekend voor.
pi_58670848
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 19:40 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Nee het gaat om de mindcontrol ?! Hierbij waren dus minder dan 10 mensen betrokken.
Effe voor de duidelijkheid, hoeveel mensen denk jij dat er betrokken waren bij jouw grote 9/11 complot?
  woensdag 14 mei 2008 @ 19:45:16 #260
52357 Lambiekje
pi_58670854
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 19:42 schreef SpaceSpiff het volgende:

[..]

Als 1 iemand zegt dat brandweer wagens niet rood zijn, wil dat nog niet zeggen dat de brandweer wagens niet rood zijn.

dat klopt ... maar dat maakt de vergelijking met het officiele verhaal nog niet waar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')