Kortom: weer wordt iets gepresenteerd alsof het volledig nieuwe informatie is, maar al eerder is besproken waarom het volstrekt logisch is dat er weinig vóór het gat te zien is van het vliegtuig.quote:April werkte op het Pentagon en was op het moment van impact dichtbij de plaats waar dat gebeurd zou zijn. Nadat zij zich bevrijd had van vallend puin is zij via het gat in de westvleugel naar buiten gegaan. En raad eens wat:
April heeft helemaal geen vliegtuigonderdelen, vliegtuigstoelen, brandstof en lichamen van passagiers gezien!! Ook buiten het Pentagon zag zij niets wat ook maar wees op de crash van een vliegtuig.
Hoe interpreteer je die tekst dan?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 08:18 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Uit je bron:
[..]
Ik interpreteer die tekst anders.
Denk dat op 9-11 n aantal zaken WEL van toepassing waren, en dat niet ENKEL 'n code 7500 'n kaping impliceerde.
Ik weet eerlijkgezegd niet wat ELT is.quote:
Tjesus geloof je echt dat het een vliegtuig was daar op het grasveld!?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:20 schreef Wombcat het volgende:
Uit het artikel:
[..]
Kortom: weer wordt iets gepresenteerd alsof het volledig nieuwe informatie is, maar al eerder is besproken waarom het volstrekt logisch is dat er weinig vóór het gat te zien is van het vliegtuig.
Overigens zijn er op het gras wel degelijk stukken aluminium van het vliegtuig gevonden.
Nee, dat zat inmiddels al in het Pentagon.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:47 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Tjesus geloof je echt dat het een vliegtuig was daar op het grasveld!?
En geloof jij echt dat er totaal geen vliegtuigen zijn gebruikt op 9/11?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:47 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Er is ook nog nooit eerder een groot vliegtuig op volle snelheid in een groot kantoorgebouw gevlogen.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:25 schreef Resonancer het volgende:
[..]
OT>
En waarschijnlijk ook geen gebouw dat vergelijkbaar is met de stalen constructie die het WTC had.
De veel gemaakte opm in 9-11 topics is iets genuanceerder. Dat nog niet eerder 'n STALEN gebouw door brand is ingestort. En op 9-11 drie.
Er loopt een snelweg langs, honderden mensen hebben het met hun eigen ogen gezien.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:47 schreef Lambiekje het volgende:
ja. dat staaft met de feiten.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:57 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
En geloof jij echt dat er totaal geen vliegtuigen zijn gebruikt op 9/11?
zucht verdiep je nu eerst maar eens in het Pentagon verhaal.quote:Op woensdag 14 mei 2008 09:15 schreef Peppi-en-Kokki het volgende:
[..]
Er loopt een snelweg langs, honderden mensen hebben het met hun eigen ogen gezien.
Ik snap niet hoe al die complottheorietjes al die mensen zo simpel uit hun vergezochte verhalen kunnen schijven.
Alsjeblieft, ik smeek het je op mijn blote knieën, toon me die feiten dan....quote:
quote:Brave New World
Dit studieboek direct in huis? Bestel 'm nu bij bol.com!
www.bol.com
Find Cheap RC Airplanes
Rc Helicopters, Cars & Planes With Rechargable Batteries. Shop Online!
www.RcHelicopterUsa.com
USB Missile Launcher
Verdedig je bureau met deze Missile Launcher! Nergens goedkoper.
www.toyzandgiftz.com
Iran Defence
The Latest Iran Defence News From Jane's Defence Weekly Magazine
www.Janes-Defence-Weekly.com
quote:Op woensdag 7 mei 2008 09:31 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Maar nog steeds geen uitleg hoe die hologrammem van jou gemaakt kunnen worden!
Waarom moet ik uitleggen hoe hologrammen gemaakt worden.
[..]
Dat is al zo vaak voorgekomen. Gewoon realtime een plakplaatje van een vliegtuig.
Hier bekijk het videootje dat Resonancer aandroeg. Daar zit een heel mooi voorbeeld van een vliegtuigplakplaatje op een andere layer.
Crash 1 hebben de animators 24uur de tijd voor gehad om te knutselen.
[..]
Dat dus is geen argument. Jy praat net zo goed iemand na. Dat van de overheidsindoctrinatie.
Ik noem mensen niet stom die niet geloven in complotten ik noem mensen stom die op de man beginnen te spelen. Zoals opmerkingen "hebben de nazies je al van je bed geligt" .
quote:Op woensdag 14 mei 2008 09:21 schreef Lambiekje het volgende:
zucht verdiep je nu eerst maar eens in het Pentagon verhaal.
Ben benieuwd welke theorieen jij allemaal kent dan? Want nee knul, niet iedere theorie is met getuigenverslagen te weerlegen, sterker nog sommige getuigenverklaringen onderschrijven juist bepaalde gebeurtenissen.quote:Op woensdag 14 mei 2008 09:47 schreef Peppi-en-Kokki het volgende:
[..].
Blijf niet vechten tegen de rede en de logica knul. Daar kunnen geen schreeuwerige vraagstellingen en vergezochte theorietjes tegenop.
Elk, ja, letterlijk elk vergezocht theorietje is weg te cijferen tegen de getuigenverklaringen.
Mwaoch, als je die links zo een beetje doorspit (als ze al werken), dan staan er wel meer rare dingen in.quote:Op woensdag 14 mei 2008 10:31 schreef Resonancer het volgende:
Ben benieuwd welke theorieen jij allemaal kent dan? Want nee knul, niet iedere theorie is met getuigenverslagen te weerlegen, sterker nog sommige getuigenverklaringen onderschrijven juist bepaalde gebeurtenissen.
http://www.orbwar.com/woolworth/
Tja, dan link jij zeker 'n lijstje van "whoever" die GEEN missiles gezien hebben ?
Die missiles zijn nog het minst erge dus.quote:Amid the real-life horrors of Sept. 11, 2001, the 2,000 pages of transcripts of emergency communications that day also revealed a flood of terrifying rumors and misinformation: A possible bomb on the George Washington Bridge, a third hijacked plane winging toward Manhattan.
"They said it was", van horen zeggen dus.quote:"Can you send somebody over to the Woolworth Building to check the roof?" a Port Authority police officer asked. "There's a possible ... they said it was ... we just had a second explosion, possibly a missile from the roof of the Woolworth Building."
Lambiekje?quote:Op maandag 12 mei 2008 18:44 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Euhmm..
Uit de OP:
[..]
Als er geen vliegtuigen waren, en je staat niet volledig achter je holo gedoe... wat zou het dan wel moeten zijn?
m.a.w. getuigenverklaringen weerlegen , maar onderbouwen dus ook niet iedere theorie ?quote:Op woensdag 14 mei 2008 10:41 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
"They said it was", van horen zeggen dus.
enz. enz.
Bron
Dat zijn ze wel. Als duizend mensen zeggen dat ze een ding gezien hebben en ééntje die claimt iets anders gezien te hebben hebben de duizend gelijk. Zo werkt het nou eenmaal. Duizend mensen kunnen niet zo'n groot geheim bewaren, en emmeren over hologrammen getuigt alleen van wereldvreemdheid.quote:Op woensdag 14 mei 2008 10:31 schreef Resonancer het volgende:
Want nee knul, niet iedere theorie is met getuigenverslagen te weerlegen,
Ik laat alleen een dergelijk wubbelig plaatje zien en plaats een toepasselijke emo.gif:quote:http://www.orbwar.com/woolworth/
Tja, dan link jij zeker 'n lijstje van "whoever" die GEEN missiles gezien hebben ?
Nou, ik heb voor m'n werk toch regelmatig een camera in m'n handen, en je wilt niet weten hoeveel van die dust en specs ik wel niet op m'n lens heb gehad.quote:Op woensdag 14 mei 2008 10:57 schreef Resonancer het volgende:
Maaruh, de video's en foto's in de link zijn waarschijnlijk geshopped?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |