abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58652973
Uit het artikel:
quote:
April werkte op het Pentagon en was op het moment van impact dichtbij de plaats waar dat gebeurd zou zijn. Nadat zij zich bevrijd had van vallend puin is zij via het gat in de westvleugel naar buiten gegaan. En raad eens wat:
April heeft helemaal geen vliegtuigonderdelen, vliegtuigstoelen, brandstof en lichamen van passagiers gezien!! Ook buiten het Pentagon zag zij niets wat ook maar wees op de crash van een vliegtuig.
Kortom: weer wordt iets gepresenteerd alsof het volledig nieuwe informatie is, maar al eerder is besproken waarom het volstrekt logisch is dat er weinig vóór het gat te zien is van het vliegtuig.
Overigens zijn er op het gras wel degelijk stukken aluminium van het vliegtuig gevonden.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 13-05-2008 21:21:47 ]
pi_58653102
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 08:18 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Uit je bron:
[..]

Ik interpreteer die tekst anders.
Denk dat op 9-11 n aantal zaken WEL van toepassing waren, en dat niet ENKEL 'n code 7500 'n kaping impliceerde.
Hoe interpreteer je die tekst dan?

Wat je quote gaat over wat men onder een emergency verstaat. Dat is iets heel anders als een kaping. Niet voor elke emergency werd een gevechtsvliegtuig de lucht in gestuurd. In feite voor zelfs bijna geen enkele emergency.

Een kaping is steeds een emergency. Een emergency heeft slechts in een erg beperkt aantal gevallen betrekking op een kaping.
quote:
Ik weet eerlijkgezegd niet wat ELT is.
En de link werkt hier momenteel niet.
  dinsdag 13 mei 2008 @ 21:47:12 #223
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_58653447
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 21:20 schreef Wombcat het volgende:
Uit het artikel:
[..]

Kortom: weer wordt iets gepresenteerd alsof het volledig nieuwe informatie is, maar al eerder is besproken waarom het volstrekt logisch is dat er weinig vóór het gat te zien is van het vliegtuig.
Overigens zijn er op het gras wel degelijk stukken aluminium van het vliegtuig gevonden.
Tjesus geloof je echt dat het een vliegtuig was daar op het grasveld!?
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_58653527
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 21:47 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Nee, dat zat inmiddels al in het Pentagon.
En als je dat zo 'verbaasd' moet vragen zegt weer genoeg over jezelf, want je ziet me al lang genoeg in deze reeksen en je weet dus precies hoe ik er over denk. Tenzij je vergevorde alzheimer hebt.
Ik haal deze link maar weer eens tevoorschijn
  dinsdag 13 mei 2008 @ 21:57:59 #225
156145 Lucifer_Doosje
Licht ontvlambaar
pi_58653637
quote:

[..]

En geloof jij echt dat er totaal geen vliegtuigen zijn gebruikt op 9/11?
Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!
pi_58658727
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 14:25 schreef Resonancer het volgende:

[..]

OT>

En waarschijnlijk ook geen gebouw dat vergelijkbaar is met de stalen constructie die het WTC had.

De veel gemaakte opm in 9-11 topics is iets genuanceerder. Dat nog niet eerder 'n STALEN gebouw door brand is ingestort. En op 9-11 drie.
Er is ook nog nooit eerder een groot vliegtuig op volle snelheid in een groot kantoorgebouw gevlogen.
Het is ook wel erg simpel om te sugereren dat WTC 1 en 2 alleen maar door de brand zijn ingestort. Het is een combinatie van factoren. Maar dat weet jij ook wel.
  woensdag 14 mei 2008 @ 09:15:45 #227
4905 Peppi-en-Kokki
Toettoet. Boingboing.
pi_58659295
quote:
Er loopt een snelweg langs, honderden mensen hebben het met hun eigen ogen gezien.

Ik snap niet hoe al die complottheorietjes al die mensen zo simpel uit hun vergezochte verhalen kunnen schijven.
  woensdag 14 mei 2008 @ 09:19:39 #228
52357 Lambiekje
pi_58659362
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 21:57 schreef Lucifer_Doosje het volgende:

[..]

En geloof jij echt dat er totaal geen vliegtuigen zijn gebruikt op 9/11?
ja. dat staaft met de feiten.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 14 mei 2008 @ 09:21:57 #229
52357 Lambiekje
pi_58659408
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 09:15 schreef Peppi-en-Kokki het volgende:

[..]

Er loopt een snelweg langs, honderden mensen hebben het met hun eigen ogen gezien.

Ik snap niet hoe al die complottheorietjes al die mensen zo simpel uit hun vergezochte verhalen kunnen schijven.
zucht verdiep je nu eerst maar eens in het Pentagon verhaal.
pi_58659459
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 09:19 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

ja. dat staaft met de feiten.
Alsjeblieft, ik smeek het je op mijn blote knieën, toon me die feiten dan....
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
  woensdag 14 mei 2008 @ 09:25:12 #231
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_58659462
Echt de google ads bij dit topic
quote:
Brave New World
Dit studieboek direct in huis? Bestel 'm nu bij bol.com!
www.bol.com

Find Cheap RC Airplanes
Rc Helicopters, Cars & Planes With Rechargable Batteries. Shop Online!
www.RcHelicopterUsa.com

USB Missile Launcher
Verdedig je bureau met deze Missile Launcher! Nergens goedkoper.
www.toyzandgiftz.com
Iran Defence
The Latest Iran Defence News From Jane's Defence Weekly Magazine
www.Janes-Defence-Weekly.com
pi_58659712
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 09:31 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Maar nog steeds geen uitleg hoe die hologrammem van jou gemaakt kunnen worden!

Waarom moet ik uitleggen hoe hologrammen gemaakt worden.
[..]

Dat is al zo vaak voorgekomen. Gewoon realtime een plakplaatje van een vliegtuig.
Hier bekijk het videootje dat Resonancer aandroeg. Daar zit een heel mooi voorbeeld van een vliegtuigplakplaatje op een andere layer.

Crash 1 hebben de animators 24uur de tijd voor gehad om te knutselen.
[..]

Dat dus is geen argument. Jy praat net zo goed iemand na. Dat van de overheidsindoctrinatie.

Ik noem mensen niet stom die niet geloven in complotten ik noem mensen stom die op de man beginnen te spelen. Zoals opmerkingen "hebben de nazies je al van je bed geligt" .

Hahahaha. Dit is de eerste keer dat ik BNW rondkijk. Ik bekijk dit topic en lees de eerste post. Het is niet mijn ding om mensen proberen te overtuigen die zúlke vergaande dingen geloven. Succes mensen. Hahahahahahahaha. Ajuus.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 14-05-2008 09:47:08 ]
  woensdag 14 mei 2008 @ 09:47:19 #233
4905 Peppi-en-Kokki
Toettoet. Boingboing.
pi_58659800
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 09:21 schreef Lambiekje het volgende:
zucht verdiep je nu eerst maar eens in het Pentagon verhaal.
.

Blijf niet vechten tegen de rede en de logica knul. Daar kunnen geen schreeuwerige vraagstellingen en vergezochte theorietjes tegenop.

Elk, ja, letterlijk elk vergezocht theorietje is weg te cijferen tegen de getuigenverklaringen.
pi_58660652
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 09:47 schreef Peppi-en-Kokki het volgende:

[..]

.

Blijf niet vechten tegen de rede en de logica knul. Daar kunnen geen schreeuwerige vraagstellingen en vergezochte theorietjes tegenop.

Elk, ja, letterlijk elk vergezocht theorietje is weg te cijferen tegen de getuigenverklaringen.
Ben benieuwd welke theorieen jij allemaal kent dan? Want nee knul, niet iedere theorie is met getuigenverslagen te weerlegen, sterker nog sommige getuigenverklaringen onderschrijven juist bepaalde gebeurtenissen.

http://www.orbwar.com/woolworth/
Tja, dan link jij zeker 'n lijstje van "whoever" die GEEN missiles gezien hebben ?
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_58660862
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 10:31 schreef Resonancer het volgende:
Ben benieuwd welke theorieen jij allemaal kent dan? Want nee knul, niet iedere theorie is met getuigenverslagen te weerlegen, sterker nog sommige getuigenverklaringen onderschrijven juist bepaalde gebeurtenissen.

Tja, dan link jij zeker 'n lijstje van "whoever" die GEEN missiles gezien hebben ?
Mwaoch, als je die links zo een beetje doorspit (als ze al werken), dan staan er wel meer rare dingen in.
quote:
Amid the real-life horrors of Sept. 11, 2001, the 2,000 pages of transcripts of emergency communications that day also revealed a flood of terrifying rumors and misinformation: A possible bomb on the George Washington Bridge, a third hijacked plane winging toward Manhattan.
Die missiles zijn nog het minst erge dus.

Ander stukje:
quote:
"Can you send somebody over to the Woolworth Building to check the roof?" a Port Authority police officer asked. "There's a possible ... they said it was ... we just had a second explosion, possibly a missile from the roof of the Woolworth Building."
"They said it was", van horen zeggen dus.
enz. enz.
Bron
FOK! verstandig, lees een P.I.
  woensdag 14 mei 2008 @ 10:56:12 #236
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_58661157
quote:
Op maandag 12 mei 2008 18:44 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Euhmm..

Uit de OP:
[..]

Als er geen vliegtuigen waren, en je staat niet volledig achter je holo gedoe... wat zou het dan wel moeten zijn?
Lambiekje?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_58661174
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 10:41 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
"They said it was", van horen zeggen dus.
enz. enz.
Bron
m.a.w. getuigenverklaringen weerlegen , maar onderbouwen dus ook niet iedere theorie ?

Maaruh, de video's en foto's in de link zijn waarschijnlijk geshopped?
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
  woensdag 14 mei 2008 @ 10:58:05 #238
128976 dubidub
Fritür ist krieg!
pi_58661197
Heerlijk, Helder, Conspiracytheories.
  woensdag 14 mei 2008 @ 11:04:16 #239
4905 Peppi-en-Kokki
Toettoet. Boingboing.
pi_58661309
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 10:31 schreef Resonancer het volgende:
Want nee knul, niet iedere theorie is met getuigenverslagen te weerlegen,
Dat zijn ze wel. Als duizend mensen zeggen dat ze een ding gezien hebben en ééntje die claimt iets anders gezien te hebben hebben de duizend gelijk. Zo werkt het nou eenmaal. Duizend mensen kunnen niet zo'n groot geheim bewaren, en emmeren over hologrammen getuigt alleen van wereldvreemdheid.

Of komt straks dat ene verhaal van die gozer die iets hoorde wat als een raket klónk bij het Pentagon weer bovendrijven?
quote:
Ik laat alleen een dergelijk wubbelig plaatje zien en plaats een toepasselijke emo.gif:

.

Kom op man. Grasping at straws here.
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 10:57 schreef Resonancer het volgende:
Maaruh, de video's en foto's in de link zijn waarschijnlijk geshopped?
Nou, ik heb voor m'n werk toch regelmatig een camera in m'n handen, en je wilt niet weten hoeveel van die dust en specs ik wel niet op m'n lens heb gehad.

Je ziet dingen die je wíl zien. Niet meer. Niet minder.
  woensdag 14 mei 2008 @ 11:09:20 #240
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_58661399
Hardfire CAN AN EXPLOSION OF AIRPLANE FUEL ENLARGE A HOLE IN A STEEL BUILDING?

Deel 2 van de Hardfire noplane show. Gebrek aan expertise lijkt wederom aan de basis te liggen voor de noplane claims.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')