Maar nog steeds geen uitleg hoe die hologrammem van jou gemaakt kunnen worden!quote:Op woensdag 7 mei 2008 09:18 schreef SpaceSpiff het volgende:
[..]
Ja nou en dat er het eerste half uur alleen maar mensen het over vliegende dingen hadden? Dat gebeurd zo vaak dat niet meteen duidelijk is wat het was! Niks bijzonders. Bij het tweede vliegtuig zal het wel weer heel anders zijn geweest. Toen stond iedereen naar boven te kijken wat er gebeurde.
[quote]
Punt is het is wel het verst in het geheugen wat er gebeurd en nog NIET verpest door tientallen reruns. Deze verklaren zijn HEEL veel meer waard dan dat gebrabbel rest van de dag.
Dat is al zo vaak voorgekomen. Gewoon realtime een plakplaatje van een vliegtuig.quote:Geen uitleg over hoe op live videobeelden te zien was dat een vliegtuig in het tweede 2 WTC vloog en hoe op latere videobeelden ook dat eerste vliegtuige te zien was.
Dat dus is geen argument. Jy praat net zo goed iemand na. Dat van de overheidsindoctrinatie.quote:Je hebt gewoon geen idee wat je allemaal zegt. Je praat alleen maar mensen na die in een complot geloven en bent zelf niet in staat na te denken. Het is dan ook wel heel makkelijk om mensen die niet in een complot geloven maar stom te noemen.
Jij moet niks. Maar een uitleg waaruit blijkt dat jouw beweringen (technische) haalbaar zijn, zou wel fijn zijn.quote:Op woensdag 7 mei 2008 09:31 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Maar nog steeds geen uitleg hoe die hologrammem van jou gemaakt kunnen worden!
Waarom moet ik uitleggen hoe hologrammen gemaakt worden.
[..]
Dat is al zo vaak voorgekomen. Gewoon realtime een plakplaatje van een vliegtuig.
Hier bekijk het videootje dat Resonancer aandroeg. Daar zit een heel mooi voorbeeld van een vliegtuigplakplaatje op een andere layer.
Crash 1 hebben de animators 24uur de tijd voor gehad om te knutselen.
[..]
Dat dus is geen argument. Jy praat net zo goed iemand na. Dat van de overheidsindoctrinatie.
Ik noem mensen niet stom die niet geloven in complotten ik noem mensen stom die op de man beginnen te spelen. Zoals opmerkingen "hebben de nazies je al van je bed geligt" .
quote:Op woensdag 7 mei 2008 09:31 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Maar nog steeds geen uitleg hoe die hologrammem van jou gemaakt kunnen worden!
Jij post hier dat er rondvliegende holo-orbs zijn zonder enige onderbouwing. Ik heb nog nergens een uitleg gezien van hoe ze dat dan gefixed zouden hebben, daarom. Je kunt wel met claims aankomen zonder enig bewijs of onderbouwing maar dan moet je het niet vreemd vinden dat er om meer uitleg wordt gevraagd.quote:Waarom moet ik uitleggen hoe hologrammen gemaakt worden.
[..]
Ik noem mensen niet stom die niet geloven in complotten ik noem mensen stom die op de man beginnen te spelen. Zoals opmerkingen "hebben de nazies je al van je bed geligt" .
oh.. my.. god..quote:
Omdat jij zegt dat het zo gedaan is? Dan is het toch wel netjes om aan te geven hoe je dat zo zeker weet.quote:Op woensdag 7 mei 2008 09:31 schreef Lambiekje het volgende:
Waarom moet ik uitleggen hoe hologrammen gemaakt worden.
Ach kom op zeg. Hoe serieus denk je dat zo'n filmpje genomen wordt gezien de belabberde stromannen. "d'r komt zo een vliegtuig in beeld" als verdacht bestempelen. Misschien hebben die lui gewoon ogen? Zomaar een idee. Je moet natuurlijk niet alles geloven wat je op internet in het algemeen en youtube in het bijzonder vind.quote:Dat is al zo vaak voorgekomen. Gewoon realtime een plakplaatje van een vliegtuig.
Hier bekijk het videootje dat Resonancer aandroeg. Daar zit een heel mooi voorbeeld van een vliegtuigplakplaatje op een andere layer.
Welke supercomputer hadden ze dan tot hun beschikking?quote:Crash 1 hebben de animators 24uur de tijd voor gehad om te knutselen.
Want? Er bestaat ook nog zoiets als wetenschap en een besef van de realiteit. Met dergelijke dingen kan je prima beredeneren dat een vliegtuig met dergelijke snelheid echt niet als een rijpe meloen tegen dat gebouw zou klappen, of dat een projectie van dergelijk kaliber ruim buiten het bereik van het mogelijke ligt.quote:Dat dus is geen argument. Jy praat net zo goed iemand na. Dat van de overheidsindoctrinatie.
Dan verwoord ik zijn vraag even anders. Als jij het goed hebt en er is een gigantisch complot, waarom ben je dan nog niet 'verdwenen' ?quote:Ik noem mensen niet stom die niet geloven in complotten ik noem mensen stom die op de man beginnen te spelen. Zoals opmerkingen "hebben de nazies je al van je bed geligt" .
Waar zouden die uitspraken uberhaupt bewijs voor kunnen zijn?quote:Op woensdag 7 mei 2008 09:48 schreef TeenWolf het volgende:
En je punt is? Dat vraag je aan mij? Als je goed had opgelet had je kunnen zien dat ik sarcastisch had gezegd "de daders zijn Saddam en Taliban!!!"
Toen kwam er iemand die zei; "heb je dan ook bewijs dat dat zo is?" En die uitspraken van Wesley Clark en Wolfowitz zijn genoeg, natuurlijk is het geen bewijs, maar wel genoeg volgens de amerikanen om een land binnen te vallen!
Kortom, TeenWolf moet beter lezen en minder op de man spelen.quote:Kortom tuinhek leest niets en is wat aan het trollen, maar kom maar gaan we door tot de ban.
En de andere argumenten ? Zet je b.v. je camera zover van het raam zodat je er nog voorlangs kunt lopen ?quote:Op woensdag 7 mei 2008 12:19 schreef ATuin-hek het volgende:
Ach kom op zeg. Hoe serieus denk je dat zo'n filmpje genomen wordt gezien de belabberde stromannen. "d'r komt zo een vliegtuig in beeld" als verdacht bestempelen.
Ja, als ik een balkon of loggia heb, dan ga ik inderdaad ook niet met mijn camera in de volle zon staan te filmen. Dan ga ik in de deuropening of tegen de glazen pui aanstaan. Of misschien zitten op een stoel die er staat. Dan kan het dus gebeuren dat er iemand voor de camera langsloopt in de schaduw, waardoor je camera tijdelijk de weg kwijt is qua witbalans en contract. Allemaal prima te verklaren.quote:Op woensdag 7 mei 2008 14:10 schreef Resonancer het volgende:
En de andere argumenten ? Zet je b.v. je camera zover van het raam zodat je er nog voorlangs kunt lopen ?
The other plane, vind ik ook wel vreemd klinken.
Ochjee zeg... Iemand zet z'n camera niet ver genoeg van het raam.quote:Op woensdag 7 mei 2008 14:10 schreef Resonancer het volgende:
[..]
En de andere argumenten ? Zet je b.v. je camera zover van het raam zodat je er nog voorlangs kunt lopen ?
What is this other jet doing? wordt er gezegd. Niks vreemd aan om dat te zeggen als je op het nieuws hoort dat er een vliegtuig in het gebouw is gevlogen en je ziet opeens een ander vliegtuig richting de torens gaan.quote:Op woensdag 7 mei 2008 14:10 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Of als je net een ander vliegtuigje in de buurt van Manhattan hebt gezien.quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:39 schreef Erasmo het volgende:
[..]
What is this other jet doing? wordt er gezegd. Niks vreemd aan om dat te zeggen als je op het nieuws hoort dat er een vliegtuig in het gebouw is gevlogen en je ziet opeens een ander vliegtuig richting de torens gaan.
Idd... Die pixels van het gebouw die donkerder worden bij de inslag is bijvoorbeeld prima te verklaren met wat kennis van puntspreidingsfuncties etc.quote:Op woensdag 7 mei 2008 14:49 schreef SpaceSpiff het volgende:
Trouwens wel een goede manier om je eigen geloof in een complot in stand te houden.
Alles wat niet zo gaat of eruit ziet als jij verwacht als argument voor een complot aandragen. "De rook is te zwart, complot!", "die camera staat te ver weg, die video is gefabcrideerd", "ik zat niet op te letten toen ik een foto nam en nu zie ik ineens iets vliegen op mijn foto, het is een dinosaurus", "TV beelden zijn minder scherp dan filmbeelden, ze hebben de TV camera's gemanipuleerd" en ga zo maar door.
Niet gehinderd door een (compleet) gebrek aan logica en technisch inzicht wordt alles uitgebreid onder de loep genomen en maar verheven tot bewijs dat het niet deugd...
En als jij goed had opgelet, zou je hebben gemerkt dat ik nergens beweerde dat Saddam en de Taliban schuld waren en dat je opmerking dus een losse flodder was.quote:Op woensdag 7 mei 2008 09:48 schreef TeenWolf het volgende:
En je punt is? Dat vraag je aan mij? Als je goed had opgelet had je kunnen zien dat ik sarcastisch had gezegd "de daders zijn Saddam en Taliban!!!"
O, de Amerikanen zijn zo bedreven in vervalsing dat ze hele Japanse regimenten in de waan brengen dat ze hebben deelgenomen aan de aanval op Pearl Harbor,quote:Zucht dat moeten de japanners ook denken,. Doh!
P.H. is een schoolvoorbeeld false flag.
Sic. Een compliment uit jouw mond.quote:Jouw kennis is meer dat van een brugklasgeschiendenis boekje.
Da's nogal een straffe bewering voor iemand die keer op keer bewijst van toeten noch blazen te weten.quote:Niets maar dan ook niets wat wij geleerd op hebben op school over geschiedenis is waar. Niet eens in de buurt. Oke data van de zaken wel natuurlijk, maar de motieven niet.
boeiendquote:Op woensdag 7 mei 2008 17:34 schreef Apropos het volgende:
Da's nogal een straffe bewering voor iemand die keer op keer bewijst van toeten noch blazen te weten.
Maar goed, leg mij eens uit:
1) Waarom Caesar Gallie binnenviel (voor de olie, waarschijnlijk).
2) Waarom de Kruistochten plaatsvonden
3) Waarom het Perzische Rijk ophield te bestaan.
Als we toch grote schoonmaak gaan houden, kan 'ie z'n grandioze aanspraken wel even legitimeren met het uit de doeken doen van de ware oorzaken.quote:
Dit kan al jaren gewoon in Adobe After Effects en een cd/dvd met artbeats: realexplosions.quote:Op woensdag 7 mei 2008 12:19 schreef ATuin-hek het volgende:
Welke supercomputer hadden ze dan tot hun beschikking?
Maar je hebt er we verdomd veel tijd voor nodig. Want het gaat niet alleen om een explosie maar ook om een vliegtuig dat aankomt vliegen, brokstukken die weg spatten.quote:Op woensdag 7 mei 2008 18:11 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dit kan al jaren gewoon in Adobe After Effects en een cd/dvd met artbeats: realexplosions.
Rook is zo te maken door particles te maken met een particular plugin en zelf met fractal noise rook te maken en hier wat in randomizen.
Ook toen kon dit al en had je echt geen super computer nodig, alleen wat meer render tijd dan nu en een dikke mac of nog dikkere pc. Moeilijk is het zeker niet.
Als die pc of mac niet zo dik is heb je gewoon meer render tijd, onmogelijk is en was het niet.
Ik zeg niet DAT het zo is gebeurd, maar dit is echt wel vrij makkelijk in AE te maken.
Beelden van het eerste vliegtuig niet.quote:Op woensdag 7 mei 2008 18:36 schreef Toryu het volgende:
over welke 24 uur gaat het nu? Die beelden waren binnen het uur op tv, toch?
Heb je echt niet veel tijd voor nodig hoor. Zeker de jongens die al langer met AE werken hebben dit in een half uurtje gefixt en dan een uurtje renderen (in volle kwaliteit, maar volgens mij was dit geen volle kwaliteit dus kan het veel sneller) in die tijd, tegenwoordig is dat nog minutenwerk met de moderne processoren.quote:Op woensdag 7 mei 2008 18:20 schreef SpaceSpiff het volgende:
[..]
Maar je hebt er we verdomd veel tijd voor nodig. Want het gaat niet alleen om een explosie maar ook om een vliegtuig dat aankomt vliegen, brokstukken die weg spatten.
En dat dan ook nog op meerdere videobanden, vanuit meerdere posities gefilmd.
Knappe jongen die dat in 24 uur kan regelen.
quote:
Jij leest geloof ik wat je wil lezen.quote:Op woensdag 7 mei 2008 20:27 schreef Veive het volgende:
[..]
Please, ga door. Tranen in mn ogen... Met Adobe Effects! Lol!!! Een nepvliegtuig inmonteren met Adobe Effects!!!
Om je toch een helpende hand te bieden: de software die hollywood gebruikt om films te editten e.d. is geen Adobe Effects.
Keep on dreaming.
Wat is er raar aan dan?quote:Op woensdag 7 mei 2008 22:07 schreef djkoelkast het volgende:
Hoe het ook zit (en daar zullen we toch nooit achter komen), het is wel een raar filmpje.
quote:Op woensdag 7 mei 2008 12:23 schreef ATuin-hek het volgende:
Zou alleen aan kunnen geven dat ze al een plan klaar hadden liggen (twin towers) en de situatie dat daarvoor gebruikt hebben.
Dat is een verdraaiing van mijn woorden. Doe eens niet ajb?quote:
de eerste impact pas de volgende dag.quote:Op woensdag 7 mei 2008 18:36 schreef Toryu het volgende:
over welke 24 uur gaat het nu? Die beelden waren binnen het uur op tv, toch?
Wat is daar dan zo vreemd aan?quote:Op donderdag 8 mei 2008 01:01 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
de eerste impact pas de volgende dag.
Dat lijkt me idd wel duidelijk ja.quote:Op donderdag 8 mei 2008 09:31 schreef SpaceSpiff het volgende:
Is het "no planes" verhaal nog onderwerp van discussie?
Lijkt me wel duidelijk dat er geen duidelijke verhalen zijn die die bewering fatsoenlijk onderbouwen.
Is het ooit een discussie geweest dan?quote:Op donderdag 8 mei 2008 09:31 schreef SpaceSpiff het volgende:
Is het "no planes" verhaal nog onderwerp van discussie?
Ach joh, de gekste dingen zijn de revue al gepasseerd. En het mooie is, de conspiracyfreaks verdedigen elke theorie heel hard, maar snappen niet dat het zo maar kan zijn dat de ene theorie de andere tegenspreekt.quote:Op donderdag 8 mei 2008 10:56 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Is het ooit een discussie geweest dan?
De discussie ging toen over het feit dat de vliegtuighologram rondom dat raket zat, in deze discussie zijn ze nog niet tot de details van het hologramgebeuren beland, dus daarom is het (nog) niet ter sprake.quote:Op donderdag 8 mei 2008 13:03 schreef CoolGuy het volgende:
Er is nl ook een hele discussie geweest over dat een van de vliegtuigen volgens sommige mensen een soort van raket onder de romp had hangen. Dat komt hier helemaal niet meer ter sprake. Wordt totaal niet meer aan gehaald. En werkelijk....een hologram?![]()
Nee dat is niet waar. Er waren toen foto's van het vliegtuig dat iets onder zich leek te hebben. Er was toen nog geen sprake van een vliegtuig-hologram hoorquote:Op donderdag 8 mei 2008 13:30 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
De discussie ging toen over het feit dat de vliegtuighologram rondom dat raket zat, in deze discussie zijn ze nog niet tot de details van het hologramgebeuren beland, dus daarom is het (nog) niet ter sprake.
Maar maak je niet druk en laat de mensen toch gewoon lekker discussieren, daar is fok toch ook voor.
Dat is NIET waar. Er zijn heel veel nieuwe zaken ontdekt sinds dat Webarchive de streams heeft vrijgegeven.quote:Op donderdag 8 mei 2008 14:33 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nee dat is niet waar. Er waren toen foto's van het vliegtuig dat iets onder zich leek te hebben. Er was toen nog geen sprake van een vliegtuig-hologram hoorIk weet niet of jij altijd onder deze nick hier hebt gezeten, maar zo niet, dan was jij er misschien nog niet ten tijde van die discussie. Was rond 2002 hoor, echt al lang geleden.
Ik laat mensen ook wel lekker discussieren, maar een serieuze noot tussendoor kan geen kwaad denk ik. Vroeger was ik veel in deze topics te vinden, maar deze discussies gaan nooit ergens heen. 'We' zitten op hetzelfde punt als dat we eind 2001 zaten, daarom steek ik er ook al lange tijd geen energie meer in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |