Idd... Die pixels van het gebouw die donkerder worden bij de inslag is bijvoorbeeld prima te verklaren met wat kennis van puntspreidingsfuncties etc.quote:Op woensdag 7 mei 2008 14:49 schreef SpaceSpiff het volgende:
Trouwens wel een goede manier om je eigen geloof in een complot in stand te houden.
Alles wat niet zo gaat of eruit ziet als jij verwacht als argument voor een complot aandragen. "De rook is te zwart, complot!", "die camera staat te ver weg, die video is gefabcrideerd", "ik zat niet op te letten toen ik een foto nam en nu zie ik ineens iets vliegen op mijn foto, het is een dinosaurus", "TV beelden zijn minder scherp dan filmbeelden, ze hebben de TV camera's gemanipuleerd" en ga zo maar door.
Niet gehinderd door een (compleet) gebrek aan logica en technisch inzicht wordt alles uitgebreid onder de loep genomen en maar verheven tot bewijs dat het niet deugd...
En als jij goed had opgelet, zou je hebben gemerkt dat ik nergens beweerde dat Saddam en de Taliban schuld waren en dat je opmerking dus een losse flodder was.quote:Op woensdag 7 mei 2008 09:48 schreef TeenWolf het volgende:
En je punt is? Dat vraag je aan mij? Als je goed had opgelet had je kunnen zien dat ik sarcastisch had gezegd "de daders zijn Saddam en Taliban!!!"
O, de Amerikanen zijn zo bedreven in vervalsing dat ze hele Japanse regimenten in de waan brengen dat ze hebben deelgenomen aan de aanval op Pearl Harbor,quote:Zucht dat moeten de japanners ook denken,. Doh!
P.H. is een schoolvoorbeeld false flag.
Sic. Een compliment uit jouw mond.quote:Jouw kennis is meer dat van een brugklasgeschiendenis boekje.
Da's nogal een straffe bewering voor iemand die keer op keer bewijst van toeten noch blazen te weten.quote:Niets maar dan ook niets wat wij geleerd op hebben op school over geschiedenis is waar. Niet eens in de buurt. Oke data van de zaken wel natuurlijk, maar de motieven niet.
boeiendquote:Op woensdag 7 mei 2008 17:34 schreef Apropos het volgende:
Da's nogal een straffe bewering voor iemand die keer op keer bewijst van toeten noch blazen te weten.
Maar goed, leg mij eens uit:
1) Waarom Caesar Gallie binnenviel (voor de olie, waarschijnlijk).
2) Waarom de Kruistochten plaatsvonden
3) Waarom het Perzische Rijk ophield te bestaan.
Als we toch grote schoonmaak gaan houden, kan 'ie z'n grandioze aanspraken wel even legitimeren met het uit de doeken doen van de ware oorzaken.quote:
Dit kan al jaren gewoon in Adobe After Effects en een cd/dvd met artbeats: realexplosions.quote:Op woensdag 7 mei 2008 12:19 schreef ATuin-hek het volgende:
Welke supercomputer hadden ze dan tot hun beschikking?
Maar je hebt er we verdomd veel tijd voor nodig. Want het gaat niet alleen om een explosie maar ook om een vliegtuig dat aankomt vliegen, brokstukken die weg spatten.quote:Op woensdag 7 mei 2008 18:11 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dit kan al jaren gewoon in Adobe After Effects en een cd/dvd met artbeats: realexplosions.
Rook is zo te maken door particles te maken met een particular plugin en zelf met fractal noise rook te maken en hier wat in randomizen.
Ook toen kon dit al en had je echt geen super computer nodig, alleen wat meer render tijd dan nu en een dikke mac of nog dikkere pc. Moeilijk is het zeker niet.
Als die pc of mac niet zo dik is heb je gewoon meer render tijd, onmogelijk is en was het niet.
Ik zeg niet DAT het zo is gebeurd, maar dit is echt wel vrij makkelijk in AE te maken.
Beelden van het eerste vliegtuig niet.quote:Op woensdag 7 mei 2008 18:36 schreef Toryu het volgende:
over welke 24 uur gaat het nu? Die beelden waren binnen het uur op tv, toch?
Heb je echt niet veel tijd voor nodig hoor. Zeker de jongens die al langer met AE werken hebben dit in een half uurtje gefixt en dan een uurtje renderen (in volle kwaliteit, maar volgens mij was dit geen volle kwaliteit dus kan het veel sneller) in die tijd, tegenwoordig is dat nog minutenwerk met de moderne processoren.quote:Op woensdag 7 mei 2008 18:20 schreef SpaceSpiff het volgende:
[..]
Maar je hebt er we verdomd veel tijd voor nodig. Want het gaat niet alleen om een explosie maar ook om een vliegtuig dat aankomt vliegen, brokstukken die weg spatten.
En dat dan ook nog op meerdere videobanden, vanuit meerdere posities gefilmd.
Knappe jongen die dat in 24 uur kan regelen.
quote:
Jij leest geloof ik wat je wil lezen.quote:Op woensdag 7 mei 2008 20:27 schreef Veive het volgende:
[..]
Please, ga door. Tranen in mn ogen... Met Adobe Effects! Lol!!! Een nepvliegtuig inmonteren met Adobe Effects!!!
Om je toch een helpende hand te bieden: de software die hollywood gebruikt om films te editten e.d. is geen Adobe Effects.
Keep on dreaming.
Wat is er raar aan dan?quote:Op woensdag 7 mei 2008 22:07 schreef djkoelkast het volgende:
Hoe het ook zit (en daar zullen we toch nooit achter komen), het is wel een raar filmpje.
quote:Op woensdag 7 mei 2008 12:23 schreef ATuin-hek het volgende:
Zou alleen aan kunnen geven dat ze al een plan klaar hadden liggen (twin towers) en de situatie dat daarvoor gebruikt hebben.
Dat is een verdraaiing van mijn woorden. Doe eens niet ajb?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |