Ben ik met je eens. Dergelijke pijpen/buizen krijg je gewoon niet mooi weggewerkt. Grote bekistingen zijn ook niet alles... (ik denk dat je met die afzuigkap zo ongeveer de deksels van de pannen zuigt btw)quote:Op zondag 11 mei 2008 15:02 schreef Fixers het volgende:
Ik vind het wel wat zo'n professionele keuken in die grote open ruimte. Aan die deur te zien is het een oud koetshuis of orangerie.
Niet echt opmerkelijk, hoor... er zijn duizenden huizen met een flinke spar in de tuin.quote:Op maandag 12 mei 2008 15:07 schreef Lief-visje het volgende:
Deze mensen hoeven geen kerstboom te kopen want deze staat al in de tuin
[ afbeelding ]
quote:'De fraaie diepe achtertuin is zuid gericht met straatwerk, gazon, een zwembad bak vol alg en diverse bergingen en overkappingen.'
Mooi zeg!quote:Op zaterdag 10 mei 2008 06:43 schreef Isabeau het volgende:
Weer eens wat anders dan een houten tuinhuisje
waarbij dan vooral dat fletse, laffe douchegrodijntje opvaltquote:Op dinsdag 13 mei 2008 04:55 schreef hierissieweer het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie combi van jaren 70 tegels en schrootjes
Dat is dan in elk geval wel weer een fatsoenlijk zwembadquote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:34 schreef semd het volgende:
In het kader van de zwembadfoto's...zwembad mét drijvend lijk...[ afbeelding ]
Of het is gewoon een waslijn.quote:Op woensdag 14 mei 2008 02:52 schreef Maeghan het volgende:
Deze flat is geschikt voor mensen met suicidale neigingen (of ligt erg dicht bij het spoor) of allebei:
[ afbeelding ]
Heerlijk, ik ga zo maar eens richting mn schoonouders in het zwembad liggen.quote:
Doet me denken aan een reclame van Bavaria (toch?) van jaaaaren geledenquote:Op woensdag 14 mei 2008 18:58 schreef conleche het volgende:
[ afbeelding ]
Kerk aan huis![]()
Je zal zulke buren hebben!!
Deze huiseigenaar heeft bloed zweet en tranen geinvesteerd in het wegwitten van 12 jaar nicotineaanslag op het plafond en jij ZIET het niet eens!!!quote:
Hmm.. Delft... er pást een bed in => kamerverhuur.quote:Op woensdag 14 mei 2008 22:58 schreef Ireth het volgende:
Iemand nog een fietsenhok nodig? ¤ 7.500 k.k
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fietsenberging op afgesloten terrein. Maten 1.87 x 2.97.
quote:Ideale starterswoning, inclusief inboedel met c.v.-ketel en grote achtertuin en achterom. Vrijstaande berging grenzend aan een nieuwbouwwijk. In de koopprijs is inbegrepen alle meubelen, losse apparatuur zoals koel/vrieskast, gasfornuis, zonnebank. enz.
Je krijgt er nog een lekker biertje bij ook!quote:Op donderdag 15 mei 2008 13:50 schreef Stormqueen het volgende:
Iets ging niet helemaal goed bij het plaatsen van deze bijkeuken...
[ afbeelding ]
Ah, maar gelukkig blijft het interieur achter!
[..]
[ afbeelding ]
En dit alles voor maar ¤ 84.500
Is de rest van het huis ook zo? Link graag.quote:
Mwah, denk dat de douche eerder in de bijkeuken staatquote:Op vrijdag 9 mei 2008 02:18 schreef Isabeau het volgende:
Staat de oven of magnetron nou in de douche?
[ afbeelding ]
U vraagt vriendelijk dankjewel alstublieft en wij draaien voor deze ene keerquote:Op donderdag 15 mei 2008 14:11 schreef barman het volgende:
Is de rest van het huis ook zo? Link graag.
Idd heel gaafquote:Op donderdag 15 mei 2008 14:40 schreef LadyDanae het volgende:
Supergave wijnkelder:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Snij/ knipvoeg!!!quote:Op woensdag 7 mei 2008 23:51 schreef Isabeau het volgende:
Dit huis heeft muren:
afbeelding
(en die voegen zo afgewerkt is toch helemaal niet mooi juist?)
't Zijn idd veel gordijnen, maar het past wel bij het huis en de sfeer die er gecreeerd wordt (ik 'ken' het huis, ben er meerdere keren geweest)quote:Op donderdag 15 mei 2008 14:34 schreef LadyDanae het volgende:
Deze mensen houden van veel gordijnen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
KLIKquote:Op donderdag 15 mei 2008 20:07 schreef Pikhoofd het volgende:
Heb je een link van het huis met die wijnkelder?
Is dat nou een hoop zwerfvuil rondom dat bankje?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 01:21 schreef Isabeau het volgende:
Dit ziet er uit als een aantrekkelijke buurt.
[ afbeelding ]
Zo te zien hebben de bewoners de doucheslang/kop meegenomen. Misschien was die wél net nieuw.quote:
Wow, die vloertegeltjes. Die zie je in elk huurhuis uit de jaren 80quote:Op vrijdag 9 mei 2008 20:15 schreef SuperRembo het volgende:
[ afbeelding ]
En dat in een keet waar ze een miljoen voor willen hebben
Van buiten vind ik het een mooi huis, maar vooral de buurt zal de prijs bepalen, daar gaat een hoop verbouwing inzitten. De binnenenkant moet flink geheel gerenoveerd worden. De enorme radiatoren waren me al opgevallen, dat zal dan wel betekenen dat je er dubbelglas in zal moeten zetten.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:38 schreef pestertje het volgende:
[..]
Wow, die vloertegeltjes. Die zie je in elk huurhuis uit de jaren 80![]()
Goedkoopste van het goedkoopste.
Vandaar dat dit bij de omschrijving staat.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:27 schreef Fixers het volgende:
[..]
Van buiten vind ik het een mooi huis, maar vooral de buurt zal de prijs bepalen, daar gaat een hoop verbouwing inzitten. De binnenenkant moet flink geheel gerenoveerd worden. De enorme radiatoren waren me al opgevallen, dat zal dan wel betekenen dat je er dubbelglas in zal moeten zetten.
Want blijkbaar is CV alleen niet genoeg, ik zie ook nog een gaskachel die duidelijk is gebruikt:
[ afbeelding ]
quote:Ruim huis met veel mogelijkheden (w.o. werken aan huis) en Dudok stijlkenmerken met een fantastisch riante bostuin gelegen aan een doorgaande weg en gunstig t.o.v. de uitvalswegen.
De woning dient te worden aangepast aan de huidige wooneisen
dat idee had ik eigenlijk ookquote:
Wtf, alsof iemand zich opgehangen heeft in bad en de strop heeft laten hangenquote:Op woensdag 14 mei 2008 19:36 schreef lurf_doctor het volgende:
[ afbeelding ]
Prima geiser voor het snel laten vullen
[ afbeelding ]
van het goed verstopte GROENE bad
Linkquote:Op maandag 19 mei 2008 01:10 schreef Elwood1802 het volgende:
Hendig sjiek zwembad me dunkt
[ afbeelding ]
Kost dan ook wel 6.75 mln
das wel een leuke poolquote:Op maandag 19 mei 2008 01:10 schreef Elwood1802 het volgende:
[ afbeelding ]
Zeker mooi is datquote:Op maandag 19 mei 2008 09:09 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
das wel een leuke pool![]()
beter dan die ronde tobbes
Huisje in Naarden is hetquote:Verwarmd binnenbad met besloten terras, sauna compleet met dompelbad en douche en jacuzzi.
Leuk stulpje, wel een beetje ordinaire BMW die op de oprijlaan staat, volgens mij is dat een 3-series en dat kan natuurlijk niet bij zo'n duur huisquote:
Beetje lullig stuk grond voor zoon huis. Maar goed, daar gaan ze toch niet een nieuwbouwwijk uit de grond stampen achter dat huis. Dus het mooie uitzicht zal wel blijven.quote:Op maandag 19 mei 2008 11:25 schreef sander89 het volgende:
[..]
Zeker mooi is dat![]()
(blijft een droom voor mij
)
[..]
Huisje in Naarden is het
Ik vind het wel wat hebben, als ik het zou kunnen betalen.quote:Op maandag 19 mei 2008 01:10 schreef Elwood1802 het volgende:
[ afbeelding ]
Maar het zwembad zelf is wel mooi!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:34 schreef semd het volgende:
In het kader van de zwembadfoto's...zwembad mét drijvend lijk...[ afbeelding ]
Die vind ik echt mooi!!quote:Op zaterdag 10 mei 2008 06:43 schreef Isabeau het volgende:
Weer eens wat anders dan een houten tuinhuisje
[ afbeelding ]
Maar er hangen wél twee toiletblokjes in 8)quote:Op zondag 18 mei 2008 20:51 schreef BeejEm het volgende:
Waarom zou je ook schoonmaken als je toch gaat verhuizen...
Mooi huis!!quote:Op maandag 19 mei 2008 11:25 schreef sander89 het volgende:
[..]
Zeker mooi is dat![]()
(blijft een droom voor mij
)
[..]
Huisje in Naarden is het
Dat is ongetwijfeld zijn fuckbuddy, zo'n afgelegen kamertje, kan ie ff mooi met z'n piel spelen...quote:Op dinsdag 20 mei 2008 08:55 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Mooi huis!!
Maar welke (bekende?) dame hangt daar aan de muur?
[ afbeelding ]
Lijkt een beetje op Tooske Ragas, maar dat zal ze niet zijn.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 08:55 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Mooi huis!!
Maar welke (bekende?) dame hangt daar aan de muur?
[ afbeelding ]
quote:Jan des Bouvrie, Meentweg, Naarden
Van iemand die van het inrichten van mooie huizen zijn beroep heeft gemaakt, kunnen we natuurlijk wel wat verwachten. En Jan stelt ons niet teleur. Hij bezit een prachtige villa in het pittoreske en monumentale Naarden. Is alleen het allerbeste goed genoeg voor jou? Overweeg dan om een huis te kopen bij Jan in de straat. Voor 6,5 miljoen bezit je een stuk grond van 5188 vierkante meter, een huis met twaalf kamers, een biljartkamer, jacuzzi en binnenzwembad. Je zou het natuurlijk leuk kunnen laten inrichten door je nieuwe buurman.
Bron
Of jij naar de jouwequote:Op woensdag 21 mei 2008 09:55 schreef bleiblei het volgende:
Als dit:
[ afbeelding ]
en dit:
[ afbeelding ]
In jouw belevingswereld blauw is (het is toch echt Lila/Paars!) dan zou ik toch echt even naar de instellingen van mijn monitor kijken als ik jou was.
quote:Op woensdag 21 mei 2008 09:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Of jij naar de jouweals je een blauwe muur binnen fotografeert met flits en er ligt een bruine vloer onder krijg je paars gezichtsbedrog
![]()
[/discussie]
quote:Op donderdag 22 mei 2008 14:43 schreef Troubles. het volgende:
[ afbeelding ]
Net een poppenhuiskeuken.
Dat noem je lavendelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |