Ben ik met je eens. Dergelijke pijpen/buizen krijg je gewoon niet mooi weggewerkt. Grote bekistingen zijn ook niet alles... (ik denk dat je met die afzuigkap zo ongeveer de deksels van de pannen zuigt btw)quote:Op zondag 11 mei 2008 15:02 schreef Fixers het volgende:
Ik vind het wel wat zo'n professionele keuken in die grote open ruimte. Aan die deur te zien is het een oud koetshuis of orangerie.
Niet echt opmerkelijk, hoor... er zijn duizenden huizen met een flinke spar in de tuin.quote:Op maandag 12 mei 2008 15:07 schreef Lief-visje het volgende:
Deze mensen hoeven geen kerstboom te kopen want deze staat al in de tuin
[ afbeelding ]
quote:'De fraaie diepe achtertuin is zuid gericht met straatwerk, gazon, een zwembad bak vol alg en diverse bergingen en overkappingen.'
Mooi zeg!quote:Op zaterdag 10 mei 2008 06:43 schreef Isabeau het volgende:
Weer eens wat anders dan een houten tuinhuisje
waarbij dan vooral dat fletse, laffe douchegrodijntje opvaltquote:Op dinsdag 13 mei 2008 04:55 schreef hierissieweer het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie combi van jaren 70 tegels en schrootjes
Dat is dan in elk geval wel weer een fatsoenlijk zwembadquote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:34 schreef semd het volgende:
In het kader van de zwembadfoto's...zwembad mét drijvend lijk...[ afbeelding ]
Of het is gewoon een waslijn.quote:Op woensdag 14 mei 2008 02:52 schreef Maeghan het volgende:
Deze flat is geschikt voor mensen met suicidale neigingen (of ligt erg dicht bij het spoor) of allebei:
[ afbeelding ]
Heerlijk, ik ga zo maar eens richting mn schoonouders in het zwembad liggen.quote:
Doet me denken aan een reclame van Bavaria (toch?) van jaaaaren geledenquote:Op woensdag 14 mei 2008 18:58 schreef conleche het volgende:
[ afbeelding ]
Kerk aan huis![]()
Je zal zulke buren hebben!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |