KLIKquote:Op donderdag 15 mei 2008 20:07 schreef Pikhoofd het volgende:
Heb je een link van het huis met die wijnkelder?
Is dat nou een hoop zwerfvuil rondom dat bankje?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 01:21 schreef Isabeau het volgende:
Dit ziet er uit als een aantrekkelijke buurt.
[ afbeelding ]
Zo te zien hebben de bewoners de doucheslang/kop meegenomen. Misschien was die wél net nieuw.quote:
Wow, die vloertegeltjes. Die zie je in elk huurhuis uit de jaren 80quote:Op vrijdag 9 mei 2008 20:15 schreef SuperRembo het volgende:
[ afbeelding ]
En dat in een keet waar ze een miljoen voor willen hebben
Van buiten vind ik het een mooi huis, maar vooral de buurt zal de prijs bepalen, daar gaat een hoop verbouwing inzitten. De binnenenkant moet flink geheel gerenoveerd worden. De enorme radiatoren waren me al opgevallen, dat zal dan wel betekenen dat je er dubbelglas in zal moeten zetten.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:38 schreef pestertje het volgende:
[..]
Wow, die vloertegeltjes. Die zie je in elk huurhuis uit de jaren 80![]()
Goedkoopste van het goedkoopste.
Vandaar dat dit bij de omschrijving staat.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:27 schreef Fixers het volgende:
[..]
Van buiten vind ik het een mooi huis, maar vooral de buurt zal de prijs bepalen, daar gaat een hoop verbouwing inzitten. De binnenenkant moet flink geheel gerenoveerd worden. De enorme radiatoren waren me al opgevallen, dat zal dan wel betekenen dat je er dubbelglas in zal moeten zetten.
Want blijkbaar is CV alleen niet genoeg, ik zie ook nog een gaskachel die duidelijk is gebruikt:
[ afbeelding ]
quote:Ruim huis met veel mogelijkheden (w.o. werken aan huis) en Dudok stijlkenmerken met een fantastisch riante bostuin gelegen aan een doorgaande weg en gunstig t.o.v. de uitvalswegen.
De woning dient te worden aangepast aan de huidige wooneisen
dat idee had ik eigenlijk ookquote:
Wtf, alsof iemand zich opgehangen heeft in bad en de strop heeft laten hangenquote:Op woensdag 14 mei 2008 19:36 schreef lurf_doctor het volgende:
[ afbeelding ]
Prima geiser voor het snel laten vullen
[ afbeelding ]
van het goed verstopte GROENE bad
Linkquote:Op maandag 19 mei 2008 01:10 schreef Elwood1802 het volgende:
Hendig sjiek zwembad me dunkt
[ afbeelding ]
Kost dan ook wel 6.75 mln
das wel een leuke poolquote:Op maandag 19 mei 2008 01:10 schreef Elwood1802 het volgende:
Hendig sjiek zwembad me dunkt
[ afbeelding ]
Kost dan ook wel 6.75 mln
Zeker mooi is datquote:Op maandag 19 mei 2008 09:09 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
das wel een leuke pool![]()
beter dan die ronde tobbes
Huisje in Naarden is hetquote:Verwarmd binnenbad met besloten terras, sauna compleet met dompelbad en douche en jacuzzi.
Leuk stulpje, wel een beetje ordinaire BMW die op de oprijlaan staat, volgens mij is dat een 3-series en dat kan natuurlijk niet bij zo'n duur huisquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |