quote:Op woensdag 7 mei 2008 00:05 schreef Roderick2085 het volgende:Terug van een weekendje zuipen en feesten
![]()
Zo te lezen niks gemist, behalve een of andere doos die de laatste 10 posts in een topic volspamt om vervolgens niet de laatste post te willen maken![]()
![]()
quote:Op woensdag 7 mei 2008 10:47 schreef Cageon het volgende:
zie nu al tegen t weekend op, kan nie rijden.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, maar nu kan ik niet eens doen alsofquote:
quote:Op woensdag 7 mei 2008 11:07 schreef Cageon het volgende:
[..]
Nee, maar nu kan ik niet eens doen alsof
hoef niet thuis te blijven doe er niks aan. Geef dr zo random door t jaar wel is wat. Veeeel effectieverquote:Op woensdag 7 mei 2008 11:19 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Moet je thuisblijven voor moederdagof heb je mankementen aan je motor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
Ontbijt op bed zijn ze heel gevoelig voorquote:Op woensdag 7 mei 2008 11:23 schreef Cageon het volgende:
[..]
hoef niet thuis te blijven doe er niks aan. Geef dr zo random door t jaar wel is wat. Veeeel effectiever![]()
Dit jaar doe ik dr wel wat voor regelen, iets kleins ofzo, maarja. wat![]()
quote:T probleem is meer dat de nieuwe band ietsiepietsie buiten budget viel, mgoed prioriteiten stellen.Heb je het benzinegeld voor zolder wel ingecalculeerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dat betekend dat ik verrekte vroeg moet opstaan, ben je wel wijs?quote:Op woensdag 7 mei 2008 11:29 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Ontbijt op bed zijn ze heel gevoelig voor![]()
Dan heb ik weer stufiquote:[..]
Heb je het benzinegeld voor zolder wel ingecalculeerd
Als je gaat motorrijden kan je er wel vroeg uit......of zegt ze dat nooitquote:Op woensdag 7 mei 2008 11:30 schreef Cageon het volgende:
[..]
dat betekend dat ik verrekte vroeg moet opstaan, ben je wel wijs?
Had hem eerst meegenomen naar de bandenboerquote:+ vaders gaat mee![]()
Mwuah mwuah, vroeg?quote:Op woensdag 7 mei 2008 11:38 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Als je gaat motorrijden kan je er wel vroeg uit......of zegt ze dat nooit![]()
Heb al een deel gekregenquote:[..]
Had hem eerst meegenomen naar de bandenboer
U gaat mij sponserenquote:Op woensdag 7 mei 2008 11:40 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Kan je hem meteen inruilen voor een witte Z1000
quote:
zal best, maar vind het niet bepaald mooi.quote:Op woensdag 7 mei 2008 12:50 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Is weer eens wat anders dan die wheelstriping waar half nederland mee rond rijdt![]()
quote:Op woensdag 7 mei 2008 12:54 schreef Cageon het volgende:
[..]
zal best, maar vind het niet bepaald mooi.
+ je moet blijven poetsen
Poetsen is niet goed, als ik zag hoe mijn Trophy velgen onder het slijk vandaan kwamen.quote:Op woensdag 7 mei 2008 12:59 schreef Gawaine het volgende:
Poetsen moet je tochmaar ik denk dat het met pekel idd wel wat gevoeliger is dan
coating of verf![]()
quote:Op woensdag 7 mei 2008 13:16 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Poetsen is niet goed, als ik zag hoe mijn Trophy velgen onder het slijk vandaan kwamen.
Een jaar of vijftien prima geconserveerd.![]()
Bij de Trident waren ze helemaal poreus van de pekel.![]()
Ola.Hoe staat het met de MotoGP?
Ja dat heb je somsquote:Op woensdag 7 mei 2008 14:39 schreef Roderick2085 het volgende:
En zo moet je ineens een grote boodschap doen en het eten laten bezorgen enzo
En fokking veel poetswerkquote:Op woensdag 7 mei 2008 12:50 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Is weer eens wat anders dan die wheelstriping waar half nederland mee rond rijdt![]()
Volgens mij is een gepolijste zijkant van de velg ism een driespaakswiel al jaren standaard
op een Z1000
Ja, alleen had ik het pas vanaf volgende week verwachtquote:
dat is wel een nice prijsje voor een leuk geintje.quote:Op woensdag 7 mei 2008 15:48 schreef Snelwagen het volgende:
Nog ff denken![]()
Lijkt me opzich wel gaaf, alleen dat er AA batterijen ingaan is kut. Die gaan maar een uurtje mee
quote:Op woensdag 7 mei 2008 15:56 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Ja, alleen had ik het pas vanaf volgende week verwacht
Dan word m'n ma geopereerd aan d'r schouder en mag ze 2 weken niks doen. Alleen heeft ze er nu zoveel last van dat ze nu al niks meer kan doen
en toen ben je dr gewoon overheen geknalt?quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:20 schreef Gawaine het volgende:
Net weer ff stukje dijken gedaan hier.
Kom ik door een bocht heen ligt er een geit aan het eind van de bocht op het wegdek aan zo'n ketting
gras te vreten
Lachuh dat hoge gras
bijnaquote:Op woensdag 7 mei 2008 16:25 schreef Cageon het volgende:
[..]
en toen ben je dr gewoon overheen geknalt?![]()
Beter de eigenaarquote:Leren zal dat beest
maar goed dat t net goed is gegaan dan. Kan nog een aardige klap zijn.quote:
true truequote:
[..]
Beter de eigenaar
Ja das wel wat minder iddquote:Op woensdag 7 mei 2008 15:56 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Ja, alleen had ik het pas vanaf volgende week verwacht
Dan word m'n ma geopereerd aan d'r schouder en mag ze 2 weken niks doen. Alleen heeft ze er nu zoveel last van dat ze nu al niks meer kan doen
Linkerhand gebruikt ze nu om haar rechterhand te ondersteunenquote:Op woensdag 7 mei 2008 16:10 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Ze kan toch met haar linkerhand de boodschappen sjouwen
quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:20 schreef Gawaine het volgende:
Kom ik door een bocht heen ligt er een geit aan het eind van de bocht op het wegdek aan zo'n ketting
gras te vreten
Lachuh dat hoge gras
Triest eh zon geit aan zon ketting, zou toch graag dat beest een beter leven had. Laatst ook zon ezel hier aan de kant van de weg, vastgeknupt aan een boom met een heel kort touw. Auto's die er direct langs razenquote:Op woensdag 7 mei 2008 16:20 schreef Gawaine het volgende:
gras te vreten
Lachuh dat hoge gras
eensch.quote:Op woensdag 7 mei 2008 17:58 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Triest eh zon geit aan zon ketting, zou toch graag dat beest een beter leven had. Laatst ook zon ezel hier aan de kant van de weg, vastgeknupt aan een boom met een heel kort touw. Auto's die er direct langs razen. Ksnap niet dat sommige mensen hier dieren niet met respect kunnen behandelen
Wouw.quote:Op woensdag 7 mei 2008 12:38 schreef Gawaine het volgende:
[..]
nee![]()
[..]
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En overspuiten kan altijd nog
jij post ook nooit meer, kun je rijden post je amper.quote:
Achwelnee!quote:Op woensdag 7 mei 2008 19:17 schreef Cageon het volgende:
[..]
jij post ook nooit meer, kun je rijden post je amper.
Spreek je je zelf nu niet een beetje tegen, of was dat ook de bedoelingquote:Op woensdag 7 mei 2008 19:17 schreef Cageon het volgende:
[..]
jij post ook nooit meer, kun je rijden post je amper.
Komt Geerd weer aansjokken met zijn grappen!quote:Op woensdag 7 mei 2008 19:33 schreef Geerd het volgende:
[..]
Spreek je je zelf nu niet een beetje tegen, of was dat ook de bedoeling
18 mei in Veenendaal! VETTTTTTTT DICHTBIJ.quote:Op woensdag 7 mei 2008 19:44 schreef Cageon het volgende:
BOEIEND! </hans teeuwen>
Maar MM, dunno wanneer is/was dat?werk enzulks tot een uur of 12
Mjeh, probably wel dan, geloof dat OPM en Geerd ook wel gingen, kan de gangstahs niet alleen laten gaan natuurlijk.quote:Op woensdag 7 mei 2008 19:48 schreef -XX- het volgende:
[..]
18 mei in Veenendaal! VETTTTTTTT DICHTBIJ.![]()
Werkse.
Dan ga ik jullie zoeken.quote:Op woensdag 7 mei 2008 19:52 schreef Cageon het volgende:
[..]
Mjeh, probably wel dan, geloof dat OPM en Geerd ook wel gingen, kan de gangstahs niet alleen laten gaan natuurlijk.
wat zoeken, de brute bandito, div en TL zijn toch zo gespot?quote:
Dan zal ik maar even zwaaien.quote:Op woensdag 7 mei 2008 15:52 schreef arnold-d het volgende:
Zet mij binnekort ook maar in de OP..![]()
Ik mag op 19Mei afrijden! heb er al zin in..
Hier ff een foto hoe de motor er nu bij staat,..
http://i29.tinypic.com/2d27gbn.jpg
owja, oooooooooooooi nieuweling.quote:Op woensdag 7 mei 2008 19:58 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dan zal ik maar even zwaaien.![]()
@Gawaine, ben onbekend met de FTP van Berry.
Als het er wel staat, moet ik ruim na het eteneven bijlezen.
![]()
ik verwacht wp ook nog altijdquote:Op woensdag 7 mei 2008 19:29 schreef -XX- het volgende:
Kommen Sie noch nach das Mega Meeting?
Wie noch mehr?
Ja eindelijk idd, ben wel blij.quote:Op woensdag 7 mei 2008 20:04 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Hej
[..]
ik verwacht wp ook nog altijd
@Cageon: eindelijk
quote:Op woensdag 7 mei 2008 20:05 schreef Cageon het volgende:
[..]
Ja eindelijk idd, ben wel blij.
En over dat mogelijk switchen van groep, dikke vette pech, volgens mij doen zij maar 1 niveau / dag.![]()
oftewel kneedowns oefenen @ cirkwiej![]()
Tenzij we niveau 1 niet eens bij kunnen benen.![]()
En bazzie en rib eigenlijk ook wel!!!!quote:Op woensdag 7 mei 2008 20:04 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Hej
[..]
ik verwacht wp ook nog altijd
@Cageon: eindelijk
quote:Op woensdag 7 mei 2008 20:06 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
zo plat mogelijk bij trage bochten oefenen
Het lijkt me wel erg stoer als ze dat aandurven!!quote:Op woensdag 7 mei 2008 20:14 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
hoe gaat rib dat doenof bazziek moet rib ff ophalen, moet een mooi plaatje zijn die 2 op die ZXR400
Sure thing, maar er zijn prolly geen pits poezen.quote:Op woensdag 7 mei 2008 20:14 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
hoe gaat rib dat doenof bazziek moet rib ff ophalen, moet een mooi plaatje zijn die 2 op die ZXR400
we gaan ons wel vermaken op Zolder
Laat ik serieus net een uitnodiging hebben voor een pitspoes shoot.quote:Op woensdag 7 mei 2008 20:24 schreef Cageon het volgende:
[..]
Sure thing, maar er zijn prolly geen pits poezen.![]()
-XX-, jij hebt vast vakantie.
Ja nou dan kun je mooi met ons mee.quote:Op woensdag 7 mei 2008 20:28 schreef -XX- het volgende:
[..]
Laat ik serieus net een uitnodiging hebben voor een pitspoes shoot.
En dan staat er:
Een blondine en een brunette in de leeftijd van 20 t/m 25 jaar
19...![]()
Stuur dan niks!
neuh, niet FF. een hele dag.quote:
26 meiquote:Wanneer gaan jullie?
Hé verdorie! Dan moet ik naar school.quote:Op woensdag 7 mei 2008 20:41 schreef Cageon het volgende:
[..]
neuh, niet FF. een hele dag.![]()
[..]
26 mei![]()
en ik naar stage, so what?quote:
ow dat, tsjah.. slappe smoes hoorquote:Anders had ik wel mee gegaan hoor!
Jou helm is heel fout, dit niet.quote:(owww dit is heel fout.)
Maar ik spijbelen doe ik niet graag...quote:Op woensdag 7 mei 2008 20:52 schreef Cageon het volgende:
[..]
en ik naar stage, so what?![]()
[..]
ow dat, tsjah.. slappe smoes hoor![]()
[..]
Jou helm is heel fout, dit niet.
roze ja.quote:Op woensdag 7 mei 2008 20:55 schreef -XX- het volgende:
[..]
Maar ik spijbelen doe ik niet graag...![]()
Mijn helm fout?
WATTTTTTTTT!
Mijn helm is mooi.
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:02 schreef BazzieK het volgende:
Wil best 2 topics vol spammen heur, heb geen reet meer te doen vanavond
en dat moeten wij geloven?quote:
mjeh mjehquote:
Deja Vu toen -XX- de OP van de Fok! MC door de war gooide.quote:Op woensdag 7 mei 2008 20:54 schreef Cageon het volgende:
-XX- toch!
PUB SC #826 : -XX- is geil.
whaha
in je jongere jaren
Het is heus!quote:Op woensdag 7 mei 2008 20:57 schreef Cageon het volgende:
[..]
en dat moeten wij geloven?
ooooh spannende XX toch
[..]
mjeh mjeh
Honk honk![]()
![]()
Laat me raden, jij moest dat maatje worden?quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:06 schreef -XX- het volgende:
[..]
Het is heus!
Het is geen leugen!
Die oude tijd toch......dat Alexxxx nog een maatje zocht om mee op vakantie te gaan in de auto.
is het trouwens een idee om de Q en de race te scheidenquote:Op woensdag 7 mei 2008 19:58 schreef Patrick281 het volgende:
das genaait... waar kun je zo'n kreng nou laten? ergens boven op/in een kast ofzo?quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:18 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
is het trouwens een idee om de Q en de race te scheidenscheelt downen
anders kan ik men backprotector niet vinden
ja fucked geen idee..overal gekeken, mjah ik kijk vh weekend nog wel ffquote:Op woensdag 7 mei 2008 21:19 schreef Cageon het volgende:
[..]
das genaait... waar kun je zo'n kreng nou laten? ergens boven op/in een kast ofzo?
Grote mond "ik heb er al één!", "De jas kan uit" etc.quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:27 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ja fucked geen idee..overal gekeken, mjah ik kijk vh weekend nog wel ff
quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:18 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
is het trouwens een idee om de Q en de race te scheidenscheelt downen
ghehequote:Op woensdag 7 mei 2008 21:30 schreef Cageon het volgende:
Grote mond "ik heb er al één!", "De jas kan uit" etc.
Krijg je dr van eh
quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:42 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
gheheje vergeet er 1 "ik ga plátter" etc.
quote:Voor de TL 2.5 voor en 2,8 achter. Circuit ligt aan je banden. 1.9 voor en 2,0 achter.
quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:42 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
gheheje vergeet er 1 "ik ga plátter" etc.
@G: als het in een half uurtje kanmjah was maar een idee
quote:Op woensdag 7 mei 2008 19:58 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dan zal ik maar even zwaaien.![]()
Als het er wel staat, moet ik ruim na het eteneven bijlezen.
![]()
quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:56 schreef Cageon het volgende:
ik kreeg net al meldingen van HD ruimte te weinig
no pr0n here.quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:59 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Een keer al je cookies en temp int prOn files wegflikkeren
2007 is de oude tijd.quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:06 schreef -XX- het volgende:
Die oude tijd toch......dat Alexxxx nog een maatje zocht om mee op vakantie te gaan in de auto.
Danke sehr, ich weiss schon genug. Sol mal weiter gucken fur so einem Kamera im Sommer, das ist doch toll oder nicht den?quote:
en dat ga ik niet ontcijferen, maar t zal wel goed zijn. dus:quote:Op woensdag 7 mei 2008 22:57 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Danke sehr, ich weiss schon genug. Sol mal weiter gucken fur so einem Kamera im Sommer, das ist doch toll oder nicht den?
Morgen neue mapping bekomen fur meinen ECU, fur ein komplett auspuff. Ich bin sehr gespannt nach das resultat.
Aber ich sol wieder im das scheußlige Niederlandisch weiter reden.
okeeeujquote:Net op de golf, collega van mij aldaar (n00b eerste klas).
Ik: waar was jij de afgelopen 2 weken dan?
Hij: Wanneer?
Ik: Nou vorige week en die week daarvoor![]()
Hij: Oh waren ze vorige week geopend dan?
Ik:En die week daarvoor dan
Hij: Jah toen was ik er gewoon niet
Ik:![]()
Dat was onze enige conversatie van deze avond. Zit nog te twijfelen of ik hem moet laten ontslaan, met het gevaar op een nieuwe n00b. Of gewoon met hem blijf werken (altijd de oordoppen inhouden en alleen hoi zeggen
). Dan kan ik iig vaak alleen werken
Ik werk nu sinds 4 maanden met een fokking vage gastquote:
dank dank.quote:Op woensdag 7 mei 2008 23:01 schreef Rib-i het volgende:
Vandaag nieuw speeltje gehad
[ afbeelding ]
En een nieuwe ketel besteld, het geld raakt wel erg snel opHet is maar goed dat ik Cageon als aanstaande schoonzoon heb
![]()
de auto rijd toch altijd?quote:
Een nefit ketel?quote:Op woensdag 7 mei 2008 23:01 schreef Rib-i het volgende:
Vandaag nieuw speeltje gehad
[ afbeelding ]
En een nieuwe ketel besteld, het geld raakt wel erg snel opHet is maar goed dat ik niet een zoon heb à la Cageon
![]()
Deze week ook nog een ander auto bekijken, mijn spullen passen niet meer in de autoquote:Op woensdag 7 mei 2008 23:06 schreef Cageon het volgende:
[..]
de auto rijd toch altijd?
Wil je anders achterop een dikke TL1000R?
Pimp, wat voor auto?quote:Op woensdag 7 mei 2008 23:08 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Deze week ook nog een ander auto bekijken, mijn spullen passen niet meer in de auto
gezelligquote:Op woensdag 7 mei 2008 23:07 schreef bvvt het volgende:
moi is present op de MM2k8
Yep, een Nefit TopLine AquaPower Plus HRC 25quote:
Het liefst een Lada Nivaquote:
Prioriteiten ehquote:Op woensdag 7 mei 2008 23:13 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Het liefst een Lada Niva
Maar het zal wel iets vierkants worden waar een 4x12" speaker in past met 3 gitaarkoffers en een paar flightcases
Kut, zie het nu pasquote:
mijn sig?quote:Op woensdag 7 mei 2008 23:15 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Kut, zie het nu pasEn hoe weet Bietelboer nu dat mijn dochter te jong is, professionele lurker
Dude, daar is niets te jong aan.quote:
Jij bent 25, zit op het randje hoorquote:Op woensdag 7 mei 2008 23:26 schreef bietelboer het volgende:
[..]
Haha had totaal geen idee hoe oud ze is maar 19 vraagt om pic's
Nog 24quote:Op woensdag 7 mei 2008 23:28 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Jij bent 25, zit op het randje hoor
(25/2)+7=19,5
Hij moet zich bezig houden met vierwielers,quote:Op woensdag 7 mei 2008 23:28 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Jij bent 25, zit op het randje hoor
(25/2)+7=19,5
Die van jou vroeg nog of ik/we(ik neem aan ook de rest) naar der verjaardag kwamenquote:Op woensdag 7 mei 2008 23:29 schreef Cageon het volgende:
[..]
Hij moet zich bezig houden met vierwielers,
(22 / 2) + 7 = 18
Tering, zit ik zowaar tijdelijk onder met mijn chick.
Leuke site verderzquote:Op woensdag 7 mei 2008 23:32 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Dat vond hij ook niet
[ [url=http://www.thestandard.com.hk/stdn/std/Weekend/images/1sab0416.jpg]afbeelding ]
[/url]
dude, ben 22quote:Op woensdag 7 mei 2008 23:32 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Dat vond hij ook niet
[ [url=http://www.thestandard.com.hk/stdn/std/Weekend/images/1sab0416.jpg]afbeelding ]
[/url]
klein maar fijn.quote:Op woensdag 7 mei 2008 23:37 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dan is ze wel een beetje klein voor haar leeftijd.![]()
quote:Op woensdag 7 mei 2008 23:13 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Het liefst een Lada Niva
Maar het zal wel iets vierkants worden waar een 4x12" speaker in past met 3 gitaarkoffers en een paar flightcases
Dat krijg je als je ze in een kelder opsluitquote:Op woensdag 7 mei 2008 23:37 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dan is ze wel een beetje klein voor haar leeftijd.![]()
quote:Op woensdag 7 mei 2008 23:42 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Zoiets![]()
Paar chicks meer of minder er bij is no problem![]()
[ afbeelding ]
Mijn spullen mogen ook gestapeld worden, hoeft niet echt in de lengte in de kofferbakquote:Op woensdag 7 mei 2008 23:42 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Zoiets![]()
Paar chicks meer of minder er bij is no problem![]()
[ afbeelding ]
Only in Americaquote:
monteur bij Road Runner, motorzaak waar ik altijd kom gaat bij KTM stage lopen half jaar lang ofzo.quote:
quote:Op woensdag 7 mei 2008 23:56 schreef Rib-i het volgende:
[..]
In het busje zitten zeemeerminnen die voorzichtig in het zwembad te water worden gelaten
Uhm in Oostenrijk?quote:Op woensdag 7 mei 2008 23:56 schreef Cageon het volgende:
[..]
monteur bij Road Runner, motorzaak waar ik altijd kom gaat bij KTM stage lopen half jaar lang ofzo.
Aan die 4 wieler werken ofzo.![]()
mss kom je hem nog tegen?
Nais, heeft die goed voor mekaar danquote:
aaah dacht dat t al sneller aan de beurt wasquote:Op donderdag 8 mei 2008 00:09 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Nais, heeft die goed voor mekaar dan![]()
Maarja ik ga volgend jaar nog geen stage lopen
Alst goed is, eerste semester van mn 4de jaar. Plan is om stage te lopen bij Kiska design ontwerpbedrijf want het design regelt voor KTM. Dus moet ff beginnen met regelen volgend jaar ofzo
Moet je geen velgen kopen?quote:Op donderdag 8 mei 2008 12:02 schreef Patrick281 het volgende:
Ola!Hadden we deze al?
![]()
WB weer op de Trophy vandaag.
Onafgebroken sinds 9 april!!![]()
Misschien toch iets voor Rib-i, laag in aanschaf, dikke motor, mega betrouwbaar.
Als ik de asmaat had geweten van een R1, had ik misschien die Brakings wel gekocht ja.quote:
Is dat niet zo terug te vinden dan?quote:Op donderdag 8 mei 2008 13:02 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Als ik de asmaat had geweten van een R1, had ik misschien die Brakings wel gekocht ja.![]()
3k? De mijne zit er al meer dan 5k in!quote:Vanavond maar stalen remleidingen en nieuwe bobines kopen voor de Trophy.
Moet ook snel eens olie verversen. Zit er al 3k in.![]()
![]()
Heb wel even gekeken via Bike Bandit, maar verder niet zo heel makkelijk.quote:Op donderdag 8 mei 2008 13:03 schreef Cageon het volgende:
Is dat niet zo terug te vinden dan?
The horror!quote:3k? De mijne zit er al meer dan 5k in!
quote:als de beschikking later dan 4 maanden na de pleegdatum op de mat valt (8 maanden bij huurauto’s) en er geen sprake is van bijzondere omstandigheden, dan zal de Officier van Justitie het beroep waarschijnlijk gegrond verklaren en hoeft u de sanctie niet te betalen.
Bij ‘gewone’ laserguncontroles moet u in beginsel wel staande gehouden worden, tenzij de situatie dat niet toelaat (te druk verkeer, geen veilige plek om overtreders aan de kant te zetten etc.) Als de politie bij zo’n controle toch op kenteken bekeurt, wordt in het proces-verbaal of de beschikking gemotiveerd waarom dat is gebeurd. Als die motivering niet voldoende is, zal de Officier de beschikking vernietigen
Ja maja bij jou moet je wel zo vaak bijvullen dat ververst van zelf wel weer.quote:Op donderdag 8 mei 2008 13:03 schreef Cageon het volgende:
[..]
Is dat niet zo terug te vinden dan?
[..]
3k? De mijne zit er al meer dan 5k in!
pas 1x gedaanquote:Op donderdag 8 mei 2008 14:54 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja maja bij jou moet je wel zo vaak bijvullen dat ververst van zelf wel weer.
Vervuilde olie werkt ook verbruik in de hand.quote:Op donderdag 8 mei 2008 14:58 schreef Cageon het volgende:
pas 1x gedaan
schijnt normaal verbruik te zijn voor een dikke 2 cillinder (en als je vaak wat gas geeft)
dr zat verse olie in toen ik hem kreeg.quote:Op donderdag 8 mei 2008 15:13 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Vervuilde olie werkt ook verbruik in de hand.Verder heb je speciale olieen voor 2 cylinders.
Not to say, mijn TL1000R met 70k op de teller, verbruikte geen druppel, en de olie was altijd helder.![]()
Kreeg?quote:
Vier keer in 3 k geloof ik.quote:En die van jou verbruikte idd geen druppel, als je hem elke 1k - 2k ververst dan is die weer bijgevult
quote:Volgens mij deed hij al het onderhoud zelf.
Wel hebben we op 1 dec.2005 de carburateurs gereinigd en
gesynchroniseerd, en een luchtfilter gemonteerd. (Km-stand 87.429)
Op 15 juli 2006 heeft hij achterremblokken gehaald.
En op 10 augustus 2006 hebben wij de remblokken vervangen voor hem.
Km stand was toen 90.119
Meer heb ik niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
t was geen vreemdequote:Op donderdag 8 mei 2008 15:34 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Kreeg?
Maar ja, dat zeggen ze altijd.. verse olie.. zuiger net vervangen. [/CR500]
Puike tip, aangezien ik vanmorgen weer zo'n ding op me gericht kreeg. Rat stond achter een vuilnisbak op een punt waar de zon recht in je bakkes schijnt. Jammer voor hem dat dat helmpje dan weer zoveel weerkaatste dat je uit pure paranoia al op je rem traptquote:
mooi dat er weer iemand mee geholpen is.quote:Op donderdag 8 mei 2008 15:55 schreef stinkie het volgende:
[..]
Puike tip, aangezien ik vanmorgen weer zo'n ding op me gericht kreeg. Rat stond achter een vuilnisbak op een punt waar de zon recht in je bakkes schijnt. Jammer voor hem dat dat helmpje dan weer zoveel weerkaatste dat je uit pure paranoia al op je rem trapt
Veel te sterk voor Stink.quote:Op donderdag 8 mei 2008 15:53 schreef stinkie het volgende:
Als het lukt qua tijd zaterdag kijken bij een FZR 1000
quote:Ik heb zowaar daadwerkelijk contact met een verkoper![]()
quote:Op donderdag 8 mei 2008 16:23 schreef Geerd het volgende:
Motor in de zon laten staan scheelt weer 10km minder warm rijden.:D
quote:Op donderdag 8 mei 2008 16:23 schreef Geerd het volgende:
quote:Op donderdag 8 mei 2008 17:07 schreef Snelwagen het volgende:
Net weer ff 110km gereden, mapping in de motor gezet. Rijdt toppie.
En Michelin Pilot Power 2ct besteld
Klatsssss!quote:
Dan moeten we daar voortaan maar gaan tankenquote:Op donderdag 8 mei 2008 18:20 schreef -XX- het volgende:
[..]
Klatsssss!
Ik wist niet dat dat de Rietput heette! Haha...
De laagste brandstofprijs bij de Rietput - Winkel - Noord-Holland
Heel wat nieuwtjes over de Rietput..![]()
Ja !!!!! Heel verstandig!quote:Op donderdag 8 mei 2008 18:25 schreef Cageon het volgende:
[..]
Dan moeten we daar voortaan maar gaan tanken
Oeeeh, werd is een keer tijd.quote:Op donderdag 8 mei 2008 18:35 schreef -XX- het volgende:
[..]
Jawel.![]()
Van de zomer een BBQ voor alle fmc'ers in la plaza Baza.
Doe er wel een kleedje overheen, want de benzine warmt teveel op.quote:Op donderdag 8 mei 2008 16:23 schreef Geerd het volgende:
Met gifkip uw specialiteitquote:Op donderdag 8 mei 2008 18:35 schreef -XX- het volgende:
[..]
Jawel.![]()
Kun jij je niet bezig houden met andere zaken ofzo?quote:
quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:50 schreef Cageon het volgende:
[..]
Kun jij je niet bezig houden met andere zaken ofzo?![]()
WTF is la plaza Bazaquote:Op donderdag 8 mei 2008 18:35 schreef -XX- het volgende:
[..]
Jawel.![]()
Mên had je wel wat hoger ingeschatquote:Op donderdag 8 mei 2008 22:20 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
WTF is la plaza Baza![]()
BBQ is altijd goed uiteraard
Jah jeses, kan niet alles weten....quote:
quote:
quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:10 schreef Cageon het volgende:
[..]
die van mij moet ook weer is gaan lopen, ben benieuwd hoe ik daar nu op rijd.
Heb aardig wat ervaring opgedaan op de TLR.
quote:
Breng ff een zak met geld dan.quote:
Divje?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 07:48 schreef motorbloempje het volgende:
vanaf donderdag rijd ik hier op rond
[ afbeelding ]![]()
Aight! Op die manier...quote:Op vrijdag 9 mei 2008 08:58 schreef Faithy het volgende:
De huidige is mooien een
geluidje en stuurt opzich prima
![]()
maar voor de lange ritten enzo is 't gewoon (voor mij) niet geschikt, en er staat weer een vakantie naar Italië geplanned, en en de uitlaat is niet Duitsland Compatible (hele systeem moet dan vervangen worden, en dat is iets waar ik de moeite en het geld niet voor wil doen als ik éigenlijk wat meer tour-motor wil)deze zit weer heerlijk rechterop, accelereert als een debiel, heeft lekker cardan
jaDivvie, maar dan beter
Rijd eerst maar is een keer naar de mac @ dome voor je daar aan begintquote:Op vrijdag 9 mei 2008 09:15 schreef -XX- het volgende:
[..]
Aight! Op die manier...![]()
Nou veel plezier ermee alvast!![]()
Motorvakantie.
Drie keer van motor wisselen in een jaar. Het zou verboden moeten worden.quote:
71K kan nog als nieuw zijn.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:37 schreef stinkie het volgende:
Morgen proefrit op de FZR.
Beetje jammer van de km-stand, 71K
Nou ja, dubbeltje op de eerste rang, dan word het maar een klein rangetje
Jij zit toch in Leeuwarden op kamers?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:43 schreef Roderick2085 het volgende:
pff, voel me net WB
Boodschappen gedaan, vaatwasser uitgeruimd, zo nog wat boodschappen en moederdagkado halen, wat pannen afwassen en wat schoonmaken
zou je zijn scooter niet is overkopenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:43 schreef Roderick2085 het volgende:
pff, voel me net WB
Boodschappen gedaan, vaatwasser uitgeruimd, zo nog wat boodschappen en moederdagkado halen, wat pannen afwassen en wat schoonmaken
Voor dezelfde prijs als die FZR? Dealquote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:04 schreef Faithy het volgende:
oh ja, da's een goede!
Stinkie!
Op die van mij staat maar 41 duizend
kopen?
das nie verkeerd met bijna de helft km stand minderquote:
zou ik ook zeggenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 13:51 schreef Cageon het volgende:
[..]
das nie verkeerd met bijna de helft km stand minder
Das fink in prijs gedaald dan.....quote:
Met die FZR, dan ben ik pas snelquote:Op vrijdag 9 mei 2008 13:55 schreef Faithy het volgende:
[..]
zou ik ook zeggen
komt vanavond iemand kijken iig al, dus je moet snel zijn stinkie
hij stond zo hoog om serieuze biedingen van rond de 1500 te krjigen (omdat men altijd veel minder biedt dan er gevraagd wordt)quote:
quote:
quote:
wat doe je allemaal?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:24 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]Uhm, nee
![]()
[..]Laten we dat maar niet doen
, maar moet duidelijk nog weer ff wennen aan de bandit
klein rot stukje naar de stad en terug weer een paar keer licht voorwiel en een keer slippend achterwiel
wat was de dijk heerlijk, kun jij wel vrij hebben, maar ik heb lekker gereden.quote:
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:00 schreef Cageon het volgende:
[..]
wat was de dijk heerlijk, kun jij wel vrij hebben, maar ik heb lekker gereden.![]()
![]()
![]()
![]()
De dijk was leeg, ik zeg het je, LEEGquote:
sjah ach gewoon achter je kuipje duikenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:18 schreef Faithy het volgende:
dooie vogels
tegen je helm
blergh, moet er niet aan denkenranzige meuk
Tja, iedere keer als ik snel wil optrekken word m'n voorwiel licht, misschien wat sneller koppeling loslaten ofzo.... Achterbandje kwam denk ik door iets te veel achterrem, hoewel ik hem voor m'n gevoel maar een klein beetje gebruiktequote:
sneller loslaten resulteert waarschijnlijk in nog minder voorwielquote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:44 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Tja, iedere keer als ik snel wil optrekken word m'n voorwiel licht, misschien wat sneller koppeling loslaten ofzo....
dat kan maarzo, toevallig ook terug geschakelt?quote:Achterbandje kwam denk ik door iets te veel achterrem, hoewel ik hem voor m'n gevoel maar een klein beetje gebruikte
Binnenkort maar eens 'testen'
Zo das wel heel snel iddquote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:44 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Tja, iedere keer als ik snel wil optrekken word m'n voorwiel licht, misschien wat sneller koppeling loslaten ofzo.... Achterbandje kwam denk ik door iets te veel achterrem, hoewel ik hem voor m'n gevoel maar een klein beetje gebruikte
Binnenkort maar eens 'testen'
t waren vogels, geen eenden.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:53 schreef Faithy het volgende:
[..]
DUCK!!!!!!!!!!!!!!!
de dubbele betekenis, zie je 'm, zie je'm?
Jawel, maar toch vind ik t geen echte vogels.quote:
Sjawelquote:
ja, ik vind ook zoveelquote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:01 schreef Cageon het volgende:
[..]
Jawel, maar toch vind ik t geen echte vogels.
quote:
quote:
Bandenspanning moet je alleen verlagen als je in de sneeuw gaat rijdenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 17:53 schreef Cageon het volgende:
zijn jullie het hier met me eens?
Banden spanning omlaag voor t circuit, anders worden ze te warm VS mijn verhaal![]()
mjeh als mijn banden net zo warm worden @ circuit als @ KB dan gaat de druk toch echt wel omlaagquote:Op vrijdag 9 mei 2008 18:40 schreef Rib-i het volgende:
Hola
[..]
Bandenspanning moet je alleen verlagen als je in de sneeuw gaat rijden![]()
[ afbeelding ]
of wheelies wil poppen à la Hicham, Pimber, OPM![]()
Lagere druk in de banden = onnodig snellere slijtage![]()
De gemiddelde vrije tijd circuitrijder krijgt zijn/haar banden niet eens op de temperatuur waardoor de druk in de banden zo snel oploopt met het gevolg dat het contactoppervlak significant kleiner wordt dat hij/zij uit debocht vliegt
De bestuurder is het zwakste element, of hij/zij nou wel of niet te weinig/ genoeg/ te veel lucht in de banden heeft
Nu weer weg
misschien, maar aan de andere kant komt ie misschien ook wel sneller omhoog als ik de koppeling nog half ingeknepen heb rond de 6 a 7k toerenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:47 schreef Cageon het volgende:
[..]
sneller loslaten resulteert waarschijnlijk in nog minder voorwiel
Toevallig wel jaquote:[..]
dat kan maarzo, toevallig ook terug geschakelt?
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 17:19 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Misschien kan hij daar wel op rijden.![]()
![]()
Tering wat een dag, gehoortestje, naar de wijkverpleegkundige, de huisarts, naar de bouwmarkt, naar de fysio dan was dan wel voor mijzelf/nasleep vorig jaar@gips, naar de apotheek. Fantastisch genoten! [/Roderick]![]()
Hoeist in Leeuwarden.
Nee, en echt boeiend vind ik het ook niet.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 17:53 schreef Cageon het volgende:
zijn jullie het hier met me eens?
Banden spanning omlaag voor t circuit, anders worden ze te warm VS mijn verhaal![]()
Voor zover serieus..quote:Op vrijdag 9 mei 2008 18:40 schreef Rib-i het volgende:
Lagere druk in de banden = onnodig snellere slijtage![]()
De gemiddelde vrije tijd circuitrijder krijgt zijn/haar banden niet eens op de temperatuur waardoor de druk in de banden zo snel oploopt met het gevolg dat het contactoppervlak significant kleiner wordt dat hij/zij uit debocht vliegt
De bestuurder is het zwakste element, of hij/zij nou wel of niet te weinig/ genoeg/ te veel lucht in de banden heeft
Nu weer weg
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 21:21 schreef Cageon het volgende:
mjeh ok
Boeiend heb nieuwe pics. op hoge reso![]()
![]()
Ben benieuwd of mijn nieuwe mijlpaal ook vast is gelegd.![]()
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 22:26 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Hej
tentamen volgende week..geen rijden voor mij dit weekend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 22:59 schreef Patrick281 het volgende:
Eindelijk tijd voor de MotoGP van China.![]()
Gave DVD Gawaine!![]()
![]()
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:31 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Ga nou maar snel kijken over een half uur is het moederdag
een "belangrijk doel" bereiktquote:Op vrijdag 9 mei 2008 22:50 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Mijlpaalwatte.
Ik zie niet wat je bedoelt.
Ben blij dat ik hem toch gezien heb. Verslagje in de krant ging alleen maar een halve pagina lang over Rossi.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:31 schreef Gawaine het volgende:
Ga nou maar snel kijken over een half uurdag is het moederdag
Total down.quote:
dr ging wel iets down iddquote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:56 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ben blij dat ik hem toch gezien heb. Verslagje in de krant ging alleen maar een halve pagina lang over Rossi.
Goede race ook van Dani, Lorenzo, en Stoner met een hardere achterband was ook beter geweest.![]()
En Edwards was ook wel spectaculair.
[..]
Total down.
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 01:18 schreef Cageon het volgende:
dr ging wel iets down idd![]()
heb ook high res pics van vandaag![]()
![]()
meer dan 200 om precies te zijn
waarvan 20 series
elke serie is een reeks van foto's van 1 bocht, soort van film opname maar dan met veel lagere frame-rate![]()
hier een voorproefje van de eerste seriequote:Op zaterdag 10 mei 2008 01:25 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Dit lijkt me ook wel mooi.Nou nog in hoge resolutie.
zal t aan papa door gevenquote:
quote:Hoi ...,
Ik had een Trident 900 opgebouwd met Daytona spullen, en heb altijd een
beetje terug verlangt naar deze motor.
Nou lijkt de jouwe er ontzettend veel op, maar de mijne had "maar" 29000 km
gelopen.
Ik begrijp uit jouw verhaal dat je liefhebber bent en daarom ook een beetje
onbegrijpelijk dat je deze dan weg doet!
Maar om verhaal kort te maken: Ik heb maximaal ¤ 1350.....dit is geen zwets
of koperspraat, het is zo.
Maardan heb ik ook geen stuiver meer om achter mijn oor te krabben.
Kan nog niet een kleine verandering of aanpassing aan motor doen(moet de
vrouw nog vragen voor een tank benzine HA)
Waarschijnlijk is het de motor waard, maar ik heb het gewoon niet.
Mocht het zijn dat jij ook denkt van ja dan maar voor ¤ 1250 aan een
liefhebber, dan ben ik zeer geïntresseerd om een keer langs te komen.
Pappa?!quote:Op zaterdag 10 mei 2008 01:32 schreef Cageon het volgende:
zal t aan papa door geven![]()
heb zelfs nogal wat foto's er tussen uit gelaten![]()
Yea die ja.quote:
ik liep tussendoor te zeiken dat mijn steppiej nog niet aan de grond zat terwijl ik constant tenen aan t schrapen ben met me tenen op de step.quote:Mijn pappa zou weg lopen, of me alsnog een paar klappen verkopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is hier t zelfde, ze krijgt de foto's dan ook niet te zien.quote:En moeders zou me ook geld toestoppen als ik de motorhelm aan de wilgen zou hangen.
Hooguit de 1.9m poster(s) die ik ga bestellen voor op me kamer, kantoor en me chick![]()
Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
En wat mag dat wezen?quote:
Heb al voor meer dan 300 pond nieuwe onderdelen besteld.quote:
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 01:37 schreef Cageon het volgende:
ik liep tussendoor te zeiken dat mijn steppiej nog niet aan de grond zat terwijl ik constant tenen aan t schrapen ben met me tenen op de step.
"Ja dan moet je mij laten rijden"![]()
quote:Dat is hier t zelfde, ze krijgt de foto's dan ook niet te zien.
Hooguit de 1.9m poster(s) die ik ga bestellen voor op me kamer, kantoor en me chick![]()
OP bijna klaarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |