quote:Op woensdag 7 mei 2008 00:05 schreef Roderick2085 het volgende:Terug van een weekendje zuipen en feesten
![]()
Zo te lezen niks gemist, behalve een of andere doos die de laatste 10 posts in een topic volspamt om vervolgens niet de laatste post te willen maken![]()
![]()
quote:Op woensdag 7 mei 2008 10:47 schreef Cageon het volgende:
zie nu al tegen t weekend op, kan nie rijden.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, maar nu kan ik niet eens doen alsofquote:
quote:Op woensdag 7 mei 2008 11:07 schreef Cageon het volgende:
[..]
Nee, maar nu kan ik niet eens doen alsof
hoef niet thuis te blijven doe er niks aan. Geef dr zo random door t jaar wel is wat. Veeeel effectieverquote:Op woensdag 7 mei 2008 11:19 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Moet je thuisblijven voor moederdagof heb je mankementen aan je motor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
Ontbijt op bed zijn ze heel gevoelig voorquote:Op woensdag 7 mei 2008 11:23 schreef Cageon het volgende:
[..]
hoef niet thuis te blijven doe er niks aan. Geef dr zo random door t jaar wel is wat. Veeeel effectiever![]()
Dit jaar doe ik dr wel wat voor regelen, iets kleins ofzo, maarja. wat![]()
quote:T probleem is meer dat de nieuwe band ietsiepietsie buiten budget viel, mgoed prioriteiten stellen.Heb je het benzinegeld voor zolder wel ingecalculeerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dat betekend dat ik verrekte vroeg moet opstaan, ben je wel wijs?quote:Op woensdag 7 mei 2008 11:29 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Ontbijt op bed zijn ze heel gevoelig voor![]()
Dan heb ik weer stufiquote:[..]
Heb je het benzinegeld voor zolder wel ingecalculeerd
Als je gaat motorrijden kan je er wel vroeg uit......of zegt ze dat nooitquote:Op woensdag 7 mei 2008 11:30 schreef Cageon het volgende:
[..]
dat betekend dat ik verrekte vroeg moet opstaan, ben je wel wijs?
Had hem eerst meegenomen naar de bandenboerquote:+ vaders gaat mee![]()
Mwuah mwuah, vroeg?quote:Op woensdag 7 mei 2008 11:38 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Als je gaat motorrijden kan je er wel vroeg uit......of zegt ze dat nooit![]()
Heb al een deel gekregenquote:[..]
Had hem eerst meegenomen naar de bandenboer
U gaat mij sponserenquote:Op woensdag 7 mei 2008 11:40 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Kan je hem meteen inruilen voor een witte Z1000
quote:
zal best, maar vind het niet bepaald mooi.quote:Op woensdag 7 mei 2008 12:50 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Is weer eens wat anders dan die wheelstriping waar half nederland mee rond rijdt![]()
quote:Op woensdag 7 mei 2008 12:54 schreef Cageon het volgende:
[..]
zal best, maar vind het niet bepaald mooi.
+ je moet blijven poetsen
Poetsen is niet goed, als ik zag hoe mijn Trophy velgen onder het slijk vandaan kwamen.quote:Op woensdag 7 mei 2008 12:59 schreef Gawaine het volgende:
Poetsen moet je tochmaar ik denk dat het met pekel idd wel wat gevoeliger is dan
coating of verf![]()
quote:Op woensdag 7 mei 2008 13:16 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Poetsen is niet goed, als ik zag hoe mijn Trophy velgen onder het slijk vandaan kwamen.
Een jaar of vijftien prima geconserveerd.![]()
Bij de Trident waren ze helemaal poreus van de pekel.![]()
Ola.Hoe staat het met de MotoGP?
Ja dat heb je somsquote:Op woensdag 7 mei 2008 14:39 schreef Roderick2085 het volgende:
En zo moet je ineens een grote boodschap doen en het eten laten bezorgen enzo
En fokking veel poetswerkquote:Op woensdag 7 mei 2008 12:50 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Is weer eens wat anders dan die wheelstriping waar half nederland mee rond rijdt![]()
Volgens mij is een gepolijste zijkant van de velg ism een driespaakswiel al jaren standaard
op een Z1000
Ja, alleen had ik het pas vanaf volgende week verwachtquote:
dat is wel een nice prijsje voor een leuk geintje.quote:Op woensdag 7 mei 2008 15:48 schreef Snelwagen het volgende:
Nog ff denken![]()
Lijkt me opzich wel gaaf, alleen dat er AA batterijen ingaan is kut. Die gaan maar een uurtje mee
quote:Op woensdag 7 mei 2008 15:56 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Ja, alleen had ik het pas vanaf volgende week verwacht
Dan word m'n ma geopereerd aan d'r schouder en mag ze 2 weken niks doen. Alleen heeft ze er nu zoveel last van dat ze nu al niks meer kan doen
en toen ben je dr gewoon overheen geknalt?quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:20 schreef Gawaine het volgende:
Net weer ff stukje dijken gedaan hier.
Kom ik door een bocht heen ligt er een geit aan het eind van de bocht op het wegdek aan zo'n ketting
gras te vreten
Lachuh dat hoge gras
bijnaquote:Op woensdag 7 mei 2008 16:25 schreef Cageon het volgende:
[..]
en toen ben je dr gewoon overheen geknalt?![]()
Beter de eigenaarquote:Leren zal dat beest
maar goed dat t net goed is gegaan dan. Kan nog een aardige klap zijn.quote:
true truequote:
[..]
Beter de eigenaar
Ja das wel wat minder iddquote:Op woensdag 7 mei 2008 15:56 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Ja, alleen had ik het pas vanaf volgende week verwacht
Dan word m'n ma geopereerd aan d'r schouder en mag ze 2 weken niks doen. Alleen heeft ze er nu zoveel last van dat ze nu al niks meer kan doen
Linkerhand gebruikt ze nu om haar rechterhand te ondersteunenquote:Op woensdag 7 mei 2008 16:10 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Ze kan toch met haar linkerhand de boodschappen sjouwen
quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:20 schreef Gawaine het volgende:
Kom ik door een bocht heen ligt er een geit aan het eind van de bocht op het wegdek aan zo'n ketting
gras te vreten
Lachuh dat hoge gras
Triest eh zon geit aan zon ketting, zou toch graag dat beest een beter leven had. Laatst ook zon ezel hier aan de kant van de weg, vastgeknupt aan een boom met een heel kort touw. Auto's die er direct langs razenquote:Op woensdag 7 mei 2008 16:20 schreef Gawaine het volgende:
gras te vreten
Lachuh dat hoge gras
eensch.quote:Op woensdag 7 mei 2008 17:58 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Triest eh zon geit aan zon ketting, zou toch graag dat beest een beter leven had. Laatst ook zon ezel hier aan de kant van de weg, vastgeknupt aan een boom met een heel kort touw. Auto's die er direct langs razen. Ksnap niet dat sommige mensen hier dieren niet met respect kunnen behandelen
Wouw.quote:Op woensdag 7 mei 2008 12:38 schreef Gawaine het volgende:
[..]
nee![]()
[..]
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En overspuiten kan altijd nog
jij post ook nooit meer, kun je rijden post je amper.quote:
Achwelnee!quote:Op woensdag 7 mei 2008 19:17 schreef Cageon het volgende:
[..]
jij post ook nooit meer, kun je rijden post je amper.
Spreek je je zelf nu niet een beetje tegen, of was dat ook de bedoelingquote:Op woensdag 7 mei 2008 19:17 schreef Cageon het volgende:
[..]
jij post ook nooit meer, kun je rijden post je amper.
Komt Geerd weer aansjokken met zijn grappen!quote:Op woensdag 7 mei 2008 19:33 schreef Geerd het volgende:
[..]
Spreek je je zelf nu niet een beetje tegen, of was dat ook de bedoeling
18 mei in Veenendaal! VETTTTTTTT DICHTBIJ.quote:Op woensdag 7 mei 2008 19:44 schreef Cageon het volgende:
BOEIEND! </hans teeuwen>
Maar MM, dunno wanneer is/was dat?werk enzulks tot een uur of 12
Mjeh, probably wel dan, geloof dat OPM en Geerd ook wel gingen, kan de gangstahs niet alleen laten gaan natuurlijk.quote:Op woensdag 7 mei 2008 19:48 schreef -XX- het volgende:
[..]
18 mei in Veenendaal! VETTTTTTTT DICHTBIJ.![]()
Werkse.
Dan ga ik jullie zoeken.quote:Op woensdag 7 mei 2008 19:52 schreef Cageon het volgende:
[..]
Mjeh, probably wel dan, geloof dat OPM en Geerd ook wel gingen, kan de gangstahs niet alleen laten gaan natuurlijk.
wat zoeken, de brute bandito, div en TL zijn toch zo gespot?quote:
Dan zal ik maar even zwaaien.quote:Op woensdag 7 mei 2008 15:52 schreef arnold-d het volgende:
Zet mij binnekort ook maar in de OP..![]()
Ik mag op 19Mei afrijden! heb er al zin in..
Hier ff een foto hoe de motor er nu bij staat,..
http://i29.tinypic.com/2d27gbn.jpg
owja, oooooooooooooi nieuweling.quote:Op woensdag 7 mei 2008 19:58 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dan zal ik maar even zwaaien.![]()
@Gawaine, ben onbekend met de FTP van Berry.
Als het er wel staat, moet ik ruim na het eteneven bijlezen.
![]()
ik verwacht wp ook nog altijdquote:Op woensdag 7 mei 2008 19:29 schreef -XX- het volgende:
Kommen Sie noch nach das Mega Meeting?
Wie noch mehr?
Ja eindelijk idd, ben wel blij.quote:Op woensdag 7 mei 2008 20:04 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Hej
[..]
ik verwacht wp ook nog altijd
@Cageon: eindelijk
quote:Op woensdag 7 mei 2008 20:05 schreef Cageon het volgende:
[..]
Ja eindelijk idd, ben wel blij.
En over dat mogelijk switchen van groep, dikke vette pech, volgens mij doen zij maar 1 niveau / dag.![]()
oftewel kneedowns oefenen @ cirkwiej![]()
Tenzij we niveau 1 niet eens bij kunnen benen.![]()
En bazzie en rib eigenlijk ook wel!!!!quote:Op woensdag 7 mei 2008 20:04 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Hej
[..]
ik verwacht wp ook nog altijd
@Cageon: eindelijk
quote:Op woensdag 7 mei 2008 20:06 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
zo plat mogelijk bij trage bochten oefenen
Het lijkt me wel erg stoer als ze dat aandurven!!quote:Op woensdag 7 mei 2008 20:14 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
hoe gaat rib dat doenof bazziek moet rib ff ophalen, moet een mooi plaatje zijn die 2 op die ZXR400
Sure thing, maar er zijn prolly geen pits poezen.quote:Op woensdag 7 mei 2008 20:14 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
hoe gaat rib dat doenof bazziek moet rib ff ophalen, moet een mooi plaatje zijn die 2 op die ZXR400
we gaan ons wel vermaken op Zolder
Laat ik serieus net een uitnodiging hebben voor een pitspoes shoot.quote:Op woensdag 7 mei 2008 20:24 schreef Cageon het volgende:
[..]
Sure thing, maar er zijn prolly geen pits poezen.![]()
-XX-, jij hebt vast vakantie.
Ja nou dan kun je mooi met ons mee.quote:Op woensdag 7 mei 2008 20:28 schreef -XX- het volgende:
[..]
Laat ik serieus net een uitnodiging hebben voor een pitspoes shoot.
En dan staat er:
Een blondine en een brunette in de leeftijd van 20 t/m 25 jaar
19...![]()
Stuur dan niks!
neuh, niet FF. een hele dag.quote:
26 meiquote:Wanneer gaan jullie?
Hé verdorie! Dan moet ik naar school.quote:Op woensdag 7 mei 2008 20:41 schreef Cageon het volgende:
[..]
neuh, niet FF. een hele dag.![]()
[..]
26 mei![]()
en ik naar stage, so what?quote:
ow dat, tsjah.. slappe smoes hoorquote:Anders had ik wel mee gegaan hoor!
Jou helm is heel fout, dit niet.quote:(owww dit is heel fout.)
Maar ik spijbelen doe ik niet graag...quote:Op woensdag 7 mei 2008 20:52 schreef Cageon het volgende:
[..]
en ik naar stage, so what?![]()
[..]
ow dat, tsjah.. slappe smoes hoor![]()
[..]
Jou helm is heel fout, dit niet.
roze ja.quote:Op woensdag 7 mei 2008 20:55 schreef -XX- het volgende:
[..]
Maar ik spijbelen doe ik niet graag...![]()
Mijn helm fout?
WATTTTTTTTT!
Mijn helm is mooi.
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:02 schreef BazzieK het volgende:
Wil best 2 topics vol spammen heur, heb geen reet meer te doen vanavond
en dat moeten wij geloven?quote:
mjeh mjehquote:
Deja Vu toen -XX- de OP van de Fok! MC door de war gooide.quote:Op woensdag 7 mei 2008 20:54 schreef Cageon het volgende:
-XX- toch!
PUB SC #826 : -XX- is geil.
whaha
in je jongere jaren
Het is heus!quote:Op woensdag 7 mei 2008 20:57 schreef Cageon het volgende:
[..]
en dat moeten wij geloven?
ooooh spannende XX toch
[..]
mjeh mjeh
Honk honk![]()
![]()
Laat me raden, jij moest dat maatje worden?quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:06 schreef -XX- het volgende:
[..]
Het is heus!
Het is geen leugen!
Die oude tijd toch......dat Alexxxx nog een maatje zocht om mee op vakantie te gaan in de auto.
is het trouwens een idee om de Q en de race te scheidenquote:Op woensdag 7 mei 2008 19:58 schreef Patrick281 het volgende:
das genaait... waar kun je zo'n kreng nou laten? ergens boven op/in een kast ofzo?quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:18 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
is het trouwens een idee om de Q en de race te scheidenscheelt downen
anders kan ik men backprotector niet vinden
ja fucked geen idee..overal gekeken, mjah ik kijk vh weekend nog wel ffquote:Op woensdag 7 mei 2008 21:19 schreef Cageon het volgende:
[..]
das genaait... waar kun je zo'n kreng nou laten? ergens boven op/in een kast ofzo?
Grote mond "ik heb er al één!", "De jas kan uit" etc.quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:27 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ja fucked geen idee..overal gekeken, mjah ik kijk vh weekend nog wel ff
quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:18 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
is het trouwens een idee om de Q en de race te scheidenscheelt downen
ghehequote:Op woensdag 7 mei 2008 21:30 schreef Cageon het volgende:
Grote mond "ik heb er al één!", "De jas kan uit" etc.
Krijg je dr van eh
quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:42 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
gheheje vergeet er 1 "ik ga plátter" etc.
quote:Voor de TL 2.5 voor en 2,8 achter. Circuit ligt aan je banden. 1.9 voor en 2,0 achter.
quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:42 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
gheheje vergeet er 1 "ik ga plátter" etc.
@G: als het in een half uurtje kanmjah was maar een idee
quote:Op woensdag 7 mei 2008 19:58 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dan zal ik maar even zwaaien.![]()
Als het er wel staat, moet ik ruim na het eteneven bijlezen.
![]()
quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:56 schreef Cageon het volgende:
ik kreeg net al meldingen van HD ruimte te weinig
no pr0n here.quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:59 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Een keer al je cookies en temp int prOn files wegflikkeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |