quote:Op woensdag 7 mei 2008 00:05 schreef Roderick2085 het volgende:Terug van een weekendje zuipen en feesten
![]()
Zo te lezen niks gemist, behalve een of andere doos die de laatste 10 posts in een topic volspamt om vervolgens niet de laatste post te willen maken![]()
![]()
quote:Op woensdag 7 mei 2008 10:47 schreef Cageon het volgende:
zie nu al tegen t weekend op, kan nie rijden.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, maar nu kan ik niet eens doen alsofquote:
quote:Op woensdag 7 mei 2008 11:07 schreef Cageon het volgende:
[..]
Nee, maar nu kan ik niet eens doen alsof
hoef niet thuis te blijven doe er niks aan. Geef dr zo random door t jaar wel is wat. Veeeel effectieverquote:Op woensdag 7 mei 2008 11:19 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Moet je thuisblijven voor moederdagof heb je mankementen aan je motor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
Ontbijt op bed zijn ze heel gevoelig voorquote:Op woensdag 7 mei 2008 11:23 schreef Cageon het volgende:
[..]
hoef niet thuis te blijven doe er niks aan. Geef dr zo random door t jaar wel is wat. Veeeel effectiever![]()
Dit jaar doe ik dr wel wat voor regelen, iets kleins ofzo, maarja. wat![]()
quote:T probleem is meer dat de nieuwe band ietsiepietsie buiten budget viel, mgoed prioriteiten stellen.Heb je het benzinegeld voor zolder wel ingecalculeerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dat betekend dat ik verrekte vroeg moet opstaan, ben je wel wijs?quote:Op woensdag 7 mei 2008 11:29 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Ontbijt op bed zijn ze heel gevoelig voor![]()
Dan heb ik weer stufiquote:[..]
Heb je het benzinegeld voor zolder wel ingecalculeerd
Als je gaat motorrijden kan je er wel vroeg uit......of zegt ze dat nooitquote:Op woensdag 7 mei 2008 11:30 schreef Cageon het volgende:
[..]
dat betekend dat ik verrekte vroeg moet opstaan, ben je wel wijs?
Had hem eerst meegenomen naar de bandenboerquote:+ vaders gaat mee![]()
Mwuah mwuah, vroeg?quote:Op woensdag 7 mei 2008 11:38 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Als je gaat motorrijden kan je er wel vroeg uit......of zegt ze dat nooit![]()
Heb al een deel gekregenquote:[..]
Had hem eerst meegenomen naar de bandenboer
U gaat mij sponserenquote:Op woensdag 7 mei 2008 11:40 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Kan je hem meteen inruilen voor een witte Z1000
quote:
zal best, maar vind het niet bepaald mooi.quote:Op woensdag 7 mei 2008 12:50 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Is weer eens wat anders dan die wheelstriping waar half nederland mee rond rijdt![]()
quote:Op woensdag 7 mei 2008 12:54 schreef Cageon het volgende:
[..]
zal best, maar vind het niet bepaald mooi.
+ je moet blijven poetsen
Poetsen is niet goed, als ik zag hoe mijn Trophy velgen onder het slijk vandaan kwamen.quote:Op woensdag 7 mei 2008 12:59 schreef Gawaine het volgende:
Poetsen moet je tochmaar ik denk dat het met pekel idd wel wat gevoeliger is dan
coating of verf![]()
quote:Op woensdag 7 mei 2008 13:16 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Poetsen is niet goed, als ik zag hoe mijn Trophy velgen onder het slijk vandaan kwamen.
Een jaar of vijftien prima geconserveerd.![]()
Bij de Trident waren ze helemaal poreus van de pekel.![]()
Ola.Hoe staat het met de MotoGP?
Ja dat heb je somsquote:Op woensdag 7 mei 2008 14:39 schreef Roderick2085 het volgende:
En zo moet je ineens een grote boodschap doen en het eten laten bezorgen enzo
En fokking veel poetswerkquote:Op woensdag 7 mei 2008 12:50 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Is weer eens wat anders dan die wheelstriping waar half nederland mee rond rijdt![]()
Volgens mij is een gepolijste zijkant van de velg ism een driespaakswiel al jaren standaard
op een Z1000
Ja, alleen had ik het pas vanaf volgende week verwachtquote:
dat is wel een nice prijsje voor een leuk geintje.quote:Op woensdag 7 mei 2008 15:48 schreef Snelwagen het volgende:
Nog ff denken![]()
Lijkt me opzich wel gaaf, alleen dat er AA batterijen ingaan is kut. Die gaan maar een uurtje mee
quote:Op woensdag 7 mei 2008 15:56 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Ja, alleen had ik het pas vanaf volgende week verwacht
Dan word m'n ma geopereerd aan d'r schouder en mag ze 2 weken niks doen. Alleen heeft ze er nu zoveel last van dat ze nu al niks meer kan doen
en toen ben je dr gewoon overheen geknalt?quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:20 schreef Gawaine het volgende:
Net weer ff stukje dijken gedaan hier.
Kom ik door een bocht heen ligt er een geit aan het eind van de bocht op het wegdek aan zo'n ketting
gras te vreten
Lachuh dat hoge gras
bijnaquote:Op woensdag 7 mei 2008 16:25 schreef Cageon het volgende:
[..]
en toen ben je dr gewoon overheen geknalt?![]()
Beter de eigenaarquote:Leren zal dat beest
maar goed dat t net goed is gegaan dan. Kan nog een aardige klap zijn.quote:
true truequote:
[..]
Beter de eigenaar
Ja das wel wat minder iddquote:Op woensdag 7 mei 2008 15:56 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Ja, alleen had ik het pas vanaf volgende week verwacht
Dan word m'n ma geopereerd aan d'r schouder en mag ze 2 weken niks doen. Alleen heeft ze er nu zoveel last van dat ze nu al niks meer kan doen
Linkerhand gebruikt ze nu om haar rechterhand te ondersteunenquote:Op woensdag 7 mei 2008 16:10 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Ze kan toch met haar linkerhand de boodschappen sjouwen
quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:20 schreef Gawaine het volgende:
Kom ik door een bocht heen ligt er een geit aan het eind van de bocht op het wegdek aan zo'n ketting
gras te vreten
Lachuh dat hoge gras
Triest eh zon geit aan zon ketting, zou toch graag dat beest een beter leven had. Laatst ook zon ezel hier aan de kant van de weg, vastgeknupt aan een boom met een heel kort touw. Auto's die er direct langs razenquote:Op woensdag 7 mei 2008 16:20 schreef Gawaine het volgende:
gras te vreten
Lachuh dat hoge gras
eensch.quote:Op woensdag 7 mei 2008 17:58 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Triest eh zon geit aan zon ketting, zou toch graag dat beest een beter leven had. Laatst ook zon ezel hier aan de kant van de weg, vastgeknupt aan een boom met een heel kort touw. Auto's die er direct langs razen. Ksnap niet dat sommige mensen hier dieren niet met respect kunnen behandelen
Wouw.quote:Op woensdag 7 mei 2008 12:38 schreef Gawaine het volgende:
[..]
nee![]()
[..]
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En overspuiten kan altijd nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |