Daar heb je helemaal gelijk inquote:
Ik zou er niet op rekenenquote:Op donderdag 30 maart 2006 18:32 schreef VASND het volgende:
Als deze ongewijzigt blijft voor ie vol is, ben je een held, -XX-
wel open, maar niet ongewijzigdquote:
inderdaadquote:Op donderdag 30 maart 2006 18:34 schreef -Marlii- het volgende:
Die reacties ook over de OP en TTMasterlijk!
we kunnen het topic binnen een kwartier vol hebben als we opschietenquote:Op donderdag 30 maart 2006 18:34 schreef VASND het volgende:
SCHNELLLL WEZEN DAN!!!
snel posten dan maarquote:Op donderdag 30 maart 2006 18:35 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
we kunnen het topic binnen een kwartier vol hebben als we opschieten
quote:Op donderdag 30 maart 2006 18:35 schreef B_BOY het volgende:
Newbie. je moet nu mess pijpen en hope dat hij dan de tt voor je wil verandere
en zelf ff de OP aanpassen.
dat vind mess vast niet ergquote:Op donderdag 30 maart 2006 18:35 schreef B_BOY het volgende:
Newbie. je moet nu mess pijpen en hope dat hij dan de tt voor je wil verandere
en zelf ff de OP aanpassen.
TT opbouw: PUB SC #... en dan eventueel leuke zinquote:
Uiteraard, we zijn PUB'jesquote:
quote:
Niet, TT kan alleen door mods aangepast worden, OP kun je nog wel wijzigenquote:
als het goed is, kun je gewoon de link van vorige topic doen, en dan komt meteen die TT er te staanquote:Op donderdag 30 maart 2006 18:37 schreef 14.gif het volgende:
Als je die nieuwe doet moet je em wel ff goed invullen, dus niet dit zomaar kopieren:Vervolg op: [url=vorigetopic]Vorige PUB-topic.[/url]
Zoals ik maar al te vaak zie staan![]()
Ik was je voorquote:Op donderdag 30 maart 2006 18:38 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Niet, TT kan alleen door mods aangepast worden, OP kun je nog wel wijzigen
Ja, kloptquote:Op donderdag 30 maart 2006 18:38 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
als het goed is, kun je gewoon de link van vorige topic doen, en dan komt meteen die TT er te staan
Kom ik idd ook vaak tegen..quote:Op donderdag 30 maart 2006 18:37 schreef 14.gif het volgende:
Als je die nieuwe doet moet je em wel ff goed invullen, dus niet dit zomaar kopieren:Vervolg op: [url=vorigetopic]Vorige PUB-topic.[/url]
Dat boeit niet zoquote:Op donderdag 30 maart 2006 18:37 schreef 14.gif het volgende:
826! Serieus!quote:
quote:Op donderdag 30 maart 2006 18:39 schreef Eix het volgende:
[..]
826! Serieus!
Mijn god, laatste waarin ik heb gepost was in de 740 ergens.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |