SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Andere hoek
nog wat posen
Wannabe hicham/wpSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 02:01 schreef Cageon het volgende:
[..]
je wou gewoon de FIPO onopvallend pakken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
Cageon Sr. wou al vaker mee, maar we zaten dan in fucking gorinchem om een uur of 5 dus dan was t alweer laatquote:Op zaterdag 10 mei 2008 02:06 schreef bvvt het volgende:
ps. erg nette foto's
kan Cageon sr. niet es vaker mee????
bvvt sr. heeft een sony alpha, maar zal niet zo snel foto's van 2 wielers gaan maken.....
Sony = (Konica) Minolta. Ook goed spul.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 02:06 schreef bvvt het volgende:
ps. erg nette foto's
kan Cageon sr. niet es vaker mee????
bvvt sr. heeft een sony alpha, maar zal niet zo snel foto's van 2 wielers gaan maken.....
Bijna allemaal, maar als je perse moet kiezen..quote:Op zaterdag 10 mei 2008 02:04 schreef Cageon het volgende:
o en als mensen tips hebben welke er als poster kan dienen, graag, want ik kan niet kiezen
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 02:18 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Sony = (Konica) Minolta. Ook goed spul.
Maar als ik zie wat mijn schoonmoeder en broer met hun Canon's bakken.![]()
Compact camera will do.![]()
[..]
Bijna allemaal, maar als je perse moet kiezen..
[ afbeelding ]
Hij kan t wel, maar was ook nog aan t in/uit zoomen, volgende keer laat die dat achterwege tijdens t volgen, dat scheelt al een hoop beweging denk ik.quote:[ afbeelding ]
En meetrek effecten hoeven niet meer met sluitertijden in dit digitale tijdperk.
De kans op slagen is groter met photoshop.
Dat stoppie was iets van 50 meter lang.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 02:18 schreef Cageon het volgende:
mjeh wel uberzachte banden spanning zeg.
Die wheelies komen er nog wel een keer, anders ben ik geen zoon van me vader
Maar niet op de TL, iig voorlopig nog niet.
Met de KTM kan ik t beter leren, snelheid wat lager, minder gewicht etc. maargoed dat kan nog wel ff duren.![]()
wel restecp voor die twee hoor![]()
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 02:24 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dat stoppie was iets van 50 meter lang.![]()
Heb ook nog pics bij mijn thuis op de minibike. Klein beginnen.![]()
Nu snel slapen, baby komt zo, baby komt zo, eventjes geduld nog..
Niemand die zich er aan stoorde.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 02:26 schreef Cageon het volgende:
o en veel van t zelfde, juh I know.
Wat wil je met 1 bocht![]()
Maargoed, Senior kon zich uitleven en ik ook
En dat valt toch nagenoeg niemand op.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 11:39 schreef koffiekoekje het volgende:
Dees![]()
Lijnen en zulks + bewegingsonscherpte. (Dat red je niet in fotop00p, tenzij je een gefaked moto73 look wil hebben
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |