Sack kan dat nietquote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:44 schreef peaceman het volgende:
Waar zijn de romeinse cijfers?
Apollo was volgen mij van beidequote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:52 schreef ranja het volgende:
[..]
Sack kan dat niet
was Apollo niet van de Grieken? Zit ook alleen maar met Sparta enzo...
quote:Op zondag 4 mei 2008 17:10 schreef Mark het volgende:
Is er eigenlijk nog een discussietopic over het jubileumtopic?
A) ik neem aan dat M het jubileum-topic wordt?quote:Op zondag 4 mei 2008 18:24 schreef ranja het volgende:
Hm geen idee, wat valt er over te discuseren dan?
Vast wel.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 23:13 schreef Mark het volgende:
Als jij geen vraag maakt, dan hoop ik dat TSE en bartrid het wel doen.
BigShadow +2quote:Op dinsdag 6 mei 2008 23:35 schreef bigshadow het volgende:
Foals, aardig album. Zag ze op Motel, vond het 15 minuten leuk. Daarna had ik het wel met ze gehad.
John Stanier zat vroeger in Helmet en dan kom jij met Vampire Weekend aanquote:Op dinsdag 6 mei 2008 23:46 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Vampire Weekend?
Ik ben zo beroerd met namenquote:Op woensdag 7 mei 2008 07:57 schreef bartrid het volgende:
[..]
John Stanier zat vroeger in Helmet en dan kom jij met Vampire Weekend aan
Volgende week ga ik Battles live zien
Heb zelf geen idee, dus:quote:Op woensdag 7 mei 2008 11:36 schreef Z het volgende:
Eric's Trip?
7 Augustus in Tivoli, Utrecht te aanschouwen/beluisteren...quote:Op woensdag 7 mei 2008 13:11 schreef Burnett het volgende:
ian McCulloch, Echo and the Bunnymen
quote:Op woensdag 7 mei 2008 13:11 schreef Burnett het volgende:
ian McCulloch, Echo and the Bunnymen
quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:52 schreef cafca het volgende:
Jim Diamond?
quote:Simon Fuller is een Britse muziek- en televisieproducer, die het bekendst is als de manager van de Spice Girls en als één van de bedenkers van het Britse Pop Idol en de afleidingen daarvan, zoals American Idol en het Nederlandse Idols.
Fuller is momenteel de chef executive vanEntertainment Limited, dat in 1985 werd opgericht. Voor de oprichting van
Entertainment, werkte Fuller als uitgever bij Chrysalis Music en als A&R-manager bij Chrysalis Records. In het midden van de jaren '80 ontdekte hij
en zorgde hij ervoor dat zijn "
" op de eerste plaats kwam. Na het succes daarvan, besloot hij dat zijn managementbedrijf
Entertainment zou gaan heten. Hij was tevens manager van oa Annie Lennox.
quote:Op woensdag 7 mei 2008 17:16 schreef MadMaster het volgende:
Paul Hardcastle...
quote:Na de Spice Girls kwam Simon Fuller samen met mede-bedenker Simon Cowell met één van de belangrijkste televisieprogramma's sinds 2000: Idols. Door het maken van zorgvuldige contracten streek hij rechten op van het succes van de winnende kandidaten aan zijn shows. Veel van de artiesten die succes behaalden door zijn shows, zoals Kelly Clarkson, Will Young en Kurt Nilsen, zijn aangesloten bij Fuller's 19 Management.
In maart 2005 verkocht Fuller zijn bedrijf, 19 Management, voor $192 miljoen aan Robert Sillerman's CKX Inc.
quote:
Meneer had een #1 hit in 1975 in Nederland en staat daarmee in de top 20 van dat jaar...quote:In 1969,first took on the role of record producer, publishing Tony Joe White's Top Ten hit "Polk Salad Annie".
played bass guitar for Kris Kristofferson, and signed a deal with Monument Records.
quote:Though they were not widely known outside of Scotland during their short career, their association with Nirvana brought exposure to the band. With their songs "Son of a Gun" and "Molly's Lips" covered on Nirvana's album Incesticide and "Jesus Doesn't Want Me for a Sunbeam" covered on MTV Unplugged in New York, the band gained a new audience. At the 1991 Reading Festival, Kelly joined Nirvana on stage for a performance of "Molly's Lips". In 1992, Sub Pop released The Way of: A Complete History, a compilation that contained
entire body of work.
bukgeit +2quote:
Nee hoor zo erg is de overeenkomst nou ook weer niet.quote:Op donderdag 8 mei 2008 11:12 schreef schaap001 het volgende:
Allebei een bandlid die vermoord is? Bij de bovenste (naam hou ik ook voor me dan) was dat de drummer, van de onderste weet ik het niet. Een gok dus.
Volgens mij klopt dat wel!quote:Op donderdag 8 mei 2008 11:25 schreef bigshadow het volgende:
De leadzanger van de eerste band is nu de leadzangeres van de tweede band?
Nee, dat klopt niet: want de zanger van de eerste band is nu de zanger van Trouble. Sinds deze week. Eric Wagner heeft Trouble verlaten en Kory Clarke volgt hem op. Voor diegenen die het interesseert.quote:Op donderdag 8 mei 2008 11:25 schreef bigshadow het volgende:
De leadzanger van de eerste band is nu de leadzangeres van de tweede band?
Lees de opmerking van bigshadow nog eens goed door, want volgens mij mis je de (flauwe) grap.quote:Op donderdag 8 mei 2008 11:45 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Nee, dat klopt niet: want de zanger van de eerste band is nu de zanger van Trouble. Sinds deze week. Eric Wagner heeft Trouble verlaten en Kory Clarke volgt hem op. Voor diegenen die het interesseert.
Semi off topic, dit.
quote:Op donderdag 8 mei 2008 11:57 schreef Grobbel het volgende:
maar ik weet niet eens welke twee bands dat moeten voorstellen.
burnett + 2quote:Op donderdag 8 mei 2008 11:56 schreef Burnett het volgende:
elvis costello
Had het maar gedaanquote:
quote:Op donderdag 8 mei 2008 11:57 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Lees de opmerking van bigshadow nog eens goed door, want volgens mij mis je de (flauwe) grap.![]()
En? hoe waren ze?quote:Op donderdag 8 mei 2008 12:23 schreef n0r het volgende:
[..]
Das goed, ik heb ze afgelopen zaterdag nog gezien
Juiste artiest.quote:
Psies!quote:Op donderdag 8 mei 2008 13:33 schreef bigshadow het volgende:
All is full of love, geregisseerd door de held Chris Cunningham
Dubbele punten topicquote:
Dat 'ie best weer eens een albumpje kan uitbrengen?quote:Op donderdag 8 mei 2008 13:44 schreef bigshadow het volgende:
Wat heeft Jody Bernal tot mijn grote vrees ontdekt?
Nou, een single. Maar daarmee is iets bijzonders, hij heeft namelijk een nieuwe invloed gevonden.quote:Op donderdag 8 mei 2008 13:54 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Dat 'ie best weer eens een albumpje kan uitbrengen?
Tssk, ik zie lang niet genoeg zweetdruppels op je voorhoofd om dat met dubbele punten te belonen.quote:
Nou, daar lijkt het wel op. Toch zou ik graag een land genoemd willen hebben!quote:Op donderdag 8 mei 2008 14:02 schreef Grobbel het volgende:
En had Jody Bernal niet het typische Balkangeluid ontdekt?
quote:Op donderdag 8 mei 2008 14:17 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ligt dat ook al op de Balkan tegenwoordig?
quote:Jody Bernal heeft zich voor zijn nieuwe single 'Shiki boom boom' laten inspireren door Bulgaarse klanken. Twee maanden geleden ontmoette Bernal op het strand van Scheveningen twee zigeunerzangers, die zijn interesse wekten voor Bulgaarse muziek. Dat heeft het management van de van oorsprong Colombiaanse zanger laten weten.
De 26-jarige Bernal, die in 2000 een hit scoorde met 'Que si, que no', besloot met het duo Baychev de studio in te duiken. Ze combineerden Spaanse en Bulgaarse klanken voor 'Shiki boom boom'. Het nummer komt volgende week uit. Het is voor het eerst in jaren dat Bernal weer een single uitbrengt.
De laatste jaren is Bernal onder meer actief geweest bij SBS 6. Zo deed hij mee aan het programma 'Sterren dansen op het ijs', waaruit een aanstelling bij de ijsshow Holiday on Ice voortkwam.
quote:Whether they played covers or originals, their material epitomized the haunting, ethereal sound that came to be associated with the label. Lush, swirling arrangements drenched in echo, reverb, and other effects were the project's stock-in-trade, often approaching ambient music.
Dat was mijn Jody Bernal gok ookquote:
Zo duidelijker?quote:Op donderdag 8 mei 2008 14:39 schreef belsen het volgende:
Wiens discografie?PW WW LW SR HS H DOS I S150 AIN CF
Exodus ookquote:Op donderdag 8 mei 2008 12:09 schreef bartrid het volgende:
Warrior Soul heeft Pump it Up gecovered
Jeetje, weet niet of ik daar blij moet zijn. Trouble zonder Eric Wagner en Kory met een trage band....quote:Op donderdag 8 mei 2008 11:45 schreef schaap001 het volgende:
Eric Wagner heeft Trouble verlaten en Kory Clarke volgt hem op. Voor diegenen die het interesseert.
Semi off topic, dit.
Burnett +2quote:Op donderdag 8 mei 2008 15:13 schreef Burnett het volgende:
paul weller
Ik vind het wel jammer. Maar Eric Wagner heeft een nieuwe band/project: Black Finger. Wie weet: Lid vond ik ook best leuk (niet dat dat nou zo verschilde van Trouble - op een melige cover na). En Trouble: ja... dat zal zonder die markante stem Trouble niet meer zijn, vrees ik....quote:Op donderdag 8 mei 2008 15:12 schreef Mark het volgende:
Jeetje, weet niet of ik daar blij moet zijn. Trouble zonder Eric Wagner en Kory met een trage band....
quote:Barend Barendse
Willem Bol
Wim Bosboom
Marga Bult
Nelly Frijda
Jochem van Gelder
Gerda Havertong
Nelleke van der Krogt
Henk Mouwe
Dick Passchier
Rien Poortvliet
Angela Schijf
Manon Thomas
Conny Vandenbos
Had zomaar gekund...quote:
quote:Frank Kramer (presentator, voetballer)
Frank Kramer (27 november 1949) is een voormalig televisiepresentator en voetballer.
Kramer speelde als prof-voetballer bij FC Amsterdam, MVV, Telstar, FC Volendam en HFC Haarlem.
In de zomer van 1976 maakte hij deel uit van de gelegenheidsband Full House. Zij scoorden een Top 40 hit met Standing on the inside, een cover van Neil Sedaka.
Kramer werkte bij AVRO's Sportpanorama en was spelleider van het KRO-spelprogramma Hints en later van Boggle, een woordspelprogramma.
MadMaster +2 senior om precies te zijn, junior zit in The Strokes.quote:
O ja, dat is hier ook al eerder voorbij gekomen...quote:Op donderdag 8 mei 2008 18:48 schreef Burnett het volgende:
Zo Vader Zo Zoon (de tip betreft alle juryleden van dit legendarische programma) junior zit in The Strokes.
Ben bang dat alle vragen al een keer gesteld zijn...quote:Op donderdag 8 mei 2008 18:58 schreef MadMaster het volgende:
O ja, dat is hier ook al eerder voorbij gekomen...
quote:(Haarlem, 9 januari 1939 — Krommenie, 6 november 1999) was een Nederlandse zanger-pianist-songwriter, die bekendheid verwierf door zijn deelname in de groepen The
Rhythm & Blues Group en
's Boogie Woogie Quartet. In de jaren 60 van de vorige eeuw, nam hij een promotieplaat op met de Philips Philicorda, een elektronisch orgel.
wow, snelste minipop ooit volgens mijquote:Op donderdag 8 mei 2008 23:21 schreef peaceman het volgende:
Bangels?
Wat van wie?quote:Lay their hands upon me now, it's midnight blue
Lay the hands upon me now, it's midnight blue
They didn't know me and they didn't know you, no, no
Now reduced to hide in the dark when they came for you
quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:53 schreef ranja het volgende:
geen idee maar je had vast ook niet op mij gerekend
I Think we're Alone Nowquote:Op vrijdag 9 mei 2008 09:38 schreef ranja het volgende:
Tiffany
Die ziet er nu ZO uit: mooie dame, niet meer zo sletterig als vroegahquote:Op vrijdag 9 mei 2008 09:34 schreef Mark het volgende:
Sabrina!
mooie dame, matige muziek (wat ik van haar ken dan)quote:Op vrijdag 9 mei 2008 09:56 schreef schaap001 het volgende:
Lisa Stansfield?
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:04 schreef peaceman het volgende:
Robin Beck?
Nooit voorlichting gehad op school?? Een kleine krijgen is best te verklaren hoorquote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:55 schreef peaceman het volgende:
Sorry weinig tijd hier….
Rare dag trouwens voor ons… het ziet er naar uit dat we een kleine krijgen.
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:55 schreef peaceman het volgende:
Sorry weinig tijd hier….
quote:A photograph of Cardinale was featured in the original gatefold artwork to's album
in 1966. Because the photo was used without Cardinale's permission, the photo was removed from the cover art in later pressings.
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:55 schreef peaceman het volgende:
Sorry weinig tijd hier….
Juistquote:
Proficiat!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:55 schreef peaceman het volgende:
Proficiat!!!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:55 schreef peaceman het volgende:
Sorry weinig tijd hier….
Pst: dubbele punten topic!quote:
Succes allebei!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:55 schreef peaceman het volgende:
Sorry weinig tijd hier….
de oplossing is nog veel leuker...quote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:26 schreef Thealexfiles het volgende:
Op alle hoezen mist een deel van het lichaam?
goed kijken...quote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:45 schreef placebeau het volgende:
het is telkens niet de echte artiest die op de hoes staat maar een stand-in?
We krijgen het ook niet zomaar..... we hebben er wel wat moeite voor moeten doen.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:58 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Nooit voorlichting gehad op school?? Een kleine krijgen is best te verklaren hoor![]()
Gefeliciteerd![]()
Die is dit jaar waarschijnlijk al in Oktober..quote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:33 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Bedanktvoor de felicitaties... het ziet er naar uit dat ik er dit jaar niet bij ben bij de Nationale Popquiz... alhoewel
Ow dat moet zeker lukkenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:35 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Die is dit jaar waarschijnlijk al in Oktober..
newbiedoobiedoo +2quote:
Wat vliegt die tijd toch...quote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:35 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Die is dit jaar waarschijnlijk al in Oktober..
schaap001 +2quote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:13 schreef schaap001 het volgende:
Ken die hoes niet, maar het lijkt me El Vez?
Alleen als het een meisje isquote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:48 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Wel naar mij vernoemen he?
quote:When the mornin' gather the rainbow, yeah, yeah
Want you to know, I'm a rainbow too now
To the rescue, here I am
Want you to know, y' all, can you, can you, can you understand?
Zekers. En schijnen doet 'ie!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 17:04 schreef Grobbel het volgende:
Bob Marley - Sun is Shining?
Met dank aan die remix van een aantal jaren terug.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 17:05 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Zekers. En schijnen doet 'ie!![]()
Grobbel + 2
quote:Save me, save me, save me from this squeeze.
I got a big fat mama trying to break me.
And I love to live so pleasantly,
Live this life of luxury,
Lazing on a.
quote:Some people say my love cannot be true
Please believe me, my love, and Ill show you
I will give you those things you thought unreal
The sun, the moon, the stars all bear my seal
quote:The title refers to drummer Bill Ward's beard. The band called him "Nibby" because they thought it looked like the nib on the end of a pen (Ozzy came up with the nickname when he was stoned). Says Geezer Butler: Originally it was Nib, which was Bill's beard. When I wrote N.I.B., I couldn't think of a title for the song, so I just called it Nib, after Bill's beard. To make it more intriguing I put punctuation marks in there to make it N.I.B. By the time it got to America, they translated it to Nativity In Black.
quote:This ain't nothing but
Brown skin and singing and dance (ohhoho)
En jij gelooft iemand die niet eens meer weet wat hij 2 seconden geleden op zijn boterham smeerde?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 17:29 schreef Sack_Blabbath het volgende:
NIB staat helemaal niet voor Nativity in Black. Dat is verzonnen voor die 2 tribute-albums:
[..]
Geezer is niet Ozzyquote:Op vrijdag 9 mei 2008 17:34 schreef Mark het volgende:
[..]
En jij gelooft iemand die niet eens meer weet wat hij 2 seconden geleden op zijn boterham smeerde?
quote:
Grobbel+2quote:Op vrijdag 9 mei 2008 17:37 schreef Grobbel het volgende:
Fuck, wacht, dat was alleen dat deuntje van The Sunclub (Fiesta).The Underdog Project?
Alleen als je een keer komt optreden bij ons thuisquote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:48 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Peace en Diaan![]()
Wel naar mij vernoemen he?
Nou ik heb ooit iets over je gehoord over clownsquote:Op vrijdag 9 mei 2008 18:42 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Wat voor een optreden heb je in gedachte?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |