Nou, daar lijkt het wel op. Toch zou ik graag een land genoemd willen hebben!quote:Op donderdag 8 mei 2008 14:02 schreef Grobbel het volgende:
En had Jody Bernal niet het typische Balkangeluid ontdekt?
quote:Op donderdag 8 mei 2008 14:17 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ligt dat ook al op de Balkan tegenwoordig?
quote:Jody Bernal heeft zich voor zijn nieuwe single 'Shiki boom boom' laten inspireren door Bulgaarse klanken. Twee maanden geleden ontmoette Bernal op het strand van Scheveningen twee zigeunerzangers, die zijn interesse wekten voor Bulgaarse muziek. Dat heeft het management van de van oorsprong Colombiaanse zanger laten weten.
De 26-jarige Bernal, die in 2000 een hit scoorde met 'Que si, que no', besloot met het duo Baychev de studio in te duiken. Ze combineerden Spaanse en Bulgaarse klanken voor 'Shiki boom boom'. Het nummer komt volgende week uit. Het is voor het eerst in jaren dat Bernal weer een single uitbrengt.
De laatste jaren is Bernal onder meer actief geweest bij SBS 6. Zo deed hij mee aan het programma 'Sterren dansen op het ijs', waaruit een aanstelling bij de ijsshow Holiday on Ice voortkwam.
quote:Whether they played covers or originals, their material epitomized the haunting, ethereal sound that came to be associated with the label. Lush, swirling arrangements drenched in echo, reverb, and other effects were the project's stock-in-trade, often approaching ambient music.
Dat was mijn Jody Bernal gok ookquote:
Zo duidelijker?quote:Op donderdag 8 mei 2008 14:39 schreef belsen het volgende:
Wiens discografie?PW WW LW SR HS H DOS I S150 AIN CF
Exodus ookquote:Op donderdag 8 mei 2008 12:09 schreef bartrid het volgende:
Warrior Soul heeft Pump it Up gecovered
Jeetje, weet niet of ik daar blij moet zijn. Trouble zonder Eric Wagner en Kory met een trage band....quote:Op donderdag 8 mei 2008 11:45 schreef schaap001 het volgende:
Eric Wagner heeft Trouble verlaten en Kory Clarke volgt hem op. Voor diegenen die het interesseert.
Semi off topic, dit.
Burnett +2quote:Op donderdag 8 mei 2008 15:13 schreef Burnett het volgende:
paul weller
Ik vind het wel jammer. Maar Eric Wagner heeft een nieuwe band/project: Black Finger. Wie weet: Lid vond ik ook best leuk (niet dat dat nou zo verschilde van Trouble - op een melige cover na). En Trouble: ja... dat zal zonder die markante stem Trouble niet meer zijn, vrees ik....quote:Op donderdag 8 mei 2008 15:12 schreef Mark het volgende:
Jeetje, weet niet of ik daar blij moet zijn. Trouble zonder Eric Wagner en Kory met een trage band....
quote:Barend Barendse
Willem Bol
Wim Bosboom
Marga Bult
Nelly Frijda
Jochem van Gelder
Gerda Havertong
Nelleke van der Krogt
Henk Mouwe
Dick Passchier
Rien Poortvliet
Angela Schijf
Manon Thomas
Conny Vandenbos
Had zomaar gekund...quote:
quote:Frank Kramer (presentator, voetballer)
Frank Kramer (27 november 1949) is een voormalig televisiepresentator en voetballer.
Kramer speelde als prof-voetballer bij FC Amsterdam, MVV, Telstar, FC Volendam en HFC Haarlem.
In de zomer van 1976 maakte hij deel uit van de gelegenheidsband Full House. Zij scoorden een Top 40 hit met Standing on the inside, een cover van Neil Sedaka.
Kramer werkte bij AVRO's Sportpanorama en was spelleider van het KRO-spelprogramma Hints en later van Boggle, een woordspelprogramma.
MadMaster +2 senior om precies te zijn, junior zit in The Strokes.quote:
O ja, dat is hier ook al eerder voorbij gekomen...quote:Op donderdag 8 mei 2008 18:48 schreef Burnett het volgende:
Zo Vader Zo Zoon (de tip betreft alle juryleden van dit legendarische programma) junior zit in The Strokes.
Ben bang dat alle vragen al een keer gesteld zijn...quote:Op donderdag 8 mei 2008 18:58 schreef MadMaster het volgende:
O ja, dat is hier ook al eerder voorbij gekomen...
quote:(Haarlem, 9 januari 1939 — Krommenie, 6 november 1999) was een Nederlandse zanger-pianist-songwriter, die bekendheid verwierf door zijn deelname in de groepen The
Rhythm & Blues Group en
's Boogie Woogie Quartet. In de jaren 60 van de vorige eeuw, nam hij een promotieplaat op met de Philips Philicorda, een elektronisch orgel.
wow, snelste minipop ooit volgens mijquote:Op donderdag 8 mei 2008 23:21 schreef peaceman het volgende:
Bangels?
Wat van wie?quote:Lay their hands upon me now, it's midnight blue
Lay the hands upon me now, it's midnight blue
They didn't know me and they didn't know you, no, no
Now reduced to hide in the dark when they came for you
quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:53 schreef ranja het volgende:
geen idee maar je had vast ook niet op mij gerekend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |