Had zomaar gekund...quote:
quote:Frank Kramer (presentator, voetballer)
Frank Kramer (27 november 1949) is een voormalig televisiepresentator en voetballer.
Kramer speelde als prof-voetballer bij FC Amsterdam, MVV, Telstar, FC Volendam en HFC Haarlem.
In de zomer van 1976 maakte hij deel uit van de gelegenheidsband Full House. Zij scoorden een Top 40 hit met Standing on the inside, een cover van Neil Sedaka.
Kramer werkte bij AVRO's Sportpanorama en was spelleider van het KRO-spelprogramma Hints en later van Boggle, een woordspelprogramma.
MadMaster +2 senior om precies te zijn, junior zit in The Strokes.quote:
O ja, dat is hier ook al eerder voorbij gekomen...quote:Op donderdag 8 mei 2008 18:48 schreef Burnett het volgende:
Zo Vader Zo Zoon (de tip betreft alle juryleden van dit legendarische programma) junior zit in The Strokes.
Ben bang dat alle vragen al een keer gesteld zijn...quote:Op donderdag 8 mei 2008 18:58 schreef MadMaster het volgende:
O ja, dat is hier ook al eerder voorbij gekomen...
quote:(Haarlem, 9 januari 1939 — Krommenie, 6 november 1999) was een Nederlandse zanger-pianist-songwriter, die bekendheid verwierf door zijn deelname in de groepen The
Rhythm & Blues Group en
's Boogie Woogie Quartet. In de jaren 60 van de vorige eeuw, nam hij een promotieplaat op met de Philips Philicorda, een elektronisch orgel.
wow, snelste minipop ooit volgens mijquote:Op donderdag 8 mei 2008 23:21 schreef peaceman het volgende:
Bangels?
Wat van wie?quote:Lay their hands upon me now, it's midnight blue
Lay the hands upon me now, it's midnight blue
They didn't know me and they didn't know you, no, no
Now reduced to hide in the dark when they came for you
quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:53 schreef ranja het volgende:
geen idee maar je had vast ook niet op mij gerekend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |