quote:The game will be on multiple servers or "worlds," but players will not be bound to a world and may therefore change worlds as they would districts, except that they encompass the entire game, instead of just an outpost. There will be changes to instancing system used. Persistent areas, similar to those traditionally used in other online multiplayer games, will be introduced to Guild Wars which may allow players to meet and interact while exploring. Instances will still be used for missions and dungeons. An "Event System" will be used to notify players of big events in the world, the return of a dragon, for instance.
quote:Wij bestaan uit +- 40 Nederlandstalige leden. Echter, is de helft al lange tijd niet online geweest, en zijn we nu hard op zoek naar meer mensen die onze guild wat actiever en gezelliger kunnen en willen maken! Op dit moment zitten we in een volledig nederlandse alliance, samen met onder andere de Guild van GoT, (Gathering of Tweakers) en een vijf-tal andere guilds. Deze Kurzick alliance bestaat dan ook alleen uit NL/BE leden.
Als Guild hebben wij een Guildhall, Isle of Meditation. Hierin hebben we bijna alle NPC's unlocked, we moeten er nog een paar nieuwe bij. We hebben een mooie oranjeachtige cape met een leeuw erin. De FOK guild heeft een eigen site met eigen forum en een teamspeak server.
FOK! Guild accepteert altijd members, van alle levels, als de spelers maar Nederlands kunnen spreken. Het maakt niet uit of je net begint of niet, hoe meer mensen, hoe meer vreugde! Dus, ben je een beetje sociaal, vind je het leuk om met gezellige mensen te spelen?
Join de FOK! Guild!
Voor de "gewone" Guild wars?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:14 schreef Edwinuss het volgende:
dit heb ik lang niet gespeeldheb nog een account liggen voor degene die interesse hebben.
Ik ben wel geïnteresseerd, als je het gratis weggeeft natuurlijk. Kan ik eens zien of ik deze langdurig blijf spelen.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:14 schreef Edwinuss het volgende:
dit heb ik lang niet gespeeldheb nog een account liggen voor degene die interesse hebben.
Welke missie?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:46 schreef jpg97 het volgende:
verdomme, speel nu een missie die is echt vet moeilijk.
Ik ga de hele tijd dood
Ja, dat is vaak zo. Zeg maar welke missie, kom ik je helpen.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:46 schreef jpg97 het volgende:
verdomme, speel nu een missie die is echt vet moeilijk.
Ik ga de hele tijd dood
Ben nu wel lid van een nieuwe Guild. Spreek ik de hele tijd engels, vraagt ie: " where are you from? "
Ik zeg:" Netherlands"
Hij: " oh, ik ook "
Ik zou beginne met Nightfall, sinds deze beschikt over Heroes (Helden) die de speler zelf kan inrichten naar smaak. Verders is de campagne leuk om te doen en geeft het genoeg variatie.quote:Op woensdag 7 mei 2008 10:38 schreef impact010 het volgende:
Wat is nou het beste om als eerste te kopen gewoon Prophecies of Factions of Nightfall?
Je kunt kiezen uit 8 professions: Warrior(close), Ranger(range), Elementalist(elementen), Mesmer(illusie), Necromancer(corruptie), Monk(genezing/protectie), Paragorn(speer) en Dervish(zeis).quote:Op woensdag 7 mei 2008 10:38 schreef impact010 het volgende:
En als ik Nightfall kies kan ik dan ook gewoon de standaart rassen kiezen of omdat ik Prophecies niet heb kan ik die rassen dan ook niet nemen ?
Ik zou daar gewoon mee wachten tot dat je goed bekend bent met het spel en de mogelijkheden. Een extra campagne of de uitbreiding zou goed zijn voor variatie.quote:Op woensdag 7 mei 2008 10:38 schreef impact010 het volgende:
En is het verstandig/leuk om de add-on te kopen (Eye Of The North) als beginned guild of war speler of eerst ff beginnen met 1 van de eerdere delen.
De naam van die missie of stad/dorp lijkt mij veel duidelijker voor ons.quote:Op woensdag 7 mei 2008 11:01 schreef jpg97 het volgende:
Ehm de missie waar ik niet doorheen kom is een missie waar ik de source van de plague moet achterhalen met Master Togo in het Noorden.
Dan kom ik in zo'n stadje ( met van die paarse mist ) en dan komen er echt super veel vijanden op ons af.
http://guildwiki.org of het vergelijkbare website http://wiki.guildwars.com. Het is wel Engels.quote:Op woensdag 7 mei 2008 11:30 schreef impact010 het volgende:
Ok top bedankt,
Dan ga ik zeer binnenkort Nightfall kopen (mischien met de Eye of the North erbij = 30 euro)
Weet alleen nog niet welke ras het beste is, denk dat ik Dervish ga kiezen.
Heeft iemand daar nog tips in of site's waar veel over de rassen en skillz staat ?
Zen Daijun inderdaad !quote:Op woensdag 7 mei 2008 11:15 schreef Ge4ce het volgende:
De naam van die missie of stad/dorp lijkt mij veel duidelijker voor ons.![]()
Ik gok Zen Daijun?
Ja okay, maar kun je ook met 2 parties gaan?quote:Op woensdag 7 mei 2008 12:29 schreef Ulreazj het volgende:
Je kan een team met alles erin maken spelers/heroes en henchmen!
Kijk even onderaan de pagnia achter deze linkquote:Op woensdag 7 mei 2008 13:55 schreef impact010 het volgende:
Weet iemand waar de game goedkoop aan te schaffen is, en of er een pakket is
Nightfall en eye of the north bijvoorbeeld
Factions heeft twee missies (Vizunah Square en Unwaking Waters) waarbij twee parties betrokken zijn. Wel zijn beide parties in verschillende outposts, en moeten beide parties wel op het juiste moment de missie starten.quote:Op woensdag 7 mei 2008 13:53 schreef Ulreazj het volgende:
Nee, je kan niet met 2parties gaan, max 1.
Tenzij de verkoper nog niets heeft gekocht in de ingame store, dan kan je namelijk nog wel het email adres en het wachtwoord veranderen. Heb ik ook gedaan paar jaar geleden.quote:Op woensdag 7 mei 2008 19:04 schreef Ge4ce het volgende:
Je kunt niet spelen met keys die gebruikt zijn. Vaak krijg je bij 2de handse spull de account bij die gemaakt is. Ik vind het niet verstandig om GW op deze manier te krijgen.
Je kan een ongebruikte key wel toevoegen aan een account, een gebruikte key echter niet. Wat dus kan is dat je tweedehands een account overkoopt en dan je NF key er aan toevoegd. maar dan moet die NF key dus niet gebruikt zijn.quote:Op donderdag 8 mei 2008 14:02 schreef impact010 het volgende:
Ik heb nu nightfalls gekocht bij music store voor 19.99
Maar wil denk ook nog wel eens aller eerste deel spelen.
Kan ik die dan gewoon 2de hands kopen en instaleren, en met me character naar het eerste deel gaan.
Of kan dat niet ivm met me character of ivm met de key die al gebruikt is ?
En aangezien ik nu ga beginnen met guild wars moet ik een ras kiezen.
Wat raden jullie aan voor beginnende speler
Mijn voorkeur gaat tot nu toe denk ik uit naar: warrior/dervish/ranger/necromancer
Naja, als je meerdere delen erbij koopt, moet je wel meerdere delen uitspelen.quote:Op donderdag 8 mei 2008 17:03 schreef jpg97 het volgende:
Ik heb alleen factions. Is het aan te raden de gewone guild wars ook meteen te kopen, of gewoon eerst factions verder te spelen?
Elite Armor (kleding) bedoel jequote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:44 schreef jpg97 het volgende:
Level 12 " al "![]()
Ik zie trouwens best veel gasten met allerhande vette () outfits enzo.
Of van die characters die van die lichtgevende bollen boven zich hebben.
Ik wil dat ook
Door /dancenew te doen dacht ikquote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:58 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Ik heb de CE van NF, hoe krijg ik daar een bol dan ?
Yepquote:Op dinsdag 13 mei 2008 15:48 schreef Houtspeer het volgende:
Wat een stel noobs zijn jullie
Is de FOK guild nog steeds zo dood?
Waaromquote:Op woensdag 14 mei 2008 16:22 schreef Ge4ce het volgende:
Op een of andere manier ben ik in een guild gegaan die nu in een alliance [Halo] zit met als derde meeste Kurzick faction heeft. (Daarvoor nog in [EDGE] en [CLAN].) Vierde met Luxon faction meegerekend. Zegt verders niets uiteraard, maar Amatz Basin geeft wel goedkopere stuff.
Edit> Verhuis naar een andere guild met meer Europezen en leden. Sinds waar ik in zat ook maar maximaal 1 of 2 online waren. Het kan zelfs zijn dat deze guild nog eens een stapje hoger gaat, naar Altrumm Ruins. Dat wordt dan waarschijnlijk de tweede meeste faction alliance van Factions.![]()
bij al je 32 (?) characters?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:45 schreef Elegy het volgende:
Ik heb voor mijn 3rd birthdaygifts alleen maar crappy witte gekregen
Is dat mijn fokkin belonging? Gloeiendegloeiende!
Welke niet?quote:
Allemaal nietquote:
Moet je Elegy even schoppenquote:
Echt niet, slechts vijftien ofzoquote:Op zondag 15 juni 2008 10:32 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Moet je Elegy even schoppenDie heeft er nog een stuk of 20
quote:This is basically a knowledge base of what I know of gw2 currently, or what I "think" to know as some things may be completely off. If you know anything important i'll add it, if something turns out to be retarded wrong i'll remove it.
General:
- There will be different races
- No monthly fee
- No (or higher) level cap in PvE, PvP will use a fixed level.
- Removal or partial removal of instancing.
- Lots of PvE only skills.
- Lots of RP uninteresting crap.
- It will be released somewhere in 2009 (i suspect at the very end, xmas or something).
- Alpha/beta will start in 2008.
- Rumour says gw2 will be on the next games convention in Leipzig.
- Z-axis
- Jumping, swimming, bunnyhopping, removal of traditional interface allowing perhaps for a more execution heavy game.
- Hall of monuments gives acces to some kind of title(s) or special skins.
- Asura are gai.
PvP:
- There will be "world PvP" where pve players fight in the ingame world with their equipment and pve levels. I like to think of this as an AB meets WoW raids.
- The seperation between PvP and PvE characters has been removed. Instead, you just create a character and whenever you move it to a pvp outpost it will instantly be "pvp level" and will be able to create pvp equipment. I already predict an astounding amount of retards that enter a pvp arena and suddenly yell: WHAT THE FUCK MY LEVEL DROPPED IM SUPPOSED TO BE LEVEL 9000???!!!!!
- GvG will be made more accessible by very probably lowering the amount of players needed for it. Will we see 5v5 or 6v6 gvg? Interesting to say the least.
- Izzy does the skillbalances. He is very creative and does usually learn from his mistakes, we all do know that he is dumb.
- Prettier graphics are gay cause they make the game unrunnable on older computers/laptops.
Of whiptails, daar heb ik ook al bakken vol van inmiddelsquote:
Als je nou gewoon /age doet, da's veel makkelijkerquote:Op woensdag 18 juni 2008 12:02 schreef Ardenlyn het volgende:
Daar heb ik nog geen 1 van![]()
Wacht nog steeds erop dat er 1 weer jarig is en dat schrijf ik op een blaadje zodat ik volgend jaar weet wanneer ik moet kijken als het weer birthday-tijd is.
quote:Op woensdag 10 september 2008 22:32 schreef Ame_thyst het volgende:
Ik mis mijn oude login scherm![]()
[ afbeelding ]
n00b alertquote:Op vrijdag 12 september 2008 14:29 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
waar haal jij dat scherm vandaan?????? Die heb ik nog nooit gezien.
quote:
quote:Op vrijdag 12 september 2008 16:29 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
blaag
![]()
ik heb dat flut venster
Nieuw character, pvp..quote:Op vrijdag 12 september 2008 19:21 schreef Ulreazj het volgende:
Zou wel keer leuk zijn om weer om te levelen in GW. Maar is wachten op GW 2.
3 slechts?quote:Op donderdag 18 september 2008 12:24 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Ja maar heb al 3lvl 20 en pvp ook wat gedaan. Niet echt mijn ding.
Ik heb er lekker 9quote:Op donderdag 18 september 2008 13:55 schreef Elegy het volgende:
Ik heb er vééél meer
Tevens kom ik erg weinig buiten
Oh, slechts negen. Ik zit op ongeveer 17quote:Op donderdag 18 september 2008 13:58 schreef Klautje het volgende:
[..]
Ik heb er lekker 9[ afbeelding ]
Lol ik heb aan 4 PvE characters al genoeg : | (Ranger/Assassin/Derv/Necro en heb er maar 1 die ik bijna altijd gebruik, maar er komt misschien nog een Mesmer bij) : Oquote:Op donderdag 18 september 2008 14:11 schreef Elegy het volgende:
[..]
Oh, slechts negen. Ik zit op ongeveer 17
Ja, ik heb bijna alle classes lvl 20quote:
Ik heb 31 pve chars en 1 pvp char verdeeld over vier accountsquote:Op donderdag 18 september 2008 14:15 schreef J0ttem het volgende:
[..]
Lol ik heb aan 4 PvE characters al genoeg : | (Ranger/Assassin/Derv/Necro en heb er maar 1 die ik bijna altijd gebruik, maar er komt misschien nog een Mesmer bij) : O
Ik log nog wel eens in. Om te kijken of ik ook pets heb. Maar de laatste keer heb ik alle data genoteerd, dus nu gericht, in plaats van "alleen kijken".quote:Op donderdag 18 september 2008 14:36 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik heb 31 pve chars en 1 pvp char verdeeld over vier accountsUit mijn tijd dat ik nog fanatiek GW speelde... nu doe ik er maar vrij weinig mee.
Het heeft een beetje zijn glans verloren voor mij. Maar dat is ook niet zo heel gek, speel het sinds het uitkwam en heb zo'n beetje alles wel gezien. Omdat ik ook geen titeljager ben en pvp niet echt mijn ding is en er maar weinig nieuwe content bijkomt log ik nog maar zelden in.
Mja, dan word ik weer overweldigd ofzo, ik weet niet wat ik nou altijd fout doequote:Op vrijdag 3 oktober 2008 09:51 schreef Elegy het volgende:
Hoe kan een vanquish nou fout gaanOf zit je dan niet op te letten ofzo
Wil je samen spelen? Ik namelijk wel.quote:Op woensdag 12 november 2008 14:41 schreef Windigo het volgende:
Ben begonnen met GW, heb Factions er meteen maar bij gekocht. Ben nu een Ritualist van level 2Mooie graphics, fijne character creatieopties. Tot nu toe pwnd het WoW voor mij
Ja dat hoop ik ook. Bv de ranks naar Castellan in NF is wel goed te doen. DAn heb je 8000punten ofzo. En dan naar Sunspear GEneral is 50000 punten, en kun je maar in 1gebied farmen voor punten.quote:Op donderdag 13 november 2008 07:33 schreef Elegy het volgende:
Volgens de aankomende patch gaat het qua titels een stuk beter worden/makkelijker om te halen. En dat is maar goed ook, veel mensen (waaronder ikzelf) hebben het allemaal wel gezien. Veel titels zijn tot nog toe alleen te halen als je er echt idioot veel tijd en geld in stopt. Dat is leuk als je het al vanaf het begin speelt en ze zouden dán al beschikbaar zijn maar enkelen zijn pas het laatste jaar toegevoegd.
Taz, met je Team Arenas.quote:Op donderdag 13 november 2008 09:02 schreef J0ttem het volgende:
Ik hoop op een fatsoenlijke Skill Balance deze keer
Visions of Regret
Shield Bash
Steam
Foul Feast
Wail of Doom
Nerf plz :>
Nou, fantastisch. Helemaal niets retroactief weerquote:
Storybooks is wel aardig, het schijnt dat je ze ook achteraf kan laten invullen, dus als je de missies ook al gedaan hebt.quote:Op vrijdag 14 november 2008 09:40 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
[..]
Nou, fantastisch. Helemaal niets retroactief weerBehalve dan die fantastische 5000 faction, toe maar.
Niet dusquote:Op vrijdag 14 november 2008 10:30 schreef Elegy het volgende:
[..]
Storybooks is wel aardig, het schijnt dat je ze ook achteraf kan laten invullen, dus als je de missies ook al gedaan hebt.
Da's kut. En ik ga toch echt niet opnieuw beginnenquote:
Ik verbaasde me over het aantal mensen online, meerdere districts in plaatsen waar het normaal heel rustig is...quote:Op woensdag 19 november 2008 09:00 schreef Ame_thyst het volgende:
Vergeleken met 1 jaar terug, nope.
canthan armor is inderdaad mooi. Check ook de dwarven set monk armor, die vind ik zelf iets mooierquote:Op maandag 24 november 2008 21:21 schreef sinemet het volgende:
Ik wacht ook op gw 2 maar ben nog steeds aan het spelenMn titels moet ik nog flink opkrikken en ik moet hard sparen omdat ik canthan elite armor wil voor mn monkie.
quote:Op dinsdag 25 november 2008 13:31 schreef J0ttem het volgende:
Nee, ga voor Obsidian, Mask of the Mo Zing en Chaos Gloves, allemaal black dyed, vergeet natuurlijk niet je KoaDB rank title aan te zetten, dan hoor je er helemaal bij.
(wat ik vooral triest vind is als je die kloon-leger-leden in je team krijgt en dan blijken t Healing Breeze spammers te zijn)
Ik heb nog 240k ofzo. Mss maar eens wat kopenquote:Op dinsdag 25 november 2008 13:29 schreef DarkY.NL het volgende:
hij heeft het over elite, niet een cheap ass luxon armor...
Ik heb het in het verleden meerdere keren uitgegeven. Ik vond het allang tof dat ik nog wat hadquote:
Qua wat ? Pvp of titels ?quote:Op woensdag 10 december 2008 16:24 schreef Edwinuss het volgende:
Ik ga vanaf vanavond weer spelen met een maat van mij, willen de beste van de wereld worden.
ArenaNet heeft er het hele jaar nog geen ene ruk over bekend gemaaktquote:
Als het maar een beetje opschiet, het wordt tijd voor wat nieuwsquote:Op maandag 15 december 2008 22:38 schreef Ulreazj het volgende:
Ja midden 2009 lijkt me een goeie datum.
Nee hier heb je geen threat, gewoon aggro.quote:Op woensdag 17 december 2008 00:33 schreef sanakthe het volgende:
Hoe ging het ook alweer in Dungeons etc? Moest een tank ook threat opbouwen net als in WoW etc?
Shit, ik weet het echt niet meer haha.
quote:
Gisteren weer geprobeerd, kwam niet verder dan 5 consecutive wins... Achja.quote:Op zaterdag 20 december 2008 16:19 schreef Ame_thyst het volgende:
Ik verlies alleen maar, dankzij leavers, afkers of mensen die pas na 2 minuten connecten :S
Nee ik ga maar gewoon Charr Carvings farmen
Je hoeft niets te farmen hoor, het spel normaal volgen is veel leuker.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:57 schreef sanakthe het volgende:
Ha, daarom was ik gestopt met Guildwars. Je blijft maar farmen en farmen en farmen en farmen.
Vrijdags tickets kopen en het hele weekend 9rings doenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:57 schreef HMaster-II het volgende:
Canthan Newyear
Alleen kan ik er niet veel van mee krijgen.ben het hele weekend dan niet thuis.
http://fokguildwars.nl/ForumsPro/viewtopic/t=222.htmlquote:
hoeveel ben je dan kwijt voor tickets??quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:15 schreef DarkY.NL het volgende:
[..]
Je hoeft niets te farmen hoor, het spel normaal volgen is veel leuker.
[..]
Vrijdags tickets kopen en het hele weekend 9rings doen
[..]
http://fokguildwars.nl/ForumsPro/viewtopic/t=222.html
een heel weekend er blijven staan kost denk ik 200-400k aan ticketsquote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:27 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
hoeveel ben je dan kwijt voor tickets??
lijkt me serieus grappig om dat te doen.
200kquote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:28 schreef DarkY.NL het volgende:
[..]
een heel weekend er blijven staan kost denk ik 200-400k aan tickets
Ennuh best vreemd je naam niet in het blauw te zien...![]()
1 ticket kost 15 gold, 37,50k voor 250 stuks.
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:48 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
200kIk heb net 11,5% van dat
ik moet meer gaan farmen
Enne ja, ik weet Blauw af... Maar Nu wel een levenEn tijd voor GW en
Ja, het lijkt wel account gebonden te zijn inderdaad. Toen ik het met mijn tigste char deed waren de drops ook maar matigquote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:10 schreef DarkY.NL het volgende:
hoe vaker je ze doet, hoe slechter de drops worden.
Ik kreeg in december dus maar 3x gold, 1 ruby, 2 diamonds. Rest was paars. Ook dropt er steeds minder geld.
Ik krijg dus ongeveer de helft geld van wat je zou krijgen als je het nog nooit gedaan hebt.
Ik weet niet...quote:Op woensdag 4 februari 2009 11:09 schreef Pizzahut het volgende:
Ik denk dat veel guilds uit elkaar zijn in afwachting op GW2.
Ik hoop dat ze in april, als GW 4 jaar is, ze wat info vrijgeven.
ja dat is wel jammer. Maar niet veel aan te doen.quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:15 schreef HMaster-II het volgende:Eigenlijk erg jammer dat de FOK! Guild uit elkaar is gedonderd. Niet dat ik er inzat.... Heb mijn eigen microguildje, maar goed.
Gw2 wordt denk ik uitgesteld.quote:Op woensdag 4 februari 2009 11:09 schreef Pizzahut het volgende:
Ik denk dat veel guilds uit elkaar zijn in afwachting op GW2.
Ik hoop dat ze in april, als GW 4 jaar is, ze wat info vrijgeven.
Ze hebben al gezegd dat er nog geen beta komt omdat ze alles eerst echt "perfect" willen hebben om de speler echt een wauw gevoel te geven.quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:46 schreef DarkY.NL het volgende:
[..]
ja dat is wel jammer. Maar niet veel aan te doen.
[..]
Gw2 wordt denk ik uitgesteld.
Niets voor niets is er nog geen beta. ALs je op de officiele guild wars site kijkt, zie je ook een leuk stukje tekst staan http://www.guildwars.com/(...)ming_attractions.php.
Wat mij betreft schrappen ze heel dat GW2 en voegen ze dat maar lekker bij GW toe.
volgens mij zijn ze nog niet eens begonnen (zie link).quote:Op donderdag 5 februari 2009 10:50 schreef Pizzahut het volgende:
[..]
Ze hebben al gezegd dat er nog geen beta komt omdat ze alles eerst echt "perfect" willen hebben om de speler echt een wauw gevoel te geven.
quote:Increases to account-based storage
Improvements to character-based storage
Account-based changes to the Hall of Monuments
of ze luisteren naar de community, of deze wijziging komt goed uit voor GW2.quote:Op donderdag 5 februari 2009 13:27 schreef Elegy het volgende:
Ik als pakrat ben hier toch wel blij mee:
[..]
Hoedan ook kan ik het goed gebruiken. Is eigenlijk niet meer dan redelijk, het spel is al drie jaar uit en er komen steeds items bij.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 08:29 schreef DarkY.NL het volgende:
[..]
of ze luisteren naar de community, of deze wijziging komt goed uit voor GW2.
Die leegloop in de EU districten is inderdaad goed merkbaar.quote:Op donderdag 5 februari 2009 13:10 schreef DarkY.NL het volgende:
EN waarom er zo'n leegloop is in de huidige GW wereld.
quote:A Letter to Our Fans
To our fans,
There have been some published rumors over the past few days about Guild Wars 2 delays, and I'm writing you today to set the record straight.
You've all seen announcements about restructuring at NCsoft West, and it's natural to wonder whether that restructuring impacts ArenaNet's Guild Wars 2 development. In fact, the reason NCsoft West is restructuring itself is so that the company can put all of its focus into its top-tier games like Guild Wars 2. Our team continues to grow, and has the strong support and financial backing we need to achieve our goal of making Guild Wars 2 the best online role-playing game ever created.
On Friday, NCsoft released investor materials that showed a very broad release window for Guild Wars 2, with the explanation that release timing is still "to be announced." ArenaNet has never given a release date for Guild Wars 2 other than "when it's done." NCsoft's investor materials are a reflection of that philosophy.
I know some fans had hoped for a smaller gap between the launch of Guild Wars: Eye of the North and the start of beta testing for Guild Wars 2, but we communicated last summer that it would be some time before we could commit to any beta or launch dates. Guild Wars 2 is a large and ambitious game, and we're going to take the time to do it right.
I'm immensely proud of what our team has accomplished and continues to accomplish with the development of Guild Wars 2. We'll have a lot more to say when we're closer to release. Until then, we thank you for your continued interest and ask you to stay tuned.
Mike O'Brien
Assassinquote:
En die pve quests zijn niets verniewends, sinds je toch alleen maar iets herhaald wat je al gedaan hebt of sowieso nog moet doen.quote:Op maandag 13 april 2009 16:15 schreef Daanus het volgende:
geef geen ene flikker om pvp, en pve alleen grotere storage slots eigenlijk, en voor meer moet je ook nog eens gaan betalen, zijn ze helemaal gestoord ;P
Ja, dat levert soms meer op dan het item zelf verkopen. Ik heb ook een tijdje hout gefarmed en dan kan je bij een trader vlakbij Sardelac Sanitarium dat voor een paar gold om laten zetten in parchment en dan dat weer verkopen. Dat ging ook altijd wel hard, geen idee of dat nu nog zo gunstig is.quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:45 schreef sinemet het volgende:
Dus als ik t goed begrijp salvage je de drops en daarna verkoop je t aan de merchant?
Ja dat vind ik het grote voordeel, je hoeft niet maandelijks te betalen ofzo.quote:Op maandag 27 april 2009 22:15 schreef Elegy het volgende:
GW wordt nog behoorlijk veel gespeeld, ook omdat het een vrij lage leercurve heeft als je gewoon het verhaal volgt en omdat het na aanschaf niks kost
Oh hee, dank je!quote:Op maandag 27 april 2009 22:36 schreef Elegy het volgende:
Je kan ook de trial anders eerst proberen, kan je downen van de officiële site
Zie hier: http://www.guildwars.com/freetrial/
Alsje, en als het niet zo lekker werkt heb ik nog wel ergens een friends key liggen geloof ikquote:Op maandag 27 april 2009 22:39 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh hee, dank je!
Ga ik morgen of van de week eens proberen![]()
Hoe lang speel jij het al?
quote:We were unable to verify your login. Either your login information was entered incorrectly, or the account system is currently unavailable.
Ja doe maarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |