abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 6 mei 2008 @ 18:11:14 #1
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_58515965
DEEL 27 » Welkom bij het FOK Guild Wars topic!

Guild Wars wordt door de makers geen MMORPG genoemd, maar een CORPG (Competitive Online RPG). De nadruk ligt hier op competitief spel. Guild Wars neemt de beste elementen uit de hedendaagse MMORPGs en combineert dit met een innovatief missie-systeem die vervelende dingen uit MMORPGs elimineert zoals: camping, ganking, kill-stealing en loot-hogging.

Dankzij het dynamic quest systeem heeft alles wat je doet invloed op jouw persoonlijke toekomst in de game. Ondanks het feit dat de focus van Guild Wars op competitie en het Player vs Player gedeelte ligt, zit er een zeer uitgebreid PvE (Player vs Environment) gedeelte in die zelfs de meest doorgewinterde RPGer een tijd lang zoet zal houden. Door quests en missies te doen krijgt de speler toegang tot steeds meer nieuwe skills, nieuwe armor en upgrades. Heb je eenmaal een nieuwe skill 'unlocked', dan blijft die skill dat altijd en hoef je er later niet weer naar op zoek te gaan. Skills die je unlocked in PvE worden voor de speler toegankelijk in PvP. Hoe meer quests je doet, des te groter wordt dus het arsenaal aan skills die je kan gebruiken in PvP. Voor Guild Wars hoef je trouwens niet per maand te betalen.

De meest recente toevoeging binnen Guild Wars is de HARD MODE. Deze mode wordt beschikbaar voor een account, als met een van de characters op het account een campaign is uitgespeeld. In Hard Mode kun je andere titels verdienen, meer unieke items vinden en natuurlijk je skills testen tegen sterkere en slimmere groepen. Door de Hard Mode is het droppen van items en loot wel veranderd. De loot dropt nu in verhouding tot je party. Ben je solo aan het "farmen" dan droppen nu dus veel minder items, dan wanneer je met een volledige party aan het slachten gaat.

De eerste uitbreiding voor het spel. Guild Wars Factions introduceert nieuwe skills, een nieuw wereld om te verkennen, en twee nieuwe professions, de Assassin en de Ritualist. En misschien nog belangerijker: in Guild Wars zitten twee Factions waar jij je bij kunt aansluiten. Deze Factions zullen in PvP battles hun oorlog uitvechten en kunnen daarmee gebieden op de kaart innemen.

De setting van Factions, is Aziatisch, iets wat direct duidelijk wordt, als je een character aanmaakt in deze campaign. Ook de gebouwen, namen van plaatsen en armors, hebben een oosters tintje. Het eerste wat opvalt, is dat het allemaal wat groener is dan de Prophecies campaign. (Met uitzondering de Pre-searing.)

Guild Wars' tweede uitbreiding. Guild Wars Nightfall introduceert het Hero systeem. Dit stelt de speler in staat henches mee te nemen, die hij zelf kan "inrichten". Wapens, skills en besturing kunnen ingesteld worden, waardoor de heroes beter kunnen presteren dan de henchies. Dit hangt natuurlijk wel af van wat de speler instelt bij de heroes. Ook is natuurlijk andere content toegevoegd, zoals skills, wapens en armor. De twee nieuwe professions die met deze expansie beschikbaar komen, zijn de Dervish en de Paragon.

De setting is dit keer wat Afrikaans. De characters en de bijbehorende uiterlijke karakteristieken, zijn hierop afgestemd. De dansjes van de vrouwelijke Paragon, is ook een echte traditionele Afrikaanse dans.

Eye Of The North (GWEN). De naam van de nieuwste en tevens laatste uitbreiding van Guild Wars. Deze laatste campaign biedt geen nieuwe professions, maar wel een nieuw gebied, nieuwe skills, nieuwe armor en nieuwe items. Het laat ook een schim zien van de nieuwe personages en rassen die we kunnen gaan verwachten in Guild Wars 2 (! Daarover later meer). Het speelt zich af in grotten/dungeons onder het gebied van de eerste campaign, Guild Wars Prophecies.

Guild Wars2, blijft volgens Mike O'Brien een no-monthly-fee product, om de traditie van Guild Wars voort te zetten. De systeemvereisten blijven vooralsnog aan de lage kant, zoals bij de eerste versie van het spel, maar er wordt wel gezegd dat de vereisten hoger gaan liggen, dan bij het eerste deel. De support voor Guild Wars 1, blijft, ook als Guild Wars 2 uitkomt. Er blijven dus vakantie evenementen, en toernooien georganiseerd worden.

De besturing van Guild Wars, wordt wel aangepakt. Met name het "klik om te lopen" zal verdwijnen, alhoewel het targeting systeem wel blijft bestaan. Guild Wars 2, introduceert een Z-axis, waardoor het mogelijk voor spelers om over obstakels heen te springen. Ook worden andere interactieve vormen met de omgeving aangegrepen, waardoor het mogelijk wordt, om te glijden, in bomen te klimmen en zwemmen.

Gameplay veranderd drastisch, er zijn tot nog toe alleen plannen, maar dit is bekend op de wiki:
quote:
The game will be on multiple servers or "worlds," but players will not be bound to a world and may therefore change worlds as they would districts, except that they encompass the entire game, instead of just an outpost. There will be changes to instancing system used. Persistent areas, similar to those traditionally used in other online multiplayer games, will be introduced to Guild Wars which may allow players to meet and interact while exploring. Instances will still be used for missions and dungeons. An "Event System" will be used to notify players of big events in the world, the return of a dragon, for instance.

In GW 2 komen de volgende nieuwe rassen:

• Asura
  • Charr
  • Human
  • Norn
  • Sylvari
    Meer informatie over Guild Wars 2, kun je hier vinden.

Ook het FOK!forum heeft een guild. Iedereen is in principe welkom om in de guild te komen. Hoe meer mensen, hoe gezelliger!

Darky.NL schrijft:
    quote:
    Wij bestaan uit +- 40 Nederlandstalige leden. Echter, is de helft al lange tijd niet online geweest, en zijn we nu hard op zoek naar meer mensen die onze guild wat actiever en gezelliger kunnen en willen maken! Op dit moment zitten we in een volledig nederlandse alliance, samen met onder andere de Guild van GoT, (Gathering of Tweakers) en een vijf-tal andere guilds. Deze Kurzick alliance bestaat dan ook alleen uit NL/BE leden.

Als Guild hebben wij een Guildhall, Isle of Meditation. Hierin hebben we bijna alle NPC's unlocked, we moeten er nog een paar nieuwe bij. We hebben een mooie oranjeachtige cape met een leeuw erin. De FOK guild heeft een eigen site met eigen forum en een teamspeak server.

FOK! Guild accepteert altijd members, van alle levels, als de spelers maar Nederlands kunnen spreken. Het maakt niet uit of je net begint of niet, hoe meer mensen, hoe meer vreugde! Dus, ben je een beetje sociaal, vind je het leuk om met gezellige mensen te spelen?

Join de FOK! Guild!

Voor een lijstje met Fok!kers die ook GW spelen, kun je hier terecht. Hier kun je jezelf toevoegen, al dan niet als lid van de Fok! Guild.

• Officiele Guild Wars website
  • Officiele Guild Wars Wikipedia
  • Fok! Guild Website

• ArenaNet
  • GW Online Forums
  • Guild Wars Guru
  • Guild Wiki
  • Fok! Games

Vorige delen: [01] | [02] | [03] | [04] | [05] | [06] | [07] | [08] | [09] | [10] [11] | [12] | [13] | [14] | [15] | [16] | [17] | [18] | [19] | [20] [21] | [22] | [23] | [24] | [25]

De OP kun je hier vinden.

• Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
    ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
    PieAir
    Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
    pi_58516015
    dit heb ik lang niet gespeeld heb nog een account liggen voor degene die interesse hebben.
      dinsdag 6 mei 2008 @ 18:16:57 #3
    31057 jpg97
    Otaku No Kenkyu
    pi_58516067
    quote:
    Op dinsdag 6 mei 2008 18:14 schreef Edwinuss het volgende:
    dit heb ik lang niet gespeeld heb nog een account liggen voor degene die interesse hebben.
    Voor de "gewone" Guild wars?
    Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
    PieAir
    pi_58516581
    tvp..

in verband met het mooie weer ben ik wel wat minder actief spelende momenteel.
    pi_58517867
    TVP, mooi om te zien dat er weer animo is.
    pi_58517911
    Terug Vind out-Post.
    Mijn Last.fm, Whatpulse en MAL profiel.
      dinsdag 6 mei 2008 @ 20:01:42 #7
    117222 HMaster-II
    <3 HMistress
    pi_58518175
    [Quest #26] inlevert en [Quest #27] aan neemt
    Op zondag 1 maart 2009 16:07 schreef RonaldV het volgende: Jij bent nog niet verzuurd genoeg :{w
    Canon 500n | 300D | 30D | 1DmkIII | 24-105mm F/4 L | 70-200mm F/2.8 L | 50mm F/1.8 | 8mm Peleng Fish | 580EX-II | Metz44 | + de rest van de kitlensjes
    pi_58519746
    quote:
    Op dinsdag 6 mei 2008 18:14 schreef Edwinuss het volgende:
    Ik ben wel geïnteresseerd, als je het gratis weggeeft natuurlijk. Kan ik eens zien of ik deze langdurig blijf spelen.
      dinsdag 6 mei 2008 @ 21:46:07 #9
    31057 jpg97
    Otaku No Kenkyu
    pi_58519942
    verdomme, speel nu een missie die is echt vet moeilijk.
    Ik ga de hele tijd dood

Ben nu wel lid van een nieuwe Guild. Spreek ik de hele tijd engels, vraagt ie: " where are you from? "
    Ik zeg:" Netherlands"
    Hij: " oh, ik ook "

PieAir
    pi_58521682
    quote:
    Op dinsdag 6 mei 2008 18:16 schreef jpg97 het volgende:

[..]

Voor de "gewone" Guild wars?
    de eerste 3 delen
    pi_58524907
    quote:
    Op dinsdag 6 mei 2008 21:46 schreef jpg97 het volgende:
    Ik ga de hele tijd dood
    Welke missie?
    pi_58525805
    quote:
    Op dinsdag 6 mei 2008 21:46 schreef jpg97 het volgende:
    Ik ga de hele tijd dood

Ben nu wel lid van een nieuwe Guild. Spreek ik de hele tijd engels, vraagt ie: " where are you from? "
    Ik zeg:" Netherlands"
    Hij: " oh, ik ook "

Ja, dat is vaak zo. Zeg maar welke missie, kom ik je helpen.
    pi_58527755
    Ik ben nog helemaal niet op de hoogte van Guild wars maar wil er wel aan beginnen.

Wat is nou het beste om als eerste te kopen gewoon Prophecies of Factions of Nightfall?

En als ik Nightfall kies kan ik dan ook gewoon de standaart rassen kiezen of omdat ik Prophecies niet heb kan ik die rassen dan ook niet nemen ?

Wie helpt mij de goede kant op.
    En is het verstandig/leuk om de add-on te kopen (Eye Of The North) als beginned guild of war speler of eerst ff beginnen met 1 van de eerdere delen.

Hoop dat jullie me kunnen helpe
    grt,
    impact
      woensdag 7 mei 2008 @ 11:01:33 #14
    31057 jpg97
    Otaku No Kenkyu
    pi_58528174
    Ehm de missie waar ik niet doorheen kom is een missie waar ik de source van de plague moet achterhalen met Master Togo in het Noorden.

Dan kom ik in zo'n stadje ( met van die paarse mist ) en dan komen er echt super veel vijanden op ons af.
    PieAir
    pi_58528427
    quote:
    Op woensdag 7 mei 2008 10:38 schreef impact010 het volgende:
    Wat is nou het beste om als eerste te kopen gewoon Prophecies of Factions of Nightfall?
    Ik zou beginne met Nightfall, sinds deze beschikt over Heroes (Helden) die de speler zelf kan inrichten naar smaak. Verders is de campagne leuk om te doen en geeft het genoeg variatie.
    quote:
    En als ik Nightfall kies kan ik dan ook gewoon de standaart rassen kiezen of omdat ik Prophecies niet heb kan ik die rassen dan ook niet nemen ?
    Je kunt kiezen uit 8 professions: Warrior(close), Ranger(range), Elementalist(elementen), Mesmer(illusie), Necromancer(corruptie), Monk(genezing/protectie), Paragorn(speer) en Dervish(zeis).
    quote:
    En is het verstandig/leuk om de add-on te kopen (Eye Of The North) als beginned guild of war speler of eerst ff beginnen met 1 van de eerdere delen.
    Ik zou daar gewoon mee wachten tot dat je goed bekend bent met het spel en de mogelijkheden. Een extra campagne of de uitbreiding zou goed zijn voor variatie.

-
    quote:
    Op woensdag 7 mei 2008 11:01 schreef jpg97 het volgende:
    Ehm de missie waar ik niet doorheen kom is een missie waar ik de source van de plague moet achterhalen met Master Togo in het Noorden.

Dan kom ik in zo'n stadje ( met van die paarse mist ) en dan komen er echt super veel vijanden op ons af.
    De naam van die missie of stad/dorp lijkt mij veel duidelijker voor ons.
    Ik gok Zen Daijun?

[ Bericht 8% gewijzigd door Ge4ce op 07-05-2008 11:31:08 ]
    pi_58528750
    Ok top bedankt,
    Dan ga ik zeer binnenkort Nightfall kopen

Weet alleen nog niet welke ras het beste is, denk dat ik Dervish ga kiezen.
    Heeft iemand daar nog tips in of site's waar veel over de rassen en skillz staat ?

[ Bericht 9% gewijzigd door impact010 op 07-05-2008 13:55:44 ]
    pi_58528786
    quote:
    Op woensdag 7 mei 2008 11:30 schreef impact010 het volgende:
    Ok top bedankt,
    Dan ga ik zeer binnenkort Nightfall kopen (mischien met de Eye of the North erbij = 30 euro)

Weet alleen nog niet welke ras het beste is, denk dat ik Dervish ga kiezen.
    Heeft iemand daar nog tips in of site's waar veel over de rassen en skillz staat ?
    http://guildwiki.org of het vergelijkbare website http://wiki.guildwars.com. Het is wel Engels.
      woensdag 7 mei 2008 @ 12:04:56 #18
    31057 jpg97
    Otaku No Kenkyu
    pi_58529599
    quote:
    Op woensdag 7 mei 2008 11:15 schreef Ge4ce het volgende:

De naam van die missie of stad/dorp lijkt mij veel duidelijker voor ons.
    Ik gok Zen Daijun?
    Zen Daijun inderdaad !

Dan kom ik daar en dan kan ik op " start mission " klikken.

Ik heb nog een stomme vraag:

Als je een missie ingaat, kan dat dan met z'n 2'en als aparte party?
    Dus dat ik een party samenstel van computergestuurde poppetjes, en iemand anders ook?

Of moet je als players in 1 party zitten?
    PieAir
    pi_58530146
    Je kan een team met alles erin maken spelers/heroes en henchmen!
      woensdag 7 mei 2008 @ 13:03:06 #20
    31057 jpg97
    Otaku No Kenkyu
    pi_58530882
    quote:
    Op woensdag 7 mei 2008 12:29 schreef Ulreazj het volgende:
    Je kan een team met alles erin maken spelers/heroes en henchmen!
    Ja okay, maar kun je ook met 2 parties gaan?
    Lijkt mij niet eigenlijk
    PieAir
    pi_58531996
    Nee, je kan niet met 2parties gaan, max 1.
    pi_58532022
    Weet iemand waar de game goedkoop aan te schaffen is, en of er een pakket is
    Nightfall en eye of the north bijvoorbeeld
    pi_58532883
    Zijn geen pakketten volgens mij, maar je kunt ze bij gcshop.nl wel redelijk goedkoop bestellen.
      woensdag 7 mei 2008 @ 14:48:02 #24
    117222 HMaster-II
    <3 HMistress
    pi_58533174
    quote:
    Op woensdag 7 mei 2008 13:55 schreef impact010 het volgende:
    Weet iemand waar de game goedkoop aan te schaffen is, en of er een pakket is
    Nightfall en eye of the north bijvoorbeeld
    Kijk even onderaan de pagnia achter deze link
    Op zondag 1 maart 2009 16:07 schreef RonaldV het volgende: Jij bent nog niet verzuurd genoeg :{w
    Canon 500n | 300D | 30D | 1DmkIII | 24-105mm F/4 L | 70-200mm F/2.8 L | 50mm F/1.8 | 8mm Peleng Fish | 580EX-II | Metz44 | + de rest van de kitlensjes
    pi_58534118
    Ja mooie prijs, ga hem denk daar bestellen. Want hijs overal uitverkocht. (bedankt)

Zag Prophecies te koop staan 2de hands.
    Kan dat of kan je niet spelen op die key als die gebruikt is ?
    pi_58538470
    Je kunt niet spelen met keys die gebruikt zijn. Vaak krijg je bij 2de handse spull de account bij die gemaakt is. Ik vind het niet verstandig om GW op deze manier te krijgen.

-
    quote:
    Op woensdag 7 mei 2008 13:53 schreef Ulreazj het volgende:
    Nee, je kan niet met 2parties gaan, max 1.
    Factions heeft twee missies (Vizunah Square en Unwaking Waters) waarbij twee parties betrokken zijn. Wel zijn beide parties in verschillende outposts, en moeten beide parties wel op het juiste moment de missie starten.
      donderdag 8 mei 2008 @ 09:53:29 #27
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_58549022
    quote:
    Op woensdag 7 mei 2008 19:04 schreef Ge4ce het volgende:
    Je kunt niet spelen met keys die gebruikt zijn. Vaak krijg je bij 2de handse spull de account bij die gemaakt is. Ik vind het niet verstandig om GW op deze manier te krijgen.

Tenzij de verkoper nog niets heeft gekocht in de ingame store, dan kan je namelijk nog wel het email adres en het wachtwoord veranderen. Heb ik ook gedaan paar jaar geleden.

Wie wilde er ook alweer nog een trial key? Zal ik er vanavond eens even eentje opzoeken.
    "L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
    pi_58554076
    Ik heb nu nightfalls gekocht bij music store voor 19.99
    Maar wil denk ook nog wel eens aller eerste deel spelen.
    Kan ik die dan gewoon 2de hands kopen en instaleren, en met me character naar het eerste deel gaan.

Of kan dat niet ivm met me character of ivm met de key die al gebruikt is ?

En aangezien ik nu ga beginnen met guild wars moet ik een ras kiezen.
    Wat raden jullie aan voor beginnende speler
    Mijn voorkeur gaat tot nu toe denk ik uit naar: warrior/dervish/ranger/necromancer
      donderdag 8 mei 2008 @ 14:18:18 #29
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_58554339
    quote:
    Op donderdag 8 mei 2008 14:02 schreef impact010 het volgende:
    Ik heb nu nightfalls gekocht bij music store voor 19.99
    Maar wil denk ook nog wel eens aller eerste deel spelen.
    Kan ik die dan gewoon 2de hands kopen en instaleren, en met me character naar het eerste deel gaan.

Of kan dat niet ivm met me character of ivm met de key die al gebruikt is ?

En aangezien ik nu ga beginnen met guild wars moet ik een ras kiezen.
    Wat raden jullie aan voor beginnende speler
    Mijn voorkeur gaat tot nu toe denk ik uit naar: warrior/dervish/ranger/necromancer
    Je kan een ongebruikte key wel toevoegen aan een account, een gebruikte key echter niet. Wat dus kan is dat je tweedehands een account overkoopt en dan je NF key er aan toevoegd. maar dan moet die NF key dus niet gebruikt zijn.
    Ook kan je niet twee keer dezelfde campaign op één account hebben.

Wat ik heb gedaan voor mijn main account:
    1. Prophecies account
    2. Factions campaign toegevoegd
    3. Nightfall campaign toegevoegd
    4. EotN uitbreiding erbij.

Voor de chars die in het begin zijn gemaakt is het geen probleem, die krijgen dan toegang tot de nieuwe delen, meestal dmv enkele simpele quests.

Om te beginnen is war/mo of rang/mo goed om te leren. Beiden hebben hoge armor, kunnen aardig wat damage doen en zijn ze van alle markten wel een beetje thuis.
    "L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
    pi_58554500
    iemand die weet hoe die Zaishen Elite Challenge beetje te halen is ?
      donderdag 8 mei 2008 @ 16:51:25 #31
    84215 sinemet
    Never give up hope....
    pi_58557260
    Als er mensen zijn die nog een guild zoeken......http://www.dutchdoombrigade.nl/root/ddbforum/index.php

Is echt een supertoffe actieve guild

IGN van mij is Multi Compleet
      donderdag 8 mei 2008 @ 17:03:24 #32
    31057 jpg97
    Otaku No Kenkyu
    pi_58557455
    Ik heb alleen factions. Is het aan te raden de gewone guild wars ook meteen te kopen, of gewoon eerst factions verder te spelen?
    PieAir
      donderdag 8 mei 2008 @ 17:24:46 #33
    84215 sinemet
    Never give up hope....
    pi_58557807
    ik heb ze allemaal en er geen spijt van
    pi_58569426
    quote:
    Op donderdag 8 mei 2008 17:03 schreef jpg97 het volgende:
    Ik heb alleen factions. Is het aan te raden de gewone guild wars ook meteen te kopen, of gewoon eerst factions verder te spelen?
    Naja, als je meerdere delen erbij koopt, moet je wel meerdere delen uitspelen. Maar ik heb 3van de 4 delen en geen spijt. Ik kan nog maanden vooruit met spelen.
      dinsdag 13 mei 2008 @ 11:44:27 #35
    31057 jpg97
    Otaku No Kenkyu
    pi_58641570
    Level 12 " al "

Ik zie trouwens best veel gasten met allerhande vette ( ) outfits enzo.
    Of van die characters die van die lichtgevende bollen boven zich hebben.
    Ik wil dat ook
    PieAir
      dinsdag 13 mei 2008 @ 12:07:09 #36
    117222 HMaster-II
    <3 HMistress
    pi_58641961
    quote:
    Op dinsdag 13 mei 2008 11:44 schreef jpg97 het volgende:
    Level 12 " al "

Ik zie trouwens best veel gasten met allerhande vette ( ) outfits enzo.
    Of van die characters die van die lichtgevende bollen boven zich hebben.
    Ik wil dat ook
    Elite Armor (kleding) bedoel je
    Ik heb niet eens Elite Armor, want het kost me te veel. 75000 goudstukken terwijl ik nu voor Armor met de zelfde sterkte maar 15000 goud kwijt ben
    Ik heb er wel wat verf op gebruikt. Maar dat is bijzaak.
      dinsdag 13 mei 2008 @ 12:15:24 #37
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_58642121
    Wat mij betreft is functionaliteit > uiterlijk. Als je het een beetje slim doet hoeft max AL bijna niks te kosten.

Die lichtgevende bollen krijg je alleen als je de CE hebt van Prophecies/Factions/Nightfall. Divine Aura is ook alleen CE Proph en godzijdank gaan ze dat niet in de shop gooien. Hadden ze dat gedaan, dan zou ik Anet opblazen.
      dinsdag 13 mei 2008 @ 13:25:31 #38
    31057 jpg97
    Otaku No Kenkyu
    pi_58643309
    Wat is een CE nou weer ?
    PieAir
      dinsdag 13 mei 2008 @ 13:49:34 #39
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_58643787
    quote:
    Op dinsdag 13 mei 2008 13:25 schreef jpg97 het volgende:
    Wat is een CE nou weer ?
    Collector's Edition:

Ik heb er een paar
    pi_58645061
    quote:
    Op dinsdag 13 mei 2008 13:49 schreef Elegy het volgende:

[..]

Collector's Edition:

Ik heb er een paar
    Ik heb de CE van NF, hoe krijg ik daar een bol dan ?
      dinsdag 13 mei 2008 @ 15:19:26 #41
    31057 jpg97
    Otaku No Kenkyu
    pi_58645443
    Ik heb ook de CE van Factions
    PieAir
      dinsdag 13 mei 2008 @ 15:31:32 #42
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_58645727
    quote:
    Op dinsdag 13 mei 2008 14:58 schreef Ulreazj het volgende:

[..]

Ik heb de CE van NF, hoe krijg ik daar een bol dan ?
    Door /dancenew te doen dacht ik
      dinsdag 13 mei 2008 @ 15:48:43 #43
    164931 Houtspeer
    Jealous Of Your Cigarette
    pi_58646111
    Wat een stel noobs zijn jullie

Is de FOK guild nog steeds zo dood?
    And all the things you do with it
      dinsdag 13 mei 2008 @ 15:51:34 #44
    31057 jpg97
    Otaku No Kenkyu
    pi_58646167
    Heb ik toch altijd gezegd

Je moet ergens beginnen he?
    PieAir
    pi_58649472
    quote:
    Op dinsdag 13 mei 2008 15:31 schreef Elegy het volgende:

[..]

Door /dancenew te doen dacht ik
    Ok, thnx __
      dinsdag 13 mei 2008 @ 18:31:12 #46
    84215 sinemet
    Never give up hope....
    pi_58649493
    quote:
    Op dinsdag 13 mei 2008 15:48 schreef Houtspeer het volgende:
    Wat een stel noobs zijn jullie

Is de FOK guild nog steeds zo dood?
    Yep
    pi_58662502
    Ik dacht, begin even voor de titel vanquisher om alles op hard mode te doen. Wat een kutzooi, moet je veel te veel opletten en plannen. Laat maar zitten.
      woensdag 14 mei 2008 @ 12:20:54 #48
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_58662681
    n00b
    pi_58662971
    Nee, dat valt wel mee. Maar is gewoon een waardeloze title. Massa area's clearen en grinden. Nou wat een lol, die ga ik dus nooit doen.
      woensdag 14 mei 2008 @ 12:43:41 #50
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_58663021
    Je kan Vanquisher wel combineren met Carthographer trouwens.

Ik doe ook geen ruk met mijn titels
    pi_58663214
    Ik ben bezig met een aantal titels, maar die zijn nog maar rank 3,4,5. Ik denk dat ik met een paar maand wel paar heb.
    Paar in mijn guild heb zo'n beetje alles. no lifers.
      woensdag 14 mei 2008 @ 13:00:29 #52
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_58663354
    Ja ik ken het. In mijn guild/alliance zijn er ook al een stuk of vijf met "My guild hall smells of rich mahagony".

Veruit de meeste titels vind ik toch niks, behalve de PvE skills zijn ze nog wel eens handig maar voor de rest. Ik heb ook geen enkele title op display, nergens voor nodig.
      woensdag 14 mei 2008 @ 14:32:07 #53
    164931 Houtspeer
    pi_58664955
    De leukste titles om te halen zijn de eotn titles. Gewoon simpel missies doen, boekje vullen dus, en inleveren voor 20000 of 30000(Hard Mode) van die norn/asura/vanguard/delver title. Dat doe je dan een aantal keer en heb je 4 titles max!
    En als je dan bezig ben kan je nog één titeltje doen (bijvoorbeeld protector of tyria, dus ook gewoon leuk missies doen) en dan heb je 5 titles max en dan hoor je bij de max-titles mensen.
    Simpel toch?
      woensdag 14 mei 2008 @ 14:50:15 #54
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_58665250
    Die boeken kan je toch maar één keer krijgen/inleveren?

Dus als je eerst alles op NM doet en dan inlevert krijg je daarna niks meer toch? Ze nemen namelijk wel lekker de ruimte in, mijn inventory raakt overvol met die zooi. En dan heb je ook nog eens die bonusmissies items. Gaat hard zo.
      woensdag 14 mei 2008 @ 14:53:13 #55
    164931 Houtspeer
    pi_58665309
    Nee, die boeken kan je weer krijgen als je naar die boekmensen gaat.
    En dan hoef je niet meer de quests te doen, maar alleen de missies.
    Je hebt toch een Xunlai chest? Waarom dump je daar niet je bonus missie items? Wat dat ook zijn
    pi_58666819
    Op een of andere manier ben ik in een guild gegaan die nu in een alliance [Halo] zit met als derde meeste Kurzick faction heeft. (Daarvoor nog in [EDGE] en [CLAN].) Vierde met Luxon faction meegerekend. Zegt verders niets uiteraard, maar Amatz Basin geeft wel goedkopere stuff.

Edit> Verhuis naar een andere guild met meer Europezen en leden. Sinds waar ik in zat ook maar maximaal 1 of 2 online waren. Het kan zelfs zijn dat deze guild nog eens een stapje hoger gaat, naar Altrumm Ruins. Dat wordt dan waarschijnlijk de tweede meeste faction alliance van Factions.

[ Bericht 12% gewijzigd door Ge4ce op 14-05-2008 20:37:15 ]
      zaterdag 17 mei 2008 @ 18:48:39 #57
    84215 sinemet
    Never give up hope....
    pi_58730194
    Vind het jammer dat de fok guild zo inactief is. Was altijd gezelligouwehoeren met ze in de alliancie chat
    pi_58756397
    quote:
    Op woensdag 14 mei 2008 16:22 schreef Ge4ce het volgende:
    Op een of andere manier ben ik in een guild gegaan die nu in een alliance [Halo] zit met als derde meeste Kurzick faction heeft. (Daarvoor nog in [EDGE] en [CLAN].) Vierde met Luxon faction meegerekend. Zegt verders niets uiteraard, maar Amatz Basin geeft wel goedkopere stuff.

Edit> Verhuis naar een andere guild met meer Europezen en leden. Sinds waar ik in zat ook maar maximaal 1 of 2 online waren. Het kan zelfs zijn dat deze guild nog eens een stapje hoger gaat, naar Altrumm Ruins. Dat wordt dan waarschijnlijk de tweede meeste faction alliance van Factions.
    Waarom bij een alliance die vet veel Kurzick faction heeft.
    pi_59012472
    ik heb voor mijn 2de brithday een elf gekregen. Hopelijk dat ik met anderen (is nog uitzoeken welke datum die jarig zijn) wel een gwen krijg!
      vrijdag 30 mei 2008 @ 14:45:06 #60
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_59013029
    Ik heb voor mijn 3rd birthdaygifts alleen maar crappy witte gekregen
    Is dat mijn fokkin belonging? Gloeiendegloeiende!
    pi_59013190
    ik weet niet, heb het een beetje gehad met guild wars. Dat verhaal heb ik ook niet eens gevolgd. En ik heb de eerste 3 delen..
    pi_59013262
    quote:
    Op vrijdag 30 mei 2008 14:45 schreef Elegy het volgende:
    Ik heb voor mijn 3rd birthdaygifts alleen maar crappy witte gekregen
    Is dat mijn fokkin belonging? Gloeiendegloeiende!
    bij al je 32 (?) characters?
      vrijdag 30 mei 2008 @ 15:11:07 #63
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_59013476
    Nee, ik heb er maar iets van vijf die 3 jaar worden

Twee daarvan hebben stomme witte pets
    pi_59093199
    Eindelijk op de helft van Eotn en NF. Nog maar 100uur te gaan ofzo, dus volgend jaar moet ik wel klaar zijn.
    pi_59164762
    M'n 2de 2birthdaypet is ook een Elf
    pi_59167167
    Ik heb een paarse en een groene.
      vrijdag 6 juni 2008 @ 11:27:03 #67
    31057 jpg97
    Otaku No Kenkyu
    pi_59167300
    Ik snap al die termen hier niet
    PieAir
      vrijdag 6 juni 2008 @ 11:41:33 #68
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_59167732
    quote:
    Op vrijdag 6 juni 2008 11:27 schreef jpg97 het volgende:
    Ik snap al die termen hier niet
    Welke niet?
      vrijdag 6 juni 2008 @ 12:32:58 #69
    117222 HMaster-II
    <3 HMistress
    pi_59169078
    Ben al 1,5 maand neit meer op GW geweest. Veel te druk met andere zaken.. Schiet niet op zo...
    Tijd voor een Sabatical ofzo
      vrijdag 6 juni 2008 @ 12:47:34 #70
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_59169468
    Ik doe ook maar weinig. Speel de laatste tijd alleen maar Hellgate: London, World in Conflict en af en toe Lord of the Rings online.

GW heeft voor mij wel een beetje zijn glans verloren, moet eigenlijk nog een hoop uitspelen/halen maar kan me er eigenlijk niet meer toe zetten.
    pi_59172957
    Dat heb ik ook, ik heb mn verslaving eerst wel weer gehad. Toch nog weer 1.5maand gespeeld, nu nog 1x in de week ofzo.
      vrijdag 6 juni 2008 @ 16:07:11 #72
    31057 jpg97
    Otaku No Kenkyu
    pi_59175313
    quote:
    Op vrijdag 6 juni 2008 11:41 schreef Elegy het volgende:

[..]

Welke niet?
    Allemaal niet

Ik speel dat spel gewoon ooit, en dan kom ik allemaal termen tegen waarvan ik denk: WTF
    Ik wil gewoon mijn poppetje levellen, en vette wapens + armour. Maar dan moet ik weer één of andere rune ofzoiets hebben en dan heb ik zoiets van "laat maar"
    PieAir
    pi_59176614
    runes kun je kopen bij rune traders. Keurig gesorteerd op class en eigenschap.
      vrijdag 6 juni 2008 @ 17:10:44 #74
    31057 jpg97
    Otaku No Kenkyu
    pi_59177419
    Ja dat bedoel ik!
    Ik wil gewoon vette wapens kopen ergens of stelen of gratis krijgen
    PieAir
    pi_59178830
    Mijn ingame name is esekiel rage .
    Wapens kun je ook kopen en ook gratis krijgen, omdat ze droppen. En je kunt ook kisten openen voor vette loot.
    pi_59361670
    heb nu 2x een Elf en 1x een Palawa Joko. Nog 2 characters te gaan en hopelijk zit daar een Gwen bij!
      zondag 15 juni 2008 @ 09:55:32 #77
    84215 sinemet
    Never give up hope....
    pi_59401462
    ik wil ook een pet
      zondag 15 juni 2008 @ 10:32:08 #78
    117222 HMaster-II
    <3 HMistress
    pi_59401788
    quote:
    Op zondag 15 juni 2008 09:55 schreef sinemet het volgende:
    ik wil ook een pet
    Moet je Elegy even schoppen Die heeft er nog een stuk of 20
      zondag 15 juni 2008 @ 11:36:15 #79
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_59402642
    quote:
    Op zondag 15 juni 2008 10:32 schreef HMaster-II het volgende:

[..]

Moet je Elegy even schoppen Die heeft er nog een stuk of 20
    Echt niet, slechts vijftien ofzo
    pi_59408673
    quote:
    Op zondag 15 juni 2008 09:55 schreef sinemet het volgende:
    ik wil ook een pet

Ik heb er nu 8.
    pi_59434783
    Ik iets van 10
      maandag 16 juni 2008 @ 15:59:47 #82
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_59434856
    Wacht maar tot al mijn chars in elk geval één keer jarig zijn geweest
      maandag 16 juni 2008 @ 23:08:26 #83
    217719 Klautje
    IK KOM HIER OM TE HATEN GEK
    pi_59447377
    Ik krijg altijd die trollies
    © Bafnek
      dinsdag 17 juni 2008 @ 01:29:50 #84
    65330 Ruzbeh
    Five inches but its thick
    pi_59450337
    Ik wil meer info over Guild Wars 2.
    De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
      dinsdag 17 juni 2008 @ 10:44:27 #85
    217719 Klautje
    pi_59454298
    quote:
    This is basically a knowledge base of what I know of gw2 currently, or what I "think" to know as some things may be completely off. If you know anything important i'll add it, if something turns out to be retarded wrong i'll remove it.

General:
    - There will be different races
    - No monthly fee
    - No (or higher) level cap in PvE, PvP will use a fixed level.
    - Removal or partial removal of instancing.
    - Lots of PvE only skills.
    - Lots of RP uninteresting crap.
    - It will be released somewhere in 2009 (i suspect at the very end, xmas or something).
    - Alpha/beta will start in 2008.
    - Rumour says gw2 will be on the next games convention in Leipzig.
    - Z-axis
    - Jumping, swimming, bunnyhopping, removal of traditional interface allowing perhaps for a more execution heavy game.
    - Hall of monuments gives acces to some kind of title(s) or special skins.
    - Asura are gai.

PvP:
    - There will be "world PvP" where pve players fight in the ingame world with their equipment and pve levels. I like to think of this as an AB meets WoW raids.
    - The seperation between PvP and PvE characters has been removed. Instead, you just create a character and whenever you move it to a pvp outpost it will instantly be "pvp level" and will be able to create pvp equipment. I already predict an astounding amount of retards that enter a pvp arena and suddenly yell: WHAT THE FUCK MY LEVEL DROPPED IM SUPPOSED TO BE LEVEL 9000???!!!!!
    - GvG will be made more accessible by very probably lowering the amount of players needed for it. Will we see 5v5 or 6v6 gvg? Interesting to say the least.
    - Izzy does the skillbalances. He is very creative and does usually learn from his mistakes, we all do know that he is dumb.
    - Prettier graphics are gay cause they make the game unrunnable on older computers/laptops.
    © Bafnek
      dinsdag 17 juni 2008 @ 16:04:54 #86
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_59462940
    quote:
    Op maandag 16 juni 2008 23:08 schreef Klautje het volgende:
    Ik krijg altijd die trollies
    Of whiptails, daar heb ik ook al bakken vol van inmiddels
    pi_59484602
    Daar heb ik nog geen 1 van

Wacht nog steeds erop dat er 1 weer jarig is en dat schrijf ik op een blaadje zodat ik volgend jaar weet wanneer ik moet kijken als het weer birthday-tijd is.
    pi_59484893
    Op naar mijn 2de char die ook 3wordt
      woensdag 18 juni 2008 @ 16:40:40 #89
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_59492430
    quote:
    Op woensdag 18 juni 2008 12:02 schreef Ardenlyn het volgende:
    Daar heb ik nog geen 1 van

Wacht nog steeds erop dat er 1 weer jarig is en dat schrijf ik op een blaadje zodat ik volgend jaar weet wanneer ik moet kijken als het weer birthday-tijd is.
    Als je nou gewoon /age doet, da's veel makkelijker
    pi_59527942
    Dan zie ik alleen de maand maar niet precies wanneer die jarig is
    pi_59530460
    Nou je ziet hoeveel maanden je char oud en elke 12maand is een jaar.
    pi_59540717
    Klopt maar je weet niet precies welke dag de jarig is. Als eentje 23 maand is dan kan het zijn dat hij morgen jarig is maar kan ook zijn over 2 week.
      vrijdag 20 juni 2008 @ 07:46:07 #93
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_59541027
    Dan wordt het minuten tellen
    pi_59643755
    quote:
    Op vrijdag 20 juni 2008 07:46 schreef Elegy het volgende:
    Dan wordt het minuten tellen

Achja elke dag even opstarten en kijken
    pi_59644011
    Ben nu op 75% van Nightfall, maar speel het nog weinig atm. Maar toch nog even doorzetten.
    pi_59881767
    Weer geen Gwen!!
    Heb een Heket Warrior oid. Ook leuk maar heb nog maar 1 kans op Gwen. Kan wel een nieuwe pop aanmaken maar dan moet ik 2 jaar wachten
      vrijdag 4 juli 2008 @ 08:58:01 #97
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_59881833
    Gwen is tegenwoordig al voor weinig te koop geloof ik Op Guru heb je al een Gwen voor 80k.
    pi_59882040
    Moet je wel 80k hebben
      vrijdag 4 juli 2008 @ 10:42:06 #99
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_59883442
    Spel is inmiddels al meer dan 3 jaar uit, je gaat mij niet vertellen dat je niet minimaal 300k hebt ofzo
    pi_59885858

Echt niet. Heb een tijd terug nieuwe armor ervan gekocht en weg was al het geld.
    Speel het ook te weinig door tijd gebrek.
    En ik heb het spel 2 jaar. Was er niet vanaf het begin bij.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 04-07-2008 12:08:21 ]
    pi_60143060
    weet iemand wat een kale elemental sword q9 waard is?
      woensdag 16 juli 2008 @ 14:27:50 #102
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_60144622
    Heeft er iemand nog een mask van vorig weekend? Ik was het helemaal vergeten... te druk met CoD4 op het moment
    pi_60150635
    Het weekend ook gemist. Speel teveel TFT 2 en andere games.
    pi_60156093
    Damn, lange tijd niet gespeeld, toch maar weer eens aan beginnen
      zaterdag 6 september 2008 @ 13:26:44 #105
    217719 Klautje
    pi_61425244
    Flinke schop

Mini Ghostly van een maat van me een paar dagen geleden
    © Bafnek
      zaterdag 6 september 2008 @ 13:44:35 #106
    217719 Klautje
    pi_61425558

Check die timer, 10 uur. Dit was echt vlak voor de Shadow Form update (New Build Available enz.)
    Fun Fact: Ik ben de (2) en ik werd gebanned voor mijn naam

Vroeger ( ) ging Starcraft wel heel erg ver voor één fame
    © Bafnek
    pi_61538129
    Ik mis mijn oude login scherm
    Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
      woensdag 10 september 2008 @ 22:59:18 #108
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_61539068
    Ja, het is wel jammer dat je die niet kan kiezen, of dat het afhangt van waar je was toen je het laatste uitlogde ofzo
    pi_61543534
    Is trouwens ook een update voor GW gekomen. Een nieuwe unlockable hero genaamd Golem.
      donderdag 11 september 2008 @ 08:59:39 #110
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_61543552
    En voor als je lowlvl bent een fire imp
    pi_61544471
    Ja klopt.
      donderdag 11 september 2008 @ 12:04:04 #112
    74548 Jo0Lz
    Lick the box!
    pi_61547145
    Vanavond maar weer eens inloggen .
    Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
    pi_61576693
    quote:
    Op woensdag 10 september 2008 22:32 schreef Ame_thyst het volgende:
    Ik mis mijn oude login scherm
    [ afbeelding ]
    waar haal jij dat scherm vandaan?????? Die heb ik nog nooit gezien.

M.O.X. quest is K-met-peren.
      vrijdag 12 september 2008 @ 15:54:53 #114
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_61578728
    quote:
    Op vrijdag 12 september 2008 14:29 schreef HMaster-II het volgende:

[..]

waar haal jij dat scherm vandaan?????? Die heb ik nog nooit gezien.

n00b alert

pi_61579564
    quote:
    Op vrijdag 12 september 2008 15:54 schreef Elegy het volgende:

[..]

n00b alert

blaag
    ik heb dat flut venster
      vrijdag 12 september 2008 @ 17:26:36 #116
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_61580962
    quote:
    Op vrijdag 12 september 2008 16:29 schreef HMaster-II het volgende:

[..]

blaag
    ik heb dat flut venster

Ja, elke keer als er een nieuwe chapter uitkomt krijg je een inlogscherm met dat thema, wel jammer dat je dus niet kan kiezen.

De eerste is dus het Prophecies scherm
    pi_61583637
    Zou wel keer leuk zijn om weer om te levelen in GW. Maar is wachten op GW 2.
      dinsdag 16 september 2008 @ 21:36:54 #118
    217719 Klautje
    pi_61687103
    quote:
    Op vrijdag 12 september 2008 19:21 schreef Ulreazj het volgende:
    Zou wel keer leuk zijn om weer om te levelen in GW. Maar is wachten op GW 2.
    Nieuw character, pvp..
    © Bafnek
      donderdag 18 september 2008 @ 11:14:08 #119
    214544 J0ttem
    speciale jongen
    pi_61726698
    *is ook GW speler* :>

Hier mijn main character, hijs gisteren 3 geworden : P

/e-peen
    Mja PvE heeft me genoeg voor lul gezet dus verdoe ik mijn tijd nu meestal met het verkrijgen van GladPoints -.-"
    Swiggity swooty, I'm coming for that booty.
    pi_61728326
    quote:
    Op dinsdag 16 september 2008 21:36 schreef Klautje het volgende:

[..]

Nieuw character, pvp..
    Ja maar heb al 3lvl 20 en pvp ook wat gedaan. Niet echt mijn ding.
      donderdag 18 september 2008 @ 13:22:20 #121
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_61729693
    quote:
    Op donderdag 18 september 2008 12:24 schreef Ulreazj het volgende:

[..]

Ja maar heb al 3lvl 20 en pvp ook wat gedaan. Niet echt mijn ding.
    3 slechts?
      donderdag 18 september 2008 @ 13:29:48 #122
    217719 Klautje
    pi_61729883
    quote:
    Op donderdag 18 september 2008 13:22 schreef Elegy het volgende:

[..]

3 slechts?
    © Bafnek
      donderdag 18 september 2008 @ 13:55:56 #123
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_61730540
    Ik heb er vééél meer

Tevens kom ik erg weinig buiten
      donderdag 18 september 2008 @ 13:58:26 #124
    217719 Klautje
    pi_61730609
    quote:
    Op donderdag 18 september 2008 13:55 schreef Elegy het volgende:
    Ik heb er vééél meer

Tevens kom ik erg weinig buiten
    Ik heb er lekker 9
    © Bafnek
      donderdag 18 september 2008 @ 14:11:48 #125
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_61730972
    quote:
    Op donderdag 18 september 2008 13:58 schreef Klautje het volgende:

[..]

Ik heb er lekker 9 [ afbeelding ]
    Oh, slechts negen. Ik zit op ongeveer 17
      donderdag 18 september 2008 @ 14:15:58 #126
    214544 J0ttem
    speciale jongen
    pi_61731066
    quote:
    Op donderdag 18 september 2008 14:11 schreef Elegy het volgende:

[..]

Oh, slechts negen. Ik zit op ongeveer 17
    Lol ik heb aan 4 PvE characters al genoeg : | (Ranger/Assassin/Derv/Necro en heb er maar 1 die ik bijna altijd gebruik, maar er komt misschien nog een Mesmer bij) : O
      donderdag 18 september 2008 @ 14:25:48 #127
    74548 Jo0Lz
    Lick the box!
    pi_61731352
    quote:
    Op donderdag 18 september 2008 13:22 schreef Elegy het volgende:

[..]

3 slechts?
    Ja, ik heb bijna alle classes lvl 20 .
      donderdag 18 september 2008 @ 14:36:17 #128
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_61731613
    quote:
    Op donderdag 18 september 2008 14:15 schreef J0ttem het volgende:

[..]

Lol ik heb aan 4 PvE characters al genoeg : | (Ranger/Assassin/Derv/Necro en heb er maar 1 die ik bijna altijd gebruik, maar er komt misschien nog een Mesmer bij) : O
    Ik heb 31 pve chars en 1 pvp char verdeeld over vier accounts Uit mijn tijd dat ik nog fanatiek GW speelde... nu doe ik er maar vrij weinig mee.

Het heeft een beetje zijn glans verloren voor mij. Maar dat is ook niet zo heel gek, speel het sinds het uitkwam en heb zo'n beetje alles wel gezien. Omdat ik ook geen titeljager ben en pvp niet echt mijn ding is en er maar weinig nieuwe content bijkomt log ik nog maar zelden in.
      donderdag 18 september 2008 @ 14:55:51 #129
    74548 Jo0Lz
    Lick the box!
    pi_61732072
    quote:
    Op donderdag 18 september 2008 14:36 schreef Elegy het volgende:

[..]

Ik heb 31 pve chars en 1 pvp char verdeeld over vier accounts Uit mijn tijd dat ik nog fanatiek GW speelde... nu doe ik er maar vrij weinig mee.

Het heeft een beetje zijn glans verloren voor mij. Maar dat is ook niet zo heel gek, speel het sinds het uitkwam en heb zo'n beetje alles wel gezien. Omdat ik ook geen titeljager ben en pvp niet echt mijn ding is en er maar weinig nieuwe content bijkomt log ik nog maar zelden in.
    Ik log nog wel eens in. Om te kijken of ik ook pets heb. Maar de laatste keer heb ik alle data genoteerd, dus nu gericht, in plaats van "alleen kijken".
    pi_61732429
    Ik heb in totaal 6chars, 3 daarvan kan ik nog wel keer levelen. Maar duurt nog wel even denk ik.
    pi_62055281
    Ik ben ook weer opnieuw begonnen, is het hier een beetje actief ?

Ik ben wel online te vinden!
    pi_62061218
    Mwoah, ik ben maandag en dinsdag vrij van werk. Dan ga ik even wat tijd besteden aan games die ik al een tijdje niet meer gedaan heb. Like GW.
    pi_62092760
    Achja, ik ben nu een beetje aan het title hunten met mijn Monk, maar als er bijv. een vanquish fout gaat (wat nogal eens voorkomt ) sluit ik het meestal uit frustratie meteen af .
    pi_62099643
    Die titel doe ik ook niet, mij teveel werk.
      vrijdag 3 oktober 2008 @ 09:51:50 #135
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_62099869
    Hoe kan een vanquish nou fout gaan Of zit je dan niet op te letten ofzo
    pi_62100683
    Vandaag eye of the north gehaald.
    pi_62101332
    quote:
    Op vrijdag 3 oktober 2008 09:51 schreef Elegy het volgende:
    Hoe kan een vanquish nou fout gaan Of zit je dan niet op te letten ofzo
    Mja, dan word ik weer overweldigd ofzo, ik weet niet wat ik nou altijd fout doe
      woensdag 12 november 2008 @ 14:41:57 #138
    199397 Windigo
    Flavourtarian
    pi_63159427
    Ben begonnen met GW, heb Factions er meteen maar bij gekocht. Ben nu een Ritualist van level 2 Mooie graphics, fijne character creatieopties. Tot nu toe pwnd het WoW voor mij
    pi_63165579
    quote:
    Op woensdag 12 november 2008 14:41 schreef Windigo het volgende:
    Ben begonnen met GW, heb Factions er meteen maar bij gekocht. Ben nu een Ritualist van level 2 Mooie graphics, fijne character creatieopties. Tot nu toe pwnd het WoW voor mij
    Wil je samen spelen? Ik namelijk wel.
    Fas est et ab hoste doceri.
    pi_63179505
    Ik heb het van de week ook weer eens een paar uurtjes gedaan. Blijft mooi de omgeving. En sommige titels nu maar eens gaan halen
      donderdag 13 november 2008 @ 07:33:41 #141
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_63181131
    Volgens de aankomende patch gaat het qua titels een stuk beter worden/makkelijker om te halen. En dat is maar goed ook, veel mensen (waaronder ikzelf) hebben het allemaal wel gezien. Veel titels zijn tot nog toe alleen te halen als je er echt idioot veel tijd en geld in stopt. Dat is leuk als je het al vanaf het begin speelt en ze zouden dán al beschikbaar zijn maar enkelen zijn pas het laatste jaar toegevoegd.
      donderdag 13 november 2008 @ 09:02:53 #142
    214544 J0ttem
    speciale jongen
    pi_63182055
    Ik hoop op een fatsoenlijke Skill Balance deze keer

Visions of Regret
    Shield Bash
    Steam
    Foul Feast
    Wail of Doom

Nerf plz :>
    pi_63185426
    quote:
    Op donderdag 13 november 2008 07:33 schreef Elegy het volgende:
    Volgens de aankomende patch gaat het qua titels een stuk beter worden/makkelijker om te halen. En dat is maar goed ook, veel mensen (waaronder ikzelf) hebben het allemaal wel gezien. Veel titels zijn tot nog toe alleen te halen als je er echt idioot veel tijd en geld in stopt. Dat is leuk als je het al vanaf het begin speelt en ze zouden dán al beschikbaar zijn maar enkelen zijn pas het laatste jaar toegevoegd.
    Ja dat hoop ik ook. Bv de ranks naar Castellan in NF is wel goed te doen. DAn heb je 8000punten ofzo. En dan naar Sunspear GEneral is 50000 punten, en kun je maar in 1gebied farmen voor punten.
    Ja dagggggggggg
    pi_63186808
    quote:
    Op donderdag 13 november 2008 09:02 schreef J0ttem het volgende:
    Ik hoop op een fatsoenlijke Skill Balance deze keer

Visions of Regret
    Shield Bash
    Steam
    Foul Feast
    Wail of Doom

Nerf plz :>
    Taz, met je Team Arenas.
    pi_63187399
    party animal dan, farm een paar weken voor termite legs, verschijnt de trader niet en knalt mijn internet precies tijdens halloween event er uit.
      donderdag 13 november 2008 @ 16:03:29 #146
    74548 Jo0Lz
    Lick the box!
    pi_63193574
    <3. Guild Wars.

Ik zal het vanavond ook weer eens opstarten, eens kijken of er nog wat nieuws is .
    pi_63193669
    ik heb een paarse nornbear en 2x een ooze en weet ik veel meer kwam ik van de week achter. Nog 2 maanden en dan zijn er 4 jarig geweest

Ik heb dus een ooze dubbel, te ruil tegen een andere(paarse) 3rd bday pet. wel een die ik nog niet heb natuurlijk.

[ Bericht 16% gewijzigd door DarkY.NL op 13-11-2008 16:18:25 ]
      vrijdag 14 november 2008 @ 09:12:14 #148
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_63212534
    pi_63213144
    quote:
    Op vrijdag 14 november 2008 09:12 schreef Elegy het volgende:
    Enorme update!
    Nou, fantastisch. Helemaal niets retroactief weer Behalve dan die fantastische 5000 faction, toe maar.

[ Bericht 13% gewijzigd door Nickolaus.Maximillian op 14-11-2008 10:22:40 ]
      vrijdag 14 november 2008 @ 10:30:18 #150
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_63214290
    quote:
    Op vrijdag 14 november 2008 09:40 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:

[..]

Nou, fantastisch. Helemaal niets retroactief weer Behalve dan die fantastische 5000 faction, toe maar.
    Storybooks is wel aardig, het schijnt dat je ze ook achteraf kan laten invullen, dus als je de missies ook al gedaan hebt.
    pi_63214465
    quote:
    Op vrijdag 14 november 2008 10:30 schreef Elegy het volgende:

[..]

Storybooks is wel aardig, het schijnt dat je ze ook achteraf kan laten invullen, dus als je de missies ook al gedaan hebt.
    Niet dus
      vrijdag 14 november 2008 @ 10:47:01 #152
    107405 DarkY.NL
    www.darky.nl
    pi_63214807
    hmm tijd om weer te gaan gamen en de volgende title te halen My Guild Hall Smells of Rich Mahogany
      vrijdag 14 november 2008 @ 10:49:49 #153
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_63214893
    quote:
    Op vrijdag 14 november 2008 10:36 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:

[..]

Niet dus
    Da's kut. En ik ga toch echt niet opnieuw beginnen
      vrijdag 14 november 2008 @ 14:33:58 #154
    214544 J0ttem
    speciale jongen
    pi_63221114
    Ik doe haast niet meer aan PvE ¬¬

Geen skill balance, kut update
      zondag 16 november 2008 @ 21:00:58 #155
    84215 sinemet
    Never give up hope....
    pi_63272247
    Speel t iedere dag bijna, prima update hoor. leuke guild en leuke alliance
      maandag 17 november 2008 @ 09:07:27 #156
    107405 DarkY.NL
    www.darky.nl
    pi_63281494
    de update is wel lekker, nu rank 4 wisdom en rank 3 (bijna 4) kistjes open.
    Ook ff areas vanquished aan Kurzick kant. DUbbele points, dus per area zo'n 30-40k Faction erbij.
    Van rank 1 kurzick naar bijna rank 4 inmiddels, luxon zat al op rank 4
    pi_63288362
    Gelukkig dat sommige titels nou beter te halen zijn. Ik heb nu al enkele 1000den punten voordeel.
      dinsdag 18 november 2008 @ 23:13:31 #158
    153800 Bouncer_Bone
    Don't look at me
    pi_63332363
    Ah, leuk, een GW-topic Ik heb onlangs de eerste drie delen gekocht (NF iets eerder dan de andere twee ) en heb nu 1 char van lvl 20 in NF. Maar ik ga proberen het verhaal te volgen, dus ben ik een Ele begonnen in Prophecies

Zijn er nog veel mensen die actief spelen?
    pi_63337213
    Vergeleken met 1 jaar terug, nope.
      woensdag 19 november 2008 @ 09:42:06 #160
    74548 Jo0Lz
    Lick the box!
    pi_63337966
    quote:
    Op woensdag 19 november 2008 09:00 schreef Ame_thyst het volgende:
    Vergeleken met 1 jaar terug, nope.
    Ik verbaasde me over het aantal mensen online, meerdere districts in plaatsen waar het normaal heel rustig is...

Als het echt helemaal leeg is, kun je altijd nog naar een amerikaans district.
    pi_63338766
    Oh, is nog genoeg activiteit hoor.
      vrijdag 21 november 2008 @ 16:17:59 #162
    107405 DarkY.NL
    www.darky.nl
    pi_63407985
    inmiddels zijn we weer een Luxon guild (zodat ik die title wat sneller omhoog krijg).
    Op aanvraag kan er natuurlijk geswitched worden voor 500 gold per keer :p
      vrijdag 21 november 2008 @ 21:19:09 #163
    84215 sinemet
    Never give up hope....
    pi_63415730
    En leeft de Fok guild eigenlijk nog of issie nog steeds hardstikke dood?
    pi_63420818
    volgens mij heel dood.
      maandag 24 november 2008 @ 09:17:07 #165
    107405 DarkY.NL
    www.darky.nl
    pi_63470308
    er zijn niet veel in de FOK guild die online komen, +-4 man in de laatste 2 dagen.
      maandag 24 november 2008 @ 09:43:40 #166
    74548 Jo0Lz
    Lick the box!
    pi_63470781
    Hehe, iedereen ging weg. Zelfs de mensen die alleen online komen om te chatten.

Misschien komt het wel weer terug bij GW2, maar Darky en ik spelen beide weer ^^.
    pi_63472166
    Ik speel ook weer wat. Maar meesten wachten inderdaad op GW2.
      maandag 24 november 2008 @ 21:21:05 #168
    84215 sinemet
    Never give up hope....
    pi_63489891
    Ik wacht ook op gw 2 maar ben nog steeds aan het spelen Mn titels moet ik nog flink opkrikken en ik moet hard sparen omdat ik canthan elite armor wil voor mn monkie.
      dinsdag 25 november 2008 @ 10:42:08 #169
    107405 DarkY.NL
    www.darky.nl
    pi_63500343
    quote:
    Op maandag 24 november 2008 21:21 schreef sinemet het volgende:
    Ik wacht ook op gw 2 maar ben nog steeds aan het spelen Mn titels moet ik nog flink opkrikken en ik moet hard sparen omdat ik canthan elite armor wil voor mn monkie.
    canthan armor is inderdaad mooi. Check ook de dwarven set monk armor, die vind ik zelf iets mooier

dinsdag 25 november 2008 @ 10:57:05 #170
    74548 Jo0Lz
    Lick the box!
    pi_63500782
    Pfff, canthan is veel mooierder.

dinsdag 25 november 2008 @ 13:29:21 #171
    107405 DarkY.NL
    www.darky.nl
    pi_63504963
    hij heeft het over elite, niet een cheap ass luxon armor...
      dinsdag 25 november 2008 @ 13:31:57 #172
    214544 J0ttem
    speciale jongen
    pi_63505022
    Nee, ga voor Obsidian, Mask of the Mo Zing en Chaos Gloves, allemaal black dyed, vergeet natuurlijk niet je KoaDB rank title aan te zetten, dan hoor je er helemaal bij.

(wat ik vooral triest vind is als je die kloon-leger-leden in je team krijgt en dan blijken t Healing Breeze spammers te zijn )
      dinsdag 25 november 2008 @ 15:13:56 #173
    74548 Jo0Lz
    Lick the box!
    pi_63508008
    quote:
    Op dinsdag 25 november 2008 13:31 schreef J0ttem het volgende:
    Nee, ga voor Obsidian, Mask of the Mo Zing en Chaos Gloves, allemaal black dyed, vergeet natuurlijk niet je KoaDB rank title aan te zetten, dan hoor je er helemaal bij.

(wat ik vooral triest vind is als je die kloon-leger-leden in je team krijgt en dan blijken t Healing Breeze spammers te zijn )
    Healing breeze.
    quote:
    Op dinsdag 25 november 2008 13:29 schreef DarkY.NL het volgende:
    hij heeft het over elite, niet een cheap ass luxon armor...
    Ik heb nog 240k ofzo. Mss maar eens wat kopen .
    Rit en Paragon hebben helemaal black dyed armor...
    pi_63514752
    Jezus tering, 240K.

Naja, afgelopen week wel 20rares erbij.
      dinsdag 25 november 2008 @ 19:08:46 #175
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_63515040
    240k, da's peanuts
      dinsdag 25 november 2008 @ 20:30:16 #176
    74548 Jo0Lz
    Lick the box!
    pi_63517900
    quote:
    Op dinsdag 25 november 2008 19:08 schreef Elegy het volgende:
    240k, da's peanuts
    Ik heb het in het verleden meerdere keren uitgegeven. Ik vond het allang tof dat ik nog wat had .

Weet niet eens wat ik er allemaal voor moet kopen, er is zoveel, maar niets echt nodig.
    pi_63517924
    Iemand interesse in een account met alle delen ?
      dinsdag 25 november 2008 @ 23:27:01 #178
    153800 Bouncer_Bone
    Don't look at me
    pi_63523951
    Je wilt hem gaan verkopen? Het is dat ik de eerste 3 delen al heb, anders zou ik wel interesse hebben.
      woensdag 26 november 2008 @ 07:03:27 #179
    199397 Windigo
    Flavourtarian
    pi_63527360
    Is GW 2 nou wel of nog niet uit?
      woensdag 26 november 2008 @ 07:47:05 #180
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_63527547
    Nope, verwacht de eerste betatest pas ergens halverwege 2009.
      woensdag 26 november 2008 @ 10:26:19 #181
    84215 sinemet
    Never give up hope....
    pi_63530294
    Men dat jullie zoveel gold hebben ik heb misschien net 30 k.
      woensdag 26 november 2008 @ 10:38:45 #182
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_63530584
    Ik had op een gegeven moment 1,3 miljoen. Maar ik doe er dan ook weinig mee

Geef geen ruk om armor (effectiviteit < looks) en wapens had ik van de pre-orders, of liet ik maken. Dat scheelt best wel. En vroegâh kon je nog Ettins, Hydra's, Griffons en Trolls farmen zonder enig probleem. UW/FoW farming deed ik nooit eigenlijk, hoewel ik voor de grap wel eens zo'n Spidercave run zou willen proberen
    Je kon ook een tijdje (geen idee of dat nu nog kan) bij een trader net buiten Old Ascalon ook goed je wood ruilen voor parchment met een beetje bijbetalen en dat weer verkopen bij een rare material trader. Daar heb ik ook een redelijke hoeveelheid geld aan overgehouden. Alles salvagen, omruilen en verkopen.

Sowieso is crafting materials farmen een vrij eenvoudige manier om geld binnen te halen. Ze zijn toch gratis als je salvaged en ook vrij makkelijk te krijgen.
    Op het begineiland van Factions zit rechtsboven een meertje met een eilandje, de monsters daar dropten in het begin ook erg veel spirit woodplanks en regelmatig (non-maxed) golds met aardige beginmods. Nu doen ze dat niet meer geloof ik.
    pi_63580404
    whaha deze heb ik ook nog ergens thuis liggen ben gestopt nadat ik alle missies van het eerste spel op hard heb uitgespeeld
    pi_63580781
    Op zich is met farmen best snel veel gold te halen. Beste daarvoor is wel Nightfall. Krijg je ook voor veel quests goud.
      vrijdag 28 november 2008 @ 11:30:28 #185
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_63590277
    Idd, alleen is farmen op een gegeven moment zo ontzettend saai voor mij geworden (en ook niet echt meer nodig) dat ik er maar mee gestopt ben.
    In NF zitten wel aardig wat plekken waar je goed kan farmen omdat er mobs met voornamelijk warrs en rangers rondlopen zoals de termites en veel andere insecten en de grote beesten.
      vrijdag 28 november 2008 @ 23:41:14 #186
    74185 PsychoBoB
    the psycho of them all
    pi_63610598
    Heeft iemand enig idee wat ik voor een white rabbit minipet kan vragen??
    Het uiten van je menig is het allerhoogste goed, dat is juist iets wat haat ontlaad en niet wat woede voedt.... (maassen 2004™)
      zaterdag 29 november 2008 @ 00:14:59 #187
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_63611484
    Moet je even kijken op gwguru bijvoorbeeld
    pi_63613977
    Of de wiki van guildwars.
      maandag 1 december 2008 @ 13:01:04 #189
    107405 DarkY.NL
    www.darky.nl
    pi_63665891
    was leuk weekendje, vanaf donderdag dropte er een slice en drankje. Inmiddels sweet tooth title erbij.
    En solo bergen hot springs op zaterdag leverde in 3 runs 15 unieke items op. Ging echt lekker dus.
    Inmiddels zit ik al weer rond de 80k (3 weken terug had ik de helft).

Gister was Jo0lz bij me en hebben we de Frostmaw dungeon gedaan, vrij easy en had hij die lucky bastard de King hammer als drop uit de eindkist. Verder hebben we nog Sevetarm gedaan met heroes
    Maar frostwight lukte helaas niet, die laatste groep is een beetje irri.
    We hebben ook nog een luxon area gevanquished.
    Zit al bijna op de helft van Faction vanquish (14/33 ofzo) dus gaat lekker rap, My guildhall smells komt er snel aan . Zit nog steeds op 20 max titles, maar als ik me dungeon book inlever komt er sowieso 1 bij
      maandag 8 december 2008 @ 17:57:12 #190
    151527 KaMo
    Boem, zei de bas
    pi_63856605
    Ik ben sinds gister weer gaan spelen!

Nieuwe Sunspear in NF
    pi_63908546
    Ik ga vanaf vanavond weer spelen met een maat van mij, willen de beste van de wereld worden.
    pi_63912988
    quote:
    Op woensdag 10 december 2008 16:24 schreef Edwinuss het volgende:
    Ik ga vanaf vanavond weer spelen met een maat van mij, willen de beste van de wereld worden.
    Qua wat ? Pvp of titels ?
    pi_63913660
    quote:
    Op woensdag 10 december 2008 19:23 schreef Ulreazj het volgende:

[..]

Qua wat ? Pvp of titels ?
    Alles. We gaan echt keihard aan het werk.
      maandag 15 december 2008 @ 15:45:28 #194
    107405 DarkY.NL
    www.darky.nl
    pi_64032751
    afgelopen weekend me 21ste max title erbij... nog 4 te gaan (vanquish)
      maandag 15 december 2008 @ 15:46:35 #195
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_64032782
    Gisteren nog eens ingelogd maar het kan me allemaal niet meer zo boeien
    pi_64038781
    Hoe zit het nou met GW2?

Ik speel nu fanatiek WoW, maar 't prikkelt wel om weer eens een kijkje te nemen.
      maandag 15 december 2008 @ 20:30:49 #197
    214544 J0ttem
    speciale jongen
    pi_64039733
    quote:
    Op maandag 15 december 2008 19:54 schreef sanakthe het volgende:
    Hoe zit het nou met GW2?
    ArenaNet heeft er het hele jaar nog geen ene ruk over bekend gemaakt
    Op sommige fansites zitten allerlei complotten te verzinnen over dat GW2 ge-cancelled zou zijn ect : |
    Mja dat zal wel ongeduldig paranoia fanboygedrag zijn
    Ik schat dat de beta's op eind/midden 2009
    pi_64044054
    Ja midden 2009 lijkt me een goeie datum.
    pi_64076520
    Hoe ging het ook alweer in Dungeons etc? Moest een tank ook threat opbouwen net als in WoW etc?

Shit, ik weet het echt niet meer haha.
      woensdag 17 december 2008 @ 07:46:53 #200
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_64078615
    quote:
    Op maandag 15 december 2008 22:38 schreef Ulreazj het volgende:
    Ja midden 2009 lijkt me een goeie datum.
    Als het maar een beetje opschiet, het wordt tijd voor wat nieuws
    pi_64079436
    quote:
    Op woensdag 17 december 2008 00:33 schreef sanakthe het volgende:
    Hoe ging het ook alweer in Dungeons etc? Moest een tank ook threat opbouwen net als in WoW etc?

Shit, ik weet het echt niet meer haha.
    Nee hier heb je geen threat, gewoon aggro.
    pi_64110444
    Morgen Wintersday!!
      donderdag 18 december 2008 @ 09:19:34 #203
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_64110644
    Ohja, dat begint ook weer
      donderdag 18 december 2008 @ 10:44:24 #204
    74548 Jo0Lz
    Lick the box!
    pi_64112498
    quote:
    Op donderdag 18 december 2008 09:05 schreef DarkY.NL het volgende:
    Morgen Wintersday!!
    pi_64112763
    Wintersday vond ik wel echt tof in GW. Misschien vanavond even weer installeren
    pi_64113611
    quote:
    Op donderdag 18 december 2008 09:05 schreef DarkY.NL het volgende:
    Morgen Wintersday!!
    jaaaaahhhh weer met een paar rondrennen morgenavond en komende periode.
    Ben ook weer opnieuw begonnen met een Necromiepsje in Proph.
      vrijdag 19 december 2008 @ 07:20:35 #207
    74548 Jo0Lz
    Lick the box!
    pi_64139859
    Wintersday vanavond. <3.
      vrijdag 19 december 2008 @ 09:06:53 #208
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_64140889
    Is er weer een sneeuwballengevecht? Da's leuk
    pi_64141419
    Wat is er dan allemaal extra te doen ?
      zaterdag 20 december 2008 @ 10:21:00 #210
    74548 Jo0Lz
    Lick the box!
    pi_64172902
    1e keer snowball fight en direct 10 wins op rij... Gehe
    pi_64179657
    Ik verlies alleen maar, dankzij leavers, afkers of mensen die pas na 2 minuten connecten :S

Nee ik ga maar gewoon Charr Carvings farmen
      zondag 21 december 2008 @ 16:29:19 #212
    74548 Jo0Lz
    Lick the box!
    pi_64211871
    quote:
    Op zaterdag 20 december 2008 16:19 schreef Ame_thyst het volgende:
    Ik verlies alleen maar, dankzij leavers, afkers of mensen die pas na 2 minuten connecten :S

Nee ik ga maar gewoon Charr Carvings farmen
    Gisteren weer geprobeerd, kwam niet verder dan 5 consecutive wins... Achja.
    pi_64318173
    na 2 jaar weer geinstalled had mijn lvl 15 niet verwacht terug te zien, nu inmiddels lvl 20 ass/nec met nog 23 skillpoints te verdelen maar mijn god wat ben ik een n00b
    =[LKFF]= Loz Kampoz Fragging Force (Quake 3 clan since 1999)
    Buufie what else :P
      woensdag 24 december 2008 @ 11:11:46 #214
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_64318414
    Als je de wintersday Nornquests doet kan je op het einde bij Gwen een Jingle Bear tamen als pet

http://wiki.guildwars.com/wiki/Jingle_Bear

pi_64320411
    Ah wel leuk, maar geen tijd voor GW helaas.
    pi_64463762
    ligt het aan mij, of hebben ze de Kerstquests een stuk zwaarder gemaakt?
    Ook een stuk meer xp dan vorig jaar volgens mij.
      maandag 29 december 2008 @ 14:12:05 #217
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_64463940
    Geen idee, ik heb er nog niet één gedaan
      maandag 29 december 2008 @ 14:32:42 #218
    107405 DarkY.NL
    www.darky.nl
    pi_64464633
    die 2 secret snowman kerst quests zijn wel lekker snel te doen.
    Die je solo moet zonder hulp, is gewoon rennen naar het eind
    Lekkere drops zoals candy canes, eggnogs en fruitcakes. INmiddels dus al ruim de 900 min drunk voorbij (had rond 350 voor dit event).

Ennuh beste run met snowbalfight is nu 18. Ook al ruim 1200 punten erbij en rank2
      woensdag 14 januari 2009 @ 23:22:49 #219
    84215 sinemet
    Never give up hope....
    pi_65053357
    Net even de MOX questen gedaan, d8 dat doe ik wel even pffff denk wel 2 uur mee bezig geweest ofzo. Maar heb er wel weer 10 platina bij das wel lekker.
      vrijdag 23 januari 2009 @ 12:39:42 #220
    107405 DarkY.NL
    www.darky.nl
    pi_65341315
    ik heb nog steeds geen 1 MOX quest gezien. Misschien ook maar eens doen als je 10k kan krijgen

Afgelopen weekend heb ik eindelijk SS en LB maxed op me para. Die heeft nu ook de KoABD title
    Met me monk nog steeds bezig om de Asura title te maxen, ik zit al bijna op het aantal dungeons zodat ik het boek kan inleveren en de title max heb. Ook ben ik bezig om een paar keer per week Luxonfaction te farmen. Ik wil deze title ook max (planning is 6 maanden ofzo :p). Ik ben weinig bezig geweest met Vanquish, maar zal dat toch echt moeten doen om 25+ max titles te krijgen.

En het is al weer ruim een maand terug dat ik de Keyless chests heb geopend. Dus zou die ook nog kunnen runnen voor extra cash/wisdom title/etc.
    pi_65341986
    Ha, daarom was ik gestopt met Guildwars. Je blijft maar farmen en farmen en farmen en farmen.
    pi_65342007
    Canthan Newyear

Alleen kan ik er niet veel van mee krijgen. ben het hele weekend dan niet thuis.
      vrijdag 23 januari 2009 @ 13:32:50 #223
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_65343224
    Keyless chest
      vrijdag 23 januari 2009 @ 15:15:38 #224
    107405 DarkY.NL
    www.darky.nl
    pi_65346542
    quote:
    Op vrijdag 23 januari 2009 12:57 schreef sanakthe het volgende:
    Ha, daarom was ik gestopt met Guildwars. Je blijft maar farmen en farmen en farmen en farmen.
    Je hoeft niets te farmen hoor, het spel normaal volgen is veel leuker.
    quote:
    Op vrijdag 23 januari 2009 12:57 schreef HMaster-II het volgende:
    Canthan Newyear

Alleen kan ik er niet veel van mee krijgen. ben het hele weekend dan niet thuis.
    Vrijdags tickets kopen en het hele weekend 9rings doen
    quote:
    Op vrijdag 23 januari 2009 13:32 schreef Elegy het volgende:
    Keyless chest
    http://fokguildwars.nl/ForumsPro/viewtopic/t=222.html

[ Bericht 30% gewijzigd door DarkY.NL op 23-01-2009 15:20:46 ]
    pi_65346863
    quote:
    Op vrijdag 23 januari 2009 15:15 schreef DarkY.NL het volgende:

[..]

Je hoeft niets te farmen hoor, het spel normaal volgen is veel leuker.
    [..]

Vrijdags tickets kopen en het hele weekend 9rings doen
    [..]

http://fokguildwars.nl/ForumsPro/viewtopic/t=222.html
    hoeveel ben je dan kwijt voor tickets??
    lijkt me serieus grappig om dat te doen.
      vrijdag 23 januari 2009 @ 15:28:16 #226
    107405 DarkY.NL
    www.darky.nl
    pi_65346897
    quote:
    Op vrijdag 23 januari 2009 15:27 schreef HMaster-II het volgende:

[..]

hoeveel ben je dan kwijt voor tickets??
    lijkt me serieus grappig om dat te doen.
    een heel weekend er blijven staan kost denk ik 200-400k aan tickets
    Ennuh best vreemd je naam niet in het blauw te zien...

1 ticket kost 15 gold, 37,50k voor 250 stuks.
      vrijdag 23 januari 2009 @ 15:35:46 #227
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_65347144
    Oh die chests Die ken ik idd. Zijn wel leuke dingetjes voor je startende chars soms. Geloof dat ze ook wel "Buried treasures" genoemd worden.
      vrijdag 23 januari 2009 @ 15:46:10 #228
    107405 DarkY.NL
    www.darky.nl
    pi_65347474
    volgens mij zijn de officiele namen "Treasure Chest", "Do not Touch" en "Buried Treasure".
    In december leverde me het in totaal 90k op (met 7 chars alle chests bij langs geweest)
      vrijdag 23 januari 2009 @ 15:53:00 #229
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_65347728
    Ze leveren idd wel leuk geld op, en wel andere leuke items. Veel golds, maar die zijn vaak best waardeloos
      vrijdag 23 januari 2009 @ 16:10:44 #230
    107405 DarkY.NL
    www.darky.nl
    pi_65348366
    hoe vaker je ze doet, hoe slechter de drops worden.
    Ik kreeg in december dus maar 3x gold, 1 ruby, 2 diamonds. Rest was paars. Ook dropt er steeds minder geld.
    Ik krijg dus ongeveer de helft geld van wat je zou krijgen als je het nog nooit gedaan hebt.
    pi_65349130
    quote:
    Op vrijdag 23 januari 2009 15:28 schreef DarkY.NL het volgende:

[..]

een heel weekend er blijven staan kost denk ik 200-400k aan tickets
    Ennuh best vreemd je naam niet in het blauw te zien...

1 ticket kost 15 gold, 37,50k voor 250 stuks.
    200k Ik heb net 11,5% van dat ik moet meer gaan farmen

Enne ja, ik weet Blauw af... Maar Nu wel een leven En tijd voor GW en
      vrijdag 23 januari 2009 @ 17:00:50 #232
    107405 DarkY.NL
    www.darky.nl
    pi_65349470
    quote:
    Op vrijdag 23 januari 2009 16:48 schreef HMaster-II het volgende:

[..]

200k Ik heb net 11,5% van dat ik moet meer gaan farmen

Enne ja, ik weet Blauw af... Maar Nu wel een leven En tijd voor GW en

Heb je nog een week de tijd om de keyless chests in Elona te runnen met al je characters (tenminste als ze overal al kunnen komen). Heb je zo per char 10k of meer erbij als het je eerste keer is.
      vrijdag 23 januari 2009 @ 18:50:12 #233
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_65352325
    quote:
    Op vrijdag 23 januari 2009 16:10 schreef DarkY.NL het volgende:
    hoe vaker je ze doet, hoe slechter de drops worden.
    Ik kreeg in december dus maar 3x gold, 1 ruby, 2 diamonds. Rest was paars. Ook dropt er steeds minder geld.
    Ik krijg dus ongeveer de helft geld van wat je zou krijgen als je het nog nooit gedaan hebt.
    Ja, het lijkt wel account gebonden te zijn inderdaad. Toen ik het met mijn tigste char deed waren de drops ook maar matig
      maandag 2 februari 2009 @ 15:01:04 #234
    107405 DarkY.NL
    www.darky.nl
    pi_65657234
    zo CNY voorbij, weer een paar dagen voor normale zaken. Want het 4 jarig bestaan komt er al weer aan.

Afgelopen weekend zo'n 150k kwijt geraakt met 9rings.
    Heel wat party animal points erbij (ruim 2000 denk ik wel als ik vanavond alles opmaak).
    1 celestial ox erbij (wel weinig na ruim 800 lunar tokens)
    En zo'n 160k lucky points erbij en ruim 10k unlucky.

Me main char heeft nog maar 4 titles die niet te klikken zijn in het hero overzicht.
    Legendary vanquisher/tyrian en elona vanquish/215 points zaishen title :>
      woensdag 4 februari 2009 @ 09:57:03 #235
    84215 sinemet
    Never give up hope....
    pi_65722791
    Ik ben ook aardig wat kwijtgeraakt maar heb nu wel mn charmed en hapless titel dus ikke weer happy. Ox is wel mooi vind ik
    pi_65723324
    Eigenlijk erg jammer dat de FOK! Guild uit elkaar is gedonderd. Niet dat ik er inzat.... Heb mijn eigen microguildje, maar goed.
      woensdag 4 februari 2009 @ 11:09:08 #237
    137690 Pizzahut
    Het Bora Bora Gebergte
    pi_65724938
    Ik denk dat veel guilds uit elkaar zijn in afwachting op GW2.

Ik hoop dat ze in april, als GW 4 jaar is, ze wat info vrijgeven.
    Disturbed Mind
    Het leven: Soms ben je de duif, soms het standbeeld.
    pi_65725192
    quote:
    Op woensdag 4 februari 2009 11:09 schreef Pizzahut het volgende:

Ik weet niet...
    Ik heb wel verwachtingen bij GW2, maar ik vind het wel jammer, dat je niet met je huidige chars over kan hoppen.. En je volledig opnieuw moet beginnen.
      woensdag 4 februari 2009 @ 11:23:05 #239
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_65725332
    Maar de namen zijn al gereserveerd, dat wel. En je kan je Hall meenemen natuurlijk.
      woensdag 4 februari 2009 @ 15:46:07 #240
    107405 DarkY.NL
    www.darky.nl
    pi_65734505
    quote:
    Op woensdag 4 februari 2009 10:15 schreef HMaster-II het volgende:
    Eigenlijk erg jammer dat de FOK! Guild uit elkaar is gedonderd. Niet dat ik er inzat.... Heb mijn eigen microguildje, maar goed.
    ja dat is wel jammer. Maar niet veel aan te doen.
    quote:
    Op woensdag 4 februari 2009 11:09 schreef Pizzahut het volgende:

Gw2 wordt denk ik uitgesteld.
    Niets voor niets is er nog geen beta. ALs je op de officiele guild wars site kijkt, zie je ook een leuk stukje tekst staan http://www.guildwars.com/(...)ming_attractions.php.
    Wat mij betreft schrappen ze heel dat GW2 en voegen ze dat maar lekker bij GW toe.
    pi_65735230
    Neemt niet weg van dat ze al bezig zijn met andere projecten, en naar mijn idee, niet alles tegelijk willen lanceren. (Hoewel alles uiteraard zijn eigen dev team heeft enzo.) (L2 Gracia last part, Aion: ToE, GW2, B&S...)
      woensdag 4 februari 2009 @ 16:16:32 #242
    214544 J0ttem
    speciale jongen
    pi_65735478
    Ik kijk tbh niet raar op als GW2 opeens gecancelled wordt
      woensdag 4 februari 2009 @ 16:31:39 #243
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_65735995
    Of dat ze over een jaar ofzo de stekker eruit trekken
    pi_65740667
    Of dat ze toch nog een p2p gaan invoeren.
      donderdag 5 februari 2009 @ 10:50:53 #245
    137690 Pizzahut
    Het Bora Bora Gebergte
    pi_65759758
    quote:
    Op woensdag 4 februari 2009 15:46 schreef DarkY.NL het volgende:

[..]

ja dat is wel jammer. Maar niet veel aan te doen.
    [..]

Gw2 wordt denk ik uitgesteld.
    Niets voor niets is er nog geen beta. ALs je op de officiele guild wars site kijkt, zie je ook een leuk stukje tekst staan http://www.guildwars.com/(...)ming_attractions.php.
    Wat mij betreft schrappen ze heel dat GW2 en voegen ze dat maar lekker bij GW toe.
    Ze hebben al gezegd dat er nog geen beta komt omdat ze alles eerst echt "perfect" willen hebben om de speler echt een wauw gevoel te geven.
    Disturbed Mind
    Het leven: Soms ben je de duif, soms het standbeeld.
    pi_65763869
    quote:
    Op donderdag 5 februari 2009 10:50 schreef Pizzahut het volgende:

[..]

Ze hebben al gezegd dat er nog geen beta komt omdat ze alles eerst echt "perfect" willen hebben om de speler echt een wauw gevoel te geven.
    volgens mij zijn ze nog niet eens begonnen (zie link).
    Ze zijn bij elkaar gaan zitten, om toch eens te kijken waarom mensen klagen dat GW2 komt. EN waarom er zo'n leegloop is in de huidige GW wereld.
    Blijkbaar komt er een update ala Sorrow's Furnace met nog een aantal grote wijzigen.

Ik hoop eigenlijk hetzelfde als Jottem, stop die GW2 en bouw dat lekker in in de huidige versie.
    Ook de reden die ze ooit gaven om GW2 uit te brengen is niet meer geldig, als je de link bekijkt zie je dat ze nu dingen kunnen wijzigen wat eerst niet kon

Maar GW2 zal waarschijnlijk komen en een flop worden (Diablo 3 )
      donderdag 5 februari 2009 @ 13:27:21 #247
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_65764435
    Ik als pakrat ben hier toch wel blij mee:
    quote:
    Increases to account-based storage
    Improvements to character-based storage
    Account-based changes to the Hall of Monuments
      vrijdag 6 februari 2009 @ 08:29:38 #248
    107405 DarkY.NL
    www.darky.nl
    pi_65789555
    quote:
    Op donderdag 5 februari 2009 13:27 schreef Elegy het volgende:
    Ik als pakrat ben hier toch wel blij mee:
    [..]

of ze luisteren naar de community, of deze wijziging komt goed uit voor GW2.
      vrijdag 6 februari 2009 @ 08:34:24 #249
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_65789609
    quote:
    Op vrijdag 6 februari 2009 08:29 schreef DarkY.NL het volgende:

[..]

of ze luisteren naar de community, of deze wijziging komt goed uit voor GW2.
    Hoedan ook kan ik het goed gebruiken. Is eigenlijk niet meer dan redelijk, het spel is al drie jaar uit en er komen steeds items bij.

GW2, ach, dat zie ik tegen die tijd wel
    pi_65810080
    -- foutje --
    pi_65810096
    quote:
    Op donderdag 5 februari 2009 13:10 schreef DarkY.NL het volgende:
    EN waarom er zo'n leegloop is in de huidige GW wereld.
    Die leegloop in de EU districten is inderdaad goed merkbaar.

Maar afgelopen weekend had Amerika toch echt 187 Shing Jea Monastery districten, dus daar is het nog niet bepaald uitgestorven.

Als ze van GW2 een succes willen maken moeten ze wel voor zorgen dat ze de GW fanbase vast kunnen houden tot het zover is. Dit vasthouden van de fanbase is dus iets waar geen enkele poging voor gedaan wordt. Of een nieuw gebiedje hiervoor gaat zorgen betwijfel ik. Men wil iets extremers.
      maandag 9 februari 2009 @ 11:35:20 #252
    107405 DarkY.NL
    www.darky.nl
    pi_65875485
    In the US is het nog druk ja. Van het weekend ook met AB, in Europe 1 district half leeg. In US 3 districts vol.
    Maar dan nog is het een stuk rustiger dan 1 of 2 jaar terug.

Ik heb dus ook het hele weekend in de US gezeten met AB. Bijna rank 8 luxon (nog 120k ofzo).
    Ennuh 80 points gewonnen met de eerste keer dat ik meedoe met die Xunlai prediction.
      maandag 9 februari 2009 @ 13:18:13 #253
    214544 J0ttem
    speciale jongen
    pi_65878486
    Bleh, ik ga nooit naar die US districts omdat ik daar altijd rond de 600 ping heb :c niet echt gunstig bij het interrupten
    Dus moet ik het maar doen met die half-retarded Fransen en Duitsers die geen woord Engels willen/kunnen spreken D: (wat RA betreft dan, zo ongeveer het enige wat ik op GW doe lol)
    Mja moet nog zo'n 200 points voor Gladiator R6 : D
    De laatste tijd gebruik ik mijn Necro daar veel, RA in easy mode ftw ¬¬"
    pi_65950080
    R6... kom ik aan met precies 100 punten (R1).
    pi_66194153
    Van de GuildWars.com site
    quote:
    A Letter to Our Fans

To our fans,

There have been some published rumors over the past few days about Guild Wars 2 delays, and I'm writing you today to set the record straight.

You've all seen announcements about restructuring at NCsoft West, and it's natural to wonder whether that restructuring impacts ArenaNet's Guild Wars 2 development. In fact, the reason NCsoft West is restructuring itself is so that the company can put all of its focus into its top-tier games like Guild Wars 2. Our team continues to grow, and has the strong support and financial backing we need to achieve our goal of making Guild Wars 2 the best online role-playing game ever created.

On Friday, NCsoft released investor materials that showed a very broad release window for Guild Wars 2, with the explanation that release timing is still "to be announced." ArenaNet has never given a release date for Guild Wars 2 other than "when it's done." NCsoft's investor materials are a reflection of that philosophy.

I know some fans had hoped for a smaller gap between the launch of Guild Wars: Eye of the North and the start of beta testing for Guild Wars 2, but we communicated last summer that it would be some time before we could commit to any beta or launch dates. Guild Wars 2 is a large and ambitious game, and we're going to take the time to do it right.

I'm immensely proud of what our team has accomplished and continues to accomplish with the development of Guild Wars 2. We'll have a lot more to say when we're closer to release. Until then, we thank you for your continued interest and ask you to stay tuned.

Mike O'Brien
    pi_66199237
    Het zou uitermate gaaf zijn als er een speciale campagne komt die speciaal gericht is naar level 20's... hmm...

Jammer dat Guild Wars niet zoveel tijd-verslindende high-end features heeft... (Of zie ik dat verkeerd? :|)
    pi_66199904
    CoF Solo
    pi_66799715
    Speel het al een tijdje niet meer, de laatste tijd niet echt mooie nieuwe content bij gekomen, dus is het gaan vervelen. Als ze Guild Wars Utopia der nou tussen gepropt hadden was alles goed geweest, maar nu ze dat niet doen verliezen ze veel spelers aan andere rpg's
    pi_67705465
    Die 1 April update was wel lachen.
      zaterdag 4 april 2009 @ 16:21:51 #260
    153800 Bouncer_Bone
    Don't look at me
    pi_67705890
    quote:
    Op zaterdag 4 april 2009 16:01 schreef Ge4ce het volgende:
    Die 1 April update was wel lachen.
    Wat was er dan?
      zaterdag 4 april 2009 @ 16:35:20 #261
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_67706158

Iedereen was als Gwen. Ik ben net zo groot als mijn mini Gwen
    pi_67708612
    quote:
    Op zaterdag 4 april 2009 16:21 schreef Bouncer_Bone het volgende:

[..]

Wat was er dan?
    Assassin

* Scorpion Wire: no longer has half-range. Changed functionality to: "Target foe is teleported to your location and knocked down."
    * Shroud of Silence: changed functionality to: "For 5..20 seconds, target player cannot send chat messages."

Dervish

* Increased duration of all Avatar skills to 40..70 seconds.
    * Avatar of Grenth: changed functionality to: "For 10..90 seconds, your attacks steal 1..2 enchantments from any foe you hit and apply those enchantments to you."

Elementalist

* Sandstorm: now deals 10..30 more damage if the caster is standing in a sandy area.
    * Searing Flames: removed Burning condition.

Mesmer

* No changes.

Monk

* Ray of Judgment: Removed Burning condition, increased damage to 10..90.

Necromancer

* Animate Flesh Golem: removed the single-golem limit.

Paragon

* Fallback!": Now ends if target ally is not moving away from a foe.
    * "Incoming!": Now ends if target ally is not moving away from a foe.
    * "It's Just a Flesh Wound!": This skill can now be used while dead.
    * "The Power is Yours!": changed functionality to: "Sacrifice all Health. Until resurrected, 5 nearby party members gain +1..5 Earth Magic, +1..5 Fire Magic, +1..5 Air Magic, +1..5 Water Magic, or +1..5 Healing Prayers."

Ranger

* Beast Mastery: pets now have a chance of ignoring commands unless their master has a higher Beast Mastery rank than the pet's level.
    * Equinox: Exhaustion duration is now based on the time of day.

Ritualist

* Signet of Ghostly Might: reverted functionality to: "For 10 seconds, target ally or foe does +10..35 damage. When this skill ends, that target is slain."
    * Spawning Power: Weapon skills now last 50% longer for each rank of Spawning Power.

Warrior

* Bull's Charge: functionality changed to: "You Shadow Step to target foe and knock them down."
    * Dwarven Battle Stance: duration is now based on the user's height.
    * Gladiator's Defense: duration is now doubled in Random and Team Arenas.
      zondag 12 april 2009 @ 00:45:11 #263
    65330 Ruzbeh
    Five inches but its thick
    pi_67939866
    Guild Wars 2 wordt kennelijk een buitengewoon ambitieuze game. Of dat nou goed is weet ik niet. Een 2011 release is op dit moment niet ondenkbaar.
    De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
    pi_67972461
    Ik verveel me dood in guild wars, was zelfs nog een tijdje Guild Leader maar heb het stokje overgedragen aan iemand anders
      maandag 13 april 2009 @ 12:18:52 #265
    117222 HMaster-II
    <3 HMistress
    pi_67972873
    Het was afgelopen dagen wel druk in sommige gebieden...

alleen is mijn GW.dat gecrashed en moet ik die weer op halen. niet zo grappig om bijna 2GB naar binnen te sleuren.
    pi_67974384
    Het is druk op plekken waar je het minst verwacht. Zo kwam ik laatst in Maguuma Stade, waar dus geen zak te doen is. En het zwermde van de pratende mensen...
    pi_67977830
    in Maguuma Stade is zo nu en dan een speciaal mursaat evenement, dat zal het denk ik wel wezen. Volgende week is Guild Wars alweer 4 jaar oud, dus komt er een nieuwe evenement aan. Tijd om die raptorcave weer plat te bombarderen dus
      maandag 13 april 2009 @ 15:45:51 #268
    214544 J0ttem
    speciale jongen
    pi_67977888
    http://www.guildwars.com/(...)ates/4thanniversary/

Er komt allemaal nieuwe leipe shit jwtz
    pi_67978522
    geef geen ene flikker om pvp, en pve alleen grotere storage slots eigenlijk, en voor meer moet je ook nog eens gaan betalen, zijn ze helemaal gestoord ;P
      maandag 13 april 2009 @ 19:05:20 #270
    84215 sinemet
    Never give up hope....
    pi_67982631
    Tis me eindelijk ens gelukt om met mn ele t vaettirfarmen een beetje onder de knie te krijgen. En heb door die bunnies en eggs te verkopen toch mooi genoeg verdiend om voor mn warrior een tormented shield te kopen.
    Ikke nu superhappy dus maar inmiddels wel weer blut
    pi_67994606
    quote:
    Op maandag 13 april 2009 16:15 schreef Daanus het volgende:
    geef geen ene flikker om pvp, en pve alleen grotere storage slots eigenlijk, en voor meer moet je ook nog eens gaan betalen, zijn ze helemaal gestoord ;P
    En die pve quests zijn niets verniewends, sinds je toch alleen maar iets herhaald wat je al gedaan hebt of sowieso nog moet doen.
    pi_67995633
    Op zich wel weer een goeie manier om het overal weer wat drukker te krijgen. Ik zal het 4jaar evenement wel misschien weer eens gaan checken.
    pi_67995888
    Ben ook weer gaan spelen Gisteren heel veel stuff verkocht, weet alleen niet wat ik met m'n geld moet nu
      dinsdag 14 april 2009 @ 09:28:24 #274
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_67996250
    Ik ken dat, ik heb ook bakken met gold maar ik doe er niks mee Gewoon, voor de heb
      dinsdag 14 april 2009 @ 10:31:52 #275
    84215 sinemet
    Never give up hope....
    pi_67998043
    Mag t wel aan mij doneren hoor Ik ben nu doordat ik mn tormented shield heb gekocht hardstikken blut
      dinsdag 14 april 2009 @ 10:35:03 #276
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_67998147
    Nah, ik ben best tevreden met mijn ongeveer 900k (da's wel alles bij elkaar hè)
      dinsdag 14 april 2009 @ 12:13:46 #277
    84215 sinemet
    Never give up hope....
    pi_68001463
    Alles bij mekaar heb ik nu zo ongeveer 6 k
      dinsdag 14 april 2009 @ 12:21:12 #278
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_68001718
    Ik koop nauwelijks armor, hooguit wat runes en ik verkoop veel van mijn salvage materials, dat gaat hard dan En voor wapens gebruik ik de pre-orderkits of gedropte items, gaat als een trein

Farmen doe ik niet zo vaak meer eigenlijk, dat vind ik gewoon saai.
      dinsdag 14 april 2009 @ 12:45:32 #279
    84215 sinemet
    Never give up hope....
    pi_68002532
    Dus als ik t goed begrijp salvage je de drops en daarna verkoop je t aan de merchant?
      dinsdag 14 april 2009 @ 13:01:41 #280
    214544 J0ttem
    speciale jongen
    pi_68002986
    Mijn enige 'winst' komt nog van de crap die ik uit de Zaishen Chest krijg van mn eigen verdiende keys
    Heb nog zo'n 120k op zak, voor als ik toevallig wat mods of een wapen nodig heb.
    Ik had me en paar jaar geleden helemaal suf gefarmed voor Obsidian armor op m'n Ranger, in die tijd dat Ecto's nog 14k each waren xD
    Ik farmde toen altijd Shards in de FoW Forest, wou t per sé op mijn Ranger verdienen (had ook geen Farm- Monk of Wammo)
      dinsdag 14 april 2009 @ 13:39:56 #281
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_68004120
    quote:
    Op dinsdag 14 april 2009 12:45 schreef sinemet het volgende:
    Dus als ik t goed begrijp salvage je de drops en daarna verkoop je t aan de merchant?
    Ja, dat levert soms meer op dan het item zelf verkopen. Ik heb ook een tijdje hout gefarmed en dan kan je bij een trader vlakbij Sardelac Sanitarium dat voor een paar gold om laten zetten in parchment en dan dat weer verkopen. Dat ging ook altijd wel hard, geen idee of dat nu nog zo gunstig is.

Verkopen van salvage is altijd makkelijk omdat je drops toch gratis zijn en de salvage kits kosten geen ruk
      zaterdag 18 april 2009 @ 11:45:44 #282
    84215 sinemet
    Never give up hope....
    pi_68135888
    Hoe zit dat eigenlijk met zon paysafe card? Iemand die dat weet. Kun je daar ook mee betalen in GW?
    pi_68347703
    4 jaar geleden vlogen de Guild Wars topics je om je oren.
    Toch gefeliciteerd aan diegenen die het al zolang vol hebben gehouden
      zaterdag 25 april 2009 @ 19:05:09 #284
    84215 sinemet
    Never give up hope....
    pi_68372278
    Ik vind die storage update echt wel fijn
      zaterdag 25 april 2009 @ 21:38:07 #285
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_68377118
    Vooral de gratis storage
      maandag 27 april 2009 @ 22:11:12 #286
    16245 CarOnline
    met lange O
    pi_68440168
    Is dit een leuk spel?
    Ik heb heel lang Redmoon gespeeld maar ik heb wel weer zin in iets anders.
    Dit ligt al tijden bij ons in de winkel maar elke keer aarzel ik om het aan te schaffen.
    Ook omdat ik niet zo'n helder licht ben qua regels enzo

En om dan in je uppie te beginnen... mwah... kweenie. En wordt het nog wel volop gespeeld of ligt het op zn gat? Redmoon wel namelijk en dat vind ik echt heel jammer.
    Screw them.
    We're going home.
      maandag 27 april 2009 @ 22:15:22 #287
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_68440334
    GW wordt nog behoorlijk veel gespeeld, ook omdat het een vrij lage leercurve heeft als je gewoon het verhaal volgt en omdat het na aanschaf niks kost
      maandag 27 april 2009 @ 22:24:45 #288
    16245 CarOnline
    met lange O
    pi_68440708
    quote:
    Op maandag 27 april 2009 22:15 schreef Elegy het volgende:
    GW wordt nog behoorlijk veel gespeeld, ook omdat het een vrij lage leercurve heeft als je gewoon het verhaal volgt en omdat het na aanschaf niks kost
    Ja dat vind ik het grote voordeel, je hoeft niet maandelijks te betalen ofzo.
    Verder lijkt het me wel leuk, alleen dat alleen rond wandelen zie ik nog niet zo zitten.
    Hoewel dat opzich ook geen drama is. Ik heb wel weer zin in een lekker verslavend spel
    Screw them.
    We're going home.
      maandag 27 april 2009 @ 22:36:41 #289
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_68441240
    Je kan ook de trial anders eerst proberen, kan je downen van de officiële site

Zie hier: http://www.guildwars.com/freetrial/
      maandag 27 april 2009 @ 22:39:59 #290
    16245 CarOnline
    met lange O
    pi_68441426
    quote:
    Op maandag 27 april 2009 22:36 schreef Elegy het volgende:
    Je kan ook de trial anders eerst proberen, kan je downen van de officiële site

Zie hier: http://www.guildwars.com/freetrial/
    Oh hee, dank je!
    Ga ik morgen of van de week eens proberen

Hoe lang speel jij het al?
    Screw them.
    We're going home.
      maandag 27 april 2009 @ 22:52:58 #291
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_68442092
    quote:
    Op maandag 27 april 2009 22:39 schreef CarOnline het volgende:

[..]

Oh hee, dank je!
    Ga ik morgen of van de week eens proberen

Hoe lang speel jij het al?
    Alsje, en als het niet zo lekker werkt heb ik nog wel ergens een friends key liggen geloof ik

Volgens X-Fire 2.857 uur. Dat is iets langer omdat ik niet vanaf het begin X-Fire had. In elk geval speel ik het sinds de release (een weekje later begonnen ongeveer), dus dat is al bijna weer vier jaar
      maandag 27 april 2009 @ 23:03:28 #292
    16245 CarOnline
    met lange O
    pi_68442597
    Ik ga het van de week proberen, mocht het niet lukken geef ik hier wel een gil
    Enne... ik weet niet wat X-Fire is

Oke, 4 jaar is best een tijd! En nog altijd even fanatiek? Of ook tijden niet spelen en dan weer wel?

Ik ben met Redmoon begonnen in 2002 en heel fanatiek gespeeld.
    De officiele server bestaat niet meer, spel is kapot gemaakt. Daarna op wat andere servers gespeeld, maar dat was het ook net niet.
    Maar ja, t gaat in je bloed zitten, en kom er dan maar weer eens vanaf!

Nu speel ik al een tijd via een andere server alleen daar spelen er zo weinig en is het er een bijzonder 'ons kent ons' sfeertje dus eigenlijk kom ik er bijna niet meer.
    Opzich wel jammer want ik heb daar leuke spullen liggen
    Maar wat heb je eraan als je er bijna niet meer komt.
    Screw them.
    We're going home.
      dinsdag 28 april 2009 @ 07:33:11 #293
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_68448451
    Zie de link in mijn sig "Waar ik mee speel"

Ik heb het een tijdje, vooral in het begin, erg fanatiek gespeeld, vier accounts, 34 chars in totaal, dat soort dingen. Momenteel speel ik het nog maar sporadisch en ik hou me ook niet bezig met pvp maar doe voornamelijk lekker rustig pve. Je hebt trouwens geen andere menselijke spelers nodig omdat je ook heroes & henchmen kan gebruiken. Of sommige plekken zelfs soloën

Het is ook wel een spel wat je prima een lange tijd niet hoeft te spelen en daarna weer instappen, het enige wat nog wel eens veranderd zijn de skills. Die worden zo nu en dan aangepakt om de balans te behouden.
      dinsdag 28 april 2009 @ 11:00:18 #294
    16245 CarOnline
    met lange O
    pi_68452359
    Nou, ben het aan het downloaden, eens zien of ik nog aan het spelen kom vandaag, moet straks nog werken
    Screw them.
    We're going home.
      dinsdag 28 april 2009 @ 11:10:22 #295
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_68452696
    Als je nog hulp of stuff nodig hebt moet je het maar even laten weten Mijn main char ingame naam is Vortex Walker, Monk/variabel en ik heb alle campaigns. In Pre-Searing heb ik een Ele rond wandelen, die kan je ook nog helpen eventueel
      dinsdag 28 april 2009 @ 11:14:16 #296
    16245 CarOnline
    met lange O
    pi_68452843
    Haha ik kan niet eens inloggen

Ik heb een account aangemaakt, maar ik kan er op een of andere manier niet mee inloggen.
    Accountname en pw zijn niet bekend daar.

Account is toch met ....@ncsoft er achter?

Zucht
    quote:
    We were unable to verify your login. Either your login information was entered incorrectly, or the account system is currently unavailable.

Gelukt!

[ Bericht 14% gewijzigd door CarOnline op 28-04-2009 11:20:43 ]
    Screw them.
    We're going home.
      dinsdag 28 april 2009 @ 11:33:25 #297
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_68453510
    Goeiemorgen. Koffie?
      dinsdag 28 april 2009 @ 11:41:54 #298
    16245 CarOnline
    met lange O
    pi_68453812
    quote:
    Op dinsdag 28 april 2009 11:33 schreef Elegy het volgende:
    Goeiemorgen. Koffie?
    Ja doe maar

Oeh, topic bijna vol. Maar ik maak geen nieuwe hoor

Hij is nog weer wat aan het downloaden.
    Heb een char aangemaakt. Een vrouw en ik ga RPG doen geloof ik enne in Ascalon City?
    Ben benieuwd.
    Ah hij is klaar. Even opletten nu
    Screw them.
    We're going home.
      dinsdag 28 april 2009 @ 11:53:14 #299
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_68454220
    Ik wacht op de eerste paniekverhalen

ik heb ook bijna alleen maar vrouwelijke chars trouwens....
      dinsdag 28 april 2009 @ 11:58:17 #300
    16245 CarOnline
    met lange O
    pi_68454412
    Haha paniek!
    Ik ren maar wat rond maar geen idee wat ik moet doen.
    Wiki zei je?

Wat een drama altijd, het begin van zo'n spel
    Screw them.
    We're going home.
      dinsdag 28 april 2009 @ 12:03:32 #301
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_68454624
    Met (L) kan je de quest log zien

En ohja: élke zwarte dye (of gewoon elke dye) bewaren en niet verkopen of gebruiken. Die zijn later veel gold waard

/edit: nieuw topic: Guild Wars #28, Elegy helpt een paniekerige CarOnline :-P

[ Bericht 18% gewijzigd door Elegy op 28-04-2009 12:14:53 ]
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')