Lol ik heb aan 4 PvE characters al genoeg : | (Ranger/Assassin/Derv/Necro en heb er maar 1 die ik bijna altijd gebruik, maar er komt misschien nog een Mesmer bij) : Oquote:Op donderdag 18 september 2008 14:11 schreef Elegy het volgende:
[..]
Oh, slechts negen. Ik zit op ongeveer 17
Ja, ik heb bijna alle classes lvl 20quote:
Ik heb 31 pve chars en 1 pvp char verdeeld over vier accountsquote:Op donderdag 18 september 2008 14:15 schreef J0ttem het volgende:
[..]
Lol ik heb aan 4 PvE characters al genoeg : | (Ranger/Assassin/Derv/Necro en heb er maar 1 die ik bijna altijd gebruik, maar er komt misschien nog een Mesmer bij) : O
Ik log nog wel eens in. Om te kijken of ik ook pets heb. Maar de laatste keer heb ik alle data genoteerd, dus nu gericht, in plaats van "alleen kijken".quote:Op donderdag 18 september 2008 14:36 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik heb 31 pve chars en 1 pvp char verdeeld over vier accountsUit mijn tijd dat ik nog fanatiek GW speelde... nu doe ik er maar vrij weinig mee.
Het heeft een beetje zijn glans verloren voor mij. Maar dat is ook niet zo heel gek, speel het sinds het uitkwam en heb zo'n beetje alles wel gezien. Omdat ik ook geen titeljager ben en pvp niet echt mijn ding is en er maar weinig nieuwe content bijkomt log ik nog maar zelden in.
Mja, dan word ik weer overweldigd ofzo, ik weet niet wat ik nou altijd fout doequote:Op vrijdag 3 oktober 2008 09:51 schreef Elegy het volgende:
Hoe kan een vanquish nou fout gaanOf zit je dan niet op te letten ofzo
Wil je samen spelen? Ik namelijk wel.quote:Op woensdag 12 november 2008 14:41 schreef Windigo het volgende:
Ben begonnen met GW, heb Factions er meteen maar bij gekocht. Ben nu een Ritualist van level 2Mooie graphics, fijne character creatieopties. Tot nu toe pwnd het WoW voor mij
Ja dat hoop ik ook. Bv de ranks naar Castellan in NF is wel goed te doen. DAn heb je 8000punten ofzo. En dan naar Sunspear GEneral is 50000 punten, en kun je maar in 1gebied farmen voor punten.quote:Op donderdag 13 november 2008 07:33 schreef Elegy het volgende:
Volgens de aankomende patch gaat het qua titels een stuk beter worden/makkelijker om te halen. En dat is maar goed ook, veel mensen (waaronder ikzelf) hebben het allemaal wel gezien. Veel titels zijn tot nog toe alleen te halen als je er echt idioot veel tijd en geld in stopt. Dat is leuk als je het al vanaf het begin speelt en ze zouden dán al beschikbaar zijn maar enkelen zijn pas het laatste jaar toegevoegd.
Taz, met je Team Arenas.quote:Op donderdag 13 november 2008 09:02 schreef J0ttem het volgende:
Ik hoop op een fatsoenlijke Skill Balance deze keer
Visions of Regret
Shield Bash
Steam
Foul Feast
Wail of Doom
Nerf plz :>
Nou, fantastisch. Helemaal niets retroactief weerquote:
Storybooks is wel aardig, het schijnt dat je ze ook achteraf kan laten invullen, dus als je de missies ook al gedaan hebt.quote:Op vrijdag 14 november 2008 09:40 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
[..]
Nou, fantastisch. Helemaal niets retroactief weerBehalve dan die fantastische 5000 faction, toe maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |